"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 5. mar 2010, 09:45

Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en bil-nørd der kan svare mig på om nye biler idag almindeligvis bliver lavet MED eller UDEN cigaret-tænder....

Ja, det er et væddemål :)
De bliver klart lavet uden. Der er i stedet et 12V strømudtag, hvor de sad i gamle dage.

En måske endnu nyere trend er at man rent faktisk også producerer biler helt uden askebæger! Vi havde 2 øser i CH - begge uden askebæger (en Japaner og en Americano).
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. mar 2010, 09:48

astonvilla skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en bil-nørd der kan svare mig på om nye biler idag almindeligvis bliver lavet MED eller UDEN cigaret-tænder....

Ja, det er et væddemål :)
De bliver klart lavet uden. Der er i stedet et 12V strømudtag, hvor de sad i gamle dage.

En måske endnu nyere trend er at man rent faktisk også producerer biler helt uden askebæger! Vi havde 2 øser i CH - begge uden askebæger (en Japaner og en Americano).
Jeg takker. Og velkommen hjem :) Kan se du har fået skrevet 9000 på....
Janteloven eksisterer IKKE!

Bratbjerg
1. div
1. div
Indlæg: 469
Tilmeldt: 11. maj 2009, 08:14
Geografisk sted: 9460

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Bratbjerg » 7. mar 2010, 08:03

Som ved om der er noget for børn i Tjekkiet (Forlystelser/Tivoli osv)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 7. mar 2010, 09:06

Bratbjerg skrev:Som ved om der er noget for børn i Tjekkiet (Forlystelser/Tivoli osv)
Jeg kender ikke lige noget til sådanne forlystelser, men hvor gamle er børnene??? Der er nemlig en "forlystelse", som er vildt fascinerende, men også skræmmende hvis børnene er for små... Tjek dette link:

http://www.artgraphica.net/art-shop/pra ... church.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Har været der et par gange, og det er virkelig besøget værd!
Ska' vi hak'?

Bratbjerg
1. div
1. div
Indlæg: 469
Tilmeldt: 11. maj 2009, 08:14
Geografisk sted: 9460

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Bratbjerg » 7. mar 2010, 09:31

MrBangDK skrev:
Bratbjerg skrev:Som ved om der er noget for børn i Tjekkiet (Forlystelser/Tivoli osv)
Jeg kender ikke lige noget til sådanne forlystelser, men hvor gamle er børnene??? Der er nemlig en "forlystelse", som er vildt fascinerende, men også skræmmende hvis børnene er for små... Tjek dette link:

http://www.artgraphica.net/art-shop/pra ... church.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Har været der et par gange, og det er virkelig besøget værd!

De er 8 år gamle (tvillinger). Den side der er da en anelse skummel, men helt sikkert noget der skal besøges

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 7. mar 2010, 09:49

Bratbjerg skrev:
MrBangDK skrev:
Bratbjerg skrev:Som ved om der er noget for børn i Tjekkiet (Forlystelser/Tivoli osv)
Jeg kender ikke lige noget til sådanne forlystelser, men hvor gamle er børnene??? Der er nemlig en "forlystelse", som er vildt fascinerende, men også skræmmende hvis børnene er for små... Tjek dette link:

http://www.artgraphica.net/art-shop/pra ... church.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Har været der et par gange, og det er virkelig besøget værd!

De er 8 år gamle (tvillinger). Den side der er da en anelse skummel, men helt sikkert noget der skal besøges
Det er totalt skummelt, men stadig dybt fascinerende, at en helt kirke er udsmykket med ornamenter, som alle er lavet af menneskeknogler - 8 år... Hmmmm.. De skal nok forberedes godt :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 7. mar 2010, 11:56

Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en bil-nørd der kan svare mig på om nye biler idag almindeligvis bliver lavet MED eller UDEN cigaret-tænder....

Ja, det er et væddemål :)
De bliver klart lavet uden. Der er i stedet et 12V strømudtag, hvor de sad i gamle dage.

En måske endnu nyere trend er at man rent faktisk også producerer biler helt uden askebæger! Vi havde 2 øser i CH - begge uden askebæger (en Japaner og en Americano).
Jeg takker. Og velkommen hjem :) Kan se du har fået skrevet 9000 på....
Mange tak - jeg landede fredag en uge siden - og har fået styr på alt det med dagpleje og børnehave, på baggrund af de fremragende råd i denne tråd! Godt initiativ....
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 13. mar 2010, 12:09

Hvor er det lettest hurtigt at få et overblik over, hvilke TV kanaler der viser de forskellige kampe i weekendens superligarunde?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af 634 » 13. mar 2010, 12:14

MrBangDK skrev:Hvor er det lettest hurtigt at få et overblik over, hvilke TV kanaler der viser de forskellige kampe i weekendens superligarunde?
http://www.dbu.dk/sr/programComplete.aspx?poolid=88910" onclick="window.open(this.href);return false;

Scroll ned
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 13. mar 2010, 12:49

634 skrev:
MrBangDK skrev:Hvor er det lettest hurtigt at få et overblik over, hvilke TV kanaler der viser de forskellige kampe i weekendens superligarunde?
http://www.dbu.dk/sr/programComplete.aspx?poolid=88910" onclick="window.open(this.href);return false;

Scroll ned
Takker ærbødigst - er nu lagt ind som favorite!! :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 18. mar 2010, 09:49

Så kom der sgu lige et ønske mere...

Er der nogen her på siden der arbejdet som teknisk tegner eller lignende. Vi skal i gang med en større omlægning af haven, og vil gerne have en "råtegning" med mål på, som er bare nogenlunde realistisk. Vi laver selvfølgelig nogle opmålinger og skitser, og vil så gerne have det omsat til nogle mere "pro" tegninger.

Anyone???
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. mar 2010, 11:56

Jeg søger et startnummer til New Balance ½-marathon i Aalborg 28/3...
Er der mon en der tilfældigvis kender en der kender en der er skadet og gerne vil sælge?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 18. mar 2010, 22:04

Køllen I Møllen skrev:Jeg søger et startnummer til New Balance ½-marathon i Aalborg 28/3...
Er der mon en der tilfældigvis kender en der kender en der er skadet og gerne vil sælge?
Der er en fra mit Team Tungmetal, der er hoppet fra.. Den klassiske undskyldning med "ondt i knæene.. bla bla bla" ..Så der er et nummer til dig, din stakkel..
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. mar 2010, 06:03

Metal'n Roll skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg søger et startnummer til New Balance ½-marathon i Aalborg 28/3...
Er der mon en der tilfældigvis kender en der kender en der er skadet og gerne vil sælge?
Der er en fra mit Team Tungmetal, der er hoppet fra.. Den klassiske undskyldning med "ondt i knæene.. bla bla bla" ..Så der er et nummer til dig, din stakkel..
Jeg takker men jeg har faktisk fået et nummer nu :)

Hvis han gerne vil af med det kan du tippe ham om at der er folk på dourun.dk og på Amok Aalborgs facebook-side der søger nummer...
Janteloven eksisterer IKKE!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kasper Møller » 19. mar 2010, 08:05

Metal'n Roll skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg søger et startnummer til New Balance ½-marathon i Aalborg 28/3...
Er der mon en der tilfældigvis kender en der kender en der er skadet og gerne vil sælge?
Der er en fra mit Team Tungmetal, der er hoppet fra.. Den klassiske undskyldning med "ondt i knæene.. bla bla bla" ..Så der er et nummer til dig, din stakkel..

Det var da også en seriøs omgang løbetræning tungmetal har gang i... Er det for at være klar til ASC Indestævne 2011, eller hva' sker der?!

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Mini-p » 19. mar 2010, 12:58

En billig iphone, HTC legend, HTC desire.. Er i USA, og den skal vaere unlocked.. Det er simpelthen en jugle og finde rundt i diversen hjemmesider osv.. Saa hvis i har et godt sted/hjemmeside.. saa Sig til.... :D
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kunji » 19. mar 2010, 13:07

Mini-p skrev:En billig iphone, HTC legend, HTC desire.. Er i USA, og den skal vaere unlocked.. Det er simpelthen en jugle og finde rundt i diversen hjemmesider osv.. Saa hvis i har et godt sted/hjemmeside.. saa Sig til.... :D
Hvis du er i staterne, hvorfor pokker køber du så ikke en Google Nexus One?

Jeg har selv. Klart den bedste telefon jeg nogensinde har oplevet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kilde » 19. mar 2010, 13:56

Kunji skrev:
Mini-p skrev:En billig iphone, HTC legend, HTC desire.. Er i USA, og den skal vaere unlocked.. Det er simpelthen en jugle og finde rundt i diversen hjemmesider osv.. Saa hvis i har et godt sted/hjemmeside.. saa Sig til.... :D
Hvis du er i staterne, hvorfor pokker køber du så ikke en Google Nexus One?

Jeg har selv. Klart den bedste telefon jeg nogensinde har oplevet.
Har du da haft både iPhone, HTC Legend & Desire? Eftersom du får det til at lyde som en selvfølge, at han skal købe Nexus-telefonen - til fordel for de andre :)

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Mini-p » 19. mar 2010, 14:30

Kunji skrev:
Mini-p skrev:En billig iphone, HTC legend, HTC desire.. Er i USA, og den skal vaere unlocked.. Det er simpelthen en jugle og finde rundt i diversen hjemmesider osv.. Saa hvis i har et godt sted/hjemmeside.. saa Sig til.... :D
Hvis du er i staterne, hvorfor pokker køber du så ikke en Google Nexus One?

Jeg har selv. Klart den bedste telefon jeg nogensinde har oplevet.
Det er den slags telefoner jeg soeger, problemet er bare, hvor finder man den til en ordentlig pris i US, unlocked.. Alt er jo satme med 2 aars kontrakter og det koster kassen..
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kunji » 19. mar 2010, 14:36

Kilde skrev:
Kunji skrev:
Mini-p skrev:En billig iphone, HTC legend, HTC desire.. Er i USA, og den skal vaere unlocked.. Det er simpelthen en jugle og finde rundt i diversen hjemmesider osv.. Saa hvis i har et godt sted/hjemmeside.. saa Sig til....
Hvis du er i staterne, hvorfor pokker køber du så ikke en Google Nexus One?

Jeg har selv. Klart den bedste telefon jeg nogensinde har oplevet.
Har du da haft både iPhone, HTC Legend & Desire? Eftersom du får det til at lyde som en selvfølge, at han skal købe Nexus-telefonen - til fordel for de andre :)
Nu er Legend og Desire ikke udkommet endnu. ;)

Nexus One har en 1 ghz SnapDragon-processor, hvilket er 400 mhz mere end iPhone 3GS. Apple har langt flere apps, men android er også først for alvor på vej frem nu. Og med Legend, Desire, X10 o.l. på vej på markedet foruden Nexus One og andre som allerede er på markedet skal der nok komme godt gang i udviklingen af apps. Minusset ved android er at Google ikke har åbnet for købe-applikationerne i DK endnu.

Som det er nu, ser jeg Nexus One som det bedste køb - både prismæssigt og kvalitetsmæssigt. Minusset ved Nexus One er at styresystemet er på engelsk. Har man tålmodighed kan man vente til Desire bliver smidt på markedet (primo/medio april) kan der være en idé i det. Det er HTCs egen udgave af Nexus One. Den kommer med den velkendte HTC sense overflade, dansk styresystem samt optisk scrollbutton, hvor Nexus One har den "gamle" plastkugle. Til gengæld modtager Nexus One sine opdateringer trådløst, modtager opdateringer af android væsentligt før sense-terminalerne og så har Nexus One en ekstra mikrofon der kan eliminere baggrundsstøj ved samtaler.

Så ja, jeg vil absolut mene at det er en selvfølge at købe Nexus One, hvis ikke han vil vente.

Hvad iPhone disker op med i deres næste generation har jeg ikke lige sat mig ind i, men den vil nok også starte i en højere pris en HTC/Google. Apple er jo det de unge vil ha'. ;)

Att: Mini-p.

Nexus One kan købes direkte hos Google. Så får du den bare tilsendt. Er du på ferie eller har du en reel adresse derovre?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Besvar