Hvorfor hade København?

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af limey » 11. dec 2012, 14:02

Pastorius skrev:
limey skrev:
BoT skrev:Generelt er der vist mere had i nordjyder end i andre befolkningsgrupper i landet. Har nogen et bud på, hvorfor det mon forholder sig sådan?
Vi er den eneste gruppe der ikke er nogle svin?
Svin hader mindre?
De må jo selv vide at det er helt galt med dem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2012, 14:11

limey skrev:
Pastorius skrev:
limey skrev:
BoT skrev:Generelt er der vist mere had i nordjyder end i andre befolkningsgrupper i landet. Har nogen et bud på, hvorfor det mon forholder sig sådan?
Vi er den eneste gruppe der ikke er nogle svin?
Svin hader mindre?
De må jo selv vide at det er helt galt med dem.
Ellers så gør vi :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af rAaBe » 11. dec 2012, 14:26

BoT skrev:Generelt er der vist mere had i nordjyder end i andre befolkningsgrupper i landet. Har nogen et bud på, hvorfor det mon forholder sig sådan?
Selvhad, mindreværd, Jantelov og et nært slægtskab med den indre svinehund vil være mit forsigtige bud.

Spøg til side, så tror jeg ikke det er had - bare en slags værkstedshumor som kræver tilvænning eller modermælk.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Elvis lever » 11. dec 2012, 16:56

Kilde skrev:
Elvis lever skrev:
MHJ skrev:
Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.
Der er vi gudskelov en del der er på linje med poker som syntes det er idiotisk at skrive sådan noget.
Ja, det er altid ærgerligt på et AaB forum at møde personer, som får den gennemsnitlige Brøndby fan til at fremstå intelligent.
Jeg takker for den rosende omtale. Hvornår går I sammen om en "Hvorfor elske København"-tråd, siden I synes, at Pokers utallige oneliners her i tråden er lige i skabet?
Jeg synes nu ellers, at jeg altid har haft et ambivalent forhold til det at bo i København, men du ved tilsyneladende bedre. Vil du venligst redegøre for mit forhold til København, da jeg selv altid har troet det var af arbejdsmæssige årsager, jeg boede her.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af sulakvelidze » 16. feb 2013, 00:25

Mediers underlige opfattelse af, at Københavns ve og vel ligger os alle så meget på sinde, at vi bliver forfærdede ved overskrifter som denne:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... e#comments" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. feb 2013, 10:26

sulakvelidze skrev:Mediers underlige opfattelse af, at Københavns ve og vel ligger os alle så meget på sinde, at vi bliver forfærdede ved overskrifter som denne:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... e#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nordjyske.dk/nyheder/--vi-vi ... 9/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af sulakvelidze » 17. feb 2013, 20:43

Køllen I Møllen skrev:
sulakvelidze skrev:Mediers underlige opfattelse af, at Københavns ve og vel ligger os alle så meget på sinde, at vi bliver forfærdede ved overskrifter som denne:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... e#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nordjyske.dk/nyheder/--vi-vi ... 9/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Det der er jo lige til at blive blå i hovedet af harme over.

"Vi har ikke specielt besluttet, at ulven skal udstilles i København, men jeg mener ikke, den tilhører folk i Thy. Den kunne lige så godt være faldet død om i Varde eller Ringkøbing."

Så har man da for alvor demonstreret, at man er en pisse møgarrogant københavnersnob. Men godt at se, at hun vil overveje at lade ulven udstille andre steder end i København, når den er holdt op med at sælge billetter. :thumbsdown:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af doukas » 14. jun 2013, 18:51

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/0 ... m?rss=true" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Elvis lever » 15. jun 2013, 12:39

Hej Mindreværd

Hvordan går det i Jante?

Elvis lever
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. jun 2013, 21:18

Elvis lever skrev:
Hej Mindreværd

Hvordan går det i Jante?

Elvis lever
Er det ikke trættende?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Elvis lever » 16. jun 2013, 07:41

Køllen I Møllen skrev:
Elvis lever skrev:
Hej Mindreværd

Hvordan går det i Jante?

Elvis lever
Er det ikke trættende?
Nej, jeg bliver aldrig træt af at pege fingre af absurd fordummende indlæg. Men okay, hvis man nu også skal hade København for hvad et engelsk blad mener, så er man da sikker på at forurene enhver debat, så de reelle skævheder, som findes i Danmark aldrig bliver taget alvorligt. Worldpeace starts at home. Det gør revolutioner også.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Elvis lever » 16. jun 2013, 07:42

Elvis lever skrev:
Kilde skrev:
Elvis lever skrev:
MHJ skrev:
Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.
Der er vi gudskelov en del der er på linje med poker som syntes det er idiotisk at skrive sådan noget.
Ja, det er altid ærgerligt på et AaB forum at møde personer, som får den gennemsnitlige Brøndby fan til at fremstå intelligent.
Jeg takker for den rosende omtale. Hvornår går I sammen om en "Hvorfor elske København"-tråd, siden I synes, at Pokers utallige oneliners her i tråden er lige i skabet?
Jeg synes nu ellers, at jeg altid har haft et ambivalent forhold til det at bo i København, men du ved tilsyneladende bedre. Vil du venligst redegøre for mit forhold til København, da jeg selv altid har troet det var af arbejdsmæssige årsager, jeg boede her.
...og så mangler jeg stadig svar på den her...
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Provst i Brovst » 16. jun 2013, 11:11

Køllen I Møllen skrev:
Elvis lever skrev:
Hej Mindreværd

Hvordan går det i Jante?

Elvis lever
Er det ikke trættende?
Nej da, det er jo et tegn på mindreværd at man siger fra og udpeger noget af alt det pis man får serveret i medierne. Hvis man bare accepterede det er det åbenbart ikke tegn på mindreværd. Hvordan det hænger sammen ved jeg skulle ikke, men det er nok mit mindreværd.

Det at der bliver sagt fra kan være tegn på meget andet, men sgu ikke på mindreværd. Det er en absurd beskyldning.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. jun 2013, 11:39

Elvis lever skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Elvis lever skrev:
Hej Mindreværd

Hvordan går det i Jante?

Elvis lever
Er det ikke trættende?
Nej, jeg bliver aldrig træt af at pege fingre af absurd fordummende indlæg. Men okay, hvis man nu også skal hade København for hvad et engelsk blad mener, så er man da sikker på at forurene enhver debat, så de reelle skævheder, som findes i Danmark aldrig bliver taget alvorligt. Worldpeace starts at home. Det gør revolutioner også.
Er det ikke trættende konstant at skulle belære alle os bønder om hvad vi skal mene om den kæmpestore metropol mod Øst? Vi fatter jo ingenting og er tydeligvis underlagt janteloven.
Janteloven eksisterer IKKE!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Kilde » 23. jun 2013, 00:19

Elvis lever skrev:
Elvis lever skrev:
Kilde skrev:
Elvis lever skrev:
MHJ skrev:
Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.
Der er vi gudskelov en del der er på linje med poker som syntes det er idiotisk at skrive sådan noget.
Ja, det er altid ærgerligt på et AaB forum at møde personer, som får den gennemsnitlige Brøndby fan til at fremstå intelligent.
Jeg takker for den rosende omtale. Hvornår går I sammen om en "Hvorfor elske København"-tråd, siden I synes, at Pokers utallige oneliners her i tråden er lige i skabet?
Jeg synes nu ellers, at jeg altid har haft et ambivalent forhold til det at bo i København, men du ved tilsyneladende bedre. Vil du venligst redegøre for mit forhold til København, da jeg selv altid har troet det var af arbejdsmæssige årsager, jeg boede her.
...og så mangler jeg stadig svar på den her...
OK. Du elsker København. Snakkes igen om et halvt år.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Fabbe » 23. jun 2013, 01:14

At elske AaB er at hade københavn.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Martin » 24. jun 2013, 12:37

Fabbe skrev:At elske AaB er at hade københavn.
Eh, nej
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Dot Bot » 24. jun 2013, 12:40

Martin skrev:
Fabbe skrev:At elske AaB er at hade københavn.
Eh, nej
Det er ikke meget galt.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Konsulenten » 24. jun 2013, 12:41

Martin skrev:
Fabbe skrev:At elske AaB er at hade københavn.
Eh, nej
Københavneri!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af thomasjn » 24. jun 2013, 18:20

Dot Bot skrev:
Martin skrev:
Fabbe skrev:At elske AaB er at hade københavn.
Eh, nej
Det er ikke meget galt.
Arh du bliver sgu for firkantet. Vil nærmere sige, at det at elske AaB indebærer at hade Brøndby, Viasat/Københavnerpressen, og FCK.

Besvar