Hvorfor hade København?

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Fabbe » 6. dec 2012, 18:42

København er i international sammenhæng ikke andet end et provinshul. Lige meget hvor mange gange nogen overophedede fjolser bliver ved med at gentage det modsatte bliver det ikke mere sandt. Tage en tur til London eller New York ... så vil du opleve storbyliv. Ikke wannabe påtaget storbyliv vel at mærke.
Københavnerne selv er vældigt imponeret over deres egen by. Og de elsker at svælge i selvsmagende vittigheder om jyder, der kommer "ind med 4-toget" og farer vild i den stoooore, stygge by.

Og alt deres: "Nu skal I bare se jyder. Sådan noget storby-noget har I aaaaldrig set før, I tror ikke jeres øjne". Siger de så til jyder, som måske har besøgt de første fem byer i verden, som kan huse København i et mikroskopisk hjørne.

Hvert år sker det, at en vendelbo fra Børglum eller omegn rejser til New York som udvekslingsstudent og lærer at finde rundt omgående. Til sammenligning er det da virkelig en kææææmpe udfordring at finde rundt i Danmarks "hovedstad", ikke sandt?
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. dec 2012, 20:57

Når alt kommer til alt er det jo ikke København der fejler noget. Den er jo blot en by ligesom så mange andre. Det er Københavnerne den er galt med...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af thomasjn » 7. dec 2012, 00:54

Deres gustne hovedbanegård og hele området omkring den. Måske de kære Københavnere skulle se at feje på egen perron fremfor at kloge sig på resten af Danmark.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. dec 2012, 13:54

thomasjn skrev:Deres gustne hovedbanegård og hele området omkring den. Måske de kære Københavnere skulle se at feje på egen perron fremfor at kloge sig på resten af Danmark.

Ehh... Du kan godt selv se det, ikke?

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af jydenfranord » 7. dec 2012, 16:42

Poker-One-Kenobi skrev:
thomasjn skrev:Deres gustne hovedbanegård og hele området omkring den. Måske de kære Københavnere skulle se at feje på egen perron fremfor at kloge sig på resten af Danmark.

Ehh... Du kan godt selv se det, ikke?
Poker, jeg er ked af at skulle sige det til dig, men damn hvor minder du om FCM-Kent i denne tråd, stort set hvert eneste indlæg der kommer i denne tråd skal du komme med en eller anden meget ligegyldig kommentar til, ene og alene fordi du bor i KBH og åbenbart mener du skal forsvare byens ære. Men der er bare intet konstruktivt i det du skriver, som mit indlæg hvor jeg skriver om en overskrift der handler om KBH men artiklen handler om hele sjælland og Nordjylland, der er dit respons "sødt", det er jo komplet latterligt. Fair nok du mener andre er forkert på den, men kom dog med noget indhold, fremfor ligegyldige one-liners der intet siger alligevel, udover de tæller til endnu et indlæg på din tæller......

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Hvorfor hade København?

Indlæg af Kilde » 7. dec 2012, 17:46

Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. dec 2012, 15:33

Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.

Og jeg har for længst forstået, at du kun er her for at komme med dumsmarte bemærkninger om flere år gamle debatter, men hvis du absolut vil reducere mig til en der hader bonderøvs-racisme og sne i Fakta er det fint nok med mig.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Kilde » 8. dec 2012, 15:59

Poker-One-Kenobi skrev:
Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.

Og jeg har for længst forstået, at du kun er her for at komme med dumsmarte bemærkninger om flere år gamle debatter, men hvis du absolut vil reducere mig til en der hader bonderøvs-racisme og sne i Fakta er det fint nok med mig.
Nej, ikke kun. Jeg bruger også en smule tid på at hade København.

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Bech » 8. dec 2012, 16:43

Poker er efterhånden blevet en af grundende til at hade København.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Buzz Killington » 9. dec 2012, 22:31

Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.
Der er vi gudskelov en del der er på linje med poker som syntes det er idiotisk at skrive sådan noget.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Fabbe » 9. dec 2012, 23:26

Vi hader osse århus.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af le Cid » 10. dec 2012, 06:02

Fabbe skrev:Vi hader osse århus.
Ja ja da - men det mÅ ske i en anden tråd! ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Elvis lever » 10. dec 2012, 07:23

MHJ skrev:
Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.
Der er vi gudskelov en del der er på linje med poker som syntes det er idiotisk at skrive sådan noget.
Ja, det er altid ærgerligt på et AaB forum at møde personer, som får den gennemsnitlige Brøndby fan til at fremstå intelligent.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af limey » 10. dec 2012, 12:08

Jeg har et ubeskriveligt had til Svendborg, Horsens og Roskilde. Er der andre der også hader de svin?

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Hvorfor hade København?

Indlæg af Kilde » 10. dec 2012, 17:22

Elvis lever skrev:
MHJ skrev:
Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.
Der er vi gudskelov en del der er på linje med poker som syntes det er idiotisk at skrive sådan noget.
Ja, det er altid ærgerligt på et AaB forum at møde personer, som får den gennemsnitlige Brøndby fan til at fremstå intelligent.
Jeg takker for den rosende omtale. Hvornår går I sammen om en "Hvorfor elske København"-tråd, siden I synes, at Pokers utallige oneliners her i tråden er lige i skabet?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. dec 2012, 17:45

Kilde skrev:
Elvis lever skrev:
MHJ skrev:
Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.
Der er vi gudskelov en del der er på linje med poker som syntes det er idiotisk at skrive sådan noget.
Ja, det er altid ærgerligt på et AaB forum at møde personer, som får den gennemsnitlige Brøndby fan til at fremstå intelligent.
Jeg takker for den rosende omtale. Hvornår går I sammen om en "Hvorfor elske København"-tråd, siden I synes, at Pokers utallige oneliners her i tråden er lige i skabet?
Stop nu bare, du bidrager jo ikke selv med andet end provokationer.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Hvorfor hade København?

Indlæg af Kilde » 10. dec 2012, 19:11

Poker-One-Kenobi skrev:
Kilde skrev:
Elvis lever skrev:
MHJ skrev:
Kilde skrev:Hahaha, right on! Helt enig, vi har forstået, at du lever og ånder for København, Poker.

Du er squ lidt af en Supermand. Du kæmper for retfærdighed, tilsneede supermarkeder og de stakkels folk, der kaldes en sort muskel.
Der er vi gudskelov en del der er på linje med poker som syntes det er idiotisk at skrive sådan noget.
Ja, det er altid ærgerligt på et AaB forum at møde personer, som får den gennemsnitlige Brøndby fan til at fremstå intelligent.
Jeg takker for den rosende omtale. Hvornår går I sammen om en "Hvorfor elske København"-tråd, siden I synes, at Pokers utallige oneliners her i tråden er lige i skabet?
Stop nu bare, du bidrager jo ikke selv med andet end provokationer.
Det hænder.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af BoT » 11. dec 2012, 11:25

Generelt er der vist mere had i nordjyder end i andre befolkningsgrupper i landet. Har nogen et bud på, hvorfor det mon forholder sig sådan?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af limey » 11. dec 2012, 13:03

BoT skrev:Generelt er der vist mere had i nordjyder end i andre befolkningsgrupper i landet. Har nogen et bud på, hvorfor det mon forholder sig sådan?
Vi er den eneste gruppe der ikke er nogle svin?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2012, 13:15

limey skrev:
BoT skrev:Generelt er der vist mere had i nordjyder end i andre befolkningsgrupper i landet. Har nogen et bud på, hvorfor det mon forholder sig sådan?
Vi er den eneste gruppe der ikke er nogle svin?
Svin hader mindre?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar