Billetter til Premier League

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Billetter til Premier League

Indlæg af JonasK » 9. mar 2017, 10:55

Er der nogle som har erfaring med køb af billetter til Premier League, og kan anbefale en god side?

Skal til London om et par weekender, og vil gerne ind og se West Ham mod Leicester. Synes det er lidt en jungle med de sider hvor man kan købe billetter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Billetter til Premier League

Indlæg af Hanga » 9. mar 2017, 11:41

JonasK skrev:Er der nogle som har erfaring med køb af billetter til Premier League, og kan anbefale en god side?

Skal til London om et par weekender, og vil gerne ind og se West Ham mod Leicester. Synes det er lidt en jungle med de sider hvor man kan købe billetter.
Prøv at tag kontakt til West Hams billetkontor og hør, om du kan købe billet gennem dem. Det er godt nok en del år siden, men da jeg skulle bruge billetter til West Ham (endda en ret betydningsfuld kamp), kunne jeg købe dem blot ved at kontakte deres billetkontor.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: Billetter til Premier League

Indlæg af larsdahl » 9. mar 2017, 12:10

Hanga skrev:
JonasK skrev:Er der nogle som har erfaring med køb af billetter til Premier League, og kan anbefale en god side?

Skal til London om et par weekender, og vil gerne ind og se West Ham mod Leicester. Synes det er lidt en jungle med de sider hvor man kan købe billetter.
Prøv at tag kontakt til West Hams billetkontor og hør, om du kan købe billet gennem dem. Det er godt nok en del år siden, men da jeg skulle bruge billetter til West Ham (endda en ret betydningsfuld kamp), kunne jeg købe dem blot ved at kontakte deres billetkontor.
Enig. Du kan købe direkte på West Hams hjemmeside.

https://www.eticketing.co.uk/whufc/

Bemærk at kampen er udsolgt og der vil kun være billetter, når en sæsonkortholder sætter sine pladser til salg. Lige nu kan man købe tre pladser ved siden af hinanden, men du skal nok skynde dig.

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Billetter til Premier League

Indlæg af JonasK » 9. mar 2017, 12:43

larsdahl skrev:
Hanga skrev:
JonasK skrev:Er der nogle som har erfaring med køb af billetter til Premier League, og kan anbefale en god side?

Skal til London om et par weekender, og vil gerne ind og se West Ham mod Leicester. Synes det er lidt en jungle med de sider hvor man kan købe billetter.
Prøv at tag kontakt til West Hams billetkontor og hør, om du kan købe billet gennem dem. Det er godt nok en del år siden, men da jeg skulle bruge billetter til West Ham (endda en ret betydningsfuld kamp), kunne jeg købe dem blot ved at kontakte deres billetkontor.
Enig. Du kan købe direkte på West Hams hjemmeside.

https://www.eticketing.co.uk/whufc/

Bemærk at kampen er udsolgt og der vil kun være billetter, når en sæsonkortholder sætter sine pladser til salg. Lige nu kan man købe tre pladser ved siden af hinanden, men du skal nok skynde dig.
Har været på West Hams hjemmeside, billetterne var udsolgt med det samme da de blev sat til salg for en 3 uger siden.

Jeg skal bruge 4 billetter, så er nødt til at bruge en billethjemmeside. Prisen er ikke afgørende, men vil gerne bruge en hjemmeside, som der eventuelt er nogle som har gode erfaringer med

seamann

Re: Billetter til Premier League

Indlæg af seamann » 9. mar 2017, 16:20

Udover ved klubberne har jeg prøvet londonfodbold.dk. Ikke nogen billig fornøjelse, men det virkede og jeg kunne hente billetter som aftalt på deres kontor i London.

Men pas på, der er rigtig mange hajer/svindlere på markedet. Hvis du er rigtig frisk, bliver billetter også solgt på vej til stadion, men der skal du virkelig være på vagt overfor falske billetter.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Billetter til Premier League

Indlæg af Klaus » 15. mar 2017, 10:02

Jeg har lige været i London. Desværre spillede West Ham ikke hjemme, men jeg fik en rigtig fin Stadion Tour. Det kostede 20 pund og man gik selv rundt med høretelefoner, og var dermed også selv herre over, hvor længe turen skulle vare. Det olympiske stadion er vildt imponerende, og hvis I får tid synes jeg nok det er et par timer værd. At stemningen endnu ikke er så god som på Upton Park er en anden sag.....

Besvar