Hjælp til Fifa 18 PS4?

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Hjælp til Fifa 18 PS4?

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. okt 2017, 21:19

Håber der er hjælp herinde til PlayStation-udfordring.

Har givet min søn en PS4 med Fifa18 i 7-års fødselsdagsgave. Problemet er at når han spiller sker det ofte at "computeren" overtager spillet. Dvs den blå prik der viser hvilken spiller han styrer kommer ned på målmanden og så er det computeren der styrer alt spillet. Jeg aner simpelthen ikke hvad man skal gøre eller hvilken knap han kommer til at trykke på for at starte dette.

Iøvrigt, det er rigtig svært at score mål. Er med på at man skyder med "den runde knap". Men alle skud ryger 10 meter over mål. Hvad er opskriften på at sparke den ind?

Tak for hjælpen :)
Janteloven eksisterer IKKE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hjælp til Fifa 18 PS4?

Indlæg af jonas386 » 25. okt 2017, 21:50

Det er enten fordi han trykker på en af analog-pindende, eller så er det "displayet" (den store sorte i midten) han trykker på. Det er noget tid siden jeg har spillet FIFA, men det er, såvidt jeg husker, den kommando man bruger, hvis man gerne vil skifte mellem målmand og spillerne på banen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hjælp til Fifa 18 PS4?

Indlæg af Sanchez94 » 26. okt 2017, 08:24

Når han kommer til at være målmanden er det fordi han er kommet til at trykke på den store sorte firkant i midten.
Det med skudende, må man alene spille sig til. Det kræver ofte at spille sig fri til åbne chancer og blot give den mellem 1½ og 2 bar, nede i skudstyrken. Hvis man holder rund inde, så vil bolden altid gå over mål.
Der findes rigtig mange fine youtube kanaler, som forklarer, hvordan man spiller fifa :)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hjælp til Fifa 18 PS4?

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. okt 2017, 08:28

Tak for hjælpen!!
Janteloven eksisterer IKKE!

killerbob
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. jan 2008, 12:46

Re: Hjælp til Fifa 18 PS4?

Indlæg af killerbob » 26. okt 2017, 18:09

ellers er der trænings øvelser, der lærer ind op.. både i afleveringer, skud,indlæg osv. de er super gode især når man skal "oplæres"

det kan klart anbefales at tage dem.

Besvar