Billetter til AGF-kampen

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Billetter til AGF-kampen

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. jul 2021, 10:38

Sikke dog en besynderlig måde de fik uddelt de gratis-billetter til AGF-kampen på. Bare at lade alle og enhver gå ind og gratis booke 5 billetter er da helt håbløst.

Jeg sad inde på den specielt til lejligheden oprettede hjemmeside Stadionkaldernuigen.com for at få billetter til mig og børnene men det virkede ikke. Og så kom udmeldingen om at der ikke var flere billetter.

Mine børn spiller selv i AaB og var endda med i reklamevideoen “Stadion kalder nu igen” og de er rigtig trætte af at vi ikke fik billetter.

Har efterfølgende fået en billet til Nord. Mangler således 2 billetter. Men vi vil jo også gerne stå/sidde sammen.

Er der nogen der evt brænder inde med en eller flere billetter så sig gerne til 😇
Janteloven eksisterer IKKE!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Billetter til AGF-kampen

Indlæg af Julgranen » 27. jul 2021, 11:38

Køllen I Møllen skrev:
27. jul 2021, 10:38
Sikke dog en besynderlig måde de fik uddelt de gratis-billetter til AGF-kampen på. Bare at lade alle og enhver gå ind og gratis booke 5 billetter er da helt håbløst.

Jeg sad inde på den specielt til lejligheden oprettede hjemmeside Stadionkaldernuigen.com for at få billetter til mig og børnene men det virkede ikke. Og så kom udmeldingen om at der ikke var flere billetter.

Mine børn spiller selv i AaB og var endda med i reklamevideoen “Stadion kalder nu igen” og de er rigtig trætte af at vi ikke fik billetter.

Har efterfølgende fået en billet til Nord. Mangler således 2 billetter. Men vi vil jo også gerne stå/sidde sammen.

Er der nogen der evt brænder inde med en eller flere billetter så sig gerne til 😇
Hiv da fat i SLO, det er da en tand for ringe. Herligt gensyn med dig i reklamevideoen!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Billetter til AGF-kampen

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. jul 2021, 12:42

Julgranen skrev:
27. jul 2021, 11:38
Køllen I Møllen skrev:
27. jul 2021, 10:38
Sikke dog en besynderlig måde de fik uddelt de gratis-billetter til AGF-kampen på. Bare at lade alle og enhver gå ind og gratis booke 5 billetter er da helt håbløst.

Jeg sad inde på den specielt til lejligheden oprettede hjemmeside Stadionkaldernuigen.com for at få billetter til mig og børnene men det virkede ikke. Og så kom udmeldingen om at der ikke var flere billetter.

Mine børn spiller selv i AaB og var endda med i reklamevideoen “Stadion kalder nu igen” og de er rigtig trætte af at vi ikke fik billetter.

Har efterfølgende fået en billet til Nord. Mangler således 2 billetter. Men vi vil jo også gerne stå/sidde sammen.

Er der nogen der evt brænder inde med en eller flere billetter så sig gerne til 😇
Hiv da fat i SLO, det er da en tand for ringe. Herligt gensyn med dig i reklamevideoen!
Jeg er sikker på at der er mange mennesker derud uden billet der mener at lige netop de burde have førsteret. Jeg vil ikke være en af dem.

Må kan have lov at spørge hvem der gemmer sig bag brugernavnet “Julgranen”? :innocent: :innocent:
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar