Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
aaby
Junior
Junior
Indlæg: 64
Tilmeldt: 21. okt 2007, 02:51

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af aaby » 9. maj 2008, 09:40

Køllen I Møllen skrev:
aaby skrev:parkeringsafgiften på 510 kr, fordi man glemmer at stille sin p-skive. og så er der fandme ikke engang studierabat som for almindelige bøde. Håber p-vagt nummer 2010 sover dårligt om natten. og apropos p-vagt hva er det for nogle idioter der har det som drømmejobbet.
Det pisser mig af at studerende kan få rabat på bøder! Det giver jo ingen mening... DET PISSER MIG FAKTISK VOLDSOMT MEGET AF (undskyld jeg råber)...
vi kan os få rabat på kebab

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. maj 2008, 09:47

aaby skrev:
Køllen I Møllen skrev:
aaby skrev:parkeringsafgiften på 510 kr, fordi man glemmer at stille sin p-skive. og så er der fandme ikke engang studierabat som for almindelige bøde. Håber p-vagt nummer 2010 sover dårligt om natten. og apropos p-vagt hva er det for nogle idioter der har det som drømmejobbet.
Det pisser mig af at studerende kan få rabat på bøder! Det giver jo ingen mening... DET PISSER MIG FAKTISK VOLDSOMT MEGET AF (undskyld jeg råber)...
vi kan os få rabat på kebab
Det pisser mig af at I kan få rabat på kebab. Det vil jeg sgu også have.
Danske studerende er overforkælede.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 9. maj 2008, 09:53

Kommentatorer der kommenterer sammendrag af kampe, som om de blev vist live.

Især ham der lavede Brøndby - Viborg sammendraget på 3+ i går.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper Møller » 9. maj 2008, 10:36

Køllen I Møllen skrev:Danske studerende er overforkælede.
Er der nogen speciel grund til din harme på det danske uddannelsessystem (et ord med tre dobbeltkonsonanter - det må være rekord?!)? :D

Det pisser mig voldsomt af, at alle ens kolleger efter hver eneste fodboldtur skal komme med dumsmarte bemærkninger om, "hvorfor vi lavede ballade", "om man er kommet ud af detentionen", osv.. Den generalisering er til at brække sig over!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 9. maj 2008, 10:54

Det pisser mig af at jeg absolut skulle blive syg lige nu, hvor vejret er så godt og hvor guldmulighederne er lige for døren. Skal nu nok komme til Parken alligevel, ellers skal det satme være slemt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

NeverDefeated

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af NeverDefeated » 9. maj 2008, 10:59

Hehe, en klassiker. Det er de også slemme til ude på universitetet. Usandsynligt dårlige jokes det kan afstedkomme..
Kasper Møller skrev: Det pisser mig voldsomt af, at alle ens kolleger efter hver eneste fodboldtur skal komme med dumsmarte bemærkninger om, "hvorfor vi lavede ballade", "om man er kommet ud af detentionen", osv.. Den generalisering er til at brække sig over!!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 9. maj 2008, 11:32

Kasper Møller skrev:Er der nogen speciel grund til din harme på det danske uddannelsessystem (et ord med tre dobbeltkonsonanter - det må være rekord?!)? :D
Måske. Men her kan du lige få en anden sjover: kilowatttime! En triple-konsonant!

For at holde trådens formål, så pisser det mig af at jeg ikke kan finde dette fænomen andre steder!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. maj 2008, 12:03

Kasper Møller skrev:
Køllen I Møllen skrev:Danske studerende er overforkælede.
Er der nogen speciel grund til din harme på det danske uddannelsessystem (et ord med tre dobbeltkonsonanter - det må være rekord?!)? :D

Prøv at betal en uddannelse til 900.000kr af egen lomme uden at være SU-berettiget gennem 4 år. Og stå med en studiegæld der vokser til over en million og høre folk tude over at de ikke får nok i SU.... Det stinker faktisk ret intenst. :(
Janteloven eksisterer IKKE!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper Møller » 9. maj 2008, 13:29

Køllen I Møllen skrev:
Kasper Møller skrev:
Køllen I Møllen skrev:Danske studerende er overforkælede.
Er der nogen speciel grund til din harme på det danske uddannelsessystem (et ord med tre dobbeltkonsonanter - det må være rekord?!)? :D

Prøv at betal en uddannelse til 900.000kr af egen lomme uden at være SU-berettiget gennem 4 år. Og stå med en studiegæld der vokser til over en million og høre folk tude over at de ikke får nok i SU.... Det stinker faktisk ret intenst. :(
Hehe... Havde nok en fornemmelse af, at det var dér katten lå begravet ;)

Brugeravatar
jbc
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:43

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jbc » 9. maj 2008, 13:36

Det pisser mig i den grad af at små drenge på 12-13 år skal smide med cola når vi scorer og skal stå og spille popsmarte ved siden af mig for at prøve at score den første 14 årige der flasher patter for dem

Det klistrer fandme stadig fra igår!!!!

AAAAARRRRRGGGGHHHH, og det slår vist rekorden med flest dobbelt konsonanter Møller
Frank Standstill. "Fedeste" spiller i AaB historie!!!!
Ej det gas han var sgu genial!!!!!!

Mutu
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 27. dec 2007, 11:15

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mutu » 9. maj 2008, 13:42

Det pisser mig af AGF's tilskueren er så ukuelig lidt intellektuel at de begynder at synge "Hader, Hader, Hader København sangen" når de så står i Aalborg, men det siger vel lidt om dem. ;D

Kom så de røe' ... :aabfan:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 9. maj 2008, 14:01

Køllen I Møllen skrev: Prøv at betal en uddannelse til 900.000kr af egen lomme uden at være SU-berettiget gennem 4 år. Og stå med en studiegæld der vokser til over en million og høre folk tude over at de ikke får nok i SU.... Det stinker faktisk ret intenst. :(
Er du ved at uddanne dig til frisør, eller noget i den stil??!?!? :P

tænk sig, tilbage i halvfemserne kunne man gå på "Gøglerakademiet" og samtidig få SU.. Altså, uddanne sig til at stå stille på en kasse på Strøget, så der absolut ikke er nogen der kan komme forbi, fordi der er sååååå mange mennesker som stiller sig op og glor...
Ska' vi hak'?

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper Møller » 9. maj 2008, 14:57

MrBangDK skrev:Er du ved at uddanne dig til frisør, eller noget i den stil??!?!? :P
Næh. Mig bekendt er Hr. Kølle bare helt almindelig chauffør?!
(Godt nok til en flyver, men alligevel...)

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af J Nørgaard L » 9. maj 2008, 16:46

Det pisser mig af, når studerende sidder og spørger om vi ta'r studiekort i en taxa! NEJ! Jeg vil sgu ikke gå ned i løn for at de kan få rabat (og få en gratis udannelse og komme ud på den anden side med en garanteret bedre løn end mig!) :(
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 9. maj 2008, 18:09

jbc skrev:Det pisser mig i den grad af at små drenge på 12-13 år skal smide med cola når vi scorer og skal stå og spille popsmarte ved siden af mig for at prøve at score den første 14 årige der flasher patter for dem

Det klistrer fandme stadig fra igår!!!!

AAAAARRRRRGGGGHHHH, og det slår vist rekorden med flest dobbelt konsonanter Møller
Hvor bliver der flashet patter?
Hvem der bare var irsk

NeverDefeated

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af NeverDefeated » 9. maj 2008, 18:50

Er du en jaloux veninde, der måtte hoppe med på legen, med den sidste bemærkning in mente?

:thumbsup:
jbc skrev:Det pisser mig i den grad af at små drenge på 12-13 år skal smide med cola når vi scorer og skal stå og spille popsmarte ved siden af mig for at prøve at score den første 14 årige der flasher patter for dem

Det klistrer fandme stadig fra igår!!!!

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Indlæg: 369
Tilmeldt: 20. maj 2007, 19:51
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kim Niemann » 10. maj 2008, 10:35

JLB skrev:Hvor bliver der flashet patter?
Der bliver flashet hvor jeg står, men det er ikke ubetinget positivt... :S
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 11. maj 2008, 22:54

J Nørgaard L skrev:Det pisser mig af, når studerende sidder og spørger om vi ta'r studiekort i en taxa! NEJ! Jeg vil sgu ikke gå ned i løn for at de kan få rabat (og få en gratis udannelse og komme ud på den anden side med en garanteret bedre løn end mig!) :(
Så så Deacon, pas på blodtrykket. Alderen trykker jo :cheers:

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 11. maj 2008, 22:55

Det pisser mig af at uni ikke kan forstå de ikke kan ligge en projektaflevering i slutningen af maj når nu AaB bliver mestre. Det kaldes planlægning!!!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 14. maj 2008, 15:17

Fandt min gamle "DM Guld 1995" spilletrøje (den med guld-tryk på) som der skal ses fodbold i i morgen. Så pisser det mig bare af i uhyggelig grad, at jeg finder ud af jeg ikke kan passe den længere!!

Hvorfor kan man ikke blive tyndere med alderen? Starte livet på 150 kg. (hård fødsel) og så gå ned derfra?!?!

DET pisser mig af!!!!
Bienvenu Bassogog!

Besvar