Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 17. maj 2008, 20:38

JSJ skrev:
Lindvang skrev:Smagsdommere og arrogante mennesker, der skal fortælle andre, hvor ringe de er, hvis ikke de kan finde telefonnumre, etc., pisser mig af!

Hvor satan er venligheden og hvis ikke, kan man så ikke bare være ligeglad, i stedet for at skrive tres indlæg om, hvor dumme andre er og hvor meget det er træls at bruge tid på dem. SÅ LAD DOG VÆRE!!!

Desuden pisser det mig også af, at selvsamme person skal påtage sig "jeg alene vide"-attituden, fordi folket bryder ud i spontan sang! Også selvom det er en BIF-sang!

Det pisser mig grænseløst af, at der er nogle, der tror de skal sætte dagsordenen for, hvordan man er fan, fordi de tilfældigvis er højt på strå i ASC og dermed tror, at der er "RIGTIGE FANS"!
Kunne du ikke bare have sendt den somj PB - I øvrigt har jeg INTET med ASC at gøre, så kom igen..

Men jeg skal da huske det du skriver - For du har jo fuldstændig ret - Lindvang har ret! Hørte i det alle? LINDVANG HAR RET!! Far har ret - far har overblikket - far kan få alle til at underkaste sig, jeg elsker dig min dreng..

Husk nu - at fra nu af, er du da vist færdig med at være negativ herinde, for du skulle jo nøddig fremstå som arrogant, bare fordi du ikke er enige med andre..

Og at du kalder mig arrogant, ja det er til at lukke op at skide i - Du kender mig ikke, du har mødt mig officielt én gang, hvor jeg gjorde dig en tjeneste, og hvor jeg godt kunne bruges kva min dengang position i ASC..

/Jesper
Det pisser mig af at folk har personlige opgør herinde. Gider sgu ikke se på lortet! Nåe ja projektarbejde en lørdag pisser mig også af

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 17. maj 2008, 20:42

Lindvang skrev:
Hvad er det for en gang pjat det der, Jesper??? Du kammer da helt over!!!

Jeg er da så absolut enig i, at det er røv ufedt at der bliver sunget en sang, som alle andre synger. Jeg har satme stor respekt for det repetoire, der er kreeret efterhånden og de ting, der foregår på Vest.
Men "folket" skal sgu da også have lov at juble og bryde ud i spontan sang, uden de skal gøres fuldstændig til en flok tågehorn. Som der også bliver skrevet andetsteds, så er der jo generelt mange klager over det generelle slatne fremmøde på stadion og så tænker jeg bare, at hvorfor ikke bare lade folk give den fuldstændig gas? Det er da vel ligeså meget Hr. Jensens mesterskab som dit eller mit, er det ikke?
Jeg ved ikke, om du fik fat i min mening: Det er såmænd ikke fordi jeg er uenig med dig; jeg synes bare, at det er arrogant at du mere eller mindre siger, at folk er nogle tabere fordi de synger lige præcis dén sang! Selv spillerne sang den, for helvede! Det er vel for fanden vores alles mesterskab, ikke kun for dem, der laver sangene!!!
Læs lige dit første indlæg igen, og fortæl mig så lige at JEG kammer over igen! ;-)

"jeg synes bare, at det er arrogant at du mere eller mindre siger, at folk er nogle tabere fordi de synger lige præcis dén sang!" Som du selv skriver - så er det DIN fortolkning af det jeg har skrevet..

Og jeg har vist heller ikke sagt, at det var et mesterskab for sangskriverne - i så fald, så er det ikke MIT mesterskab - Jeg har ikke skrevet nogle sange - og har heller aldrig givet udtryk for, at jeg har skrevet dem - kun at jeg har være med til at udbrede dem, især tidligere hvor jeg var mere intern i ATK end jeg er nu, kva min udtreden..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 17. maj 2008, 20:43

Alando skrev:
JSJ skrev:
Lindvang skrev:Smagsdommere og arrogante mennesker, der skal fortælle andre, hvor ringe de er, hvis ikke de kan finde telefonnumre, etc., pisser mig af!

Hvor satan er venligheden og hvis ikke, kan man så ikke bare være ligeglad, i stedet for at skrive tres indlæg om, hvor dumme andre er og hvor meget det er træls at bruge tid på dem. SÅ LAD DOG VÆRE!!!

Desuden pisser det mig også af, at selvsamme person skal påtage sig "jeg alene vide"-attituden, fordi folket bryder ud i spontan sang! Også selvom det er en BIF-sang!

Det pisser mig grænseløst af, at der er nogle, der tror de skal sætte dagsordenen for, hvordan man er fan, fordi de tilfældigvis er højt på strå i ASC og dermed tror, at der er "RIGTIGE FANS"!
Kunne du ikke bare have sendt den somj PB - I øvrigt har jeg INTET med ASC at gøre, så kom igen..

Men jeg skal da huske det du skriver - For du har jo fuldstændig ret - Lindvang har ret! Hørte i det alle? LINDVANG HAR RET!! Far har ret - far har overblikket - far kan få alle til at underkaste sig, jeg elsker dig min dreng..

Husk nu - at fra nu af, er du da vist færdig med at være negativ herinde, for du skulle jo nøddig fremstå som arrogant, bare fordi du ikke er enige med andre..

Og at du kalder mig arrogant, ja det er til at lukke op at skide i - Du kender mig ikke, du har mødt mig officielt én gang, hvor jeg gjorde dig en tjeneste, og hvor jeg godt kunne bruges kva min dengang position i ASC..

/Jesper
Det pisser mig af at folk har personlige opgør herinde. Gider sgu ikke se på lortet! Nåe ja projektarbejde en lørdag pisser mig også af
Og derfor har jeg også allerede tidligere taget det første skridt, og sendt herren en PB..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 17. maj 2008, 20:46

Kunne du ikke bare have sendt den somj PB - I øvrigt har jeg INTET med ASC at gøre, så kom igen..

Men jeg skal da huske det du skriver - For du har jo fuldstændig ret - Lindvang har ret! Hørte i det alle? LINDVANG HAR RET!! Far har ret - far har overblikket - far kan få alle til at underkaste sig, jeg elsker dig min dreng..

Husk nu - at fra nu af, er du da vist færdig med at være negativ herinde, for du skulle jo nøddig fremstå som arrogant, bare fordi du ikke er enige med andre..

Og at du kalder mig arrogant, ja det er til at lukke op at skide i - Du kender mig ikke, du har mødt mig officielt én gang, hvor jeg gjorde dig en tjeneste, og hvor jeg godt kunne bruges kva min dengang position i ASC..

/Jesper[/quote]

Det pisser mig af at folk har personlige opgør herinde. Gider sgu ikke se på lortet! Nåe ja projektarbejde en lørdag pisser mig også af[/quote]

Og derfor har jeg også allerede tidligere taget det første skridt, og sendt herren en PB..

/Jesper[/quote]

Det var bedre. Det pisser mig i øvrigt af at jeg kig glip af begge mål da ølkøen var alt for lang på stadion! Tag jer nu sammen

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 21:17

JSJ skrev:
Lindvang skrev:Smagsdommere og arrogante mennesker, der skal fortælle andre, hvor ringe de er, hvis ikke de kan finde telefonnumre, etc., pisser mig af!

Hvor satan er venligheden og hvis ikke, kan man så ikke bare være ligeglad, i stedet for at skrive tres indlæg om, hvor dumme andre er og hvor meget det er træls at bruge tid på dem. SÅ LAD DOG VÆRE!!!

Desuden pisser det mig også af, at selvsamme person skal påtage sig "jeg alene vide"-attituden, fordi folket bryder ud i spontan sang! Også selvom det er en BIF-sang!

Det pisser mig grænseløst af, at der er nogle, der tror de skal sætte dagsordenen for, hvordan man er fan, fordi de tilfældigvis er højt på strå i ASC og dermed tror, at der er "RIGTIGE FANS"!
Kunne du ikke bare have sendt den somj PB - I øvrigt har jeg INTET med ASC at gøre, så kom igen..

Men jeg skal da huske det du skriver - For du har jo fuldstændig ret - Lindvang har ret! Hørte i det alle? LINDVANG HAR RET!! Far har ret - far har overblikket - far kan få alle til at underkaste sig, jeg elsker dig min dreng..

Husk nu - at fra nu af, er du da vist færdig med at være negativ herinde, for du skulle jo nøddig fremstå som arrogant, bare fordi du ikke er enige med andre..

Og at du kalder mig arrogant, ja det er til at lukke op at skide i - Du kender mig ikke, du har mødt mig officielt én gang, hvor jeg gjorde dig en tjeneste, og hvor jeg godt kunne bruges kva min dengang position i ASC..

/Jesper
Den sidste sætning fik jeg ikke lige med i farten. Ja, jeg har mødt dig en gang og hvad i alverden har det med sagen at gøre? Jeg satte stor pris på det, du ordnede den gang. Og "kunne godt bruges" får det til at lyde som om jeg har bad feelings overfor dig. Hvordan skulle jeg da have det, når jeg ikke kender dig. Jeg har da så absolut intet horn i siden på dig, men derfor kan jeg da godt have en holdning til det du SKRIVER denne gang. Lad nu være med at mixe det op med noget om din person, for det er jo ikke dét, jeg kommenterer på...

Og jeg har svaret på din PM, sure... ;)

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Chriller » 17. maj 2008, 21:20

Det pisser mig af at der er så meget gang i den tråd her når vi lige har vundet guld. Til trods for at jeg føler mig som en 97 årig lige nu med de mængder alkohol jeg har indtaget på det seneste ridder jeg stadig på en lyserød sky over mesterskabet! - også kan alt andet bare være lige meget.

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vejern » 17. maj 2008, 21:38

det pisser mig af at der er så mange i den her tråd der bare trænger til en krammer...

og så pisser det mig af at Alando ik kan finde ud af at citere.......

ydermere pisser det mig af at Lynge blankt afvise at hente SUV, når vi nu lige har fået søren ulrik drengen med på ideen.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 17. maj 2008, 22:20

Vejern skrev:det pisser mig af at der er så mange i den her tråd der bare trænger til en krammer...

og så pisser det mig af at Alando ik kan finde ud af at citere.......

ydermere pisser det mig af at Lynge blankt afvise at hente SUV, når vi nu lige har fået søren ulrik drengen med på ideen.

Ja ja ja ja Vejern. Men jeg bliver alligvel ikke så stiv at jeg mister mine sokker inde på tequila bar

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vejern » 17. maj 2008, 22:25

Alando skrev:
Vejern skrev:det pisser mig af at der er så mange i den her tråd der bare trænger til en krammer...

og så pisser det mig af at Alando ik kan finde ud af at citere.......

ydermere pisser det mig af at Lynge blankt afvise at hente SUV, når vi nu lige har fået søren ulrik drengen med på ideen.

Ja ja ja ja Vejern. Men jeg bliver alligvel ikke så stiv at jeg mister mine sokker inde på tequila bar

jeg mistede dem sgu ikke, jeg donerede dem......de var jo pisse våde

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af J Nørgaard L » 18. maj 2008, 11:27

Det pisser mig gevaldigt af, at ACS ikke har bare en eneste, der kan følge med mit druktempo!
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 18. maj 2008, 13:32

J Nørgaard L skrev:Det pisser mig gevaldigt af, at ACS ikke har bare en eneste, der kan følge med mit druktempo!
Da jeg stadig betaler mit kontingent, vil jeg påstå at jeg er et godt bud - Så du kommer bare! ;-)

/Jesper :cheers:
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 18. maj 2008, 19:39

Indlæg der omhandler debattørens juletraditioner i en tråd om AaB-sange! :@
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af J Nørgaard L » 19. maj 2008, 03:51

JSJ skrev:
J Nørgaard L skrev:Det pisser mig gevaldigt af, at ACS ikke har bare en eneste, der kan følge med mit druktempo!
Da jeg stadig betaler mit kontingent, vil jeg påstå at jeg er et godt bud - Så du kommer bare! ;-)

/Jesper :cheers:
Jesper... betaler du kontingent i A C S ? For så vil vi altså snart gerne se lidt penge? Hvilken konto sætter du dem ind på? Vejerns, Alandos, Rollas, min???? ;-)

/Jesper <- the real one!
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 19. maj 2008, 11:43

J Nørgaard L skrev:
JSJ skrev:
J Nørgaard L skrev:Det pisser mig gevaldigt af, at ACS ikke har bare en eneste, der kan følge med mit druktempo!
Da jeg stadig betaler mit kontingent, vil jeg påstå at jeg er et godt bud - Så du kommer bare! ;-D

/Jesper :cheers:
Jesper... betaler du kontingent i A C S ? For så vil vi altså snart gerne se lidt penge? Hvilken konto sætter du dem ind på? Vejerns, Alandos, Rollas, min???? ;-)

/Jesper <- the real one!
Jeg betalte fandme mit kontingent oppe på Kvisten efter AGF kampen - Ikke kontant, men med en hyldest sang af dimensioner til ACS! Der var ikke e'n deroppe den aften, der ikke havde tårer i øjnene - virkelig en fremragende sang! ;-D

Hehe - Fair nok - Man kan hurtigt komme galt afsted, når man ikke lige kan kende forskel på ACS og ASC! ;-D

/Jesper - The known one :cheers:
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Meelsen » 19. maj 2008, 13:10

JSJ skrev:
Jeg betalte fandme mit kontingent oppe på Kvisten efter AGF kampen - Ikke kontant, men med en hyldest sang af dimensioner til ACS! Der var ikke e'n deroppe den aften, der ikke havde tårer i øjnene - virkelig en fremragende sang!
hahahahah, endnu en af de lyriske mesterværker fra Fedthårs sangbog!! :D
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 19. maj 2008, 16:09

Meelsen skrev:
JSJ skrev:
Jeg betalte fandme mit kontingent oppe på Kvisten efter AGF kampen - Ikke kontant, men med en hyldest sang af dimensioner til ACS! Der var ikke e'n deroppe den aften, der ikke havde tårer i øjnene - virkelig en fremragende sang!
hahahahah, endnu en af de lyriske mesterværker fra Fedthårs sangbog!! :D
Hehe - Jamen er det ikke rigtigt? Du var der selv - Det var en konge sang! Desværre kan jeg overhovedet ikke huske den! ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 19. maj 2008, 20:42

JSJ skrev:
Meelsen skrev:
JSJ skrev:
Jeg betalte fandme mit kontingent oppe på Kvisten efter AGF kampen - Ikke kontant, men med en hyldest sang af dimensioner til ACS! Der var ikke e'n deroppe den aften, der ikke havde tårer i øjnene - virkelig en fremragende sang!
hahahahah, endnu en af de lyriske mesterværker fra Fedthårs sangbog!! :D
Hehe - Jamen er det ikke rigtigt? Du var der selv - Det var en konge sang! Desværre kan jeg overhovedet ikke huske den! ;-)

/Jesper

Åhh ja den sang kan jeg heller ikke huske. Kan dog huske du sang noget, men ikke hvad. Hvilket egentlig pisser mig lidt af

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 19. maj 2008, 22:31

...Når man går ned på den lokale Y/X tank her kl. 22, og ser en ung fyr komme gående i en FCM trøje sammen med sine venner.. Så er det satme svært at holde sin kæft!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Jeppebro
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29. aug 2007, 15:01
Geografisk sted: 9690
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jeppebro » 19. maj 2008, 22:56

Noget som pisser mig af er : MORTEN OLSEN :@ den Fucking københavnerlidderlige fede nar!.
men respekt for ham det ikke mange der kan ødelægge et landshold som den mand :thumbsup: det er en af de få jeg har intet til overs for
Billede

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 19. maj 2008, 23:20

JSJ skrev:...Når man går ned på den lokale Y/X tank her kl. 22, og ser en ung fyr komme gående i en FCM trøje sammen med sine venner.. Så er det satme svært at holde sin kæft!!

/Jesper
Du fik vel sagt nogle mindre pæne gloser til ham så?

Besvar