Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
alexmk
1. div
1. div
Indlæg: 433
Tilmeldt: 19. jul 2005, 00:11
Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alexmk » 17. jun 2008, 17:15

Det pisser mig af, at en flaske-Tuborg ikke kan tåle et døgn i fryseren ... holder mig til Newcastle i fremtiden.

Og det pisser mig af, at min hukommelse fra guldkampene begrænser sig til en stak billeder og nogle videoklip. Næste gang vi vinder guld rører jeg ikke spiritus ....
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.

"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 17. jun 2008, 17:58

alexmk skrev:Det pisser mig af, at en flaske-Tuborg ikke kan tåle et døgn i fryseren ... holder mig til Newcastle i fremtiden.

Og det pisser mig af, at min hukommelse fra guldkampene begrænser sig til en stak billeder og nogle videoklip. Næste gang vi vinder guld rører jeg ikke spiritus ....
Det pisser mig af, at du siger ting du godt ved ikke realistiske!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vejern » 17. jun 2008, 18:03

Underviserer, uden praksiserfaring, der nægter at forholde sig til livets realiteter, og derfor svæver rundt i højere ubrugelig teoretiske luftlag, pisser mig af!

:@

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. jun 2008, 11:02

MichaelLarsen skrev:Det lyder rigtig godt, men skal man benytte samme køletider til Fanta :S
Vides ikke. Jeg mænger mig normalt ikke med folk der drikker fanta :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sven Tveskæg » 19. jun 2008, 08:20

Folk der kører ud i krydset uden, at sikre sig at de kan komme helt over, inden det bliver rødt, hvor de derefter holder og spærrer hele lortet, når det bliver grønt i den anden retning! Dette Bør omgående udløse et klip i kortet, et trælår og en kindhest! Især ved krydset prinsensgade/vesterbro!!! :@

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mini-p » 19. jun 2008, 08:38

Sven Tveskæg skrev:Folk der kører ud i krydset uden, at sikre sig at de kan komme helt over, inden det bliver rødt, hvor de derefter holder og spærrer hele lortet, når det bliver grønt i den anden retning! Dette Bør omgående udløse et klip i kortet, et trælår og en kindhest! Især ved krydset prinsensgade/vesterbro!!! :@
ENIG! :thumbsup:
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bøgehøj » 19. jun 2008, 10:05

Steve-Dave skrev:Folk der putter latterlige ting som sodavand i fryseren pisser mig af! Den eneste drikkevare, der må køles i en fryser, er brændevin! BRÆNDEVIN!
Pjat! Brændevin drikkes ved stuetemperatur. Punktum.

Folk, der ikke er voksne nok til at turde smage på snapsen, pisser mig af.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Steve-Dave » 19. jun 2008, 10:18

Bøgehøj skrev:
Steve-Dave skrev:Folk der putter latterlige ting som sodavand i fryseren pisser mig af! Den eneste drikkevare, der må køles i en fryser, er brændevin! BRÆNDEVIN!
Pjat! Brændevin drikkes ved stuetemperatur. Punktum.

Folk, der ikke er voksne nok til at turde smage på snapsen, pisser mig af.
Den eneste brændevin, jeg kunne finde på at lægge på køl, er Rød Aalborg. Så bliver den sådan lidt tyktflydende i det.
Alt andet indtages ved stuetemperatur.

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bøgehøj » 19. jun 2008, 10:26

Steve-Dave skrev:Den eneste brændevin, jeg kunne finde på at lægge på køl, er Rød Aalborg. Så bliver den sådan lidt tyktflydende i det.
Alt andet indtages ved stuetemperatur.
Det er ren flow-of-consciousness det her.

Brændevin, der bliver tyktflydende i fryseren, indeholder tydeligvis for lidt alkohol. Rigtig sprit medfører urin med pilsnerstyrke. Procentfattige væsker pisser mig af.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 19. jun 2008, 10:28

Det pisser mig voldsomt af, at Dennis "Jeg er ikke bøsse, jeg bor bare sammen med en god "ven"" Ritter og Mark Strudahl, konsekvent og hver eneste gang, at en spiller falder inde i straffesparksfeltet, så er der et langt større straffespark, end det Kroaterne fik mod Østrig!

Fat det nu - Der var straffe til Kroatien! Det var ikke bare et lille straffespark - Det var et klokkeklart straffespark! Når man kommer så meget for sent, og fjerne benene under en modspiller inde i feltet, så må man satme forvente at der bliver dømt straffespark!

Så nu må De Herrer Ritter og Strudahl satme til at lukke røven!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. jun 2008, 12:19

Fodbolddommere pisser mig af!

:P
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Nakken » 19. jun 2008, 12:28

Køllen I Møllen skrev:En frysers primære funktion er at gøre cola koldt. Den kan så have sekundære funktioner, grænsende til det ligegyldige, såsom at holde kød og andre madvarer frosne...

En 1½ cola skal have en time på den ene side, derefter vendes (så den ikke fryser til is) og have ½ time på den anden side. 2 liters colaer skal have 1½ time på den ene side, vendes og have op til ½ time på den anden side. Naturligvis afhængig af fryserens temperatur.

Al dette er en videnskab og det skal udføres med præcision!

Folk der drikker varm cola (som er alt over frysepunktet) pisser mig af!
http://www.festabc.dk/festabc-dk/db.asp ... 30d88c4359
Altid AaB!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 19. jun 2008, 12:29

Køllen I Møllen skrev:Fodbolddommere pisser mig af!

:P
Bedrevidende fodbolddommere pisser mig ENDNU mere af :cheers:
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 19. jun 2008, 12:49

Det pisser mig af at blive vækket i min middagslur, uagtet hvordan det sker. En middagslur skal ende med, at man vågner af sig selv og ikke fordi naboerne larmer, et kvindemenneske står og snakker eller aer en på kinden.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 19. jun 2008, 15:22

Lindvang skrev:Det pisser mig af at blive vækket i min middagslur, uagtet hvordan det sker. En middagslur skal ende med, at man vågner af sig selv og ikke fordi naboerne larmer, et kvindemenneske står og snakker eller aer en på kinden.
At dette er din mest aktive tråd passer jo glimrende med dit negative væsen!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 19. jun 2008, 15:26

Gerrard skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af at blive vækket i min middagslur, uagtet hvordan det sker. En middagslur skal ende med, at man vågner af sig selv og ikke fordi naboerne larmer, et kvindemenneske står og snakker eller aer en på kinden.
At dette er din mest aktive tråd passer jo glimrende med dit negative væsen!
Præcis! Derfor undrer det mig også dagligt, at det ikke var mig, der oprettede den i sin tid. Dét pisser mig i øvrigt også af!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. jun 2008, 16:11

Lindvang skrev:
Gerrard skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af at blive vækket i min middagslur, uagtet hvordan det sker. En middagslur skal ende med, at man vågner af sig selv og ikke fordi naboerne larmer, et kvindemenneske står og snakker eller aer en på kinden.
At dette er din mest aktive tråd passer jo glimrende med dit negative væsen!
Præcis! Derfor undrer det mig også dagligt, at det ikke var mig, der oprettede den i sin tid. Dét pisser mig i øvrigt også af!
Du opfandt, som bekendt, den dybe tallerken. Så at du ikke lige har opfundet denne tråd burde være til at leve med...
Derudover giver jeg dig ret i det med at blive vækket. Heroppe i Trondheim er jeg de sidste 4 morgener blevet vækket af en lokal-fugleart der kaldes en "kjell" der står og bræger (det er formentlig ikke det korrekte udtryk) kl 4 udenfor mit vindue! Det pisser mig af!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 19. jun 2008, 16:44

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Du opfandt, som bekendt, den dybe tallerken. Så at du ikke lige har opfundet denne tråd burde være til at leve med...
Derudover giver jeg dig ret i det med at blive vækket. Heroppe i Trondheim er jeg de sidste 4 morgener blevet vækket af en lokal-fugleart der kaldes en "kjell" der står og bræger (det er formentlig ikke det korrekte udtryk) kl 4 udenfor mit vindue! Det pisser mig af!
Ja, da jeg for en måneds tid siden var i Cape Town og besøge min far (nej, han er ikke neger og det vil man også kunne se når man ser mig) blev jeg vækket hver morgen kl 6 af en eller anden højtskrigende muslim fra den nærliggende moske. Det kan godt være han havde noget på hjerte, men vi skal altså IKKE have sådan en på Nørrebro!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 19. jun 2008, 19:02

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Gerrard skrev: At dette er din mest aktive tråd passer jo glimrende med dit negative væsen!
Præcis! Derfor undrer det mig også dagligt, at det ikke var mig, der oprettede den i sin tid. Dét pisser mig i øvrigt også af!
Du opfandt, som bekendt, den dybe tallerken. Så at du ikke lige har opfundet denne tråd burde være til at leve med...
Derudover giver jeg dig ret i det med at blive vækket. Heroppe i Trondheim er jeg de sidste 4 morgener blevet vækket af en lokal-fugleart der kaldes en "kjell" der står og bræger (det er formentlig ikke det korrekte udtryk) kl 4 udenfor mit vindue! Det pisser mig af!
Op i røven med at blive vækket om natten! Det er vækning fra middagslure, der er sværest at ryste af sig...

Desuden er det sgu da lidt cool at blive vækket af en fugl ved navn Kjeld!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 19. jun 2008, 20:08

Køllen I Møllen skrev: Du opfandt, som bekendt, den dybe tallerken. Så at du ikke lige har opfundet denne tråd burde være til at leve med...
Derudover giver jeg dig ret i det med at blive vækket. Heroppe i Trondheim er jeg de sidste 4 morgener blevet vækket af en lokal-fugleart der kaldes en "kjell" der står og bræger (det er formentlig ikke det korrekte udtryk) kl 4 udenfor mit vindue! Det pisser mig af!
Her kan jeg med min interesse for natur og dyreliv afsløre at Køllens plageånd er en strandskade, som på norsk kaldes en tjeld. Den har ganske rigtigt en højt skrig som nok kan vække selv den mest søvnige pilot, men den er ingenlunde endemisk bundet til Trondheim, men findes i stor stil herhjemme - også i Aalborg.

Det pisser sikkert en del af at jeg ved så meget om fugle, men hvis det på nogen måde kan kompenserer for noget, ja så synes jeg da det er synd for Køllen.

Her er den: http://images.google.dk/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dda

Besvar