Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 24. jun 2008, 18:25

John Deacon skrev:Normalt synes jeg man skal tale pænt om de døde... men hende natasja pisser fandme også mig af!!!!!
Man skal da ikk tale pænt om de døde... Hitler og Saddam har da aldrig fået de pæneste ord med på vejen ihvertfald.. Ikk at jeg sammenligner Natasja med dem, men den opmærksomhed hun har fået er jo helt ude i hampen...

Det pisser mig af, at der på forsiden af Urban idag stod: "1 år siden vi mistede Natasja" .. Altså jeg har ikke mistet Natasja mere end millioner af andre negere sidste år.. Døde helt uskyldigt af Aids, krig, katastrofer og hungersnød. De færreste af dem har vel gjort noget så snot-dumt som at sætte sig ind i en bil med en bong-skæv reggae-kaner bag rattet...

Det er idag 1 år siden vi mistede helt sindsygt mange mennesker i verden
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 25. jun 2008, 13:52

Det pisser mig af, at når man bestiller en trøje i AaB Sport + Fashion i str. 4-6 år (til sønneke), så dukker den op i størrelse 8 år, med en hilsen om, at de er lidt små i størrelserne. Når man så ringer til biksen, viser det sig, at ham, der ekspederede ordren, ikke liiiige kunne finde den korrekte størrelse, så prøvede med en anden. Det viste sig dog, at den rigtige størrelse alligevel var på lager...! Men det illustrerer meget godt den professionallisme, som jeg føler, præger foretagnet!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. jun 2008, 14:25

le Cid skrev:Det pisser mig af, at når man bestiller en trøje i AaB Sport + Fashion i str. 4-6 år (til sønneke), så dukker den op i størrelse 8 år, med en hilsen om, at de er lidt små i størrelserne. Når man så ringer til biksen, viser det sig, at ham, der ekspederede ordren, ikke liiiige kunne finde den korrekte størrelse, så prøvede med en anden. Det viste sig dog, at den rigtige størrelse alligevel var på lager...! Men det illustrerer meget godt den professionallisme, som jeg føler, præger foretagnet!!!
Ovenstående pisser sgu egentlig også mig af!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 25. jun 2008, 14:51

Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:Det pisser mig af, at når man bestiller en trøje i AaB Sport + Fashion i str. 4-6 år (til sønneke), så dukker den op i størrelse 8 år, med en hilsen om, at de er lidt små i størrelserne. Når man så ringer til biksen, viser det sig, at ham, der ekspederede ordren, ikke liiiige kunne finde den korrekte størrelse, så prøvede med en anden. Det viste sig dog, at den rigtige størrelse alligevel var på lager...! Men det illustrerer meget godt den professionallisme, som jeg føler, præger foretagnet!!!
Ovenstående pisser sgu egentlig også mig af!
Den positive del af historien er så, at de sender den korrekte størrelse - og jeg bare kan tage den anden trøje med, når jeg kommer forbi butikken igen... Men vi skal jo helst ikke have for meget positivt snak i denne tråd!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 25. jun 2008, 15:06

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig godt og grundigt af at man skal blive ved med at høre om hende Natasja der døde for 1 år siden. Hun er pisseligegyldig og der var ingen der anede hvem hun var. Men bare fordi hun er død skal vi nu tæppebombes med "nyheder" om hende... KOM NU VIDERE!
Sgu ikke hver dag man er 100% enig i et kølleindlæg, men dette ramte sgu plet!

Thomas Buttenschön ville sikkert også blive mega populær, hvis han døde.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Martin » 25. jun 2008, 15:15

Det pisser mig af, at folk har lavet en cykel-support forening, der skal stikke sit kawe hovede frem i et utal af tråde. Lav en tråd om det, og hold det der!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 25. jun 2008, 16:29

Gerrard skrev:Thomas Buttenschön ville sikkert også blive mega populær, hvis han døde.
Thomas Buttenschön pisser mig af.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 25. jun 2008, 17:09

Martin skrev:Det pisser mig af, at folk har lavet en cykel-support forening, der skal stikke sit kawe hovede frem i et utal af tråde. Lav en tråd om det, og hold det der!
Det pisser også mig af! Det var sjovt i begyndelsen, dengang den der dreng blev jagtet af BIF-bøller mens han trak sin cykel. Nu er det bare... Internt og ekstremt plat.

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Søndergaard » 25. jun 2008, 18:14

Lindvang skrev:
Martin skrev:Det pisser mig af, at folk har lavet en cykel-support forening, der skal stikke sit kawe hovede frem i et utal af tråde. Lav en tråd om det, og hold det der!
Det pisser også mig af! Det var sjovt i begyndelsen, dengang den der dreng blev jagtet af BIF-bøller mens han trak sin cykel. Nu er det bare... Internt og ekstremt plat.
Pyha - jeg troede jeg var alene med den holdning. Den pisser mig i den grad af.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 25. jun 2008, 18:39

Søndergaard skrev:
Lindvang skrev:
Martin skrev:Det pisser mig af, at folk har lavet en cykel-support forening, der skal stikke sit kawe hovede frem i et utal af tråde. Lav en tråd om det, og hold det der!
Det pisser også mig af! Det var sjovt i begyndelsen, dengang den der dreng blev jagtet af BIF-bøller mens han trak sin cykel. Nu er det bare... Internt og ekstremt plat.
Pyha - jeg troede jeg var alene med den holdning. Den pisser mig i den grad af.
Til en anden gang: Hvis der er noget, der pisser dig af, bør du ikke frygte at stå alene med det! Thi med ret stor sandsynlighed vil det samme pisse enten Køllen, jeg eller os begge af ;)

Billede

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Søndergaard » 25. jun 2008, 18:43

Hmm godt at vide! Men det pisser mig også af, at Køllen hader København. København er en skide dejlig by...og han ved ikke hvad han går glip af. Lær ham det Lindvang!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 25. jun 2008, 19:00

Søndergaard skrev:Hmm godt at vide! Men det pisser mig også af, at Køllen hader København. København er en skide dejlig by...og han ved ikke hvad han går glip af. Lær ham det Lindvang!
Nu pisser København også mig skide meget af, så det bliver nok lidt svært... ;)

Hvorfor kan jeg også opremse på listeform, hehe...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. jun 2008, 19:04

Søndergaard skrev:Hmm godt at vide! Men det pisser mig også af, at Køllen hader København. København er en skide dejlig by...og han ved ikke hvad han går glip af. Lær ham det Lindvang!
Det pisser mig af at der er nogen der tror at København er en dejlig by. Den er klam, ulækker, beskidt og fyldt med bøsserøve... :) Og så må jeg hellere sende en smiley med for en sikkerheds skyld, man skulle jo nødig forarge folk.

Og jo, jeg har været i Kbh adskillige gange. Det siger mig intet.
Janteloven eksisterer IKKE!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 25. jun 2008, 21:10

Pensionister der handler efter kl 16 pisser mig af. De har hele dagen til at handle ind, men alligevel skal de handle deres skrammel når vi andre får fri og kan handle. Og så skal de betale med en milliard mønter eller skrive en check. Let nu røven. Hvis de endelig vil bruge check, så kan de da i det mindste udfylde navn og alt det inden de kommer til kassen, eller mens varerne kører igennem, så vi andre ikke skal vente på, at deres rystende hånd skal forsøge at udfylde en check.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. jun 2008, 21:21

JLB skrev:Pensionister der handler efter kl 16 pisser mig af. De har hele dagen til at handle ind, men alligevel skal de handle deres skrammel når vi andre får fri og kan handle. Og så skal de betale med en milliard mønter eller skrive en check. Let nu røven. Hvis de endelig vil bruge check, så kan de da i det mindste udfylde navn og alt det inden de kommer til kassen, eller mens varerne kører igennem, så vi andre ikke skal vente på, at deres rystende hånd skal forsøge at udfylde en check.
Det er sgu værre når man kommer med 2 små unger på slæb og kun skal have en liter mælk. Og så lige inden man når kassen begynder en gammel bingo-kælling at LØBE for at komme først til kassen med en helt fyldt indkøbsvogn. Hun har ikke noget hun skal nå før søndagsbingo om 5-6 dage men skal alligevel lige ind foran en selv der har lige penge for sin enkelte liter mælk.... Suk. Gamle mennesker kan fandeme være belastende.

Derudover mener jeg at de ældre skal have flere penge, tag dem fra de unges SU. Det pisser mig af at staten både skal finansiere en gratis uddannelse samt ugentlige drukture til verdens mest forkælede studerende.
Janteloven eksisterer IKKE!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper Møller » 25. jun 2008, 22:13

Køllen I Møllen skrev:Derudover mener jeg at de ældre skal have flere penge, tag dem fra de unges SU. Det pisser mig af at staten både skal finansiere en gratis uddannelse samt ugentlige drukture til verdens mest forkælede studerende.
Haha... Den der SU, du ikke selv fik, går dig VIRKELIGT på nerverne... Er det af den grund du er blevet så bitter? Eller har du bare altid været det? (Der må nogle med flere AaB-år på bagen på banen. Kom frisk Asger, David, FÆ, m.fl.)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. jun 2008, 22:19

Kasper Møller skrev:
Køllen I Møllen skrev:Derudover mener jeg at de ældre skal have flere penge, tag dem fra de unges SU. Det pisser mig af at staten både skal finansiere en gratis uddannelse samt ugentlige drukture til verdens mest forkælede studerende.
Haha... Den der SU, du ikke selv fik, går dig VIRKELIGT på nerverne... Er det af den grund du er blevet så bitter? Eller har du bare altid været det? (Der må nogle med flere AaB-år på bagen på banen. Kom frisk Asger, David, FÆ, m.fl.)
Jeg er bestemt ikke bitter. Men jeg synes det er latterligt at studerende skal have deres drukture finansieret af staten. Det mente jeg iøvrigt også det ene år jeg selv fik det (og mine SU-penge gik selvfølgelig til druk som alle andres)...

Det pisser mig også af at folk tror jeg er bitter og sur. Man finder ikke ret mange mennesker der er så glade, venlige og smilende som mig. Jeg er faktisk typen der spørger gamle kællinger om de skal hjælpes over vejen :) (Jeg titulerer dem dog oftest som "De", ikke som "gamle kælling).
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Indlæg: 369
Tilmeldt: 20. maj 2007, 19:51
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kim Niemann » 25. jun 2008, 22:28

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig også af at folk tror jeg er bitter og sur. Man finder ikke ret mange mennesker der er så glade, venlige og smilende som mig. Jeg er faktisk typen der spørger gamle kællinger om de skal hjælpes over vejen :) (Jeg titulerer dem dog oftest som "De", ikke som "gamle kælling).
Argh! Personligt tager jeg ældrebyrden bogstaveligt - så jeg indrømmer at jeg ikke er typen der hjælper ældre over vejen, for jeg sætter dem gerne af halvvejs, hvis jeg kan få dem til at slippe mit ærme (i håbet om at tilfældighedernes spil klarer resten... :D) Altså det er en win-win situation for alle parter...
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Cpeder
Landshold
Landshold
Indlæg: 781
Tilmeldt: 22. jun 2006, 11:00
Favoritspiller: Jes Hoegh
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Cpeder » 25. jun 2008, 23:52

Søndergaard skrev:
Lindvang skrev:
Martin skrev:Det pisser mig af, at folk har lavet en cykel-support forening, der skal stikke sit kawe hovede frem i et utal af tråde. Lav en tråd om det, og hold det der!
Det pisser også mig af! Det var sjovt i begyndelsen, dengang den der dreng blev jagtet af BIF-bøller mens han trak sin cykel. Nu er det bare... Internt og ekstremt plat.
Pyha - jeg troede jeg var alene med den holdning. Den pisser mig i den grad af.
Enig - og så pisser det mig af når nogle på Spar Nord begynder at synge om Søren Ulrik Vestergaard, hvorfor holder de ikke med Viborg eller Randers i stedet for så?
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.

Cpeder
Landshold
Landshold
Indlæg: 781
Tilmeldt: 22. jun 2006, 11:00
Favoritspiller: Jes Hoegh
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Cpeder » 25. jun 2008, 23:57

Haures signatur pisser mig af. Det giver mega mange fedtede kineserfingre på skrærmen fordi jeg tror jeg skal tvære et dyr ud.

Og så lige folk der køre ud og holder midt i et kryds fordi der ikke var plads til deres bil på den anden side, så de holder i vejen når der bliver grønt på den anden led. Ønsker mig en gammel bil som man kan køre ind i sådan nogle med.
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.

Besvar