Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 30. jul 2008, 02:57

Vejern skrev:iøvrigt pisser det mig af, at jeg efterhånden har set det billede af jesper christians røv lidt for mange gange, lad os nu få nok indlæg til en ny side så hans røv ikke længere er det første der popper op når man åbner denne tråd!!!
Det pisse rmig af, at Vejern åbentbart ikke har fundet ud af, man kan klikke på den sorte pil udfor tråden. Så havde han nemlig været fri for at se den røv flere gange... ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vejern » 30. jul 2008, 10:32

Det pisser mig af, at du ikke har gennemskuet at jeg har en skjult trang til at se den røv. Jeg vil bare ikke være ved det............mmmm caférøv(siges på bedste Homer Simpsons stil) :cheers:

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 30. jul 2008, 14:19

Klaus skrev:Efter 3 ugers ferie på forskellige campingpladser er jeg ikke i tvivl.... Hollændere pisser mig i den grad af. Jeg hader deres grimme orange trøjer, deres umulige sprog, deres trang til nattero, deres møgungers vandpistoler, deres træsko - ja ALT.... Eneste hollænder jeg endnu ikke hader totalt er Olfers, men han var jo også klog nok til at forlade dette afskyelige land.
Campister pisser mig af.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Chriller » 30. jul 2008, 23:00

Speakeren på stadion pisser mig af. Hvorfor fanden har han fået den pudsige idé at han skal bruge 25 sekunder før han får sagt målscorer for AaB. Og hvorfor skal han "lege sjov" ved at sige "Thank you very much" Pas nu dit job ordentligt og lad bønderne i Herning om alt det fis der.

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Quentin T » 30. jul 2008, 23:05

Chriller skrev:Speakeren på stadion pisser mig af. Hvorfor fanden har han fået den pudsige idé at han skal bruge 25 sekunder før han får sagt målscorer for AaB. Og hvorfor skal han "lege sjov" ved at sige "Thank you very much" Pas nu dit job ordentligt og lad bønderne i Herning om alt det fis der.
Du har så meget ret. Manden har jo været en skændsel over en længere periode. Man kunne håbe på, at han, i et af sine jubeludbrud i forbindelse med opråb af målscoren, faldt død om pga. iltmangel ;)

Ja, ironi er anvendt... Men han er virkeligt også belastende.
Savner Strandli!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jul 2008, 05:58

Så lad os komme igang med en underskriftsindsamling mod den nar! Eller lad os samle penge ind til at hyre en lejemorder...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. aug 2008, 06:19

Det pisser mig af at 99 ud af 100 danskere skal holde med rygklapper-holdet Liverpool. Det pisser mig også af at jeg bare ved at vi trækker dem senere idag...

Og så pisser det mig af at Stiften koster 20kr på en ganske almindelig fredag samt at jeg skal op kl 4 hver morgen.

Og så skal det da også lige med at det pisser mig af at de forbandede skraldemænd skal tømme affald kl 5 om morgenen og larme som ind i helvede!

Bortset fra disse ting synes jeg det er en herlig dag :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 1. aug 2008, 08:25

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at 99 ud af 100 danskere skal holde med rygklapper-holdet Liverpool. Det pisser mig også af at jeg bare ved at vi trækker dem senere idag...

Bortset fra disse ting synes jeg det er en herlig dag :)
Det pisser mig 100% af, at du mener, at der er overtal af LFC'ere i Danmark! LAAAAAAANGT de fleste holder sq da med Manure! Siden ham med den røde næse spillede derovre, har de jo haft al eksponeringen her til lands!

Kan godt være, at der også er en del LFC fans, men vi er da i det mindste ikke gloryhunters!

Desuden pisser det mig af, at du synes det er en herlig dag!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 1. aug 2008, 08:33

Sjældent har jeg været så meget pisset godt og grundigt af som i går aftes! Jeg frekventerede en familierestaurant i Holstebro, som har et logo, der forestiller en gul måge... De ansatte plejer at være iklædt noget kedeligt standard uniforms-halløj, men ikke i går! Næh – de ansatte var nemlig blevet iklædt verdens grimmeste tøj – nemmerlig spillerdragten fra FC Midtafrika! Og så i Holstebro??? Jeg blev oprigtigt talt overordentligt indigneret. Holstebro er satanedme ikke Herning eller Ikast. Den lorte-sammenslutning har edermame en meget stor del af skylden for, at det lokale hold (Holstebro Boldklub af 1935) ligger og sejler rundt i røven af 4. division! I Holstebro skal man HADE rivalerne fra Herning og Ikast – PUNKTUM!!! I stedet mener denne familierestaurant, at vi skal elske dem så meget, at vi har lyst til at støtte deres lorteforetagende!!! FFS FFS FFS!!!!!!!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Cx » 1. aug 2008, 11:20

Det pisser mig af at der er lang tid til kl. 12!

... og så pisser mine vinduer mig af - ligesom alle danske fodboldklubber, der hedder noget med FC...

Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 1. aug 2008, 11:24

Det pisser mig af, at Lindvang er tilbageholdende med at være pisset af i disse dage... er der mon noget galt??
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 1. aug 2008, 12:28

MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Lindvang er tilbageholdende med at være pisset af i disse dage... er der mon noget galt??
Det pisser mig af, at MrBangDK ikke ved, at Lindvang ville være mindre tilbageholdende med at være pisset af, hvis ikke det var fordi han er på Kreta og ikke må gå online for fruen :| men han fik da pisset nogen af, inden han smuttede :o
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 1. aug 2008, 12:30

MichaelLarsen skrev:
MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Lindvang er tilbageholdende med at være pisset af i disse dage... er der mon noget galt??
Det pisser mig af, at MrBangDK ikke ved, at Lindvang ville være mindre tilbageholdende med at være pisset af, hvis ikke det var fordi han er på Kreta og ikke må gå online for fruen :| men han fik da pisset nogen af, inden han smuttede :o
Det pisser mig af, at hans frue er så perfid!!
Ska' vi hak'?

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 1. aug 2008, 12:34

Sandaler pisser mig af.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 1. aug 2008, 12:38

-Larsen skrev:Sandaler pisser mig af.
Du har ret......har de sandalbærende mennesker forsøgt at vaske deres "normale" fodtøj i en blender :S
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. aug 2008, 13:39

le Cid skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at 99 ud af 100 danskere skal holde med rygklapper-holdet Liverpool. Det pisser mig også af at jeg bare ved at vi trækker dem senere idag...

Bortset fra disse ting synes jeg det er en herlig dag :)
Det pisser mig 100% af, at du mener, at der er overtal af LFC'ere i Danmark! LAAAAAAANGT de fleste holder sq da med Manure! Siden ham med den røde næse spillede derovre, har de jo haft al eksponeringen her til lands!

Kan godt være, at der også er en del LFC fans, men vi er da i det mindste ikke gloryhunters!

Desuden pisser det mig af, at du synes det er en herlig dag!
Alle jeg kender holder med Liverpool (sådan altså cirka næsten deromkring, du ved). Synes faktisk der er blevet luget godt ud i det ukrudt der engang bestod af United-fans. Ham jøden med den store røde tud er jo heldigvis historie nu (ups, man må ikke skrive jøde og historie i samme sætning, så er man jo nazist).
Janteloven eksisterer IKKE!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 1. aug 2008, 15:20

Jeg var tirsdag aften en tur i Karolinelunden med min familie. Det var jo ganske fint, haven ser hyggelig ud, der var faktisk ikke ret mange mennesker der, hvilket betød man kunne gå lige til forlystelserne osv.

Men hvad *biiiiiip* sker der for deres salgsboder. Jeg skulle have en pakke pomfritter, Det burde jo være en ret nem ting at lave, men ikke desto mindre tog det knap 30 min fra jeg bestilte dem til jeg fik dem……Det er jo hvad der kan ske osv. Hvis det da ikke lige var fordi han så spurgte mig ”øhh du har godt nok fået remulade og ketchup, ikke?” Det havde jeg ikke, han sagde ”ok” vendte sig om og fik ud bagved…..og nej han vendte ikke tilbage. Det kunne jo være en enkelt salgsbod der kunne være et problem, men det viste sig så noget af den øvrige familie havde ventet 10 min ved en anden bod, for at afgive deres ordre. En ekspedient stikker hovedet ud og siger ”2 sek” efter yderligere ti minutters venter vælger de så at gå. Derefter går der lidt sport i at se deres smiley-rapporter, de steder jeg så havde de ikke en stort smilende smiley, et enkelt sted fordi rapporten ikke kunne ses af kunderne et andet fordi der var råd i bordpladen!!!

Men det var dog ganske nostalgisk at være i Karolinelunden, deres spillemaskiner var alle sammen 90’erne og de fleste af dem fra starten af 90’erne. Det betyder jo så at der mangler en gearstang her og der, samt maskinerne bare er gået kolde.

Alt dette gør at Karolinelunden pisser mig af

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 1. aug 2008, 16:13

Det pisser mig af, at tagpap er så pisse hårdt at få af et tag...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 1. aug 2008, 16:16

MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at tagpap er så pisse hårdt at få af et tag...
Har du ingen arme?
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 1. aug 2008, 16:28

Dåse Allan@ skrev:
MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at tagpap er så pisse hårdt at få af et tag...
Har du ingen arme?
.....eller penge til at betale en ordentlig håndværker ;)
Non scholae, sed vitae discimus

Besvar