Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 16. aug 2008, 12:20

Og for lige at hade noget, på en ellers FANTASTISK dag, så skal 2900 Hapiness vist lige have en plads i denne tråd igen, hold kæft det pisser mig af! Hvide Løgne derimod, dét var en heelt anden snak.....

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 16. aug 2008, 12:26

-Larsen skrev:Og for lige at hade noget, på en ellers FANTASTISK dag, så skal 2900 Hapiness vist lige have en plads i denne tråd igen, hold kæft det pisser mig af! Hvide Løgne derimod, dét var en heelt anden snak.....
WUHUU!!!

Hvad er der med dig?
Hvad er der med dig?
Hvad er der med dig?
Og dig?
Og dig?
Og dig?
Og dig?
Hvad er der med dig?
Hvad er der med dig?

Ses kl. 15 nå Fjedte er blevet ædru!! Så skal vi satme være stive! :cheers:

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 16. aug 2008, 12:35

GÅ NU I SENG!!!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 16. aug 2008, 14:32

Det pisser mig af, at jeg ikke har mulighed for Lars Lilholt koncert i aften.
Nu var jeg til det i tirsdags, og jeg savner det allerede.

PS: Endelig et trommeshows-pause der faktisk lyder godt
Hvem der bare var irsk

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Fabbe » 16. aug 2008, 21:09

Usain Bolt - det stinker af Ben Johnson i 1988. At sætte tyk ny verdensrekord, mens man ser sig tilbage og flagrer med armene i sejrsrus. Det stinker tykt. Af noget. Sig mig at jeg ikke er den eneste der lugter noget.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 16. aug 2008, 21:33

Jeg lugter også noget grimt, men det er primært mine armhuler...

I øvrigt pisser det mig også af, at jeg ikke kan komme til Lars Lilholt i aften!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Fabbe » 16. aug 2008, 22:23

Jeg har det pragtfuldt med, at det ikke er mig, der står i Skovdalen nu med hænderne svingende over hovedet og skråler med på den der Onkel Kagemand. Føj.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 16. aug 2008, 22:36

Fabbe skrev:Jeg har det pragtfuldt med, at det ikke er mig, der står i Skovdalen nu med hænderne svingende over hovedet og skråler med på den der Onkel Kagemand. Føj.
Nu du siger det: Ja, det er sgu egentlig meget rart, hehe... Magen til "musik" skal man satme lede mange mærkelige steder efter!

P.S Du glemte lighterne og rygsækkene...

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 16. aug 2008, 22:52

Det pisser mig af, at Lindvang ikke stod og holdt mig i hånden under Lilholt...
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vejern » 16. aug 2008, 22:56

John Deacon skrev:Det pisser mig af, at Lindvang ikke stod og holdt mig i hånden under Lilholt...
Du var til lilholdt med din mor ikke....hvorfor tog du ik bare hende i hånden :P

iøvrigt pisser det mig af at jeg har smidt en øl i fryseren og havde set frem den en is kold, men så opdager den lige har fået lidt for længe og at jeg derfor nu sidder og drikke en halfrossen Royal classis :thumbsdown:

edit: Gider ik rette mine stavefejl , men bare konstatere at jeg allerede efter en halv halvfrossen øl åbenbart ikke længere kan stave.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 16. aug 2008, 23:49

Vejern skrev:
John Deacon skrev:Det pisser mig af, at Lindvang ikke stod og holdt mig i hånden under Lilholt...
Du var til lilholdt med din mor ikke....hvorfor tog du ik bare hende i hånden :P

iøvrigt pisser det mig af at jeg har smidt en øl i fryseren og havde set frem den en is kold, men så opdager den lige har fået lidt for længe og at jeg derfor nu sidder og drikke en halfrossen Royal classis :thumbsdown:

edit: Gider ik rette mine stavefejl , men bare konstatere at jeg allerede efter en halv halvfrossen øl åbenbart ikke længere kan stave.
En is er fremragende spise! En øl-is er dermed en voldsomt fremragende spise!

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 17. aug 2008, 10:50

Det pisser mig af, at jeg absolut intet husker fra i går. Det skulle eftersigende have været sjovt..

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Imer » 17. aug 2008, 11:36

Det pisser mig af at ridning er en olympisk disciplin, kedeligere "sport" findes da ikke i verdenen.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 17. aug 2008, 12:02

Det pisser mig af, at der er indgivet 2 protester mod 49'eren.
For fucks sake. Hvis noget sportsmanship. Fandme uretfærdigt hvis de mister guldet med den kæmpe indsats de har lavet, og at de jo har bevist, at de er de bedste.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mini-p » 17. aug 2008, 16:54

JLB skrev:Det pisser mig af, at der er indgivet 2 protester mod 49'eren.
For fucks sake. Hvis noget sportsmanship. Fandme uretfærdigt hvis de mister guldet med den kæmpe indsats de har lavet, og at de jo har bevist, at de er de bedste.
ENIG!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
JLJ
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 31. mar 2008, 11:05
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLJ » 17. aug 2008, 21:46

Fodbold Uden Filters mangel på at stoppe debatten inden reklamerne, pisser mig af..

Og så pisser det mig af, at jeg fandt Lemmings i går efter at blive mindet om spillet i nostalgi-tråden, men at det går i stå ved en bane og nu kan jeg ikke komme videre! :(

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 17. aug 2008, 21:51

JLJ skrev:Fodbold Uden Filters mangel på at stoppe debatten inden reklamerne, pisser mig af..

Og så pisser det mig af, at jeg fandt Lemmings i går efter at blive mindet om spillet i nostalgi-tråden, men at det går i stå ved en bane og nu kan jeg ikke komme videre! :(
Det kan jeg satme godt huske, hvordan var. Man blev ganke enkelt indebrændt af det. Og når man endelig finder ud af det, er det så nemt ;)

Brugeravatar
JLJ
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 31. mar 2008, 11:05
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLJ » 17. aug 2008, 21:57

Lindvang skrev:
JLJ skrev:Fodbold Uden Filters mangel på at stoppe debatten inden reklamerne, pisser mig af..

Og så pisser det mig af, at jeg fandt Lemmings i går efter at blive mindet om spillet i nostalgi-tråden, men at det går i stå ved en bane og nu kan jeg ikke komme videre! :(
Det kan jeg satme godt huske, hvordan var. Man blev ganke enkelt indebrændt af det. Og når man endelig finder ud af det, er det så nemt ;)

Det er ikke så meget fordi jeg ikke kan klare banen - det kan jeg lige love dig for, at jeg sagtens ville kunne! :-D
Spiller fryser simpelthen, så jeg slet ikke kan komme ind i banen!! :thumbsdown:

Brugeravatar
Gitte
Allstar
Allstar
Indlæg: 2356
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:02
Geografisk sted: Fyn

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gitte » 18. aug 2008, 10:05

Det pisser mig i den grad af at vi tabte til OB på hjemmebane igår.
Som Deacon også skrev til mig i en sms; jeg føler mig næsten som en omvandrende selvmordsbombe.....
Det er fandme ikke sjovt at bo på fyn idag.
/Gitte
There can be only one.........og det er AaB!

http://www.aalborg-cykel-support.dk/
http://aabcyksup.forumup.dk/

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 18. aug 2008, 11:06

Citatet: "Det skal også være så vi andre kan snakke sammen"....

Der skal altid sidde sådan nogle bitch'es til fester, der vil have musikken skal være uretfærdig lav...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Besvar