Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jonas K » 5. okt 2008, 20:01

Følgende ting pisser mig voldsomt af i skrivende stund:

AaB
Bruce Rioch
Kampen igår
At Rioch ikke er fyret endnu
Per Søndergård og hans manglende økonomiske evner
Lynges manglende tempo (FÅ NU HENTET DEN TRÆNER, FORLÆNGET DE KONTRAKTER OG KØBT DEN ANGRIBER!!!!! Ahhh, det lettede)
AaB's økonomi
Ishockey holdet
Thomas Enevoldsen
Saganowski generelt
At håndbold holdet vinder
At Sønderjyske vandt deres kamp
At jeg bliver mere og mere bitter over at følge de røde pikhoveder
Emil Laursen
Bruce Rioch igen
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper » 5. okt 2008, 20:08

Jonas K skrev:Følgende ting pisser mig voldsomt af i skrivende stund:

AaB
Bruce Rioch
Kampen igår
At Rioch ikke er fyret endnu
Per Søndergård og hans manglende økonomiske evner
Lynges manglende tempo (FÅ NU HENTET DEN TRÆNER, FORLÆNGET DE KONTRAKTER OG KØBT DEN ANGRIBER!!!!! Ahhh, det lettede)
AaB's økonomi
Ishockey holdet
Thomas Enevoldsen
Saganowski generelt
At håndbold holdet vinder
At Sønderjyske vandt deres kamp
At jeg bliver mere og mere bitter over at følge de røde pikhoveder
Emil Laursen
Bruce Rioch igen
Det pisser mig af, at jeg kan erklære mig 100 procent enig i dit indlæg.

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Chriller » 5. okt 2008, 22:12

Klamme kællinger der står ude i lufthavnen og råber "RONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDOOOOO SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG"

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jonas K » 5. okt 2008, 22:50

24 Nordjyske's "pc nyt" program. Det pisser mig i den grad af at man har fundet en gammel mand på DK4/Radio Nibenitten til at fortælle om faaaaceeeebooooook.cooooom. FÅ NU FART PÅ STEMMEN!!!
Martin P - ægte Aalborg

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 6. okt 2008, 07:26

Pt. er vi fodboldens svar på Merete fra "Livet er Fedt". Vi hænger vores hat på den ene undskyldning efter den anden.
Det pisser mig af at man overhovedet kan sammenligne AaB med den klamme sæk. Ligegyldigt hvor ringe det nogensinde går, så er sådan en sammenligning fuldstændig ude af proportioner...

Desuden pisser det mig af, at der oprettes så mange nye tråde, om emner der allerede debateres i andre tråde. Hvorfor fanden oprette en ny tråd når man ikke kommer med noget nyt, eller emnet allerede diskuteres?!!
Hvem der bare var irsk

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 6. okt 2008, 07:33

Endvidere pisser det her mig ekstremt af:
http://ekstrabladet.dk/112/article1065714.ece
Den 16-årige drabstiltalte Rasmus Popenda har stribevis af voldssager bag sig - men de må ikke bruges imod ham
Hvis de er nævnt i nogle papirer så skal de satme også anvendes til at beskrive idiotens daglige adfærd
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 6. okt 2008, 11:08

Glas.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 6. okt 2008, 16:26

Fisk
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jonas K » 6. okt 2008, 22:06

Vild med talent på TV3, Linda P er bare ikke sjov.....
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Meelsen » 6. okt 2008, 22:25

Fluer
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sven Tveskæg » 7. okt 2008, 08:18

www.debatside.dk

For fanden hvor er der mange sure og negative mennesker, hvis liv åbenbart kun går ud på at svine AaB, spillerene, ledelsen, træneren, dommeren, fansne, stadion, politikkerne, DBU, landsholdet, og alle andre hold til!

Tror jeg holder mig en pause fra at læse herinde, det ender med jeg selv bliver så negativ :@


FUCK DEBATSIDE.DK (undtagen de brugere som ikke bruger al deres energi herinde negativt)
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 8. okt 2008, 08:05

Det pisser mig af at læse mere om Merethes mave!!!

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/a ... 066969.ece

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. okt 2008, 20:00

Der er ikke ret mange ting der kan pisse mig af i samme grad som den tredje limfjordsforbindelse. Gu fanden skal vi ej have en tredje limfjordsforbindelse!!! Vi skal derimod lære folk at benytte samtlige 3 spor på motorvejen. Som det ser ud nu udnyttes motorvejen omkring og i tunnellen kun halvt fordi 75% af de folk der kører der ikke fatter at man skal holde til højre (og at det også gælder det spor HELT til højre)!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 8. okt 2008, 20:29

Køllen I Møllen skrev:Der er ikke ret mange ting der kan pisse mig af i samme grad som den tredje limfjordsforbindelse. Gu fanden skal vi ej have en tredje limfjordsforbindelse!!! Vi skal derimod lære folk at benytte samtlige 3 spor på motorvejen. Som det ser ud nu udnyttes motorvejen omkring og i tunnellen kun halvt fordi 75% af de folk der kører der ikke fatter at man skal holde til højre (og at det også gælder det spor HELT til højre)!!!
Du mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro vil blive lettet hvis folk lærer at bruge det spor i tunnellen der i øvrig ender godt 100m efter man er kommet ud af røret.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. okt 2008, 21:01

Worminator skrev:
Køllen I Møllen skrev:Der er ikke ret mange ting der kan pisse mig af i samme grad som den tredje limfjordsforbindelse. Gu fanden skal vi ej have en tredje limfjordsforbindelse!!! Vi skal derimod lære folk at benytte samtlige 3 spor på motorvejen. Som det ser ud nu udnyttes motorvejen omkring og i tunnellen kun halvt fordi 75% af de folk der kører der ikke fatter at man skal holde til højre (og at det også gælder det spor HELT til højre)!!!
Du mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro vil blive lettet hvis folk lærer at bruge det spor i tunnellen der i øvrig ender godt 100m efter man er kommet ud af røret.
Nej, jeg mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro OGSÅ vil blive til at leve med hvis folk DERINDE lærte at holde til højre i trafikken. Det handler om at bruge de veje vi har effektivt og det gør man jo ikke når 75% af bilisterne holder til venstre istedetfor til højre. De spærrer jo således to eller 3 spor da det ikke er tilladt at overhale indenom.

Vi skal IKKE have en tredje limfjordsforbindelse!
Janteloven eksisterer IKKE!

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Chriller » 8. okt 2008, 22:03

Køllen I Møllen skrev:
Worminator skrev:
Køllen I Møllen skrev:Der er ikke ret mange ting der kan pisse mig af i samme grad som den tredje limfjordsforbindelse. Gu fanden skal vi ej have en tredje limfjordsforbindelse!!! Vi skal derimod lære folk at benytte samtlige 3 spor på motorvejen. Som det ser ud nu udnyttes motorvejen omkring og i tunnellen kun halvt fordi 75% af de folk der kører der ikke fatter at man skal holde til højre (og at det også gælder det spor HELT til højre)!!!
Du mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro vil blive lettet hvis folk lærer at bruge det spor i tunnellen der i øvrig ender godt 100m efter man er kommet ud af røret.
Nej, jeg mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro OGSÅ vil blive til at leve med hvis folk DERINDE lærte at holde til højre i trafikken. Det handler om at bruge de veje vi har effektivt og det gør man jo ikke når 75% af bilisterne holder til venstre istedetfor til højre. De spærrer jo således to eller 3 spor da det ikke er tilladt at overhale indenom.

Vi skal IKKE have en tredje limfjordsforbindelse!
Enig i at vi ikke skal ha en tredje limfjordsforbindelse over Egholm, og enig i at folk skal holde til højre på motorvejen. Men du kan da seriøst ikke mene at trafikken ville glide bedre af at folk holdte til højre på vesterbro hvis de sku ligeud og til Nørresundby hvilket de fleste skal, hva så når der bliver ét spor og der skal sammenflettes? Så sænker trafikken sig da en hel del, hvilket den gør i forvejen fordi knap så stedkendte billister opdager at hvis de bliver i højre vognbane er de tvunget til at dreje til højre.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 9. okt 2008, 09:43

"kilder tæt på AaB"

Rygter

Tiltro til alt hvad der står i de skrevne medier
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 9. okt 2008, 11:54

Køllen I Møllen skrev:
Worminator skrev:
Køllen I Møllen skrev:Der er ikke ret mange ting der kan pisse mig af i samme grad som den tredje limfjordsforbindelse. Gu fanden skal vi ej have en tredje limfjordsforbindelse!!! Vi skal derimod lære folk at benytte samtlige 3 spor på motorvejen. Som det ser ud nu udnyttes motorvejen omkring og i tunnellen kun halvt fordi 75% af de folk der kører der ikke fatter at man skal holde til højre (og at det også gælder det spor HELT til højre)!!!
Du mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro vil blive lettet hvis folk lærer at bruge det spor i tunnellen der i øvrig ender godt 100m efter man er kommet ud af røret.
Nej, jeg mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro OGSÅ vil blive til at leve med hvis folk DERINDE lærte at holde til højre i trafikken. Det handler om at bruge de veje vi har effektivt og det gør man jo ikke når 75% af bilisterne holder til venstre istedetfor til højre. De spærrer jo således to eller 3 spor da det ikke er tilladt at overhale indenom.

Vi skal IKKE have en tredje limfjordsforbindelse!
Det er jo ikke fordi folk ikke magter at holde til højre. Det er fordi de rent faktisk skal til venstre når de kommer på den anden side af broen. Derfor ville det kaos kun blive værre hvis flere begyndte at holde til højre for så at holde og spærre for det hele når de vil til at skifte vognbane i sidste øjeblik.

Den eneste løsning er en tredje limfjordsforbindelse... om den skal gå over Egholm eller ej er jeg heldigvis ikke den der skal beslutte, men jeg er til gengæld ret sikker på at et tredje rør i tunnellen heller ikke vil hjælpe.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 9. okt 2008, 12:27

Worminator skrev:
Køllen I Møllen skrev:Der er ikke ret mange ting der kan pisse mig af i samme grad som den tredje limfjordsforbindelse. Gu fanden skal vi ej have en tredje limfjordsforbindelse!!! Vi skal derimod lære folk at benytte samtlige 3 spor på motorvejen. Som det ser ud nu udnyttes motorvejen omkring og i tunnellen kun halvt fordi 75% af de folk der kører der ikke fatter at man skal holde til højre (og at det også gælder det spor HELT til højre)!!!
Du mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro vil blive lettet hvis folk lærer at bruge det spor i tunnellen der i øvrig ender godt 100m efter man er kommet ud af røret.
Men ville det dét, hvis vi havde en tredje limfjordsforbindelse? Forslaget lægger jo op til en motorvej vest om Aalborg og Nørresundby, som så skal forbinde Han Herred med en motorvejsforbindelse - et område hvor der praktisk taget ikke bor nogle mennesker. Hvis man investerer i en bro vest om byen, vil man få en løsning der koster det 4-6 dobbelte af et tunnelrør, samt en motorvej uden biler på, akkurat som Hirthalsmotorvejen. Med et ekstra tunnelrør, vil man kunne fjerne de flaskehalsproblemer som eksisterer 15-20 minutter hver hverdag i myldretiden og når der er vejarbejde, og som derudover løser den lokale trafiksituation fint. Heldigvis er det ikke de lokale politikere der sidder på kassen men derimod trafikministeriet, som heller ikke ser noget umiddelbart behov for motorvej vest om Aalborg.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 9. okt 2008, 14:54

Det pisser mig af, at folk kan være efter Hirtshals-motorvejen (også kendt som E39), da al færgetrafikken ellers skulle gå gennem/tæt forbi Hjørring, Harken, Brønderslev, Tylstrup, Sulsted og Vestbjerg... Se dét er trafiksikkerhed i topklasse!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Besvar