Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 14. dec 2008, 20:37

Kenneth K skrev:Excel!!!

Jeg fatter jo intet af det lorteprogram!
Det er eddermame også åndssvagt. Skulle efter sigende være glimrende, hvis man kan finde ud af det. Problemet er bare, at det er der ingen, der kan.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 14. dec 2008, 20:40

Lindvang skrev:
Kenneth K skrev:Excel!!!

Jeg fatter jo intet af det lorteprogram!
Det er eddermame også åndssvagt. Skulle efter sigende være glimrende, hvis man kan finde ud af det. Problemet er bare, at det er der ingen, der kan.
Det er skam nemt nok - hvad er problemet?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 14. dec 2008, 20:43

Pastorius skrev:
Lindvang skrev:
Kenneth K skrev:Excel!!!

Jeg fatter jo intet af det lorteprogram!
Det er eddermame også åndssvagt. Skulle efter sigende være glimrende, hvis man kan finde ud af det. Problemet er bare, at det er der ingen, der kan.
Det er skam nemt nok - hvad er problemet?
Jeg fatter ikke at lave charts, hvor værdien ud ad X-aksen er et årstal...

Men jeg har fået assistance af en kammerat nu, så jeg regner snart med at det er fikset. Men jeg synes nu stadig at Excel er noget værre skrammel!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 16. dec 2008, 07:02

at blive vækket af en voldsom rystelse i huset, som næsten kun kunne være en ydervæg der satte sig. Sengen rystede og glasset i lamperne "sang" - totalt ubehageligt - og så finder man ud af, at det formentligt er et jordskælv - hvad fucking helvede er det nu for noget!!! :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 16. dec 2008, 07:14

MrBangDK skrev:at blive vækket af en voldsom rystelse i huset, som næsten kun kunne være en ydervæg der satte sig. Sengen rystede og glasset i lamperne "sang" - totalt ubehageligt - og så finder man ud af, at det formentligt er et jordskælv - hvad fucking helvede er det nu for noget!!! :@
Det pisser mig af at jeg ikke kunne mærke det skide jordskælv, håber nu på et efterskælv!
SVEND GOLLE SUPPORT

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mogens » 16. dec 2008, 08:38

MrBangDK skrev:...jordskælv - hvad fucking helvede er det nu for noget!!! :@
Et jordskælv forekommer, når jordens overflade ryster. Jordskælv er typisk resultatet af, at kontinentalpladerne flytter sig, sådan som det er beskrevet i teorien om pladetektonik. Videnskaben om jordskælv kaldes seismologi (gr. seismos, (jord)skælv).
Styrken af jordskælv måles med Richterskalaen eller Mercalliskalaen.
Jordskælv begynder som regel 30 meter under jordens overflade, men undertiden meget dybere.
Et jordskælvs centrum på jordoverfladen kaldes epicenter, og ligger lige over stedet hvor jordskælvet finder sted (d.v.s. i dybden) i hypocenteret. Jordskælvenes epicentre samler sig i linjer, der kaldes forkastningszone. Sjovt, ikke :S


Det pisser mig af når jeg vågner, er helt rundt på gulvet og jeg ved, at jeg SKAL op
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 16. dec 2008, 09:48

Dåse Allan@ skrev:
MrBangDK skrev:at blive vækket af en voldsom rystelse i huset, som næsten kun kunne være en ydervæg der satte sig. Sengen rystede og glasset i lamperne "sang" - totalt ubehageligt - og så finder man ud af, at det formentligt er et jordskælv - hvad fucking helvede er det nu for noget!!! :@
Det pisser mig af at jeg ikke kunne mærke det skide jordskælv, håber nu på et efterskælv!
Jeg vågnede også af at det hele rystede! Mindede mig faktisk mest af alt om, da Dåsen ramte jorden til Boys' julefrokost i lørdags! ;-)

Du kan ta' det..!! :D

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 16. dec 2008, 15:52

JSJ skrev:
Dåse Allan@ skrev:
MrBangDK skrev:at blive vækket af en voldsom rystelse i huset, som næsten kun kunne være en ydervæg der satte sig. Sengen rystede og glasset i lamperne "sang" - totalt ubehageligt - og så finder man ud af, at det formentligt er et jordskælv - hvad fucking helvede er det nu for noget!!! :@
Det pisser mig af at jeg ikke kunne mærke det skide jordskælv, håber nu på et efterskælv!
Jeg vågnede også af at det hele rystede! Mindede mig faktisk mest af alt om, da Dåsen ramte jorden til Boys' julefrokost i lørdags! ;-)

Du kan ta' det..!! :D

/Jesper
Var det så slemt imorges?
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 16. dec 2008, 16:28

Dåse Allan@ skrev:
Var det så slemt imorges?
Overhovedet ikke..! Dit styrt var lang værre! ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 16. dec 2008, 20:06


Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 16. dec 2008, 22:05

Lindvang skrev:Henrik Thomsen stopper i byrådet!

http://nordjyske.dk/aalborg/forside.asp ... 85%2c5%2c3
Haha :D

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 17. dec 2008, 10:12

Det pisser mig i den grad af at billetlugens system ikke er blevet bedre!
Her sidder man og håber på at få en billet til AC/DC i Arken næste år, men systemet er igen nede :@

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 17. dec 2008, 10:33

Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at billetlugens system ikke er blevet bedre!
Her sidder man og håber på at få en billet til AC/DC i Arken næste år, men systemet er igen nede :@
Det pisser mig i den grad af, at Don Ø ikke har evnet at avle en søn som har forretningstalent!!!!
Ska' vi hak'?

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bøgehøj » 17. dec 2008, 10:47

December! Åhhhh, det er bare så pissehyggenyggeligt med juletræer og kravledæmoner! Navnet betyder ti, men nummeret er tolv. Byen er fyldt med Dahlgaards tivoli, snottede unger og deres øglede forældre fra Bonderup/Øst, der da lige skal ind til byen for at se de fantastiske elektriske lys i storm og pisøsregnvejr (Der falder sgu nok også en kræftfremkaldende karamel af fra ham den pædofile med det røde tøj og det hvide skæg). Og hvad fanden er det for noget, at man skal have tændt lys kl 10.45 for at se sit skide keyboard?

Rend mig og brænd i helvede.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 17. dec 2008, 11:49

Det pisser mig så hårdt af, at Billetlugen kan få tilladdelse til at distribuere billetter, når de gang på gang har vist at de ikke kan håndtere det! FOR SATAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. dec 2008, 17:11

Det pisser mig af at de har fat i den forkerte Bagger. Find nu for helvede den rigtige og giv ham livstid for al det lort idioten har lavet!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 18. dec 2008, 16:45

Gerrard skrev:Det pisser mig så hårdt af, at Billetlugen kan få tilladdelse til at distribuere billetter, når de gang på gang har vist at de ikke kan håndtere det! FOR SATAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvis man meldte sig ind i AC/DC's fanklub, så skulle man kunne købe billetter derigennem stadig. Det koster dog 200kr at melde sig ind, siger de.
Hvem der bare var irsk

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 18. dec 2008, 17:24

Det pisser mig grænseløst af, at en spiller, der har vist sig meget værdifuld for AaB og som ovenikøbet er en af de hjertespillere, vi elsker og sukker efter, skal overfaldes på en så unfair måde. Knægten har begået fejl i denne sag, knægten er blevet grådig, men det gør ikke hans præstationer dårligere eller berettiger nogen til at kalde ham løgner eller deslige!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 19. dec 2008, 09:32

Lindvang skrev:Det pisser mig grænseløst af, at en spiller, der har vist sig meget værdifuld for AaB og som ovenikøbet er en af de hjertespillere, vi elsker og sukker efter, skal overfaldes på en så unfair måde. Knægten har begået fejl i denne sag, knægten er blevet grådig, men det gør ikke hans præstationer dårligere eller berettiger nogen til at kalde ham løgner eller deslige!
Enig. Jeg har været mega skuffet over Risgårds håndtering af sagen, men har ikke kunnet finde grund til pludselig at kritisere ham som spiller. Hvad sidstnævnte angår, mener jeg stadig han har været/er utrolig vigtig for AaB - jvf min rangering af ham, som den næstvigtigste kontraktforlængelse.

Lad os nu håbe han når til enighed med Lynge.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 20. dec 2008, 23:35

Det pisser mig af, at jeg i løbet af en boxekamp skal høre omkring den enes højde, og den andens alder fra kommentatorerne minimum 5 gange i hver runde.. Og det er IKKE en overdrivelse!!....
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Besvar