Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 24. jul 2010, 00:33

Køllen I Møllen skrev:
Alando skrev:at Søren Ulrik Vestergaard indstiller sin karriere. Så ser vi ham jo aldrig i striber

http://vff.dk/Default.aspx?ContentId=12949
Hvis det kan stoppe al den åndssvage snak herinde om personen så får det smilet frem her...
Det kaldes sjov og ballade

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 25. jul 2010, 23:24

Facebooks måde at drysse salt i såret:
Billede

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Klaus » 26. jul 2010, 01:32

Brøndby.... Alt ved den lorteklub lige fra dens fans, til usympatiske spillere og trænere, til idiotiske direktører og pressemedarbejdere. Glemte jeg nogen????? Det var altså ALT og ALLE, der har noget som helst med den klub at gøre. Jeg kommer aldrig til at hade nogen anden klub så intens som Brøndby........... Ved nærmere eftertanke skulle det da lige være FCM og FCK - NOPE ingen over eller ved siden af de uringule.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper » 26. jul 2010, 19:07

At min lillesøsters 17-årige kæreste blev gennembanket af en flok på omkring 20 brøndbyfans igår. Gruppen af brøndbyfans var i alderen omkring 20-25. Men de har vel hygget sig, de voksne mennesker.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Klaus » 27. jul 2010, 14:53

Kasper skrev:At min lillesøsters 17-årige kæreste blev gennembanket af en flok på omkring 20 brøndbyfans igår. Gruppen af brøndbyfans var i alderen omkring 20-25. Men de har vel hygget sig, de voksne mennesker.
Håber han har meldt det...........

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper » 27. jul 2010, 16:47

Har han selvfølgelig, men han husker kun hvordan den første der sparkede ham ned så ud. Han fortalte mig at bare lå på jorden og ventede forsvarsløs på at det ville stoppe, han havde ingen chance.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 27. jul 2010, 16:58

Fatwa mod Jeremy Clarkson eller også får det smilet frem pga. det absurde, men det er jo potentielt farligt for manden.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kovacs » 27. jul 2010, 18:43

Kasper skrev:At min lillesøsters 17-årige kæreste blev gennembanket af en flok på omkring 20 brøndbyfans igår. Gruppen af brøndbyfans var i alderen omkring 20-25. Men de har vel hygget sig, de voksne mennesker.
Ikke at det på nogen som helst måde skal gøre Brøndby fansenes reaktion fair, hvordan var din lillesøsters 17-årige kæreste så klædt på til kampen, og kan han evt. selv have opsøgt balladen?

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 27. jul 2010, 19:31

Kovacs skrev:
Kasper skrev:At min lillesøsters 17-årige kæreste blev gennembanket af en flok på omkring 20 brøndbyfans igår. Gruppen af brøndbyfans var i alderen omkring 20-25. Men de har vel hygget sig, de voksne mennesker.
Ikke at det på nogen som helst måde skal gøre Brøndby fansenes reaktion fair, hvordan var din lillesøsters 17-årige kæreste så klædt på til kampen, og kan han evt. selv have opsøgt balladen?
Han har vel været nøgen med en fjer i røven? Hvor render man ind i 20-25 brøndbyfans i Aalborg, uden at der er andre mennesker i striber?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper » 27. jul 2010, 22:51

Kovacs skrev:
Kasper skrev:At min lillesøsters 17-årige kæreste blev gennembanket af en flok på omkring 20 brøndbyfans igår. Gruppen af brøndbyfans var i alderen omkring 20-25. Men de har vel hygget sig, de voksne mennesker.
Ikke at det på nogen som helst måde skal gøre Brøndby fansenes reaktion fair, hvordan var din lillesøsters 17-årige kæreste så klædt på til kampen, og kan han evt. selv have opsøgt balladen?
Hey Kovacs.

Egentlig et meget godt spørgsmål, for hvis han havde gået rundt i Stone Island eller lign. og skabt sig, ville han også være lidt selv ude om det. Men dette var absolut ikke tilfældet. At de har løbet efter ham er simpelthen en gåde. Føj.

Hvis de virkelig vil slåsse, så find da aalborgensere der er med på samme leg.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 27. jul 2010, 23:20

Kovacs skrev:
Kasper skrev:At min lillesøsters 17-årige kæreste blev gennembanket af en flok på omkring 20 brøndbyfans igår. Gruppen af brøndbyfans var i alderen omkring 20-25. Men de har vel hygget sig, de voksne mennesker.
Ikke at det på nogen som helst måde skal gøre Brøndby fansenes reaktion fair, hvordan var din lillesøsters 17-årige kæreste så klædt på til kampen, og kan han evt. selv have opsøgt balladen?
Kan virkelig ikke se hvordan tøjet kan retfærdiggøre at han får tæsk. Har jeg lyst til at gå til fodbold i Stone Island eller campinghabit gør jeg da det. At der så er nogen der forbinder det med en eller anden misforstået Ultras kultur og tror at jeg er ude på at slås er bestemt deres problem.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kovacs » 28. jul 2010, 00:28

Alando, du må gå i hvad du vil, men nogle gange må man også lade fornuften tale. Der kan være konsekvenser og uventede situationer, hvis man optræder i den forkerte påklædning, og dette er ikke kun til fodbold!

Du skriver at det må være folks eget problem, desværre kan det dog ende med at blive dit eget, hvis du absolut vil rende rundt i en SI trøje i forbindelse med fodbold, som skrevet i starten, lad fornuften tale.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. jul 2010, 06:52

Kovacs skrev:Alando, du må gå i hvad du vil, men nogle gange må man også lade fornuften tale. Der kan være konsekvenser og uventede situationer, hvis man optræder i den forkerte påklædning, og dette er ikke kun til fodbold!

Du skriver at det må være folks eget problem, desværre kan det dog ende med at blive dit eget, hvis du absolut vil rende rundt i en SI trøje i forbindelse med fodbold, som skrevet i starten, lad fornuften tale.
Og hvor skal almindelige mennesker slå op hvilket tøj det er iorden at tage på til en fodboldkamp?

Synes du virkelig det er iorden at en flok utilpassede 18-årige snothvalpe skal diktere hvilken påklædning alle andre mennesker skal have til en superligakamp?
Janteloven eksisterer IKKE!

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 28. jul 2010, 08:38

Køllen I Møllen skrev:
Kovacs skrev:Alando, du må gå i hvad du vil, men nogle gange må man også lade fornuften tale. Der kan være konsekvenser og uventede situationer, hvis man optræder i den forkerte påklædning, og dette er ikke kun til fodbold!

Du skriver at det må være folks eget problem, desværre kan det dog ende med at blive dit eget, hvis du absolut vil rende rundt i en SI trøje i forbindelse med fodbold, som skrevet i starten, lad fornuften tale.
Og hvor skal almindelige mennesker slå op hvilket tøj det er iorden at tage på til en fodboldkamp?

Synes du virkelig det er iorden at en flok utilpassede 18-årige snothvalpe skal diktere hvilken påklædning alle andre mennesker skal have til en superligakamp?
Kovacs skriver vel ikke, at han synes, det er i orden.

Han udlægger bare de realiteter, der sørgeligt nok eksisterer. Personligt kunne jeg aldrig finde på at troppe op til en AaB-kamp på Brøndby Stadion i AaB-trøje, hvis jeg skulle gå alene fra stadion efter kampen.
Ligesom jeg aldrig kunne finde på at tage min Hells Angels-vest på, hvis jeg skulle slendre en tur ud af ydre Nørrebro eller gå klædt i mit Uncle Sam-kostume på en miniferie i Afghanistan.

Eksempler er naturligvis sat på spidsen, men de skal bare illustrere, at der over alt i verden og i alle mulige situationer findes tøj (og opførsel, for den sags skyld), som det ikke vil være tilrådeligt at iklæde sig.

I tilfældet "Superliga-kampe i Danmark" gælder så denne såkaldte casual-påklædning som en ting, der kan være uheldig i visse sammenhænge.

Er det sørgeligt? Ja
Bør det være sådan? Nej
(Og så i trådens ånd) Pisser det mig af? Ja!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gnu » 28. jul 2010, 12:08

Køllen I Møllen skrev:Og hvor skal almindelige mennesker slå op hvilket tøj det er iorden at tage på til en fodboldkamp?

Synes du virkelig det er iorden at en flok utilpassede 18-årige snothvalpe skal diktere hvilken påklædning alle andre mennesker skal have til en superligakamp?
Tommelfingerreglen er vist grimt engelsk mærktøj, der egentlig er målrettet 50-60-årige = casualuniform for 18-20-årige, som lige har set Football Factory.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. jul 2010, 12:41

Elegia skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Kovacs skrev:Alando, du må gå i hvad du vil, men nogle gange må man også lade fornuften tale. Der kan være konsekvenser og uventede situationer, hvis man optræder i den forkerte påklædning, og dette er ikke kun til fodbold!

Du skriver at det må være folks eget problem, desværre kan det dog ende med at blive dit eget, hvis du absolut vil rende rundt i en SI trøje i forbindelse med fodbold, som skrevet i starten, lad fornuften tale.
Og hvor skal almindelige mennesker slå op hvilket tøj det er iorden at tage på til en fodboldkamp?

Synes du virkelig det er iorden at en flok utilpassede 18-årige snothvalpe skal diktere hvilken påklædning alle andre mennesker skal have til en superligakamp?
Kovacs skriver vel ikke, at han synes, det er i orden.

Han udlægger bare de realiteter, der sørgeligt nok eksisterer. Personligt kunne jeg aldrig finde på at troppe op til en AaB-kamp på Brøndby Stadion i AaB-trøje, hvis jeg skulle gå alene fra stadion efter kampen.
Ligesom jeg aldrig kunne finde på at tage min Hells Angels-vest på, hvis jeg skulle slendre en tur ud af ydre Nørrebro eller gå klædt i mit Uncle Sam-kostume på en miniferie i Afghanistan.

Eksempler er naturligvis sat på spidsen, men de skal bare illustrere, at der over alt i verden og i alle mulige situationer findes tøj (og opførsel, for den sags skyld), som det ikke vil være tilrådeligt at iklæde sig.

I tilfældet "Superliga-kampe i Danmark" gælder så denne såkaldte casual-påklædning som en ting, der kan være uheldig i visse sammenhænge.

Er det sørgeligt? Ja
Bør det være sådan? Nej
(Og så i trådens ånd) Pisser det mig af? Ja!
Jeg synes Kovacs indlæg antyder at han har det ok med dette "tøj-problem". Hvis jeg har misforstået skal jeg naturligvis straks beklage...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. jul 2010, 12:44

Gnu skrev:
Køllen I Møllen skrev:Og hvor skal almindelige mennesker slå op hvilket tøj det er iorden at tage på til en fodboldkamp?

Synes du virkelig det er iorden at en flok utilpassede 18-årige snothvalpe skal diktere hvilken påklædning alle andre mennesker skal have til en superligakamp?
Tommelfingerreglen er vist grimt engelsk mærktøj, der egentlig er målrettet 50-60-årige = casualuniform for 18-20-årige, som lige har set Football Factory.
Ja, det er vist nogenlunde korrekt :)

Men hvor i alverden skal folk der ikke lige kender til kulturen eller læser debatside.dk vide dette fra?
Janteloven eksisterer IKKE!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gnu » 28. jul 2010, 13:04

Der er alligevel ikke andre end førnævnte 18-20-årige casualtyper og 50-60-årige, der kunne finde på at gå i så grimt tøj, så risikoen er til at overse.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. jul 2010, 13:16

Gnu skrev:Der er alligevel ikke andre end førnævnte 18-20-årige casualtyper og 50-60-årige, der kunne finde på at gå i så grimt tøj, så risikoen er til at overse.
Men moden skifter jo. En skønne dag får man tæsk til en håndboldkamp fordi man har et par Hummel-sko på. Hvem ved....
Janteloven eksisterer IKKE!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gnu » 28. jul 2010, 13:20

Går man til håndboldkamp, har man selvsagt fortjent at få tæsk.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar