Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 1. nov 2011, 16:20

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 649243.ece

...Mens studerende, der skal være studieaktive for at få deres S.U. og modtager knapt det halve skal betale fuld pris. Hvorfor skal hjemløse have rabat på transport? Det er jo ikke fordi, de har et arbejde eller hjem, hvor de skal frem og tilbage fra.
Hader København!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 1. nov 2011, 21:18

alithebeast skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 649243.ece

...Mens studerende, der skal være studieaktive for at få deres S.U. og modtager knapt det halve skal betale fuld pris. Hvorfor skal hjemløse have rabat på transport? Det er jo ikke fordi, de har et arbejde eller hjem, hvor de skal frem og tilbage fra.
At de dårligst stillede i samfundet får rabat, kan slet ikke pisse mig af... Men at pensionister, som oftest er laaaaangt bedre stillede en studerende får rabat på snart sagt alt, det er satme for åndsvagt!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 1. nov 2011, 22:03

Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Hader København!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 1. nov 2011, 22:11

alithebeast skrev:Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Til gengæld har mange af dem massive misbrug... Og så tjener de jo ingen penge ved siden af kontanthjælpen. Derudover er det vel også småt med mulighederne for forældrehjælp...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 1. nov 2011, 22:19

le Cid skrev:
alithebeast skrev:Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Til gengæld har mange af dem massive misbrug...
Man kan så diskutere om det er staten der skal betale for disse misbrug. Jeg vil sige nej.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 1. nov 2011, 22:30

le Cid skrev:
alithebeast skrev:Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Til gengæld har mange af dem massive misbrug... Og så tjener de jo ingen penge ved siden af kontanthjælpen. Derudover er det vel også småt med mulighederne for forældrehjælp...
Man skal alligevel arbejde ret meget som studerende, hvis man skal op på det samme som en hjemløs får hver måned. Samtidig har man ret høje omkostninger ved at studere(for det er en skrøne, at uddannelse er gratis). Derudover skal man altså også passe studierne ved siden af arbejdet.

Jeg tror som også nok de fleste narkomaner skal tjene lidt penge ved siden af, og nu har de jo endnu bedre muligheder, de kan jo bare tage s-toget, når de skal ud og lave deres forretninger.
Hader København!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 1. nov 2011, 22:35

alithebeast skrev:
le Cid skrev:
alithebeast skrev:Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Til gengæld har mange af dem massive misbrug... Og så tjener de jo ingen penge ved siden af kontanthjælpen. Derudover er det vel også småt med mulighederne for forældrehjælp...
Man skal alligevel arbejde ret meget som studerende, hvis man skal op på det samme som en hjemløs får hver måned. Samtidig har man ret høje omkostninger ved at studere(for det er en skrøne, at uddannelse er gratis). Derudover skal man altså også passe studierne ved siden af arbejdet.

Jeg tror som også nok de fleste narkomaner skal tjene lidt penge ved siden af, og nu har de jo endnu bedre muligheder, de kan jo bare tage s-toget, når de skal ud og lave deres forretninger.
Tag ikke fejl - jeg kan skam sagtens huske, at studielivet ikke altid var en dans på roser. Det er dog heldigvis kun en forholdsvis kort tidshorrisont, at man er en fattigrøv... Desuden har man også ret lempeligere lånevilkår...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 1. nov 2011, 22:36

...og fordi det hårdt at være studerende, betyder det ikke nødvendigvis, at det SKAL være minimum lige så hårdt for alle andre...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 1. nov 2011, 22:40

le Cid skrev:...og fordi det hårdt at være studerende, betyder det ikke nødvendigvis, at det SKAL være minimum lige så hårdt for alle andre...
Selvfølgelig ikke, og jeg ville sgu være træt af at skulle bytte. ;)
Men derfor gad jeg da godt at kunne få billig transport også, jeg ville endda have formål med at skulle transporteres.
Hader København!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 7. nov 2011, 10:49

Landsholdspause igen...igen!

Så spil for pokker de S***** træningskampe mens superligaen ligger stille.

Vi er oppe og køre for tiden og FCM er nede i kælderen - og så skal vi vente 2 uger på braget på Heden.

HADER DET FLIPPING LANDSHOLD!!!!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 7. nov 2011, 17:07

astonvilla skrev:Landsholdspause igen...igen!

Så spil for pokker de S***** træningskampe mens superligaen ligger stille.

Vi er oppe og køre for tiden og FCM er nede i kælderen - og så skal vi vente 2 uger på braget på Heden.

HADER DET FLIPPING LANDSHOLD!!!!
For min skyld kunne de også godt fri os for disse træningskampe som sjældent giver ret meget alligevel fremfor at ligaen skal stoppes i to uger.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 7. nov 2011, 20:22

... at TV 2 i samarbejde med DBU afholder deres Fodbold Awards, mens SønderjyskE og AGF selv spiller mandagskamp. Det var sgu ikke sket, hvis det var FCK eller BIF...

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 7. nov 2011, 20:33

A_Strandfelt skrev:... at TV 2 i samarbejde med DBU afholder deres Fodbold Awards, mens SønderjyskE og AGF selv spiller mandagskamp. Det var sgu ikke sket, hvis det var FCK eller BIF...
Nu er alt hvad der hedder noget med Awards en medieopfunden ligegyldighed, der vel kun kan tiltrække tilhængere af bif og fck - so who cares - lad være med at kigge på lortet er det bedste råd.

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 7. nov 2011, 20:35

astonvilla skrev:Landsholdspause igen...igen!

Så spil for pokker de S***** træningskampe mens superligaen ligger stille.

Vi er oppe og køre for tiden og FCM er nede i kælderen - og så skal vi vente 2 uger på braget på Heden.

HADER DET FLIPPING LANDSHOLD!!!!
Enig. Landshold er en mærkelig ting. Dybt unaturligt med den hylden af nationalstaten (vi kan bedre lede mindre klaner med de rigtige indvandrere).

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 8. nov 2011, 22:07

I sin egen ret en stor statsleder, ihvertfald en stor mand, et lysende eksempel for alle mænd på hvor godt livet kan være selvom man er midt i 70erne!

Du vil blive savnet!
Billede

Bunga, bunga!!!

Rip
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 10. nov 2011, 08:29

Endnu et mindre hjertesuk: http://www.bold.dk/nyt/St-James-Park-skifter-navn" onclick="window.open(this.href);return false;

Mon det på et tidspunkt ender som i cykelsporten hvor holdnavnet ER firmaet?

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Valsted » 12. nov 2011, 19:51

Red Bull Salzburg

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 12. nov 2011, 20:01

Valsted skrev:Red Bull Salzburg
Hvorfor om man må spørge? Bevares de bremsede Augus tilbagekomst et halvt år, men nok ikke fordi det var til AaB eller noget i den dur. Så hvorfor lige Red Bull Salzburg? Jeg medgiver de er lidt af en plasticklub, men der må vel være noget mere specifikt?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jernskjorten » 12. nov 2011, 20:08

thomasjn skrev:
Valsted skrev:Red Bull Salzburg
Hvorfor om man må spørge? Bevares de bremsede Augus tilbagekomst et halvt år, men nok ikke fordi det var til AaB eller noget i den dur. Så hvorfor lige Red Bull Salzburg? Jeg medgiver de er lidt af en plasticklub, men der må vel være noget mere specifikt?
:D
Prøv læs indlægget før Valsteds.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Fabbe » 13. nov 2011, 10:15

Man skulle helt tro, at Messias steg ned for at holde en tale, når medierne går i ekstase over Norge-terroristens retssag, hvis indhold for mig er den mest ligegyldige retssag nogensinde.

Dum-dum-kugler taler alligevel højere end ord.

"Brækvik forklarer sig på mandag...." Ja, som om vi er ikke flintrende ligeglade med, hvad han vil sige. Istedet for at høre på ham, vil jeg hellere se ham dingle for enden af et reb. Men selvfølgelig ikke om halsen - det ville være for nådigt. Det skal være om anklerne. 24 timer i døgnet. Mens han skal tvinges til at samle tøjklemmer i 16 af dem.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Besvar