Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. nov 2011, 20:24

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
le Cid skrev:
Elscorpio skrev:Det pisser mig af at høre Thisted Bryghus er gået konkurs! :@

Hvor skal man så få sin Mors pils og Aalborg pilsnere som smager noget bedre end en Tuborg?
Kilde???
Jeg har ledt på nettet, men har ikke fundet noget der kan bekræfte denne frygtelige nyhed. Hvor har du hørt det fra, Elscorpio?
Jeg har også hørt rygterne uden at kunne få dem bekræftet.
Fuck hvor ville det være trist...
Det lader til at Løkken bryghus lige er gået konkurs. Mon ikke det er de to der er blevet forvekslet? :)
Janteloven eksisterer IKKE!

RBAalborg
2. div
2. div
Indlæg: 114
Tilmeldt: 24. jun 2009, 13:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RBAalborg » 27. nov 2011, 22:47

HADER AGF! FORPULEDE IDIOTER!
1312
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 28. nov 2011, 19:49

At man er nødsaget til at holde med Brøndby af hensyn til tv penge... og så fucker de op..
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 28. nov 2011, 21:25

at radioavisen kl. 07.00 havde blæsevejrstophistorie - første indslag - der var en stor vandpyt i Rungsted....

at TV2News havde en blæsevejrstophistorie kl. 13.00 søndag - om at det kunne blive svært at få hejst julen´manden ret højt op ved tændigen af et juletræ på rådhuspladsen i (ja, gær selv).

I det hele taget at lidt blæsevejr kan fylde så meget i medierne - det er sgu helt gak.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 29. nov 2011, 09:00

seamann skrev:at radioavisen kl. 07.00 havde blæsevejrstophistorie - første indslag - der var en stor vandpyt i Rungsted....

at TV2News havde en blæsevejrstophistorie kl. 13.00 søndag - om at det kunne blive svært at få hejst julen´manden ret højt op ved tændigen af et juletræ på rådhuspladsen i (ja, gær selv).

I det hele taget at lidt blæsevejr kan fylde så meget i medierne - det er sgu helt gak.
Så så, rolig nu Seamann. Jeg kan oplyse om at hos os kunne jeg mandag morgen konstatere at der var væltet to (2!!) havestole og en lille blomsterkrukke ude i haven.

Det var CRAZY, mand!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 29. nov 2011, 11:19

Billede
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
9382'eren
Superliga
Superliga
Indlæg: 519
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:20
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 9382'eren » 29. nov 2011, 11:30

Jeg er bare glad for jeg ikke har en lokal Fakta... Det ville ikke være til at bære hvis den bukkede under for naturkatastrofen...
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 29. nov 2011, 11:38

Kunji skrev:Billede
Ja, og så gang lige det op med 2 og læg dertil en blomsterkumme ... så tror jeg nok at du for dit indre øje kan forestille dig katastrofens omfang ude på Engene!
Bienvenu Bassogog!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 30. nov 2011, 00:33

9382'eren skrev:Jeg er bare glad for jeg ikke har en lokal Fakta... Det ville ikke være til at bære hvis den bukkede under for naturkatastrofen...
De danske naturkatastrofer ødelægger almindelige danskeres lokale supermarkeder.. Der må skrides ind!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 3. dec 2011, 15:22

At komme igennem til musikquizzen på P3, og så snuble på ekspertspørgsmålet!!! Jeg kunne sq ellers alle de andre spørgsmål, selvom jeg først kom ind til sidst.

Damn you Ocean Colour Scene!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vubbi » 6. dec 2011, 14:12

At bruge 2 x husleje på stripklub uden at kunne huske et eneste sæt bryster!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. dec 2011, 16:05

Vubbi skrev:At bruge 2 x husleje på stripklub uden at kunne huske et eneste sæt bryster!

Billede


On the house, blev rørt af din historie...

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vubbi » 8. dec 2011, 18:46

Tak Poker!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 15. dec 2011, 15:22

Landsrettens netop afsagte dom i Brønderslevsagen.

Nu må politikerne sat'me til at tage sig sammen (i begge ender af salen) og få vedtaget udviddet strafferammer for sådanne frygelige sager. Det kan bare ikke passe at moderen her til eftermiddag frit kan gå rundt i gaderne og faderen er ude om en håndfuld år.

Hva sker der i vort lille land. Det er en skandale, der kan få mig sjældent langt op i det røde felt!
Bienvenu Bassogog!

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Reto » 15. dec 2011, 16:04

astonvilla skrev:Landsrettens netop afsagte dom i Brønderslevsagen.

Nu må politikerne sat'me til at tage sig sammen (i begge ender af salen) og få vedtaget udviddet strafferammer for sådanne frygelige sager. Det kan bare ikke passe at moderen her til eftermiddag frit kan gå rundt i gaderne og faderen er ude om en håndfuld år.

Hva sker der i vort lille land. Det er en skandale, der kan få mig sjældent langt op i det røde felt!

Det er vanvid, ja.

At moderens advokat tilmed argumenterer for, at vanrøgten skyldes fattigdom er sateme til at kaste op over. Død ved kølle og intet mindre til de 2 infame mennesker, der har forvoldt så megen skade på uskyldige børn.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 15. dec 2011, 17:10

Reto skrev:
astonvilla skrev:Landsrettens netop afsagte dom i Brønderslevsagen.

Nu må politikerne sat'me til at tage sig sammen (i begge ender af salen) og få vedtaget udviddet strafferammer for sådanne frygelige sager. Det kan bare ikke passe at moderen her til eftermiddag frit kan gå rundt i gaderne og faderen er ude om en håndfuld år.

Hva sker der i vort lille land. Det er en skandale, der kan få mig sjældent langt op i det røde felt!

Det er vanvid, ja.

At moderens advokat tilmed argumenterer for, at vanrøgten skyldes fattigdom er sateme til at kaste op over. Død ved kølle og intet mindre til de 2 infame mennesker, der har forvoldt så megen skade på uskyldige børn.
Det eneste positive jeg kan se i at faderen ikke bliver dømt til forvaring er at han kommer i et "rigtigt" fængsel (og ikke en psyk. som forvaringsdømte gør). Derinde må man så sætte sin lid til at der er nogle store slemme drenge der vil tæske og pine den kæmpe nar til døde. Han vælger jo nok frivillig isolation af samme årsag - men mon ikke det kan være at en eller anden dør i ren forvirring ikke bliver aflåst en eller anden dag.... Maximum Pain! SVIN!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 15. dec 2011, 17:28

astonvilla skrev:
Reto skrev:
astonvilla skrev:Landsrettens netop afsagte dom i Brønderslevsagen.

Nu må politikerne sat'me til at tage sig sammen (i begge ender af salen) og få vedtaget udviddet strafferammer for sådanne frygelige sager. Det kan bare ikke passe at moderen her til eftermiddag frit kan gå rundt i gaderne og faderen er ude om en håndfuld år.

Hva sker der i vort lille land. Det er en skandale, der kan få mig sjældent langt op i det røde felt!

Det er vanvid, ja.

At moderens advokat tilmed argumenterer for, at vanrøgten skyldes fattigdom er sateme til at kaste op over. Død ved kølle og intet mindre til de 2 infame mennesker, der har forvoldt så megen skade på uskyldige børn.
Det eneste positive jeg kan se i at faderen ikke bliver dømt til forvaring er at han kommer i et "rigtigt" fængsel (og ikke en psyk. som forvaringsdømte gør). Derinde må man så sætte sin lid til at der er nogle store slemme drenge der vil tæske og pine den kæmpe nar til døde. Han vælger jo nok frivillig isolation af samme årsag - men mon ikke det kan være at en eller anden dør i ren forvirring ikke bliver aflåst en eller anden dag.... Maximum Pain! SVIN!
Jeg havde satme taget forvaring, der ender man ikke med en loddekolbe i røven, og det er sjældent, at man kommer til at sætte sig på en kogeplade.
Hader København!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. dec 2011, 20:51

Hvornår flyttede Nationen ind på debatsiden? Selvfølgelig får ingen det bedre af hverken død ved kølle eller at manden bliver pint til døde. Øje for øje tanken og dødsstraf er jo noget vi plejer at bruge til at pege fingre af de lande som vi kalder "tilbagestående"...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 15. dec 2011, 21:09

Poker-One-Kenobi skrev:Hvornår flyttede Nationen ind på debatsiden? Selvfølgelig får ingen det bedre af hverken død ved kølle eller at manden bliver pint til døde. Øje for øje tanken og dødsstraf er jo noget vi plejer at bruge til at pege fingre af de lande som vi kalder "tilbagestående"...
Hvis det er sådan, så er der jo heller ikke nogen der får det bedre af at han bliver låst inde i noget der minder om et kollegieværelse.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. dec 2011, 21:18

Provst i Brovst skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Hvornår flyttede Nationen ind på debatsiden? Selvfølgelig får ingen det bedre af hverken død ved kølle eller at manden bliver pint til døde. Øje for øje tanken og dødsstraf er jo noget vi plejer at bruge til at pege fingre af de lande som vi kalder "tilbagestående"...
Hvis det er sådan, så er der jo heller ikke nogen der får det bedre af at han bliver låst inde i noget der minder om et kollegieværelse.
Jeg får det godt i begge tilfælde. Mest førstnævnte.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar