Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 31. jan 2013, 21:00

limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Rolf er ren!
Fri mig for det pis, jeres hykleri og falske forargelse.

Falsk forargelse og hykleri? Er det ikke i orden, at man kan se det urkomiske i, at den største primadonna af dem alle holder fast i sin uskyld, når det nu er så åbenlyst, at det er løgn? Jeg har boycuttet alt cykling de sidste 10 år, fordi det er så åbenlyst ,at sporten bare ikke vil forandre sig.
Du vidste de alle var dopet, hvad er dit problem. Den indrømmelse du kræver er udtryk for falsk forargelse og hykleri. Ingen cykelrytter skylder dig noget eller hinanden. Cykelsporten er grundlagt knædyb i doping, alle ved det, alle vidste det. Derfor behøver ingen cykelrytter at indrømme noget for det er jo kun første skridt i heksejagten, andet skridt er jo de skal angive andre. Mediemøllen skal jo fodres.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 31. jan 2013, 21:58

Provst i Brovst skrev:
limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Rolf er ren!
Fri mig for det pis, jeres hykleri og falske forargelse.

Falsk forargelse og hykleri? Er det ikke i orden, at man kan se det urkomiske i, at den største primadonna af dem alle holder fast i sin uskyld, når det nu er så åbenlyst, at det er løgn? Jeg har boycuttet alt cykling de sidste 10 år, fordi det er så åbenlyst ,at sporten bare ikke vil forandre sig.
Du vidste de alle var dopet, hvad er dit problem. Den indrømmelse du kræver er udtryk for falsk forargelse og hykleri. Ingen cykelrytter skylder dig noget eller hinanden. Cykelsporten er grundlagt knædyb i doping, alle ved det, alle vidste det. Derfor behøver ingen cykelrytter at indrømme noget for det er jo kun første skridt i heksejagten, andet skridt er jo de skal angive andre. Mediemøllen skal jo fodres.
Hvad snakker du om, mand? Jeg kræver ingen indrømmelser, men jeg synes til gengæld at det er komisk, at cykelryttere har trang til at bekende deres uskyld, når det jo er løgn. DR afslørede jo nærmest egenhændigt omfanget af brugen af EPO på baggrund af Festinasagen, og derfor var det da også utroligt, at det eneste medie der tog konsekvensen og boycuttede touren var tyske ZDF. Desværre var der ingen andre der fulgte efter og sydtyskerne faldt da også til patten efter et par år. Hvis Rolf virkelig skulle bruges som ekspert på TV2, burde han jo fortælle om hvilke dopingprogrammer der fungerer bedst, det kunne da være en ny og interessant vinkel på en sport der i den grad er præget af pseudoakademiske mytedannelser. Der er jo tilsyneladende ikke nogen rigtig vilje i medierne til, at alt kommer frem -så havde man jo stoppet med at vise lortet for længe siden. Smid nu alle de svindlere ud af sporten, om det så er sportdirektører, tv-kommentatorer eller løbsledere og start på en frisk.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 2. feb 2013, 20:54

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Buzz Killington » 2. feb 2013, 22:21

Provst i Brovst skrev:Why We Took Cocaine Out of Soda
Hvorfor pisser det dig af?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 3. feb 2013, 00:21

MHJ skrev:
Provst i Brovst skrev:Why We Took Cocaine Out of Soda
Hvorfor pisser det dig af?
Jeg kan ikke lide at sniffe pulver op i næsen der er smuglet over landegrænser oppe i en eller andens rectum, det kilder nemlig.

Jeg synes bare det var en interessant historie men tabet af alle former for frihed til nævenyttige hattedamer (M/K) ærgrer da mig meget.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Reto » 14. feb 2013, 19:11

Blomsten af Danmarks ungdom, der vandaliserer Prag og vanærer deres fædreland, der med SU formodentlig finansierer en del af drukgildet.

Drik jer dog stive som vi andre gjorde det i tidernes morgen.

Håber fandme de to anholdte får lov at slutte deres teenageår i en tjekkisk fængselsanstalt!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 14. feb 2013, 19:26

Reto skrev:Blomsten af Danmarks ungdom, der vandaliserer Prag og vanærer deres fædreland, der med SU formodentlig finansierer en del af drukgildet.

Drik jer dog stive som vi andre gjorde det i tidernes morgen.

Håber fandme de to anholdte får lov at slutte deres teenageår i en tjekkisk fængselsanstalt!
Det er langt fra blomsten af Danmarks ungdom.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. feb 2013, 11:50

Cola Zero pisser mig af. Stop for det lort!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Klaus » 28. feb 2013, 21:54

Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. mar 2013, 05:47

Klaus skrev:Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......
Dem der er med eller dem der kommer til at se det ved et "uheld"?

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RØDESVIN » 1. mar 2013, 06:13

Køllen I Møllen skrev:
Klaus skrev:Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......
Dem der er med eller dem der kommer til at se det ved et "uheld"?
Ha Ha :thumbsup:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. mar 2013, 08:56

Hørt på Radio24/7Fodboldfm (iøvrigt et ganske udemærket program) :

"AaB har en af de allerbedste talentfabrikker i Jylland".

Og så tænker man ved sig selv, hvor langt er vi i Jylland fra at komme op på det københavnske/danske niveau?

Ganske sikker på at der ikke var ment noget ondt eller nedsættende med kommentaren men det siger alligevel lidt om hvor københavner-fikseret dansk fodbold og medierne er. Suk.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 1. mar 2013, 11:45

Køllen I Møllen skrev:Hørt på Radio24/7Fodboldfm (iøvrigt et ganske udemærket program) :

"AaB har en af de allerbedste talentfabrikker i Jylland".

Og så tænker man ved sig selv, hvor langt er vi i Jylland fra at komme op på det københavnske/danske niveau?

Ganske sikker på at der ikke var ment noget ondt eller nedsættende med kommentaren men det siger alligevel lidt om hvor københavner-fikseret dansk fodbold og medierne er. Suk.
Hvis historie omhandlede jyske talentfabrikker, er del vel ikke noget odiøst i det?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. mar 2013, 12:37

Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:Hørt på Radio24/7Fodboldfm (iøvrigt et ganske udemærket program) :

"AaB har en af de allerbedste talentfabrikker i Jylland".

Og så tænker man ved sig selv, hvor langt er vi i Jylland fra at komme op på det københavnske/danske niveau?

Ganske sikker på at der ikke var ment noget ondt eller nedsættende med kommentaren men det siger alligevel lidt om hvor københavner-fikseret dansk fodbold og medierne er. Suk.
Hvis historie omhandlede jyske talentfabrikker, er del vel ikke noget odiøst i det?
Nej. Men det gjorde den ikke. :)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 2. mar 2013, 19:01

http://www.nordjyske.dk/nyheder/AaB-til ... 68a/1/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Uddybning unødvendigt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. mar 2013, 19:32

thomasjn skrev:http://www.nordjyske.dk/nyheder/AaB-til ... 68a/1/1513

Uddybning unødvendigt.
Indtil jeg hører andet vælger jeg at tro at det endnu engang er en halv fjer der er blevet til et fjerslagteri i mediemøllen. Hvis det virkelig forløb så dramatisk er det svært at tro på at der kun blev anholdt en person...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Klaus » 4. mar 2013, 15:34

Køllen I Møllen skrev:
Klaus skrev:Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......
Dem der er med eller dem der kommer til at se det ved et "uheld"?
Haha - begge dele vel sagtens... Jeg kan dog undskylde mig med, at det var en nylig svale ;)

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 4. mar 2013, 15:43

Klaus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Klaus skrev:Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......
Dem der er med eller dem der kommer til at se det ved et "uheld"?
Haha - begge dele vel sagtens... Jeg kan dog undskylde mig med, at det var en nylig svale ;)
Men den var ikke enlig? ;-)

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindmark » 7. mar 2013, 13:52

Udligning i sidste minuts overtid pisser mig helt abnormt af. I hvert fald den i aftes, som har ødelagt både mine vågne og sovende timer siden...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 8. mar 2013, 19:36

Viasat....

Alle deres andre dårligdomme ufortalt, så har de fandme sat min hadekommentator fra både NFL og golf til at snakke fodbold med Per Frimand.

Lortekanal.

Besvar