Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 26. maj 2010, 21:30

det pisser mig af at Sunsets største sandwich kostede mig 94 Randers dollars på vejen hjem til Aalborg og de derefter nægtede at have regnet forkert :thumbsdown:

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. mar 2009, 22:54
Geografisk sted: Hjallerup..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af LKH » 26. maj 2010, 22:27

Elscorpio skrev:det pisser mig af at Sunsets største sandwich kostede mig 94 Randers dollars på vejen hjem til Aalborg og de derefter nægtede at have regnet forkert :thumbsdown:
Hvor meget er de ca. omregnet i kroner.? :S
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper » 26. maj 2010, 22:55

Elscorpio skrev:det pisser mig af at Sunsets største sandwich kostede mig 94 Randers dollars på vejen hjem til Aalborg og de derefter nægtede at have regnet forkert :thumbsdown:
Hvad i alverden laver du også på Sunset?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vejern » 27. maj 2010, 16:07

Alando skrev:
Dot Bot skrev:
Vejern skrev:det pisser mig af at bogø sandwich lige har serveret min kæreste en sandwich med en mide i!!!!!!!!? :thumbsdown:
Den i Ø-gade kvarteret eller i Reberbansgade?
Føj for satan! Håber godt nok det er den i reberbanen. Har tit fået sandwich fra den i ø-gaden
Øgaden....synes sgu de plejer at smage godt,men der mistede jeg satme appetitten....

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 27. maj 2010, 21:46

Det pisser mig af, at når Aalborg Stadion ENDELIG er fyldt, så er det til en ligegyldig træningskamp med vores lorte landshold. Ligeledes pisser det mig af at høre "vi sejler op af åen..." gjalde ud over Aalborg Stadion. Puha, godt det ikke er de stribede, der skal ligge ører til det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 27. maj 2010, 21:51

Hanga skrev:Det pisser mig af, at når Aalborg Stadion ENDELIG er fyldt, så er det til en ligegyldig træningskamp med vores lorte landshold. Ligeledes pisser det mig af at høre "vi sejler op af åen..." gjalde ud over Aalborg Stadion. Puha, godt det ikke er de stribede, der skal ligge ører til det.
Bølgen har da også kørt et par omgange i aften..

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. maj 2010, 21:59

Dot Bot skrev:
Hanga skrev:Det pisser mig af, at når Aalborg Stadion ENDELIG er fyldt, så er det til en ligegyldig træningskamp med vores lorte landshold. Ligeledes pisser det mig af at høre "vi sejler op af åen..." gjalde ud over Aalborg Stadion. Puha, godt det ikke er de stribede, der skal ligge ører til det.
Bølgen har da også kørt et par omgange i aften..

Jeg har ikke set så meget som et kvart sekund af det bræk! Men fy for den lede hvor pisser det da også mig af. Når tumpe-landsholdet spiller så kommer alle nordjyderne og laver bølge osv.... Hvorfor fanden kommer de retarderede bonderøve ikke og ser AaB?????

HADER DET DANSKE LORTE-LANDSHOLD!!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af abbifar » 27. maj 2010, 22:45

Det pisser mig af at se Enevoldsen score i rødt og hvidt på Stadion.... og at det ikke er for AaB.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Thorhauge
2. div
2. div
Indlæg: 176
Tilmeldt: 25. maj 2008, 22:43
Geografisk sted: Færøerne

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorhauge » 27. maj 2010, 23:38

dem der buher af jesper christiansen og råber brøndby svin efter Krohn-Dehli... Det er ikke AaB men landsholdet der spiller.. Så uncool at gøre det. Krummede godt nok tæer et par gange..

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. maj 2010, 07:49

Thorhauge skrev:dem der buher af jesper christiansen og råber brøndby svin efter Krohn-Dehli... Det er ikke AaB men landsholdet der spiller.. Så uncool at gøre det. Krummede godt nok tæer et par gange..
Ha ha, fantastisk. Folk kan da vel råbe hvad de vil når de har betalt billetten, er det ikke sådan folk plejer at sige? :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 28. maj 2010, 08:23

Køllen I Møllen skrev:
Thorhauge skrev:dem der buher af jesper christiansen og råber brøndby svin efter Krohn-Dehli... Det er ikke AaB men landsholdet der spiller.. Så uncool at gøre det. Krummede godt nok tæer et par gange..
Ha ha, fantastisk. Folk kan da vel råbe hvad de vil når de har betalt billetten, er det ikke sådan folk plejer at sige? :)
Man kan da blive hjemme, hvis man ikke gider se det. Det andet svarer lidt til, hvis jeg eksempelvis tog til koncert med Kandis bare for at pifte og buhe af dem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. maj 2010, 09:32

limey skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Thorhauge skrev:dem der buher af jesper christiansen og råber brøndby svin efter Krohn-Dehli... Det er ikke AaB men landsholdet der spiller.. Så uncool at gøre det. Krummede godt nok tæer et par gange..
Ha ha, fantastisk. Folk kan da vel råbe hvad de vil når de har betalt billetten, er det ikke sådan folk plejer at sige? :)
Man kan da blive hjemme, hvis man ikke gider se det. Det andet svarer lidt til, hvis jeg eksempelvis tog til koncert med Kandis bare for at pifte og buhe af dem.
Det kunne jo være mennesker der kom for at se Enevoldsen, havde fået fribilletter eller faktisk bare mennesker der holder med Danmark men ikke kan fordrage de to omtalte herrer (ganske forståeligt).
Janteloven eksisterer IKKE!

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Reto » 28. maj 2010, 11:37

abbifar skrev:Det pisser mig af at se Enevoldsen score i rødt og hvidt på Stadion.... og at det ikke er for AaB.
Det pisser mig af, at man ikke kan glæde sig over en Ene scoring og fornøjes over den glæde, han udviste og den tak han sendte til publikum bagefter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 28. maj 2010, 17:40

limey skrev:
Man kan da blive hjemme, hvis man ikke gider se det. Det andet svarer lidt til, hvis jeg eksempelvis tog til koncert med Kandis bare for at pifte og buhe af dem.
Det har jeg ellers gjort flere gange :b
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Imer » 29. maj 2010, 16:02

nationalsang til DM finalen i håndbold.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 30. maj 2010, 12:40

Morten Olsens kommentar: jeg skal være bedrevidende end de 5 millioner landstrænere der er i Danmark

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 354286.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
søren nielsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 10. aug 2005, 18:06
Favoritspiller: Jozo Matovac.
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af søren nielsen » 30. maj 2010, 17:39

Imer skrev:nationalsang til DM finalen i håndbold.
Håndbold!
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper » 30. maj 2010, 19:36

At der sad folk igår og drak på en gravplads. (Kirken ved kunstmuseum)
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 8. okt 2006, 17:13
Geografisk sted: Svendborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af KK5700 » 31. maj 2010, 08:16

Kasper skrev:At der sad folk igår og drak på en gravplads. (Kirken ved kunstmuseum)
Er det så gravøl!?

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Martin » 31. maj 2010, 09:22

Elscorpio skrev:Morten Olsens kommentar: jeg skal være bedrevidende end de 5 millioner landstrænere der er i Danmark

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 354286.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Vil du uddybe hvorfor det pisser dig af? Det er vel netop hvad en træner skal være?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Besvar