Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Indlæg af Lindvang » 1. okt 2007, 15:33

Der findes faktisk juice, der er 100% ren frugtsaft, uden tilsætning af vand, sukker, tilsætningsmidler...

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Indlæg af Steve-Dave » 1. okt 2007, 15:33

Køllen I Møllen skrev:Så skal vi måske ligefrem til at have en Hørlykke-tråd kørende parallelt med denne tråd? :D Vi kan også bare lade den ligge og være glade for at den dag du og jeg står sammen på en bodega og Rikke Hørlykke kommer og lægger an på os, så skal vi i det mindste ikke til at slås om hende. Du tager hende bare... (Fy for satan!). :D
Ha, ha. Det er en aftale! :D

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 1. okt 2007, 15:35

Lindvang skrev:Der findes faktisk juice, der er 100% ren frugtsaft, uden tilsætning af vand, sukker, tilsætningsmidler...
Ja, men 99% af supermarkedsjuice med "frugtkød" er koncentrat tilsat vand og savsmuld!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Jønke
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:18

Indlæg af Jønke » 1. okt 2007, 15:51

Kenneth K skrev:Folk der smasker.
ENIG! Men den overdrevne smaskelyd kan jeg leve med, fordi folk gør det med vilje, for at pisse mig af. Derimod knyttes næven bundhårdt under bordet, når folk smasker på den gumlende måde, hvor man kan høre, at maden nærmest slynges fra den ene side af munden til den anden! Hvis folk samtidig stønner, mens de spiser, ja så kan jeg ikke holde min kæft længere :@

Jeg hader, når folk forsøger at overbvise mig om, hvilken musik, der lyder godt, f.eks. punk-rock. Fat det nu, jeg har min egen smag, og så må I have jeres!

Jeg hader tarvelige kællinger, der tror de er guds gave til mænd! Opfør jer ordentligt, og så kan det måske være vi gider snakke med jer!

Jeg hader skrankepaver, der absolut skal spille bedrevidende, fordi de har arbejdet det samme sted i 40 år, og derfor ved alt lige inden for deres felt! HVIS JEG KENDTE SVARET HAVDE JEG NOK IKKE SPURGT DIG!
tooghalvfemstredive

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 1. okt 2007, 15:59

Jeg hader Midtjylland, midtjyder og midtjysk.. og makrel..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 1. okt 2007, 16:05

Alskens reklamer, især tv-reklamer og dem i biffen, men også dem i bladform. Ikke alle postbude respektere et nej tak til reklamer - og det hader jeg.

Dårligt musik; tecno, gangsta-rap, eurodance og alt andet eletronisk frembragt musik (så lær sgu da at spille et instrument), punk, indie (så lær da at spille på det instrument i stedet for at høvle på det), dødsmetal, bebop og free-jazz (hvorfor skal folk overdrive?) og endelig klassisk tolvtone musik (nej det er ikke kunst, det er støj!)

Folk der altid skal fortælle historier, om at de satte en person på plads med en spids bemærkning. Er I virkelige så usikre at I skal iscenesætte jer selv?

Arrrrrrrgh.....så kom man ud med det!

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 6. apr 2006, 01:25
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Indlæg af Dübelius » 1. okt 2007, 16:58

Jeg hader folk, der er overdrevent generte.

Jeg hader folk, der kommenterer på alt, hvad man foretager sig.

Jeg hader folk, der udtaler sig på vegne af andre.

Jeg hader, når jeg ikke kan komme i tanke om mere...
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Indlæg af Holm-o1 » 1. okt 2007, 17:11

Techno musik elsker jeg, så jer der hader det. Hader jeres lorte gammel musik. - dog ikke Kim Larsen :b
Og ja, en scooter/motorcykel skal holdes varm. Derfor larmer vi lidt med dem..
MEn hader især folk der sidder og er så seje bag en skærm. Især Youtube ved kommentare om videoklip. Og ellers hvis man spiller fodbold mod nogle der skal rykke i en eller lige siger et eller andet lort.
Og så folk der overdriver, selvom de siger overdrivelse fremmer forståelsen. Og sidst men ikke mindst, køer i butikker. Især i Bilka..
..

NeverDefeated

Indlæg af NeverDefeated » 1. okt 2007, 17:58

Jeg hader...

- Folk der kører på scootere. Beklager, det er ikke smart.

- Overvægtige kvinder, der klæder sig i nedringede bukser eller stramme jeans, og stadig tror at de har noget at byde på. Selvtillid er fint, men lad være med at belemre offentligheden med din manglende sans for stil.

- Folk, der ikke kan stave. Jeg ved godt der kan være visse grunde til at man ikke kan finde ud af det, men det duer bare ikke hvis man skal være bare en smule interessant at korrespondere med.

- Folk der klæder sig i kopivarer en masse, og synes det er sejt at hive 20 kopi-tasker med hjem fra Tyrkiet. Har du ikke råd til at købe den ægte vare, så spar penge sammen.

- Mennesker der brokker sig over at nogle er bedre stillede fra barnsben end andre. Det diskvalificerer ikke et menneske at vedkommende har velhavende forældre.

-Vild med dans, fordi de godt kunne vælge nogle andre end klorin-dronningen Rikke Hørlykke og den anti-borgerlige Anne-Louise Hassing til at deltage i det show. Flere damer af Mia Lyhne/Lisbeth Østergaard-kvalitet, tak! Man er jo alligevel tvangsindlagt til at se det pjat.

- Folk, der udtaler sig om ting de ikke ved en flyvende fuck om...

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af Chriller » 1. okt 2007, 18:08

Jeg hader:

- At piger skal kaldes billige fordi de knepper en ny hver weekend, come on, det er sådan stilen skal køres.

- At hash er ulovligt.

- Dolce & Gabbana generationen.

- Smartasses i nattelivet.

- Rygeforbud på Aalborg Stadion.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Indlæg af Frygah » 1. okt 2007, 18:09

Den danske (sports)journaliststand.

Generelt den danske journaliststand, i den forstand at de i høj grad er klar over at de sidder og kan styre hvad befolkningen skal mene. De sidder og leger moralens vogtere og gør sig selv til talsmænd for danskere når de "afslører" historier. Et andet eksempel noget jeg hader ved journaliststanden er "Nationen - Talerøret for engagerede danskere!". Ja, talerør for brølaber der kan bekræfte mediernes udlægning af en given historie, så der sælges flere aviser.

Danske sportsjournalisters komplet ukritiske holdning til politi og politikere når det gælder fodboldbans og behandlingen af disse/os. Alt bliver ædt råt, og at få begge sider af hvilken historie der nu er fremme, sker ikke.

Journalister er ikke længere objektive nyhedsformidlere, men derimod i høj grad en 4. instans i vores tre-deling af magten, og de synes at nyde denne magt i uhyggelig grad.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 1. okt 2007, 18:21

Køllen I Møllen skrev:
Alando skrev:Det pisser mig af at hver gang jeg tænder for tv'et er der et eller andet med "Vild med dans". Det er da det mest latterlige program jeg nogensinde har set kun overgået af TVSHOP
Og så er Rikke Hørlykke vist endda med i programmet! Ikke at jeg ser det...

Dette ER et surt indlæg!
Det gør jo så bare det hele endnu værre hvis det passer

Kzpr
Landshold
Landshold
Indlæg: 758
Tilmeldt: 8. dec 2005, 09:26
Geografisk sted: 9k
Kontakt:

Indlæg af Kzpr » 1. okt 2007, 18:25

Jeg hader ALTING!!!!!!

Beggars can't be choosers....
we'll always go down fighting....

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 1. okt 2007, 18:30

Jeg hader:
-at folk ikke fucking kan tage sig sammen til at rose Bjarne Riis. Det er ligegyldigt, hvad han gør, så er det lort! Rend mig, uvidende narrøve!!!
-Stuttgart, fordi de ikke kan finde ud af at afholde et cykel-VM
-Folk, der ikke længere ser cykling pga. doping. Sporten er renere end nogensinde, bror lort! (blandt andet takket være Riis
-Rolf Sørensen
-Beckham. Mit had for ham er ubeskriveligt
-De italienere, vi skal smadre på torsdag
-Roman Abramovich, fordi han har ødelagt min klub
-Folk, der tager til fodbold ofr at slåsse
-Rygklappere
-Folk, der kan lide 50 Cent

Puha, jeg er et bittert menneske

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 1. okt 2007, 19:14

Efter at have læst denne tråd igennem, må jeg alligevel deltage på baggrund af, hvad jeg har læst!

Jeg hader Holm-o1!!! Techno-scooter-hoved, så synker det ikke dybere!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 19:23

Holm-o1 skrev:Techno musik elsker jeg, så jer der hader det. Hader jeres lorte gammel musik. - dog ikke Kim Larsen :b
Og ja, en scooter/motorcykel skal holdes varm. Derfor larmer vi lidt med dem.. MEn hader især folk der sidder og er så seje bag en skærm. Især Youtube ved kommentare om videoklip. Og ellers hvis man spiller fodbold mod nogle der skal rykke i en eller lige siger et eller andet lort.
Og så folk der overdriver, selvom de siger overdrivelse fremmer forståelsen. Og sidst men ikke mindst, køer i butikker. Især i Bilka..
Jeg hader Holm-01 fordi han har sådan en forpulet lortescooter der larmer ad helvede til. Håber den ruster og går i stykker. :) (Selvom jeg mener det lidt...)

Iøvrigt så er pointen jo netop at overdrivelsen fremmer forståelsen, det er jo netop derfor man overdriver.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 1. okt 2007, 19:23

Hanga's hadeliste, Part 1

- Rap & Hip Hop
- Reklamer
- FCM og andre plastikklubber
- Hjernedød TV (Robinson, stupide amerikanske programmer, osv.)
- Medløbere
- Folk der spiller smarte
- Dansk Folkeparti og Lene Espersen med hendes register.
- Light sodavand
- Elendige sælgere der ikke ved noget om produkterne
- Den lokale pizzabager der efter hundredevis af bestillinger stadig har problemer med at finde mit hus.
- Hippier og nazister
- Mattias Lindstrøm
- Folk der ikke fatter at der er kæmpe forskel på de elektroniske genrer, og som tror alt er techno.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 19:59

Techno er techno. Og det stinker voldsomt.
Hader også hip-hop og alle de latterlige attituder der er forbundet med det...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Piero
1. div
1. div
Indlæg: 308
Tilmeldt: 11. mar 2007, 13:22
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Piero » 1. okt 2007, 20:04

2900 Happiness... Det pisser mig vitterligt af!

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 1. okt 2007, 20:37

Piero skrev:2900 Happiness... Det pisser mig vitterligt af!
I det hele taget de kanaler, viasat står bag, skal dø! Lorteprogram efter lorteprogram og så al deres fucking københavneri

Besvar