Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 3. okt 2007, 20:31

Hader folk der skriver overdrevent mange bogstaver i et langt ord, så det smadrer sideopsætningen....

Emerek: Hint hint :P
Hvem der bare var irsk

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 3. okt 2007, 20:37

JLB skrev:Hader folk der skriver overdrevent mange bogstaver i et langt ord, så det smadrer sideopsætningen....

Emerek: Hint hint :P
Hader det faktisk også selv :P Mistede sgu besindelsen, da jeg så de latterlige udtalelser :@

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 3. okt 2007, 21:26

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Techno er techno. Og det stinker voldsomt.
Hader også hip-hop og alle de latterlige attituder der er forbundet med det...
Ja techno er techno... At det du tænker på så nok er dance, er noget andet. Techno er en efterhånden lille subgenre i elektronisk musik, og har intet med at gøre med det som danskere generelt tror er techno.

Den elektroniske scene byder på et meget varieret udvalg af genrer, og der er stor forskel disse imellem. Der er så meget godt musik som folk går glip af, fordi lorte musik som Bæhunter og lign. desværre hærger radioerne, og dermed ikke ligefrem giver elektronisk musik det bedste ansigt. Det er ikke helt tilfældigt, at f.eks. trance og progressive vinder ind i udlandet. Det er seriøst og gribende imodsætning til det poppede lort der kører i radioerne/musik kanalerne/osv. Det er heller ikke helt tilfældigt, at mange med baggrund i f.eks. klassisk musik anderkender trance og er begyndt at producere det.

Nå, det skal jo ikke udvikle sig til en musiktråd. Det virker jo sikkert bare som en omgang pladder alligevel.
Hader folk der kan lide en niche genre og derfor affejer pop som lort. Hader desuden trance, som for mig er indbegrebet af halbal-techno.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 3. okt 2007, 21:59

Martin skrev:
Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Techno er techno. Og det stinker voldsomt.
Hader også hip-hop og alle de latterlige attituder der er forbundet med det...
Ja techno er techno... At det du tænker på så nok er dance, er noget andet. Techno er en efterhånden lille subgenre i elektronisk musik, og har intet med at gøre med det som danskere generelt tror er techno.

Den elektroniske scene byder på et meget varieret udvalg af genrer, og der er stor forskel disse imellem. Der er så meget godt musik som folk går glip af, fordi lorte musik som Bæhunter og lign. desværre hærger radioerne, og dermed ikke ligefrem giver elektronisk musik det bedste ansigt. Det er ikke helt tilfældigt, at f.eks. trance og progressive vinder ind i udlandet. Det er seriøst og gribende imodsætning til det poppede lort der kører i radioerne/musik kanalerne/osv. Det er heller ikke helt tilfældigt, at mange med baggrund i f.eks. klassisk musik anderkender trance og er begyndt at producere det.

Nå, det skal jo ikke udvikle sig til en musiktråd. Det virker jo sikkert bare som en omgang pladder alligevel.
Hader folk der kan lide en niche genre og derfor affejer pop som lort. Hader desuden trance, som for mig er indbegrebet af halbal-techno.
Så ved du ikke hvad det er, du har sikkert hørt det som kaldes commercial trance (markedsfører bare sig selv som trance, til stor frustration for den rigtige trance scene). Du tænker nok på sådan noget som DJ Sammy og Scooter, som jo er klassisk Halbal materiale. Trance derimod er stort set ikke eksisterende i DK, men til stort flere steder i udlandet (specielt Holland).

Dermed ikke sagt, at du/I vil kunne li det, jeg reagerer blot på udtalelsen om at techno er techno, hvilket ikke kunne være længere fra sandheden. Ingen tvivl om at rigtig mange finder det meste elektronisk musik for monotomt, og det er da også helt fair. Jeg lever derimod helt ind i det og lukker alt andet ude.
http://www.youtube.com/watch?v=FYV39ohfKxA

Anyway her kommer min hadeliste Part II

- Niels Christian Holmstrøm (kommenterer i øjeblikket Liverpool kampen :@)
- Myg
- Mads Vangsø
- Radiohumor
- Kareoke
- Harboe øl
- Rugbrød
- Award Shows
- Håndbold
- Nicolas Cage
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. okt 2007, 12:04

Hvad med :

-Pizza
-Lasagne
-Spaghetti
-Lande der er formet som en støvle
-Det skæve tårn i Pisa
-Berlusconi
-Mussolini
-Adriaterhavet
-Italiano-attituder
-Mænd der bor hjemme hos deres mor til de er over 30 år gamle
-Vialli
-Antonio Cabrini
-Schillaci
-Korrupte belgiske pis-dommere

Dette er et surt indlæg!
Janteloven eksisterer IKKE!

Kzpr
Landshold
Landshold
Indlæg: 758
Tilmeldt: 8. dec 2005, 09:26
Geografisk sted: 9k
Kontakt:

Indlæg af Kzpr » 4. okt 2007, 12:09

Køllen I Møllen skrev:Hvad med :

-Pizza
-Lasagne
-Spaghetti
-Lande der er formet som en støvle
-Det skæve tårn i Pisa
-Berlusconi
-Mussolini
-Adriaterhavet
-Italiano-attituder
-Mænd der bor hjemme hos deres mor til de er over 30 år gamle
-Vialli
-Antonio Cabrini
-Schillaci
-Korrupte belgiske pis-dommere


Dette er et surt indlæg!

hvad med;

Antonio Mirante
Vincenzo Fiorillo
Luca Castellazzi
Luigi Sala
Mirko Pieri
Christian Maggio
Stefano Lucchini
Daniele Gastaldello
Hugo Armando Campagnaro
Luca Calzolaio
Alessandro Bastrini
Matteo Lanzoni
Andrea Poli
Sergio Volpi
Reto Ziegler
Daniele Franceschini
Gennaro Delvecchio
Paolo Sammarco
Angelo Palombo
Pietro Arnulfo
Salvatore Foti
Claudio Bellucci
Andrea Caracciolo
Emiliano Bonazzoli
Vincenzo Montella
Ikechukwu Kalu
Antonio Cassano

Dette ER et hadsk indlæg.....
we'll always go down fighting....

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. okt 2007, 12:15

Hvad har Ikechukwu Kalu nogensinde gjort dig? :D

Dette er ikke et surt indlæg, men et dumt spørgsmål!
Janteloven eksisterer IKKE!

Kzpr
Landshold
Landshold
Indlæg: 758
Tilmeldt: 8. dec 2005, 09:26
Geografisk sted: 9k
Kontakt:

Indlæg af Kzpr » 4. okt 2007, 12:17

Køllen I Møllen skrev:Hvad har Ikechukwu Kalu nogensinde gjort dig? :D

Dette er ikke et surt indlæg, men et dumt spørgsmål!
det var noget med min mor, nuff said....
we'll always go down fighting....

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. okt 2007, 12:20

Puha, håber ikke alle de andre på din liste er skyld i samme forseelse!
Men jeg skal love dig at buhe lidt ekstra af ham iaften hvis han kommer på banen! :D

Dette er ikke et surt indlæg!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. okt 2007, 10:40

Der er ikke ret mange ting der skal have lov til at pisse mig af idag....
En fin dag iøvrigt. Man har fri, der er godt vejr, og så var der lige den der Uefa cup :D

Dette er absolut ikke et surt indlæg!
Janteloven eksisterer IKKE!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Indlæg af Frygah » 5. okt 2007, 10:43

Køllen I Møllen skrev:Der er ikke ret mange ting der skal have lov til at pisse mig af idag....
En fin dag iøvrigt. Man har fri, der er godt vejr, og så var der lige den der Uefa cup :D

Dette er absolut ikke et surt indlæg!
Spillede AaB fodbold igår? :o

INTET KAN RØRE MIG IDAG!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 5. okt 2007, 10:47

Turen til Aalborg igår:

Tog mig 1 time og 5 min at komme fra Grindsted til Vejle banegård hvor jeg skulle samle min mate op, pga. ekstremt kraftig regn og køer ved og omkring Vejle. Det tager normalt 30 min.

Da vi så endelig er kommet ud af Vejle igen, og på motorvej, skete der gud hjælpe mig en ulykke længere fremme, og vi begyndte at blive nervøse for, at vi slet ikke ville nå op til kampstart. Heldigvis tog det ikke mere end ca. ½ time, og vi fik parkeret bilen med omkring 15 min til kampstart, og spurtede til stadion.

Normalt ville sådan en køretur have pisset mig gevaldigt af, men lige så snart vi trådte ind på stadion, vidste man bare at det var totalt ligegyldigt. Fantastisk kamp igår drenge, og en fantastisk stemning. Jeg er et stort smil idag !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af Chriller » 5. okt 2007, 12:20

Hader at FCK gik videre i UEFA cuppens gruppespil. Farvel til den gode medieomtale/tv dækning!!

Sjovt nok var det faktisk ikke tilfældet... Ene stjal da forsiden på EB's spiseseddel. Højst højst overraskende for mig må jeg sige.. Men ikke desto mindre frydede jeg mig meget over det...

Jeg hader billige straffespark til FCK

Casper91
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 2. aug 2007, 21:20

Indlæg af Casper91 » 5. okt 2007, 20:39

Hader dårlige tabere!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=74439

Brugeravatar
JacobT
Superliga
Superliga
Indlæg: 746
Tilmeldt: 30. okt 2005, 21:54
Geografisk sted: Droninglund

Indlæg af JacobT » 5. okt 2007, 20:55

Casper91 skrev:Hader dårlige tabere!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=74439
Jeg elsker dårlige tabere! - Det et bevis på vi har vundet ;)

Eller noget ... :S

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 6. okt 2007, 17:36

Ungdomshusets støttere, intet kan pisse mig mere af!! Giv os et hus, eller vi laver ballade!

1 2 3 4 - Ungdomshuset er og bli'r! NÅÅÅÅ NEJ!!

Brugeravatar
Dr. Have
1. div
1. div
Indlæg: 465
Tilmeldt: 13. aug 2007, 20:00
Geografisk sted: 100 meter skoven.

Indlæg af Dr. Have » 6. okt 2007, 17:56

-Larsen skrev:Ungdomshusets støttere, intet kan pisse mig mere af!! Giv os et hus, eller vi laver ballade!

1 2 3 4 - Ungdomshuset er og bli'r! NÅÅÅÅ NEJ!!
Enig! Er så træt af venstreorienterede forvirrede problembørn der ikke kan opføre sig ordenligt. Har ikke noget imod at folk siger deres meninger og laver diverse optog - men så skal de fandme også lade være med at brande biler af og klæde sig ud som Robin Hood.

Jeg mindes et klip fra Localeyes (eller noget i den retning) hvor en mand bliver overfaldet af 5-10 autonome tosser da han prøver at slukke den brand de har startet under hans bil - kæft det er pinligt!

For min skyld da de børn/tosser, der ikke fatter at folk faktisk har ejerskab over ting og at man ved at kaste/ødelægge/smadre ting ikke får ret, godt blive solgt som slaver til dem der byder højest.

Dette er imodsætning til "Køllen i Møllens" indlæg, et surt indlæg!!

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 6. okt 2007, 18:45

Cpeder... Er træt af at læse hans latterlige kommentarer i bunden af alle hans indlæg...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Indlæg af Steve-Dave » 6. okt 2007, 19:24

Folk der sidder i Aalborg og brokker sig over Ungdomshuset. Det er nemt at blive foraget, naar man blot foelger mediernes daekning og aldrig selv har vaeret i naerheden af miljoeet.

Og saa er jeg heller ikke saa vild med magtliderlige pansere. Isaer ikke dem der tuder - "jeg goer bare mit arbejde". Flot, robot.

Time for a switch
Army of the rich
Macho fuckin' slaves
We'll piss on your graves

:aabfan:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. okt 2007, 19:34

Steve-Dave skrev:Folk der sidder i Aalborg og brokker sig over Ungdomshuset. Det er nemt at blive foraget, naar man blot foelger mediernes daekning og aldrig selv har vaeret i naerheden af miljoeet.

Og saa er jeg heller ikke saa vild med magtliderlige pansere. Isaer ikke dem der tuder - "jeg goer bare mit arbejde". Flot, robot.

Time for a switch
Army of the rich
Macho fuckin' slaves
We'll piss on your graves

:aabfan:
Stenkast, optøjer, bilafbrændinger osv er måske mediernes påfund?

Dette er ikke et surt spørgsmål!
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar