Eller kunne man ikke bare pille deres tøse-fnidder ud af den første og så fortsætte i den?
Cpeder skrev:Hmmm... jeg ved sgu' ikke rigtigt helt. Jeg er efterhånden begyndt at holde af dem. De har da lige givet Califf en ordentlig almisse, hvis de har givet ham mere end Lynge ville. Endvidere har de lige tabt til Viborg.
Martin Bak skrev:Jeg er blevet helt pjattet med fcm efter at de har spillet 1-1 med Viborg....................
le Cid skrev:Med fare for at gentage mig selv:
Som født og opvokset i Holstebronx ligger en stor del af hjertet naturligvis i Holstebro Boldklub (HB - som rimer flot på AaB). Og ærkefjenderne for HB hedder Herning Fremad og Ikast fS. Hvis de to største fjender fussionerer, og samtidig gør alt hvad angår talentudvikling, sponsorjagt og tilskuertække meget vanskeligere for HB, hvorfor så ikke hade plastique-bastarden dobbelt så meget...???
Derudover kan man jo også hade Football Club'en for alle de andre ting: Den overdrevne amerikanisering af fodbolden, den voldsomme trang til at plagiere, de hjernevaskede og altid tavse klappe-pølse "fans", den flossede moral på direktionsgangen, de evendelige bortforklaringer ved tabte kampe, den åndelige udørk som nogen har valgt at døbe "Herning" - og alle de andre ting, som der vist efterhånden er tærsket langhalm på gennem 16-17 siders "debat"...
Jeg HADER bare den lorte sammenslutning mere end ord kan beskrive!!!
limey skrev:Alternativt kunne man også starte en forening og lave sin egen hjemmeside. På den måde kan de som hader FCM ligesså meget som de elsker AaB, få lov til at dyrke det særlige had, uden dette vil interfere med støtten til vores klub.
J_Aalborg skrev:Jeg vil gerne have hjælp til at få besvaret et tilbagevendende spørgsmål:
Hvordan elsker man FC Midtjylland?
le Cid skrev:Derudover kan man jo også hade Football Club'en for alle de andre ting: Den overdrevne amerikanisering af fodbolden, den voldsomme trang til at plagiere, de hjernevaskede og altid tavse klappe-pølse "fans", den flossede moral på direktionsgangen, de evendelige bortforklaringer ved tabte kampe, den åndelige udørk som nogen har valgt at døbe "Herning" - og alle de andre ting, som der vist efterhånden er tærsket langhalm på gennem 16-17 siders "debat"...
Jeg HADER bare den lorte sammenslutning mere end ord kan beskrive!!!
Klaus skrev:Som tidligere skrevet hader jeg ikke FCM - sådan rigtigt......
Til gengæld HADER jeg deres prioritering af pokalturneringen... Man stiller sgu ikke med et B-hold når man er nået i semifinalen. De gør grin med turneringen og de tilskuere, der betaler for at komme ind - hvis de ellers findes i fribilletternes højborg. Og jo - jeg kan huske vores holdopstilling mod Vejle. Det var også pinligt, men da var vi trods alt ikke i semifinalen.
Klaus
Tilbage til "Fodbold generelt"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster