Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Chriller » 22. apr 2008, 21:38

Tror desværre ikke de går med til den. Jeg har overvejet lidt når jeg keder mig og har god tid at lave en lille hjemmeside formet som en log med de bedste argumenter for at hade FCM med titlen "(antal) grunde til at hade FCM - Lavet af AaB fans!"

For gå spildt, det skal den ikke.
Alfons Aalborg skrev:Glimrende forslag, Chriller! :thumbsup: Man skulle næsten også lave en mappe e.l. med kopier af FCM og andre klubbers grineren diskutioner i deres fan-fora.... Jo, der er godtnok nogle vildt komiske, næsten bizart selviscenesættende og endelig - hundredevis af indlæg, der tydeligvis bærer præg af kortere/længerevarende hjernevask....haha!

AaB er de bedste - os kan ingen tæske! :P

Van Colter
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 90
Tilmeldt: 5. sep 2007, 09:22

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Van Colter » 22. apr 2008, 22:19

Endnu engang sprænger FCM grænsen for hvor uopfindsom tifo man kan lave.......vi har aldrig set den før :S
Billede

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 22. apr 2008, 22:37

Van Colter skrev:Endnu engang sprænger FCM grænsen for hvor uopfindsom tifo man kan lave.......vi har aldrig set den før :S
Billede
Jeg var selv nede og se kampen, og jeg kunne sgu ikke andet end at grine lidt af det - Som sådan er et rulleflag med dertil hørende budskabsbanner helt okay for mig..

Problemet er bare, at inde under rulleflaget var der en masse vimpler som de havde sat op. Men hvorfor man så vælger at banke et rulleflag ned over det med det samme, ja det må guderne sgu vide - Hvis de endelig skal bruge vimpler, så var det da klart smartest, at de havde placeret dem langs flaget - evt hele vejen rundt, for at frame rulleflaget ind, i stedet for at gemme dem væk efter 5 sekunder under et flag..??

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Chapper
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 12. jun 2007, 21:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Chapper » 22. apr 2008, 23:46

Det er trods alt bedre, end hvad AaB længe har præsteret på tribunen rent tifomæssigt :o Så hvis du griner af denne tifo, må du da grine gevaldigt af jer selv også :o

Derudover kan jeg ikke selv lade være med at grine af jeres tilskuergennemsnit, taget i betragtning af at I har ligget nr. 1 i et godt stykke tid nu.

Og så lige et lille citat til sidst :thumbsup:

- Nordjylland er anderledes. Det er ikke let at komme højere op deroppe. AaB har et meget kritisk publikum, så hvis det går dårligt, kommer de ikke, forklarer fodboldekspert og tidligere AGF-træner Poul Hansen til KUNSPORT.DK

KasperFCM
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23. jun 2007, 04:23

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af KasperFCM » 23. apr 2008, 00:16

Kan ikke lade være med at grine, når jeg læser på jeres forum. Utroligt så mange opfindsomme måder, i kan tilsvine FCM på - Tak for det i øvrigt. Det gør det bare sjovere at tage til fodbold, samt at vi kan få os et billigt grin :) Men hvorfor er hadet størst til FCM? Har hørt mange af de interessante forslag, men bunder det i virkeligheden ikke i noget andet? Frustration over, at FCM konstant udstiller jer, og spolerer jeres drømme?

Sæson 04/05 - I et forsøg på at hente bronzen, løber i ind i et 1-4 nederlag på SAS Arena
Sæson 06/07 - I et forsøg på at hente sølvet, udstiller FCM som sædvanlig AaB og sikre med en superscoring sølvet - Igen foran næsen på jer!
Sæson 07/08 - Skulle ikke undre mig, om vi snuppede guldet for næsen af jer, men det må tiden vise :)

En anden ting jeg har studset over, er jeres evindelig tuderi over, hvor ringe vores fans er, og hvor gode og stabile jeres er - Det må da være en joke?
AaBs supporterer er da nok de værste illoyale medgangsfans i suppen. Går det godt, så har i ofte et flot fremmøde, indrømmet. Men har i en smule modgang, syntes det svært for jer at sende så meget som én bus afsted. Således har jeg set jeres usle og pinlige fremmøde på SAS Arena, når det er gået dårligt. Faktisk er tallet så småt, at det kan tælles vha. den lille tabel. For et eksempel - FCM - AaB 2005/06, hvor jeg på afstand faktisk kunne tælle jeres fans - Meget stabilt

Sidst men ikke mindst, kunne det være interessant at finde ud af, nu hvor i er nr. 1, hvad jeres tilskuergennemsnit er hjemme. I er jo så meget bedre end FCM. Yderligere, er Aalborg en meget større by med "utrolig mange stolte traditioner"

AaB: 7.822

FCM: 9187

Lidt at tænke over.

Kzpr
Landshold
Landshold
Indlæg: 758
Tilmeldt: 8. dec 2005, 09:26
Geografisk sted: 9k
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kzpr » 23. apr 2008, 00:26

KasperFCM skrev:Kan ikke lade være med at grine, når jeg læser på jeres forum. Utroligt så mange opfindsomme måder, i kan tilsvine FCM på - Tak for det i øvrigt. Det gør det bare sjovere at tage til fodbold, samt at vi kan få os et billigt grin :) Men hvorfor er hadet størst til FCM? Har hørt mange af de interessante forslag, men bunder det i virkeligheden ikke i noget andet? Frustration over, at FCM konstant udstiller jer, og spolerer jeres drømme?

Sæson 04/05 - I et forsøg på at hente bronzen, løber i ind i et 1-4 nederlag på SAS Arena
Sæson 06/07 - I et forsøg på at hente sølvet, udstiller FCM som sædvanlig AaB og sikre med en superscoring sølvet - Igen foran næsen på jer!
Sæson 07/08 - Skulle ikke undre mig, om vi snuppede guldet for næsen af jer, men det må tiden vise :)

En anden ting jeg har studset over, er jeres evindelig tuderi over, hvor ringe vores fans er, og hvor gode og stabile jeres er - Det må da være en joke?
AaBs supporterer er da nok de værste illoyale medgangsfans i suppen. Går det godt, så har i ofte et flot fremmøde, indrømmet. Men har i en smule modgang, syntes det svært for jer at sende så meget som én bus afsted. Således har jeg set jeres usle og pinlige fremmøde på SAS Arena, når det er gået dårligt. Faktisk er tallet så småt, at det kan tælles vha. den lille tabel. For et eksempel - FCM - AaB 2005/06, hvor jeg på afstand faktisk kunne tælle jeres fans - Meget stabilt

Sidst men ikke mindst, kunne det være interessant at finde ud af, nu hvor i er nr. 1, hvad jeres tilskuergennemsnit er hjemme. I er jo så meget bedre end FCM. Yderligere, er Aalborg en meget større by med "utrolig mange stolte traditioner"

AaB: 7.822

FCM: 9187

Lidt at tænke over.
Tæller vi fribilletter, Kasper?
we'll always go down fighting....

KasperFCM
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23. jun 2007, 04:23

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af KasperFCM » 23. apr 2008, 00:30

Fribilletter? Det samlede antal, er vel immervæk det antal som er på stadion. Hvad enten det er fribiletter eller ej, viser det vel stadig noget om den interesse der er omkring holdene?

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Alfons Aalborg » 23. apr 2008, 01:35

Hva' katten....! Det er da efterhånden helt utroligt så ofte andre klubbers fans melder sig ind i debatten herinde...hyggeligt vil nogen vel sige... Men fik ligepludseligt sygt lyst til at sætte et ASC-kontingent som adgangskrav på forummet! Meget sjovt med disse kritiske røster, men vel ikke lige det, man logger ind for at erfare sig, vel!!?

På negativ-siden kan man jo selvfølgelig godt frygte, at mit forslag ville skabe en lidt for næringsrig grobund for dén stemning/censur, der hersker i Ulvegraven, hvis nogen forsøger at ytre sig med de bedste hensigter...!!? :thumbsdown:

Men jo, må det bedste hold vinde!!! :aabfan: :thumbsup:
Billede

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 23. apr 2008, 02:06

KasperFCM skrev:Men hvorfor er hadet størst til FCM?
Al spekulation om jeres meget få tidligere resultater er jeg meget ligeglad med, så burde jeg hade mange andre klubber med traditioner og historie der har slået os mere end jer... men det gør jeg sjovt nok ikke. Hvad får mig til at kaste lidt op i munden over FCM?

Jeres:

- Klamme højtaler-forbundet Capo.

- Træng til at være den frække dreng i klassen, med den evige søgen efter kreative måder at snyde og finde huller uden hensygentagen til moral og etik, f.eks Zidan salg hvor AB ikke blev betalt før de gik videre med det. Import af mindreårige afrikanere, hvor i først prøvede at argumentere for at de var heroppe for at gå i skole, og i det hele taget talentaftaler lavet før de er konfirmander

- Hovne og opblæste attitude og tuden i pressen når tingene ikke går jeres vej på banen, ikke mindst med Erik Rasmussen og Ørgaard som deltagere

- Evige søgen efter undskyldninger når jeres evner ikke rækker.

- Tendens til aldrig at erkende at andre var bedre på dagen.

- Trælse accent.

- Stadion speaker der udtaler midtjylland på kvalmende amerikansk.

- Logo, der ligner og er Charlton Athletic og Wolverhampton Wanderers' logo puttet i en blender.

- Fætter kusine børn.

- Roligan kulturen med klappepølser og roligan stemning, illustreret i søndags hvor i råbte at der var stille i Aalborg(selvom det foregik i midtjylland), hvorefter i blev overdøvet af os, og i selv var helt stille i 5 minutter.

- Grinagtige, pinlige form for fankultur der mest af alt virker som en usikker teenager der prøver på at finde sig selv. Endvidere illustreret i Heklers video fra deres AGF tur, hvor folk mindede om nogle der troede de skulle en tur i parken og se landskamp.

- Chants som allesammen skal indeholde noget med luder.

og i det hele taget så kedelig Ikast og Herning er som by

Noget lånt fra den anden Hader FCM tråd....

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af J Nørgaard L » 23. apr 2008, 03:32

ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af J Nørgaard L » 23. apr 2008, 03:36

Gentleman Finn skrev:
KasperFCM skrev:Men hvorfor er hadet størst til FCM?
Al spekulation om jeres meget få tidligere resultater er jeg meget ligeglad med, så burde jeg hade mange andre klubber med traditioner og historie der har slået os mere end jer... men det gør jeg sjovt nok ikke. Hvad får mig til at kaste lidt op i munden over FCM?

Jeres:

- Klamme højtaler-forbundet Capo.

- Træng til at være den frække dreng i klassen, med den evige søgen efter kreative måder at snyde og finde huller uden hensygentagen til moral og etik, f.eks Zidan salg hvor AB ikke blev betalt før de gik videre med det. Import af mindreårige afrikanere, hvor i først prøvede at argumentere for at de var heroppe for at gå i skole, og i det hele taget talentaftaler lavet før de er konfirmander

- Hovne og opblæste attitude og tuden i pressen når tingene ikke går jeres vej på banen, ikke mindst med Erik Rasmussen og Ørgaard som deltagere

- Evige søgen efter undskyldninger når jeres evner ikke rækker. Korrekt!
- Tendens til aldrig at erkende at andre var bedre på dagen. Korrekt!
- Trælse accent. Hedder dialekt på dansk!
- Stadion speaker der udtaler midtjylland på kvalmende amerikansk. Træls, ja!!!!
- Logo, der ligner og er Charlton Athletic og Wolverhampton Wanderers' logo puttet i en blender.

- Fætter kusine børn. http://aabcyksup.forumup.dk/viewtopic.p ... =aabcyksup
- Roligan kulturen med klappepølser og roligan stemning, illustreret i søndags hvor i råbte at der var stille i Aalborg(selvom det foregik i midtjylland), hvorefter i blev overdøvet af os, og i selv var helt stille i 5 minutter. Vi kan hjælpe med ADH-stemning, hvis I har lyst???????

- Grinagtige, pinlige form for fankultur der mest af alt virker som en usikker teenager der prøver på at finde sig selv. Endvidere illustreret i Heklers video fra deres AGF tur, hvor folk mindede om nogle der troede de skulle en tur i parken og se landskamp. Danmark, klap klap klap!
- Chants som allesammen skal indeholde noget med luder.

og i det hele taget så kedelig Ikast og Herning er som byER

Noget lånt fra den anden Hader FCM tråd....
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Chriller » 23. apr 2008, 07:24

KasperFCM:

Jeg vil til hver en tid hellere have der kommer 1000 personer mindre på stadion når det går os dårligt også laver vi stadig god stemning og støtter holdet.

I bomber skoler med fribiletter, og om i spillede CL-finale mod Man U ville i stadig lave den største lorte stemning man kan komme i nærheden af i superligaen med jeres 4 fede mænd med megafoner og 3 familie fædre nede i den ene ende.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kunji » 23. apr 2008, 08:35

FCM er sådan en pragtfuld fusion. Jeg kan virkelig ikke se noget som helst positivt i den.
Det strækker sig lige fra ledelsen til fansene. Og rent faktisk er det fansene der er det allerværste ved fusionen.

Deres evne til at tro at det er verdensmestre efter tre sejre i træk. De slog topholdene, og var derfor superligaens bedste hold. Så spillede de lige uafgjort mod nummer 11, men det er der selvfølgelig ingen der skal ud og kommentere?

Fankulturen er ynkelig. Jeg nævner i flæng amerikansk stadionspeaker, klappølser, tifoarbejdet, højtalercapoen, det ringe sangrepertoire, den totale stilhed, We Will Rock You som fast indslag før kampstart og man kunne jo blive ved.

Og så er det jo grotesk, at der er en der vælger at sammenligne tilskuertal? Hvor mange fribilletter er der ikke i omløb i FCM-regi? Og det giver da slet ikke nogen mening at kalde os for medløberfans, når vi rent faktisk ligger nummer 1, og vi stadig ikke har noget stort tilskuertal? Vi er bare ikke flere i Aalborg jf. mange års elendige resultater.

Det værste er dog fansene evne til kun høre det de vil høre. F.eks. har der vel været minimum 5 indlæg fra forskellige fusionstilhængere herinde der har konkluderet at vi alle lider at mindreværdskomplekser. Nej – vi kan bare ikke li’ jer!

I øvrigt er det da dybt godnat at der er så mange FCM fans herinde! Der er vel snart flere herinde end på ulvegraven?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jac
2. div
2. div
Indlæg: 235
Tilmeldt: 10. dec 2005, 12:21

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jac » 23. apr 2008, 09:36

Hvis jeg skulle lave en lister, med punkter over hvor meget jeg hader FCM ville den blive pære lang, så det gider jeg ikk begive mig ud i.. For mig er det nok, at jeg ved hvor pinlige/til grin de er i HELE den danske fanscenes øjne. Det værste er næste, at de ikke engang selv kan se det. FAT DET FCM, I ER PINLIGE FOR FANSCENEN OG LIGAEN I DK!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 24. apr 2008, 12:26

FCM hylder Erik Rasmussen med tøj-kollektion

"Blær dig mens du kan" ... Klassiske Rasmussen-citater på eksklusive T-shirts i begrænset oplag


:pukee:

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 25. apr 2008, 00:51

Hørt på SAS Arena efter kampen mod AC Horsens:

Christopher Poulsen: "Det er bare unfair, egos! Det er bare ikke fair, at Horsens også vil vinde kampen og på den måde løber efter bolden og kæmper for sagen når de spiller så primitivt".

Erik Rasmussen: "Det er klart på en dag som idag, hvor vi spiller imod en flok tabere fra AC Horsens, at et hold som spiller langt mere poleret og er tophold som FCM bør vinde med mindst 20-0."

Hekler: "Jamen jeg synes, at vi levere en god stemning alle fem og det lød virkelig som om, at kampen foregik på et af europas største stadions, da højtaleren hjælper os her"

Jens Ørgård: "Jeg er stolt af mine STUDERENDE de spillede en brag kamp og fortjente virkelig, at vinde ja mindst 10-0"

Thomas Thomasberg: "Jeg synes denne runde viser, at vi er et klart bedre hold end på AaB på trods af, at de endnu ikke har spillet, da AaB spiller uden fløjspillere, angribere og offensive midtbanespillere, kort sagt med 10 defensive spillere på banen."

Frank Kristensen: "Det er kun mit ihærdige defensive arbejde, som forhindrede mig i, at score mindst 17 mål idag"

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af J Nørgaard L » 25. apr 2008, 05:23

Nu er det fandme lige før jeg håber på FCK kommer i gang igen, så FCM kan komme ud af top-3 og jeg kan vinde den tudse!!! Men fuck de skide penge, når bare vi bliver mestre! FCM UD AF MEDALJERNE!! JA TAK!!
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 25. apr 2008, 14:33

J Nørgaard L skrev:Nu er det fandme lige før jeg håber på FCK kommer i gang igen, så FCM kan komme ud af top-3 og jeg kan vinde den tudse!!! Men fuck de skide penge, når bare vi bliver mestre! FCM UD AF MEDALJERNE!! JA TAK!!
Også kun lige før...... Jeg håber på guld til os, sølv til FCM og bronze til OB... Så skal Esbjerg vinde pokalfinalen og det eventyrlige vil ske... Viasat og TV2 bliver nødt til at kigge væk fra Brøndby og FCK. Se det vil være godt for os og for dansk fodbold generelt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. apr 2008, 15:05

Klaus skrev:
J Nørgaard L skrev:Nu er det fandme lige før jeg håber på FCK kommer i gang igen, så FCM kan komme ud af top-3 og jeg kan vinde den tudse!!! Men fuck de skide penge, når bare vi bliver mestre! FCM UD AF MEDALJERNE!! JA TAK!!
Også kun lige før...... Jeg håber på guld til os, sølv til FCM og bronze til OB... Så skal Esbjerg vinde pokalfinalen og det eventyrlige vil ske... Viasat og TV2 bliver nødt til at kigge væk fra Brøndby og FCK. Se det vil være godt for os og for dansk fodbold generelt.
"Bliver nødt til at kigge væk fra Brøndby og FCK"? Den forstår jeg ikke. Jeg er ret overbevist om at medierne vil grave dybere i de to holds manglende medaljer end de tre andre klubbers vundne medaljer.... Og fortsætte med det i al evighed.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af J Nørgaard L » 25. apr 2008, 16:29

Køllen I Møllen skrev:
"Bliver nødt til at kigge væk fra Brøndby og FCK"? Den forstår jeg ikke. Jeg er ret overbevist om at medierne vil grave dybere i de to holds manglende medaljer end de tre andre klubbers vundne medaljer.... Og fortsætte med det i al evighed.
Det vil jo så til gengæld også være hylende sjovt at høre på alle deres søforklaringer...
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Besvar