Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 25. apr 2008, 17:00

Klaus skrev:
J Nørgaard L skrev:Nu er det fandme lige før jeg håber på FCK kommer i gang igen, så FCM kan komme ud af top-3 og jeg kan vinde den tudse!!! Men fuck de skide penge, når bare vi bliver mestre! FCM UD AF MEDALJERNE!! JA TAK!!
Også kun lige før...... Jeg håber på guld til os, sølv til FCM og bronze til OB... Så skal Esbjerg vinde pokalfinalen og det eventyrlige vil ske... Viasat og TV2 bliver nødt til at kigge væk fra Brøndby og FCK. Se det vil være godt for os og for dansk fodbold generelt.
Hvad med: 1. AaB, 2. OB, 3. Horsens? :cool:

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af J Nørgaard L » 25. apr 2008, 17:03

limey skrev:
Klaus skrev:
J Nørgaard L skrev:Nu er det fandme lige før jeg håber på FCK kommer i gang igen, så FCM kan komme ud af top-3 og jeg kan vinde den tudse!!! Men fuck de skide penge, når bare vi bliver mestre! FCM UD AF MEDALJERNE!! JA TAK!!
Også kun lige før...... Jeg håber på guld til os, sølv til FCM og bronze til OB... Så skal Esbjerg vinde pokalfinalen og det eventyrlige vil ske... Viasat og TV2 bliver nødt til at kigge væk fra Brøndby og FCK. Se det vil være godt for os og for dansk fodbold generelt.
Hvad med: 1. AaB, 2. OB, 3. Horsens? :cool:
Se dén havde jeg ikke lige regnet med... Men så tror jeg til gengæld vi selv skal tabe til ACH *LOL*
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Hannberg
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 2. maj 2007, 17:14
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hannberg » 25. apr 2008, 18:14


Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindmark » 26. apr 2008, 07:44

Den her lader vi lige stå et øjeblik: "Det er jo det der sjovt, når det er tæt. Jeg er sikker på, at hvis vi leverer en god indsats i de resterende kampe, så skal der nok være medaljer til os. Det ville da være kedeligere, hvis vi nuværende tidspunkt var 15 point foran. Eller det ville måske være okay, bare en enkelt sæson. Men det er altså de her uhyre vigtige kampe, der er med til at udvikle en som spiller" [T. Thomasberg]

:o
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 26. apr 2008, 14:30

Gentleman Finn skrev:FCM hylder Erik Rasmussen med tøj-kollektion

"Blær dig mens du kan" ... Klassiske Rasmussen-citater på eksklusive T-shirts i begrænset oplag


:pukee:
Jamen man kan da sige, at det gjorde de også - de havde lige lidt optur omkring topkampene, hvor de gik og blærede sig gevaldigt. Nu er de så kommet ned på jorden igen, 2 kampe senere. Meget passende slogan. :D
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Qurt
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 26. okt 2007, 11:28
Geografisk sted: 8270

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Qurt » 26. apr 2008, 19:40

Ved ikke om det har været nævnt før, men jeg får det fysisk dårligt når klokken ringer på SAS-Arena - det lyder som om man står på en østeuropæisk banegård fra ca. 1890'erne.

Brugeravatar
AaB4tehwin
Allstar
Allstar
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 23. jul 2006, 21:07

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AaB4tehwin » 26. apr 2008, 19:44

Qurt skrev:Ved ikke om det har været nævnt før, men jeg får det fysisk dårligt når klokken ringer på SAS-Arena - det lyder som om man står på en østeuropæisk banegård fra ca. 1890'erne.
haha sad jeg os og tænkte på! ! ! :D Men syns nu mere det lyder som det tog i Fårup sommerland ;)

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 26. apr 2008, 19:56

Klokken er kikset og garanteret ikke engang en klokke, men en lyd fra en computer. Den minder mig som Aalborg DH som jeg er sikker på også har kørt med sådan en "klokke" under deres kampe en gang, hvilket i sig selv er grund til meget had.

Lindvang

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindvang » 26. apr 2008, 20:08

Men, hvad kan den klokke??? Hvad skal den der???

Det er så tivoli-agtigt dét foretagende dernede. Hedeselskabet... Og det fedeste er, at deres egne fans ikke engang kan se, hvor pinligt alt ved det er!

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 8. jan 2008, 17:47
Geografisk sted: Himlen...

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 26. apr 2008, 22:28

Fordi de er så nemme at hade..
Aalborg BK Semper Fideus...

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 634 » 26. apr 2008, 23:03

Klokken
Der er gratis fadøl, eller en hjem-is bil kører omkring,,,,,
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 539
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Drastrup

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jens fup » 27. apr 2008, 15:02

634 skrev:Klokken
Der er gratis fadøl, eller en hjem-is bil kører omkring,,,,,
Med alle de gratis billetter, der bliver uddelt til skoler og fritidsordninger, så er der sq flere 7. klasses elever på Hede-stadion end til en X-factor koncert, så mon ikke det er hjem-is bilen der kigger forbi...
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 27. apr 2008, 15:07

jens fup skrev:
634 skrev:Klokken
Der er gratis fadøl, eller en hjem-is bil kører omkring,,,,,
Med alle de gratis billetter, der bliver uddelt til skoler og fritidsordninger, så er der sq flere 7. klasses elever på Hede-stadion end til en X-factor koncert, så mon ikke det er hjem-is bilen der kigger forbi...
Prøv nu lige at være lidt seriøse, naturligvis kommer der ikke en hjemme-is bil til stadion. Det er jo helt indlysende, stemningen er jo så død og spillet så elendigt at folk er faldet i søvn. Men det evigt ide-rige hedefolk køber et styk afrikansk dreng til at slå på gong-gongen så alle vågner op, så de kan komme hjem i god tid inden ulden skal kartes.

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 27. apr 2008, 16:49

For satan - Jeg er jo stort set kommet i en situation, hvor jeg holder heldt vildt meget af FCM!!

Ingen andre hold i DK gør så meget, for at sikre AaB det Danske Mesterskab! Ikke engang AaB selv! ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 27. apr 2008, 18:24

..Når en bruger under en debat på Ulvegraven omkring manglende Tifoer til bl.a. AaB og Brøndby kampen skriver følgende..
hmm er det ikke muligt at genbruge Tifoér ?

Efter alt det arbejde der bliver lagt i dem, synes jeg da det er lidt synd de kun ses én gang..

Det kan da vel ikke passe at alle af de store bannere bliver revet i småstykker.

- De kunne jo evt, bruges hvis ikke der var tid/ressourcer til at lave nye.
Så får man seriøst kvalme, men samtidig en lille griner på, over hvor langt bag efter de generelt er dernede, sammenlignet med mange andre klubber, når det kommer til Tifo arbejde..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hanga » 27. apr 2008, 19:02

JSJ skrev:..Når en bruger under en debat på Ulvegraven omkring manglende Tifoer til bl.a. AaB og Brøndby kampen skriver følgende..
hmm er det ikke muligt at genbruge Tifoér ?

Efter alt det arbejde der bliver lagt i dem, synes jeg da det er lidt synd de kun ses én gang..

Det kan da vel ikke passe at alle af de store bannere bliver revet i småstykker.

- De kunne jo evt, bruges hvis ikke der var tid/ressourcer til at lave nye.
Så får man seriøst kvalme, men samtidig en lille griner på, over hvor langt bag efter de generelt er dernede, sammenlignet med mange andre klubber, når det kommer til Tifo arbejde..

/Jesper
Tja, personligt har jeg nu aldrig helt forstået, hvorfor tingene ikke kan genbruges. Selvfølgelig skal det ikke være til en stor kamp, men det er da lidt synd at noget der har kostet mange penge og megen tid at lave, bare ender i en kælder et sted.

Man smidder jo heller ikke to-pinds ud når de er blevet brugt en gang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Lars QVIST Pedersen
1. div
1. div
Indlæg: 323
Tilmeldt: 14. jul 2005, 11:10
Geografisk sted: Hvor laksen vender

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lars QVIST Pedersen » 27. apr 2008, 19:15

KasperFCM skrev:Kan ikke lade være med at grine, når jeg læser på jeres forum. Utroligt så mange opfindsomme måder, i kan tilsvine FCM på - Tak for det i øvrigt. Det gør det bare sjovere at tage til fodbold, samt at vi kan få os et billigt grin :) Men hvorfor er hadet størst til FCM? Har hørt mange af de interessante forslag, men bunder det i virkeligheden ikke i noget andet? Frustration over, at FCM konstant udstiller jer, og spolerer jeres drømme?

Sæson 04/05 - I et forsøg på at hente bronzen, løber i ind i et 1-4 nederlag på SAS Arena
Sæson 06/07 - I et forsøg på at hente sølvet, udstiller FCM som sædvanlig AaB og sikre med en superscoring sølvet - Igen foran næsen på jer!
Sæson 07/08 - Skulle ikke undre mig, om vi snuppede guldet for næsen af jer, men det må tiden vise :)

En anden ting jeg har studset over, er jeres evindelig tuderi over, hvor ringe vores fans er, og hvor gode og stabile jeres er - Det må da være en joke?
AaBs supporterer er da nok de værste illoyale medgangsfans i suppen. Går det godt, så har i ofte et flot fremmøde, indrømmet. Men har i en smule modgang, syntes det svært for jer at sende så meget som én bus afsted. Således har jeg set jeres usle og pinlige fremmøde på SAS Arena, når det er gået dårligt. Faktisk er tallet så småt, at det kan tælles vha. den lille tabel. For et eksempel - FCM - AaB 2005/06, hvor jeg på afstand faktisk kunne tælle jeres fans - Meget stabilt

Sidst men ikke mindst, kunne det være interessant at finde ud af, nu hvor i er nr. 1, hvad jeres tilskuergennemsnit er hjemme. I er jo så meget bedre end FCM. Yderligere, er Aalborg en meget større by med "utrolig mange stolte traditioner"
Okay FCM-"fans" nu ber I selv om det! Hvis du efter at have læst disse tråde om en nordjysk foragt for dit fusionshold, og stadig mener, at dette skyldes misundelse og fordi I altid "spolerer" vores drømme, så bekræfter du netop vores syn på FCM og deres tilhængere. Nemlig at I kun hører og forstår det I vil forstå! Hvis du ikke kan læse dig frem til argumenter som import af afrikanske unge "studerende", kopi-agtig fankultur, kopi-logo, klassens latterlige "frække" dreng, så forstår du netop intet af, hvad denne debat har fokuseret på!

Og dertil skal du sgu ikke komme herind og kalde os illoyale. Jeg kender hundredevis af AaB-tilhængere der vil følge klubben hver weekend, hvis det er muligt. Men det er ikke alle, der som Hekler kan afspasdsere fra børnehaven. Det kan godt være, at tilskurertalt går op og ned, men til forskel for eksempelvis FCM så har alle nordjyder et forhold til AaB. Interessen går en gang i mellem op og ned, men du skal sgu ikke kalde os illoyale. Og du skal jo ikke ligefrem blære dig med jeres fremmøde i Aalborg. Ikke en eneste gang har I været tæt på at fylde udeafsnittet i Aalborg! Og jeg indrømmer gerne, at fan-kulturen i Aalborg for år tilbage har været meget svingende, og den kamp du nævner var netop i den periode og et eller andet fortæller mig også, at det var en hverdag (men her kan jeg tage fejl).
Men du skal sgu heller ikke kalde vores tilskurertal svingende. vi har igennem de sidste mange sæsoner haft et snit på omkring 7.000. Det kan godt være, at det er mindre end jer, men det er konstant så vink det argument farvel. Selv I vores seneste mesterskabssæson (du ved sådan en som I ikke har haft), lå snittet også på dette.

Og vi fans er 1000 gange bedre end jer. I er så mega få aktive hjemme, I hugger sange og tifo-ideer med arme og ben, og I synger kun når I lige er kommet foran. Selv om vi var bagud 2-0 sidste gang vi var i Herning skreg vi jer stadig ud af stadion.
Lad være med at udtale dig om fankultur, når du tydeligt viser, at du ikke har forstand på den.

Citat: Chapper
Det er trods alt bedre, end hvad AaB længe har præsteret på tribunen rent tifomæssigt Så hvis du griner af denne tifo, må du da grine gevaldigt af jer selv også

Og så lige et lille citat til sidst

- Nordjylland er anderledes. Det er ikke let at komme højere op deroppe. AaB har et meget kritisk publikum, så hvis det går dårligt, kommer de ikke, forklarer fodboldekspert og tidligere AGF-træner Poul Hansen til KUNSPORT.DK

Og lad endelig være med at kritisere os på tifo-fronten når du ikke kan bakke det op. På intet tidspunkt har I vist noget nyt og kreativt. Enten laver I mosaik eller så har I et kæmpe rulleflag, hvor der står FC MIDTJYLLAND på. Intet nyt eller banebrydende i det. Vi har fokuseret meget på flag i denne sæson, men alligevel har vi lavet vende-tifoer og kombineret effekter på gode måder. Og modsat jer går det ikke i kuks eller er grimt..

Og fedt med et citat fra Poul Hansen. Han er jo også danmarks fodbold-guru nummer 1. Han har jo ret i alt hvad han siger, ligesom Jens Ørgaard! og det argument med, at i dårlige tider kommer vi ikke er da latterligt, for gennemsnittet er vel stadig konstant! Og ser man bort fra at SAS-Arena altid tidligere har koget for alvor, så gjorde det da slet ikke da I samlede på 7. pladser!
Aalborg er klassens frække dreng. Det er byen uden tandbøjle på.

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 27. apr 2008, 20:34

Jeg vil lige indskyde mht. TIFO "arbejdet" i FCM, at det altså ikke holder med sponsorlogoer på tifoen. Det viser noget om hvor ringe og lille fanklub "Black Wolves" i grunden er "Vi har ingen penge, så vi støtter FCM og en random virksomhed på vores banner"

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 27. apr 2008, 20:42

En af de største grunde til jeg hader FCM er deres fans og deres tilstedeværelse på stort set alle klubbers forum. Ja, vi er mange der kikker med i andre klubbers forum, men det undre mig hvorfor der er så mange FCM fans der mener de skal prøve at omvende os.

FCM fans, fodboldens svar på jehovas vidner

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 27. apr 2008, 20:44

jydenfranord skrev:En af de største grunde til jeg hader FCM er deres fans og deres tilstedeværelse på stort set alle klubbers forum. Ja, vi er mange der kikker med i andre klubbers forum, men det undre mig hvorfor der er så mange FCM fans der mener de skal prøve at omvende os.

FCM fans, fodboldens svar på jehovas vidner
Ha ha ha - Fuck hvor grinern! ;-)

Må jeg ha' lov at bruge den sidste sætning der??

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Besvar