"Trådindgang"?

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

"Trådindgang"?

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jun 2008, 11:53

Nu er jeg ikke voldsom skarp udi computerverdenen. Men der er en ting der kunne være ret cool at få justeret, hvis det er muligt?
Når man går ind i en tråd på flere sider ville det være smart hvis man kom direkte ind til det første ulæste indlæg. Det er nogle gange irriterende at skulle bladre side op og side ned for at finde ud af hvor man er kommet til. Specielt når man har væert væk i længere tid bliver det nemt uoverskueligt. Ved ikke om det kan lade sig gøre...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: "Trådindgang"?

Indlæg af Søndergaard » 26. jun 2008, 11:57

Køllen I Møllen skrev:Nu er jeg ikke voldsom skarp udi computerverdenen. Men der er en ting der kunne være ret cool at få justeret, hvis det er muligt?
Når man går ind i en tråd på flere sider ville det være smart hvis man kom direkte ind til det første ulæste indlæg. Det er nogle gange irriterende at skulle bladre side op og side ned for at finde ud af hvor man er kommet til. Specielt når man har væert væk i længere tid bliver det nemt uoverskueligt. Ved ikke om det kan lade sig gøre...
Kender du funktionen "Vis nye indlæg"? Den kan hjælpe dig lidt på vej. Desuden kan du trykke på pilen ud for det brugernavn, som viser hvem der sidst har skrevet. Så hopper du direkte til det indlæg. Jeg plejer gerne at gøre følgende: "Vis nye indlæg" - hoppe til sidste side, og så bladre baglæns indtil jeg kommer til et sted jeg finder relevant. Jeg tror ikke du kan hoppe direkte til det indlæg du sidst har læst - det kan siden jo ikke rigtigt vide.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Trådindgang"?

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jun 2008, 12:10

Søndergaard skrev:
Køllen I Møllen skrev:Nu er jeg ikke voldsom skarp udi computerverdenen. Men der er en ting der kunne være ret cool at få justeret, hvis det er muligt?
Når man går ind i en tråd på flere sider ville det være smart hvis man kom direkte ind til det første ulæste indlæg. Det er nogle gange irriterende at skulle bladre side op og side ned for at finde ud af hvor man er kommet til. Specielt når man har væert væk i længere tid bliver det nemt uoverskueligt. Ved ikke om det kan lade sig gøre...
Kender du funktionen "Vis nye indlæg"? Den kan hjælpe dig lidt på vej. Desuden kan du trykke på pilen ud for det brugernavn, som viser hvem der sidst har skrevet. Så hopper du direkte til det indlæg. Jeg plejer gerne at gøre følgende: "Vis nye indlæg" - hoppe til sidste side, og så bladre baglæns indtil jeg kommer til et sted jeg finder relevant. Jeg tror ikke du kan hoppe direkte til det indlæg du sidst har læst - det kan siden jo ikke rigtigt vide.
Ja, kender det godt. Det jeg synes er irriterende er det du gør når du skal bladre baglæns. Selvfølgelig kan siden ikke vide hvilket indlæg jeg sidst har læst men den kunne måske gå til sidste side jeg har været på.... Eksvis en meget aktiv tråd som let kan komme på 5-6 sider pr dag er det jo irriterende ikke at vide om man er kommet til side 12 eller 18.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Trådindgang"?

Indlæg af AaBlover4ever » 26. jun 2008, 15:54

Det er faktisk muligt.

Hvis der er et eller flere ulæst meddelelse, er det til venstre fra trådens navn en pil, der peger til højre. Trykker man på den, kommer man til det første ulæste indlæg!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Trådindgang"?

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jun 2008, 16:06

AaBlover4ever skrev:Det er faktisk muligt.

Hvis der er et eller flere ulæst meddelelse, er det til venstre fra trådens navn en pil, der peger til højre. Trykker man på den, kommer man til det første ulæste indlæg!
Fantastisk! Det var sådan en lille detalje jeg ikke lige havde opdaget. Tak for det :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar