"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

"Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 10. dec 2009, 15:00

Hey,

Hjælp til selvhjælp tråd hermed startet. Mangler du en eller anden dims, tip om en god håndværker, et godt tilbud på leje af sommerhus, etc., så brug denne tråd...

/MrBangDK
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 10. dec 2009, 15:04

Og her kommer første søgsmål...

Er der nogen af debatsidens brugere (eller familie) der har sommerhus, som de lejer ud privat? Jeg er på jagt efter et sommerhus med 3 soveværelser. Det behøver ikke være luksus med swimmingpool etc. Det skal dog ligge et eller andet sted i Nordjylland og helst ikke så langt fra vandet - evt. kan et hus i det vestjyske også bruges. Jeg ønsker at leje i 2. uge i august.

Hvis der er nogen der kender nogen eller selv har tilgang til ovenstående, så send mig gerne en PB :)

Hilsen
Michael
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 10. dec 2009, 18:19

Fremragende og perspektivrig tråd, hvor der kan komme en masse gode ting på banen.

Jeg søger en, der med gode argumenter virkelig kan bevise, at gud eksisterer. Mange har forsøgt, men ingen har formået.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 10. dec 2009, 18:48

Jeg søger en der har, eller kender til et salgsted, hvor jeg kan få en VM 86 - Dansk landsholdsdragt.. I ved den med bolsjestriberne på den ene side.. Har netop anskaffet mig en away-trøje fra EM 84 med Mølby på ryggen, men det var i mangel på bedre, og den var også lidt for stor i str. Skal jo gerne sidde lidt 80'er-stramt, selvom man har ølvom på...

Vil også gerne høre om nogen har nogle billige piratfisk til salg.. Gerne unger/små
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kenneth K » 10. dec 2009, 18:56

Er det for plat at skrive fisse?

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 10. dec 2009, 19:01

Kenneth K skrev:Er det for plat at skrive fisse?
Jeg synes det er fair nok. Men som med mit eget, er det jo ikke helt i ånden, da det gerne skal have lidt at gøre med fast ejendom eller livet i samme.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kenneth K » 10. dec 2009, 19:07

Lindvang skrev:
Kenneth K skrev:Er det for plat at skrive fisse?
Jeg synes det er fair nok. Men som med mit eget, er det jo ikke helt i ånden, da det gerne skal have lidt at gøre med fast ejendom eller livet i samme.
Well, hvis man twister den lidt, så kan fisse vel godt blive fast ejendom.

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 10. dec 2009, 19:43

Kenneth K skrev:
Lindvang skrev:
Kenneth K skrev:Er det for plat at skrive fisse?
Jeg synes det er fair nok. Men som med mit eget, er det jo ikke helt i ånden, da det gerne skal have lidt at gøre med fast ejendom eller livet i samme.
Well, hvis man twister den lidt, så kan fisse vel godt blive fast ejendom.
Point taken. Men så er det satme også twisted!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af tegner » 10. dec 2009, 20:00

Lindvang skrev:Point taken. Men så er det satme også twisted!

Det må så blive en,....Twisted Sister.!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kenneth K » 10. dec 2009, 20:12

tegner skrev:
Lindvang skrev:Point taken. Men så er det satme også twisted!

Det må så blive en,....Twisted Sister.!!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 10. dec 2009, 20:52

... kæft, hvor er I langt ude ... :S
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af larsdahl » 10. dec 2009, 21:28

Lindvang skrev: Jeg søger en, der med gode argumenter virkelig kan bevise, at gud eksisterer. Mange har forsøgt, men ingen har formået.
Douglas Adams skrev: "Now it is such a bizarrely improbably coincidence that anything so mindbogglingly useful [the Babel fish] could have evolved by chance that some thinkers have chosen to see it as a final and clinching proof of the non-existence of God.
The argument goes something like this: "I refuse to prove that I exist," says God, "for proof denies faith, and without faith I am nothing."
"But," says Man, "the Babel fish is a dead giveaway isn't it? It could not have evolved by chance. It proves you exist, and so therefore, by your own arguments, you don't. QED."
"Oh dear," says God, "I hadn't thought of that," and promptly vanishes in a puff of logic."

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 10. dec 2009, 21:50

larsdahl skrev:
Lindvang skrev: Jeg søger en, der med gode argumenter virkelig kan bevise, at gud eksisterer. Mange har forsøgt, men ingen har formået.
Douglas Adams skrev: "Now it is such a bizarrely improbably coincidence that anything so mindbogglingly useful [the Babel fish] could have evolved by chance that some thinkers have chosen to see it as a final and clinching proof of the non-existence of God.
The argument goes something like this: "I refuse to prove that I exist," says God, "for proof denies faith, and without faith I am nothing."
"But," says Man, "the Babel fish is a dead giveaway isn't it? It could not have evolved by chance. It proves you exist, and so therefore, by your own arguments, you don't. QED."
"Oh dear," says God, "I hadn't thought of that," and promptly vanishes in a puff of logic."
Klasse-citat. Men det bekræfter jo blot, ikke det modsatte.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af -Larsen » 14. dec 2009, 14:40

Lindvang skrev:Fremragende og perspektivrig tråd, hvor der kan komme en masse gode ting på banen.

Jeg søger en, der med gode argumenter virkelig kan bevise, at gud eksisterer. Mange har forsøgt, men ingen har formået.
Kenneth K skrev:Er det for plat at skrive fisse?
Lad nu være med at forlange det umulige, specielt for dit vedkommende, Kenneth.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kenneth K » 14. dec 2009, 15:13

-Larsen skrev:
Lindvang skrev:Fremragende og perspektivrig tråd, hvor der kan komme en masse gode ting på banen.

Jeg søger en, der med gode argumenter virkelig kan bevise, at gud eksisterer. Mange har forsøgt, men ingen har formået.
Kenneth K skrev:Er det for plat at skrive fisse?
Lad nu være med at forlange det umulige, specielt for dit vedkommende, Kenneth.
Det var et skud værd. Jeg har trods alt ingen værdighed, jeg kan sætte over styr.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 15. dec 2009, 11:17

Heysan,

som nævnt ovre i "Det får smilet frem..." har vi belsuttet os at flytte tilbage til 9000 Aalborg, efter 12 år på udebanen!

Vi skal bo på Kong Frederiksvej - og jeg vil høre om der er nogen herinde der har erfaringer med en rigtig god børnehave ude i Hasseris området?

Ikke en særlig maskulin forespørgsel - det ved jeg - men jeg vil være taknemmelig hvis nogen havde lidt input!

Guldhammer
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. dec 2009, 11:48

astonvilla skrev:Heysan,

som nævnt ovre i "Det får smilet frem..." har vi belsuttet os at flytte tilbage til 9000 Aalborg, efter 12 år på udebanen!

Vi skal bo på Kong Frederiksvej - og jeg vil høre om der er nogen herinde der har erfaringer med en rigtig god børnehave ude i Hasseris området?

Ikke en særlig maskulin forespørgsel - det ved jeg - men jeg vil være taknemmelig hvis nogen havde lidt input!

Guldhammer
Jeg poster lige mit svar her også, denne tråd er vist mere relevant til formålet....

Halløj,

Der er ualmindelig mange børnehaver herude og de har alle et rigtig godt ry.

Denne ligger en halv spytklat fra dit nye hus : http://www.aksos.dk/bh-juliane/" onclick="window.open(this.href);return false;

Men der er vel 6-7 børnehaver i umiddelbar nærhed så der er nok at vælge imellem

Hvis du skal have mere info så send bare PB eller forsæt i denne tråd hvis pøblen accepterer det...

Iøvrigt : Velkommen hjem til Aalborg!

Ekstra bonusinfo : Hvis du skal have dine børn i en rigtig god børnehave hvor Køllen sidder i bestyrelsen så siger du bare til :)

Hvorfor er det ikke maskulint at spørge om børnehaver???
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 16. dec 2009, 09:41

Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:Heysan,

som nævnt ovre i "Det får smilet frem..." har vi belsuttet os at flytte tilbage til 9000 Aalborg, efter 12 år på udebanen!

Vi skal bo på Kong Frederiksvej - og jeg vil høre om der er nogen herinde der har erfaringer med en rigtig god børnehave ude i Hasseris området?

Ikke en særlig maskulin forespørgsel - det ved jeg - men jeg vil være taknemmelig hvis nogen havde lidt input!

Guldhammer
Jeg poster lige mit svar her også, denne tråd er vist mere relevant til formålet....

Halløj,

Der er ualmindelig mange børnehaver herude og de har alle et rigtig godt ry.

Denne ligger en halv spytklat fra dit nye hus : http://www.aksos.dk/bh-juliane/" onclick="window.open(this.href);return false;

Men der er vel 6-7 børnehaver i umiddelbar nærhed så der er nok at vælge imellem

Hvis du skal have mere info så send bare PB eller forsæt i denne tråd hvis pøblen accepterer det...

Iøvrigt : Velkommen hjem til Aalborg!

Ekstra bonusinfo : Hvis du skal have dine børn i en rigtig god børnehave hvor Køllen sidder i bestyrelsen så siger du bare til :)

Hvorfor er det ikke maskulint at spørge om børnehaver???
Hej Køllen,

Mange tak for info! Den du linker til ser jo helt perfekt ud.
Pt er vort problem at vores unger er født i udlandet og derfor ikke har fået et dansk personnummer endnu.
Og man kan ikke søge om plads før man har personnummer.
Og man kan ikke få personnummer før man permanet er flyttet til Danmark .... arrrrgh (catch 22)

Jeg sender lige en pb

Henrik
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. dec 2009, 17:06

astonvilla skrev:
Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:Heysan,

som nævnt ovre i "Det får smilet frem..." har vi belsuttet os at flytte tilbage til 9000 Aalborg, efter 12 år på udebanen!

Vi skal bo på Kong Frederiksvej - og jeg vil høre om der er nogen herinde der har erfaringer med en rigtig god børnehave ude i Hasseris området?

Ikke en særlig maskulin forespørgsel - det ved jeg - men jeg vil være taknemmelig hvis nogen havde lidt input!

Guldhammer
Jeg poster lige mit svar her også, denne tråd er vist mere relevant til formålet....

Halløj,

Der er ualmindelig mange børnehaver herude og de har alle et rigtig godt ry.

Denne ligger en halv spytklat fra dit nye hus : http://www.aksos.dk/bh-juliane/" onclick="window.open(this.href);return false;

Men der er vel 6-7 børnehaver i umiddelbar nærhed så der er nok at vælge imellem

Hvis du skal have mere info så send bare PB eller forsæt i denne tråd hvis pøblen accepterer det...

Iøvrigt : Velkommen hjem til Aalborg!

Ekstra bonusinfo : Hvis du skal have dine børn i en rigtig god børnehave hvor Køllen sidder i bestyrelsen så siger du bare til :)

Hvorfor er det ikke maskulint at spørge om børnehaver???
Hej Køllen,

Mange tak for info! Den du linker til ser jo helt perfekt ud.
Pt er vort problem at vores unger er født i udlandet og derfor ikke har fået et dansk personnummer endnu.
Og man kan ikke søge om plads før man har personnummer.
Og man kan ikke få personnummer før man permanet er flyttet til Danmark .... arrrrgh (catch 22)

Jeg sender lige en pb

Henrik

Som er besvaret...
Iøvrigt så mener jeg det er sådan at så snart hun har et personnummer så er det alderen der afgør hvor langt fremme i køen hun står, så tror ikke du skal være bekymret. Vi har tidligere været nr et på listen til en bestemt dagplejer i 6 mdr men 1 uge før hun skulle starte kom en anden ind foran som var 1 måned ældre....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 16. dec 2009, 17:47

Ja - og mange tak for det!

Det er jo direkte rocket science at finde hoved og hale i det der pasningssystem.... Men tak for støtten og informationer, Mester Kølle.
Bienvenu Bassogog!

Besvar