Avatarstørrelse

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Låst
Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Avatarstørrelse

Indlæg af Steve-Dave » 29. sep 2009, 00:20

Nu er jeg rimeligt træt og sådan, men jeg synes, det ville være fedt, hvis det var muligt at sådan større avatars og sådan. 80 X 80 og 6 KB er småt nogle gange, mand.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1669
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Debatjuntaen » 30. sep 2009, 08:56

Det er nu muligt at have avatarer på op til 150x100 pixels.

Filstørrelsen overvejes stadig.

/Juntaen.

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af CFN » 30. sep 2009, 10:08

Kunne man så til gengæld foreslå nogle retningslinier for signaturer, og mere specifikt at forbyde unødvendigt store billedsignaturer?

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 8. jan 2010, 11:19

Ved godt jeg går i små sko, men der må sku være en nedre grænse og den bør vel være krydset når Coma laver en signatur med en

En bjørn som gokker den af på et par drenge...

Hvis jeg eller kunne drikke mig fuld nok kunne jeg således lave en med cirkeline som tisser i en kop og Anna og Lotte kommer forbi....

Helt ærligt...

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jernskjorten » 8. jan 2010, 11:24

Jeg synes ikke, at grænsen er overskredet mht. den omtalte avatar.

Helt ærligt.

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af 9000guldglans » 8. jan 2010, 11:31

Esben skrev:Ved godt jeg går i små sko, men der må sku være en nedre grænse og den bør vel være krydset når Coma laver en signatur med en

En bjørn som gokker den af på et par drenge...

Hvis jeg eller kunne drikke mig fuld nok kunne jeg således lave en med cirkeline som tisser i en kop og Anna og Lotte kommer forbi....

Helt ærligt...
Ja eller en hvor coma's mor bliver sprættet op af Norman Bates. Efterfølgende, selvfølgelig når hun er død, bliver hun voldtaget i røven af 5 negre hvorefter de alle kommer ud over hendes ansigt. Det ville være god coma-humor som han ville kunne forstå. Mon den ville være lovlig herinde, eller er det kun sex med børn der er OK. Hvor er grænsen?

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Konsulenten » 8. jan 2010, 11:57

9000guldglans skrev:
Esben skrev:Ved godt jeg går i små sko, men der må sku være en nedre grænse og den bør vel være krydset når Coma laver en signatur med en

En bjørn som gokker den af på et par drenge...

Hvis jeg eller kunne drikke mig fuld nok kunne jeg således lave en med cirkeline som tisser i en kop og Anna og Lotte kommer forbi....

Helt ærligt...
Ja eller en hvor coma's mor bliver sprættet op af Norman Bates. Efterfølgende, selvfølgelig når hun er død, bliver hun voldtaget i røven af 5 negre hvorefter de alle kommer ud over hendes ansigt. Det ville være god coma-humor som han ville kunne forstå. Mon den ville være lovlig herinde, eller er det kun sex med børn der er OK. Hvor er grænsen?
Sex med børn? Hvad snakker du om?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jydenfranord » 8. jan 2010, 12:14

9000guldglans skrev:
Esben skrev:Ved godt jeg går i små sko, men der må sku være en nedre grænse og den bør vel være krydset når Coma laver en signatur med en

En bjørn som gokker den af på et par drenge...

Hvis jeg eller kunne drikke mig fuld nok kunne jeg således lave en med cirkeline som tisser i en kop og Anna og Lotte kommer forbi....

Helt ærligt...
Ja eller en hvor coma's mor bliver sprættet op af Norman Bates. Efterfølgende, selvfølgelig når hun er død, bliver hun voldtaget i røven af 5 negre hvorefter de alle kommer ud over hendes ansigt. Det ville være god coma-humor som han ville kunne forstå. Mon den ville være lovlig herinde, eller er det kun sex med børn der er OK. Hvor er grænsen?
Der er jo en kæmpe forskel på det du skriver og så det der vises i Coma's film.

Coma viser ikke nogen der har sex med børn. Det er muligt at du tolker det sådan, men ikke desto mindre så er det ikke det der vises i den film stump. Det du tilgengæld taler om, det er jo noget hvor man skal kunne se mord og nekrofilisme.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af BoT » 8. jan 2010, 13:00

jydenfranord skrev:
Der er jo en kæmpe forskel på det du skriver og så det der vises i Coma's film.

Coma viser ikke nogen der har sex med børn. Det er muligt at du tolker det sådan, men ikke desto mindre så er det ikke det der vises i den film stump. Det du tilgengæld taler om, det er jo noget hvor man skal kunne se mord og nekrofilisme.
Uden at forholde mig til, om det er for meget, vil jeg da lige indvende, at man skal være endog MEGET naiv/virkelighedsfjern for at påstå, at der ikke er en seksuel tone i Comas avator. Filmen er 100% sikkert sammensat med det formål at få betragteren til at tolke det som om Bjørnen gokker den af ud over de to drenge. Om man så synes den slags er morsomt eller frastødende er vel en smagssag. Men at begynde at fremføre, at klippet er helt uskyldigt og ikke har noget som helst med sex at gøre, er både forvrængende og blåøjet.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 8. jan 2010, 13:30

9000guldglans skrev:
Esben skrev:Ved godt jeg går i små sko, men der må sku være en nedre grænse og den bør vel være krydset når Coma laver en signatur med en

En bjørn som gokker den af på et par drenge...

Hvis jeg eller kunne drikke mig fuld nok kunne jeg således lave en med cirkeline som tisser i en kop og Anna og Lotte kommer forbi....

Helt ærligt...
Ja eller en hvor coma's mor bliver sprættet op af Norman Bates. Efterfølgende, selvfølgelig når hun er død, bliver hun voldtaget i røven af 5 negre hvorefter de alle kommer ud over hendes ansigt. Det ville være god coma-humor som han ville kunne forstå. Mon den ville være lovlig herinde, eller er det kun sex med børn der er OK. Hvor er grænsen?
Ja det er nemlig HELT det samme klart!

Det er mig en gåde du ikke er bannet for længst! med alle de grimme ord du kan sige om en. Du har jo intet at bidrage med af intelligente indlæg.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 8. jan 2010, 13:30

Esben skrev:Ved godt jeg går i små sko, men der må sku være en nedre grænse og den bør vel være krydset når Coma laver en signatur med en

En bjørn som gokker den af på et par drenge...

Hvis jeg eller kunne drikke mig fuld nok kunne jeg således lave en med cirkeline som tisser i en kop og Anna og Lotte kommer forbi....

Helt ærligt...
Hvor gokker den? det kan jeg ikke se?

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 8. jan 2010, 13:36

BoT skrev:
jydenfranord skrev:
Der er jo en kæmpe forskel på det du skriver og så det der vises i Coma's film.

Coma viser ikke nogen der har sex med børn. Det er muligt at du tolker det sådan, men ikke desto mindre så er det ikke det der vises i den film stump. Det du tilgengæld taler om, det er jo noget hvor man skal kunne se mord og nekrofilisme.
Uden at forholde mig til, om det er for meget, vil jeg da lige indvende, at man skal være endog MEGET naiv/virkelighedsfjern for at påstå, at der ikke er en seksuel tone i Comas avator. Filmen er 100% sikkert sammensat med det formål at få betragteren til at tolke det som om Bjørnen gokker den af ud over de to drenge. Om man så synes den slags er morsomt eller frastødende er vel en smagssag. Men at begynde at fremføre, at klippet er helt uskyldigt og ikke har noget som helst med sex at gøre, er både forvrængende og blåøjet.
Jeg ved sku ikke, skal ærlig indrømme jeg som sådan ikke ser den som seksuel, men kan godt være jeg er mere uskyldig end jer. Jeg syntes dog vi er ude på et glide plan, hvor brugere kan diktere hvad reglerne er her. Faktum er, den har været der i 2 år eller sådan uden problemer. Jeg syntes virkelig der er nogle stykker der går i små sko her, samtidig kan de slippe afsted med at kalde folk for pedofil, uden det får konsekvenser. Det er endnu mere langt ude.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Steve-Dave » 8. jan 2010, 14:10

He-Man gokker også:

Billede

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jydenfranord » 8. jan 2010, 15:48

BoT skrev:
jydenfranord skrev:
Der er jo en kæmpe forskel på det du skriver og så det der vises i Coma's film.

Coma viser ikke nogen der har sex med børn. Det er muligt at du tolker det sådan, men ikke desto mindre så er det ikke det der vises i den film stump. Det du tilgengæld taler om, det er jo noget hvor man skal kunne se mord og nekrofilisme.
Uden at forholde mig til, om det er for meget, vil jeg da lige indvende, at man skal være endog MEGET naiv/virkelighedsfjern for at påstå, at der ikke er en seksuel tone i Comas avator. Filmen er 100% sikkert sammensat med det formål at få betragteren til at tolke det som om Bjørnen gokker den af ud over de to drenge. Om man så synes den slags er morsomt eller frastødende er vel en smagssag. Men at begynde at fremføre, at klippet er helt uskyldigt og ikke har noget som helst med sex at gøre, er både forvrængende og blåøjet.
Naturligvis er den klippet sådan sammen at det skal have seksuelle undertoner, men der er jo ingen direkte billeder af noget seksuelt, det er udelukkende den der ser det der tillægger det noget seksuelt.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 8. jan 2010, 16:09

Jeg viste lige den lille film til folk på arbejdet, her var den et stort hit, Folk grinte og morede sig..

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jernskjorten » 8. jan 2010, 16:17

Coma skrev:Jeg viste lige den lille film til folk på arbejdet, her var den et stort hit, Folk grinte og morede sig..
Argh, det er jo også fredag! Så er folk med på hvad som helst, bare de slipper for at arbejde.

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 8. jan 2010, 16:18

eg ved sku ikke, skal ærlig indrømme jeg som sådan ikke ser den som seksuel,
Come on Coma.. Som jeg ellers har læst dig plejer du at have format nok til at stå ved dine holdninger. Hvis du ikke kan vedkende dig seksuelle undertoner i denne animation, så måske jeg sq nok indrømme at du er unden for pædagoisk rækkevidde.

Det er i orden, at du syntes jeg går i små sq, det er vel en meget normal forsvarsreaktion, hvis andre syntes man er afsporet.

Det er ikke, fordi jeg ikke også har grint af den, men jeg gider ikke ærligt talt ikke lægere se på små drenge blive oversprøjtet. Hvis du har haft denne i 2 år, var det måske på tide at finden en anden...

Jeg vil endelig tage afstad fra 9000 analogi om din mor, som for mig at se er mindst lige så afsporet som din animation, men jeg kan godt se at hans logik arbejdede ud fra at overdrivelse fremmer forståelsen..

Nu har jeg givet min holdning til kende, og så må jeg afvente din eller juntaens reaktion..

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. jan 2010, 17:22

Når Coma stadig har den film er det jo tydeligvis fordi Juntaen ikke finder den krænkende! Og så er den sgu egentlig ikke længere. Det er juntaen der bestemmer herinde! Accepter reglerne......
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af limey » 8. jan 2010, 17:30

Nu hvor debatten omkring Comas signatur er eskaleret - med guldglans' indlæg som det hidtidige lavpunkt - synes jeg nok snart at juntaen bør komme på banen med en udmelding.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 8. jan 2010, 17:38

Esben skrev:
eg ved sku ikke, skal ærlig indrømme jeg som sådan ikke ser den som seksuel,
Come on Coma.. Som jeg ellers har læst dig plejer du at have format nok til at stå ved dine holdninger. Hvis du ikke kan vedkende dig seksuelle undertoner i denne animation, så måske jeg sq nok indrømme at du er unden for pædagoisk rækkevidde.
Kan da godt se hvorfor i ser det, sådan ser jeg det bare ikke. Så kan du kalde mig afsporet eller ej. Men sådan er det jo bare!

Låst