Avatarstørrelse

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Låst
Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af 9000guldglans » 10. jan 2010, 08:28

Poker-One-Kenobi skrev:
9000guldglans skrev:
Tak for imput.
Sjovt nok er vi ikke enige. Jeg mener nu nok at kunne se det positive som det negative. Da jeg startede herinde var jeg faktisk meget positiv, da der simpelthen var grund til det. Efter elendigheden er sneget sig ind i klubben, og der næsten intet positivt er at berette om, er det klart indlæggene får en negativ tone. Var der noget positivt i AaB i øjeblikket skal jeg med stor fornøjelse kommentere det.
Det med tilsvininger er jeg meget obs på at være den der først reagerer efter jeg selv er blevet svinet, det sker tit (igen det er ikke for at tude, det er bare sandheden). Man kan så diskutere hvor fornuftigt det er og ryge med på tilsviningsgalejen, sikkert uklogt af mig, men hvis nogen pisser på mig, pisser jeg sgu igen som så mange andre. Ja denne tråd er efterhånden røget ud af proportioner,(er selv medvirkende dertil), derfor er det også ved at være tid til at trække stikket. Forresten, selvfølgelig tror jeg ikke folk hader mig, det er trods alt kun en en fodboldside, og ingen af dem der er uenige med mig herinde har haft problemer med at klappe mig på skulderen ag snakke så vældigt i den virkelige verden. Selvfølgelig kunne det være anderledes hvis de vidste at det var guldglans de stod og skålede med, men i det tilfælde ville det være dem der har et problem og ikke mig.
Hvis vi nu antager at ovenstående er virkeligheden, hvorfor tror du så at der er så forholdsvis mange i den her tråd som tager afstand fra dig som debattør herinde? Er det en konspiration eller er der mon noget om snakken?
Fordi at 80% af de som er aktive herinde (ligesom i resten af verden) fatter nada. Gider egentlig ikke uddybe, men det har noget med at følge med mainstreamstrømmen, ikke kunne danne sine egne meninger og så være svag. De er overalt hvis du ser dig omkring i hverdagen. Husk sandheden er ofte usympatisk, jeg videregiver den blot for dem der ikke kan se den. :cool: Sidste indlæg fra mig i denne tråd

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. jan 2010, 10:18

9000guldglans skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
9000guldglans skrev:
Tak for imput.
Sjovt nok er vi ikke enige. Jeg mener nu nok at kunne se det positive som det negative. Da jeg startede herinde var jeg faktisk meget positiv, da der simpelthen var grund til det. Efter elendigheden er sneget sig ind i klubben, og der næsten intet positivt er at berette om, er det klart indlæggene får en negativ tone. Var der noget positivt i AaB i øjeblikket skal jeg med stor fornøjelse kommentere det.
Det med tilsvininger er jeg meget obs på at være den der først reagerer efter jeg selv er blevet svinet, det sker tit (igen det er ikke for at tude, det er bare sandheden). Man kan så diskutere hvor fornuftigt det er og ryge med på tilsviningsgalejen, sikkert uklogt af mig, men hvis nogen pisser på mig, pisser jeg sgu igen som så mange andre. Ja denne tråd er efterhånden røget ud af proportioner,(er selv medvirkende dertil), derfor er det også ved at være tid til at trække stikket. Forresten, selvfølgelig tror jeg ikke folk hader mig, det er trods alt kun en en fodboldside, og ingen af dem der er uenige med mig herinde har haft problemer med at klappe mig på skulderen ag snakke så vældigt i den virkelige verden. Selvfølgelig kunne det være anderledes hvis de vidste at det var guldglans de stod og skålede med, men i det tilfælde ville det være dem der har et problem og ikke mig.
Hvis vi nu antager at ovenstående er virkeligheden, hvorfor tror du så at der er så forholdsvis mange i den her tråd som tager afstand fra dig som debattør herinde? Er det en konspiration eller er der mon noget om snakken?

Fordi at 80% af de som er aktive herinde (ligesom i resten af verden) fatter nada. Gider egentlig ikke uddybe, men det har noget med at følge med mainstreamstrømmen, ikke kunne danne sine egne meninger og så være svag. De er overalt hvis du ser dig omkring i hverdagen. Husk sandheden er ofte usympatisk, jeg videregiver den blot for dem der ikke kan se den. :cool: Sidste indlæg fra mig i denne tråd

80% i verdenen fatter nada? Sandheden er ofte usympatisk? :D

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af MrBangDK » 10. jan 2010, 10:22

9000guldglans skrev:
Fordi at 80% af de som er aktive herinde (ligesom i resten af verden) fatter nada. Gider egentlig ikke uddybe, men det har noget med at følge med mainstreamstrømmen, ikke kunne danne sine egne meninger og så være svag. De er overalt hvis du ser dig omkring i hverdagen. Husk sandheden er ofte usympatisk, jeg videregiver den blot for dem der ikke kan se den. :cool: Sidste indlæg fra mig i denne tråd
Oh, du alvidende menneske - virkelig ærgerligt, at du ikke vil debattere mere om dette emne, for du besidder jo kilden til al visdom.... Æft mand.... :P
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af sir-kargo » 11. jan 2010, 11:02

Esben skrev:Jeg kan godt forstå når folk finder den uskyldig og undre sig over, at den er stødende.. Nu har vi set på den i 2 år kan jeg forstå. Og helt ærligt, når man ser på noget i 2 år så kan man sq vænne sig til at se meget lort og pludselig har det skabt præcedens for takt og tone i højere grad end man skulle tro.

Jeg har selv set på den i den tid uden at reagere. Jeg har aldrig haft noget udestående med coma og har ingen anden agenda i denne sag. Jeg kom bare pludselig til at studse, hvorfor fanden jeg skulle se på drenge spermet til og så skrev jeg en henstillig til coma.

Syg humor skal man aldrig underkende, den kan være befriende og ja morsorm. Men den her er altså bare ikke morsom, den er bare ualmindelig banal og plat og den seksuelle tone er upassende for dette forum - kort sagt.

Coma, har meget svært se andet end en bjørn, som hopper, mens den tisser på nogle børn og syntes at det er fantastik sjovt. I mine øjne er han blot ude i et ret ynkeligt forsøg på at udsige sig selv. I mine øjne ikke mere morsom eller mindre banal. Jeg vil ønske for hans egens skyld og værdighed, at han stopper med bortforklaringerne.

Hensynet her bør i min optik ikke tages til comas eller andres ytringsfrihed, det bør tages til den linie og tone, som man ønsker for detbatsiden, som jeg i øvrigt mener at 9000 har overskredet indtil flere gang i denne tråd, og det bør tages til de personer, nye gæster, yngre, som ældre, drenge som piger, der uforvarent i deres interresse for at deltage og følge debatsiden om AaB, og de problematikker som er knyttet her til, skal se på tilspermede drenge.

Linien er klart overskredet, det er jeg simpelthen ikke unormal nok til ikke at kunne vurdere, og jeg er ret sikker på, at juntaerne er enig i dette. Vanens magt skal man aldrig underkende, men når man ser objektivt på det, børn sjasket til i sperm - sådan ser det altså ud i mange modtagers øjne - beklager coma, så er sagen soleklar.

Det skal bare stoppes ikke så meget pis der. Så må man præcisere retningslinier bagefter.
Hørt hørt esben! så kan det vist ikke siges tydeligere. Havde vist lige overset dene tråd! :o
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af sir-kargo » 11. jan 2010, 11:22

Jeg har så taget den 1. konsekvens af AaB Support clubs manglende indgriben og valgt IKKE at forlænge mit medlemsskab, sålænge de ikke kan finde ud af om de vil lægge afstand til avatarer med åbenbart pædofili-indhold!

Kan kun opfordre til at andre vælger samme vej.
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 11:34

sir-kargo skrev:Jeg har så taget den 1. konsekvens af AaB Support clubs manglende indgriben og valgt IKKE at forlænge mit medlemsskab, sålænge de ikke kan finde ud af om de vil lægge afstand til avatarer med åbenbart pædofili-indhold!

Kan kun opfordre til at andre vælger samme vej.
LOL.. Er det ikke lidt langt ude? Sig mig, hvad er målet? At få dem til at forbyde ting, som du finder stødende? men som ikke går over reglerne?

Hvis min skal fjernes, begynder lavinen, og så er der jo en masse andre ting der nok også skal fjernes, pga andre finder dem stødende, også selv om de ikke går over reglerne.

Hvis det er så stort et problem, så blokere da mig? Er da en tåbeligt grund til at melde sig ud af support pga. I så fald, er der sku nok ikke så meget der holder en i, og et eller andet skal man jo true med, hvis det da ikke er, at man ikke gider bruge siden mere. patetisk!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Konsulenten » 11. jan 2010, 12:03

sir-kargo skrev:Jeg har så taget den 1. konsekvens af AaB Support clubs manglende indgriben og valgt IKKE at forlænge mit medlemsskab, sålænge de ikke kan finde ud af om de vil lægge afstand til avatarer med åbenbart pædofili-indhold!

Kan kun opfordre til at andre vælger samme vej.
Hahaha. For real?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 11. jan 2010, 12:04

Esben skrev:
Jeg kan godt forstå når folk finder den uskyldig og undre sig over, at den er stødende.. Nu har vi set på den i 2 år kan jeg forstå. Og helt ærligt, når man ser på noget i 2 år så kan man sq vænne sig til at se meget lort og pludselig har det skabt præcedens for takt og tone i højere grad end man skulle tro.

Jeg har selv set på den i den tid uden at reagere. Jeg har aldrig haft noget udestående med coma og har ingen anden agenda i denne sag. Jeg kom bare pludselig til at studse, hvorfor fanden jeg skulle se på drenge spermet til og så skrev jeg en henstillig til coma.

Syg humor skal man aldrig underkende, den kan være befriende og ja morsorm. Men den her er altså bare ikke morsom, den er bare ualmindelig banal og plat og den seksuelle tone er upassende for dette forum - kort sagt.

Coma, har meget svært se andet end en bjørn, som hopper, mens den tisser på nogle børn og syntes at det er fantastik sjovt. I mine øjne er han blot ude i et ret ynkeligt forsøg på at udsige sig selv. I mine øjne ikke mere morsom eller mindre banal. Jeg vil ønske for hans egens skyld og værdighed, at han stopper med bortforklaringerne.

Hensynet her bør i min optik ikke tages til comas eller andres ytringsfrihed, det bør tages til den linie og tone, som man ønsker for detbatsiden, som jeg i øvrigt mener at 9000 har overskredet indtil flere gang i denne tråd, og det bør tages til de personer, nye gæster, yngre, som ældre, drenge som piger, der uforvarent i deres interresse for at deltage og følge debatsiden om AaB, og de problematikker som er knyttet her til, skal se på tilspermede drenge.

Linien er klart overskredet, det er jeg simpelthen ikke unormal nok til ikke at kunne vurdere, og jeg er ret sikker på, at juntaerne er enig i dette. Vanens magt skal man aldrig underkende, men når man ser objektivt på det, børn sjasket til i sperm - sådan ser det altså ud i mange modtagers øjne - beklager coma, så er sagen soleklar.

Det skal bare stoppes ikke så meget pis der. Så må man præcisere retningslinier bagefter.


Hørt hørt esben! så kan det vist ikke siges tydeligere. Havde vist lige overset dene tråd!
Dejligt med lidt opbakning. Står sq lidt alene i den her sag :) Håber juntaen snart kommer lidt tydeligere på banen evt. med nye retningslinjer.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af rAaBe » 11. jan 2010, 12:16

Hvis man er så heldig at bruge Firefox eller Opera som Internet browser, så er det relativ simpelt at blokere bestemte billeder (og dermed undgå at blokere Coma som ellers er en fornuftig fætter)

Se f.eks. her (på engelsk): http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia: ... e_an_image" onclick="window.open(this.href);return false;

For Firefox brugere er det så simpelt at du blot behøver installere dette plug-in = Adblock Plus for at kunne fjerne specifikke billeder med et højre-klik.
Billede

P.s. du behøver ikke at blokere alle reklamer på internettet, du kan nøjes med at blokere alle reklamer, der ikke stammer fra en AaB relateret side :-D

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 11. jan 2010, 12:31

Tak for et konstruktivt forslag. Bruger Chrome :) Jeg har i stedet valgt at blokke Coma, da jeg egentlig kun har problemer med hans signatur.

Havde dog helst set, at Juntaen kom med et sæt retningslinjer for avaterene, for jeg har nu ikke noget i mod Coma ellers.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af le Cid » 11. jan 2010, 12:37

Nu vil jeg så blande mig lidt i debatten.
Min personlige holdning til billedet er, at jeg ikke finder det specielt sjovt - højst lidt pudsigt. Men jeg lader mig da bestemt heller ikke støde over det! Hvis Juntaen synes at det er ok, så er det helt fint med mig. Jeg bakker 100% op om Comas ret til at bruge den omtalte avatar.

Men men men - der er jo meget stor forskel på at have ret og at få ret, og som så mange mænd har sagt så tit: Du får ret og jeg får ro!
Coma: Hvorfor ændrer du ikke bare den avatar? Du er sikkert i stand til at finde en anden, som også er sjov - og når nu der tilsyneladende er nogle stykker, der oprigtigt talt føler sig stødt, er det da vel ikke værd at kæmpe kampen, bare for at få ret, eller hvad? Er sagen nu blevet så principiel, at du nægter at give dig?

I det hele taget synes jeg, at det her minder en del om Muhammedkrisen. De fleste (ikke rabiate) kan blive enige om, at det er ok at tegne profeten, men måske skulle man alligevel have undladt, eftersom man trods alt trådte en del af befolkningen over føderne - tilsigtet eller ej....
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jan 2010, 13:04

sir-kargo skrev:Jeg har så taget den 1. konsekvens af AaB Support clubs manglende indgriben og valgt IKKE at forlænge mit medlemsskab, sålænge de ikke kan finde ud af om de vil lægge afstand til avatarer med åbenbart pædofili-indhold!

Kan kun opfordre til at andre vælger samme vej.
Synes du virkelig det er vejen frem at totalt overreagere over en skide tegnet bjørn???

KOM NU VIDERE MED JERES LIV!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Sven Tveskæg » 11. jan 2010, 13:10

sir-kargo skrev:Jeg har så taget den 1. konsekvens af AaB Support clubs manglende indgriben og valgt IKKE at forlænge mit medlemsskab, sålænge de ikke kan finde ud af om de vil lægge afstand til avatarer med åbenbart pædofili-indhold!

Kan kun opfordre til at andre vælger samme vej.
HA HA HA god lir! Ville det ikke være bedre du fjernede din bruger fra debatside.dk???
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

SkadefroDenBedsteFro
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 5. jul 2009, 11:00
Geografisk sted: 9000

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af SkadefroDenBedsteFro » 11. jan 2010, 13:19

le Cid skrev: I det hele taget synes jeg, at det her minder en del om Muhammedkrisen. De fleste (ikke rabiate) kan blive enige om, at det er ok at tegne profeten, men måske skulle man alligevel have undladt, eftersom man trods alt trådte en del af befolkningen over føderne - tilsigtet eller ej....
Jeg giver dig helt ret i, at de - givetvis få - der bliver stødt og rystet i deres grundvold over en ligegyldig tegnet bjørn og kræver at juntaen tager afstand, i denne sammenhæng er debatsidens svar på Ahmed Akkari og Abdul Wahid Petersen.

"The debatside cartoon controversy".

Lindvang

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2010, 13:22

Jeg ønsker ikke at blande mig i debatten om billedet, da jeg ikke bliver stødt, men blot finder den yderst plat og vidner om en dreng på 12-13 år bag brugernavnet Coma.

Nu skriger Coma så op om, at dette billede har været accepteret af juntaen i 2 år. Så vidt jeg erindrer, så fik Coma henstillinger af juntaen dengang om, at han burde fjerne den, hvilket ikke blev gjort. Herefter gik den nok i glemmebogen.

I øvrigt vil jeg gerne appellere til, at alle LÆSER, hvad 9000GG skriver, selvom hans måde at formulere sig på generelt lader meget tilbage at ønske. Der er generelt en tendens til, på denne side, at man formulerer svar udfra hvem, der har skrevet, frem for hvad, der er skrevet. Og man skal altså ikke være uddannet filolog eller lingvistiker for at læse mellem linjerne og skære formuleringen fra.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Lindmark » 11. jan 2010, 13:32

le Cid skrev:Nu vil jeg så blande mig lidt i debatten.
Min personlige holdning til billedet er, at jeg ikke finder det specielt sjovt - højst lidt pudsigt. Men jeg lader mig da bestemt heller ikke støde over det! Hvis Juntaen synes at det er ok, så er det helt fint med mig. Jeg bakker 100% op om Comas ret til at bruge den omtalte avatar.

Men men men - der er jo meget stor forskel på at have ret og at få ret, og som så mange mænd har sagt så tit: Du får ret og jeg får ro!
Coma: Hvorfor ændrer du ikke bare den avatar? Du er sikkert i stand til at finde en anden, som også er sjov - og når nu der tilsyneladende er nogle stykker, der oprigtigt talt føler sig stødt, er det da vel ikke værd at kæmpe kampen, bare for at få ret, eller hvad? Er sagen nu blevet så principiel, at du nægter at give dig?

...
Fuldstændig enig - sikke en masse energi der kunne være blevet sparet hvis Coma på et tidligere tidspunkt havde fjernet de oversprøjtede drenge og Baloo. Der har i hvert fald været en del tidligere opfordringer til det...

Men nu er han jo i stedet blevet Ytringsfrihedens Forkæmper, med disciple og medforkæmpere og det hele, på debatside.dk. En virtuel statue til hans ære må være næste skridt!
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 13:34

Lindvang skrev:Jeg ønsker ikke at blande mig i debatten om billedet, da jeg ikke bliver stødt, men blot finder den yderst plat og vidner om en dreng på 12-13 år bag brugernavnet Coma.

Nu skriger Coma så op om, at dette billede har været accepteret af juntaen i 2 år. Så vidt jeg erindrer, så fik Coma henstillinger af juntaen dengang om, at han burde fjerne den, hvilket ikke blev gjort. Herefter gik den nok i glemmebogen.
Du er vist ældre end de før omtalte 12-13 år så, for jeg har aldrig fået en henstilling om at fjerne det, og hvis jeg havde, tror du så ikke de ville have skrevet det igen nu?

Lad venligst være med at gøre mig dummer end jeg er, og er faktisk noget overrasket over din reaktion, da du jo normalt plejer at være realativ fornuftig! Men med den holdning, er du vist ved at være gammel og grå.. Milevidt fra den friske Lindvang...
Lindvang skrev: I øvrigt vil jeg gerne appellere til, at alle LÆSER, hvad 9000GG skriver, selvom hans måde at formulere sig på generelt lader meget tilbage at ønske. Der er generelt en tendens til, på denne side, at man formulerer svar udfra hvem, der har skrevet, frem for hvad, der er skrevet. Og man skal altså ikke være uddannet filolog eller lingvistiker for at læse mellem linjerne og skære formuleringen fra.
Manden bliver behandlet som han behandler andre!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 13:35

Lindmark skrev:
le Cid skrev:Nu vil jeg så blande mig lidt i debatten.
Min personlige holdning til billedet er, at jeg ikke finder det specielt sjovt - højst lidt pudsigt. Men jeg lader mig da bestemt heller ikke støde over det! Hvis Juntaen synes at det er ok, så er det helt fint med mig. Jeg bakker 100% op om Comas ret til at bruge den omtalte avatar.

Men men men - der er jo meget stor forskel på at have ret og at få ret, og som så mange mænd har sagt så tit: Du får ret og jeg får ro!
Coma: Hvorfor ændrer du ikke bare den avatar? Du er sikkert i stand til at finde en anden, som også er sjov - og når nu der tilsyneladende er nogle stykker, der oprigtigt talt føler sig stødt, er det da vel ikke værd at kæmpe kampen, bare for at få ret, eller hvad? Er sagen nu blevet så principiel, at du nægter at give dig?

...
Fuldstændig enig - sikke en masse energi der kunne være blevet sparet hvis Coma på et tidligere tidspunkt havde fjernet de oversprøjtede drenge og Baloo. Der har i hvert fald været en del tidligere opfordringer til det...

Men nu er han jo i stedet blevet Ytringsfrihedens Forkæmper, med disciple og medforkæmpere og det hele, på debatside.dk. En virtuel statue til hans ære må være næste skridt!
Ja lidt lige som alle jer der kæmper for at befri AaB for Per.. vi er sku nogle skønne mennesker!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 13:39

ps. det er skræmmende at se hvor mange der bruger helt samme argumentering, som muslimerne gjorde under muhammed krisen.. skræmmende!!

Lindvang

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2010, 13:51

Coma skrev:ps. det er skræmmende at se hvor mange der bruger helt samme argumentering, som muslimerne gjorde under muhammed krisen.. skræmmende!!
Lad nu være med at udstille din mangel på intelligens mere, som du gør her. Det er pinligt.

Låst