Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 11. apr 2010, 11:51

MrBangDK skrev:Følgende:

http://ekstrabladet.dk/112/article1327431.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Fuck, nogle klaphatte... :thumbsdown:
Bør man ikke snarere kalde det nogle aalborgensere der slås imod nogle århusianere, frem for AaB-fans imod GF-gfans? Det har i hvert fald ufatteligt lidt med fodbold at gøre.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 11. apr 2010, 12:32

Kenneth K skrev:
MrBangDK skrev:Følgende:

http://ekstrabladet.dk/112/article1327431.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Fuck, nogle klaphatte... :thumbsdown:
Det virker i hvert fald meningsløst at slå løs på hinanden, ja. Men når de holder uskyldige udenfor, og bare slås indbyrdes, dem der vil, et sted, hvor ingen kan se dem og blive sure, forargret eller bange, så kan det vel være lidt ligemeget? Det var jo straks noget andet, hvis der havde udbrudt slagsmål inde midt i Århus by på den foreløbigt mest travle og familietursagtige dag på året.
Nej, for det vil altid komme i medierne og blive udlagt som fight mellem "fans" - og det er sgu til skade for os alle... Desuden, som Pastorius også pointerer, så går det ud over vores i forvejen belastede sygehusvæsen..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 11. apr 2010, 13:49

MrBangDK skrev:Nej, for det vil altid komme i medierne og blive udlagt som fight mellem "fans" - og det er sgu til skade for os alle...
Sandt nok. Men jeg tror nu nok, at folk kan forstå, at vi ikke alle slås.
MrBangDK skrev:Desuden, som Pastorius også pointerer, så går det ud over vores i forvejen belastede sygehusvæsen..
Mon ikke at de havde fundet et andet sted at slås, så omkostningerne var vi nok ikke kommet udenom. Og det er trods alt bedre, at de slås, hvor det ikke er til gene for andre - tænker jeg.

Jeg synes som sagt mest bare, at det virker meningsløst, men det er ikke noget, der decideret pisser mig af. Når de holder det internt, grupperingerne imellem.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 11. apr 2010, 14:31

Når folk vil slås - og det kan vi sgu ikke forhindre til fodboldkampe - så er det positivt, at man endelig har indset, at det kan foregå på en mark uden for lands lov og ret.

Det betyder, at dem, der reelt kommer til skade, er dem, der selv vælger at være med, således at der ikke er infernoer af slagsmål inde i bycentrum, hvor rigtigt mange mennesker pludselig kan risikere at blive involveret eller tilbageholdt ufrivilligt.

At jeg så ikke forstår, at man gider er en anden sag.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 11. apr 2010, 17:55

At jeg kun spillede på 3-0 til Sønderjyske for de 40 kr. jeg vandt i Lotto i går... :money:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Steve-Dave » 15. apr 2010, 10:15

Folks facebook profilbilleder. Enten har de klovnenæse på, eller også har de et billede fra jødemindesmærket i Berlin. Jeg hader de folk. Det samme gælder folk, der ændrer deres facebook navn til et eller andet lamt.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 17. apr 2010, 17:23

FC Midtjylland! Lorte klub..

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 17. apr 2010, 18:56

...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 17. apr 2010, 18:59

Dot Bot skrev:FC Midtjylland! Lorte klub..
Det er så surt, og det er andet gang i dag jeg ser en kamp, der ender med ulækker sejr i overtiden... Først scum united, nu Ikast. Føj.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 18. apr 2010, 07:48

At Sole Stålbakken, m.fl. mener det er OK at målmand Vildand har armen på bolden midt på egen banehalvdel.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. apr 2010, 22:03

Filmen 2012. Hold kæft en gang bræk! Så pissetypisk amerikansk.

Og så mig selv fordi jeg var dum nok til at spilde 1 time af mit liv på filmen. Den time får jeg aldrig igen. Tænk at jeg kunne have brugt den på at sidde og stirre ind i væggen hvilket jeg vil råde andre der overvejer at se dette makværk af en film til at gøre....

Kan man andet end hade Hollywood???
Janteloven eksisterer IKKE!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af PeterS » 20. apr 2010, 22:58

At dommeren ødelagde en til tider ganske underholdende cl semifinale. :thumbsdown:

Og balotelli pisser mig også grænseløst af, får vi nogensinde en spiller der er på samme måde over for fansene ville jeg sørge for at ikke kom til at spille.

youngblood
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 7. jan 2009, 11:22

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af youngblood » 21. apr 2010, 07:57

Ja Balotelli, nothing but a waste of god given talent..

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bech » 21. apr 2010, 11:18

PeterS skrev:At dommeren ødelagde en til tider ganske underholdende cl semifinale. :thumbsdown:

Og balotelli pisser mig også grænseløst af, får vi nogensinde en spiller der er på samme måde over for fansene ville jeg sørge for at ikke kom til at spille.
Heldigvis findes der modpoler som Materazzi, som naturligvis giver Balotelli en kæmpe røvfuld sekundet de træder ind i spillertunnellen.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 21. apr 2010, 13:01

Bech skrev:
PeterS skrev:At dommeren ødelagde en til tider ganske underholdende cl semifinale. :thumbsdown:

Og balotelli pisser mig også grænseløst af, får vi nogensinde en spiller der er på samme måde over for fansene ville jeg sørge for at ikke kom til at spille.
Heldigvis findes der modpoler som Materazzi, som naturligvis giver Balotelli en kæmpe røvfuld sekundet de træder ind i spillertunnellen.
Han er så pisse sej!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Konsulenten » 21. apr 2010, 18:03

At Jonas "Baune" Borring åbenbart er ved at sætte et barn i verden. Der må for helvede være grænser.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 21. apr 2010, 19:04

at FCM fører mod OB i semien. :@

Hvem skal man håbe på ryger i pokalfinalen?

bogoe
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 15. okt 2007, 14:54
Geografisk sted: Søndenfjords

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af bogoe » 21. apr 2010, 19:55

Det pisser mig af at cannabis er ulovligt i Danmark. Og det der i virkeligheden pisser mig af, er den fordomsfuldhed og uvidenhed, som har ført til det snævertsyn, der betyder at forbudet opretholdes selvom en legalisering vil være meget mere gavnlig for samfundet end det nuværende forbud..
Some of those that work forces, are the same that burn crosses

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 22. apr 2010, 08:53

bogoe skrev:Det pisser mig af at cannabis er ulovligt i Danmark. Og det der i virkeligheden pisser mig af, er den fordomsfuldhed og uvidenhed, som har ført til det snævertsyn, der betyder at forbudet opretholdes selvom en legalisering vil være meget mere gavnlig for samfundet end det nuværende forbud..
Det er jeg så ikke helt så sikker på, at du har ret i. Det ville have nogle meget negative konsekvenser.

En afkriminalisering, derimod, ville være en rigtig god idé.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Martin » 22. apr 2010, 09:30

Konsulenten skrev:At Jonas "Baune" Borring åbenbart er ved at sætte et barn i verden. Der må for helvede være grænser.
Der er nu intet andet at gøre, end at håbe på at æg-doneren har et uhyrligt underbid!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Besvar