Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jonas K » 10. aug 2010, 11:25

Så tror da fanden der mangler penge i kommunerne

http://jp.dk/indland/article2145977.ece

9,5 mio for en fucking snotunge, han skulle snarere have lusinger og sendes på en øde Ø

Det pisser mig i den grad af
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. aug 2010, 12:18

Jonas K skrev:Så tror da fanden der mangler penge i kommunerne

9,5 mio for en fucking snotunge, han skulle snarere have lusinger og sendes på en øde Ø

Det pisser fandeme også mig af. De der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig kommer på overlevelseskurser i Norge samt andre udlandsrejser og hverdagen går med at stå på vandski og andre spændende ting. Og de der rent faktisk opfører sig ordentlig får IKKE EN SKID! Det er så grotesk latterligt.
Janteloven eksisterer IKKE!

Yngvesson
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Yngvesson » 13. aug 2010, 20:25

Det pisser mig af at vi ikke har noget lignende dette:

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 15. aug 2010, 09:49

Køllen I Møllen skrev:
Jonas K skrev:Så tror da fanden der mangler penge i kommunerne

Det pisser fandeme også mig af. De der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig kommer på overlevelseskurser i Norge samt andre udlandsrejser og hverdagen går med at stå på vandski og andre spændende ting. Og de der rent faktisk opfører sig ordentlig får IKKE EN SKID! Det er så grotesk latterligt.
Er ikke uenig i at det godt nok er mange penge (alt for mange) at smide efter én knægt, men tænk hvis ikke disse unger fik hjælp!? Tror i øvrigt ikke der har manglet lussinger i disse unge menneskers liv.
Det pisse mig sgu lidt af at det er her i synes kommunerne og staten bruger for mange penge, på unge mennesker med specielle behov som sikkert ikke har haft det nemt kva deres handicap.
- Sille

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 15. aug 2010, 11:31

Marseille pisser mig af... De 14000 kunne jeg da godt have brugt...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 15. aug 2010, 22:44

Så tæt på at kunne lave mayonaise og så langt fra..... ARGH! ...og ikke mere olie at øve sig med.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. aug 2010, 09:40

Provst i Brovst skrev:Så tæt på at kunne lave mayonaise og så langt fra..... ARGH! ...og ikke mere olie at øve sig med.
ARGH, nu må du sgu ind i kampen, morfar. Der er ikke noget nemmere i verden end at lave mayo! Rooooolig med olien (især i starten) og pisk så som ind i helvede.

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 16. aug 2010, 16:10

Lindvang skrev:
Provst i Brovst skrev:Så tæt på at kunne lave mayonaise og så langt fra..... ARGH! ...og ikke mere olie at øve sig med.
ARGH, nu må du sgu ind i kampen, morfar. Der er ikke noget nemmere i verden end at lave mayo! Rooooolig med olien (især i starten) og pisk så som ind i helvede.
Hvor gamle er i lige? 50+? Magen til for meget fritid skal man da lede længe efter.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. aug 2010, 17:15

Yngvesson skrev:
Lindvang skrev:
Hvor gamle er i lige? 50+? Magen til for meget fritid skal man da lede længe efter.
Det kræver ikke megen fritid at lave en omgang mayo. Desuden smager det ca 1.000.000.000 gange så godt! Prøv det (efter at have læst bagpå Nettos), og jeg er sikker på, at du fremover gerne spenderer 5 minutter af din - tilsyneladende - yderst sparsomme fritid på kvalitet.

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 16. aug 2010, 17:28

Lindvang skrev: Det kræver ikke megen fritid at lave en omgang mayo. Desuden smager det ca 1.000.000.000 gange så godt! Prøv det (efter at have læst bagpå Nettos), og jeg er sikker på, at du fremover gerne spenderer 5 minutter af din - tilsyneladende - yderst sparsomme fritid på kvalitet.
Haha. Mit indlæg er udelukkende skrevet på fordomme omkring folk der laver deres egne ting som ikke er sværer at få fat i på andre måder, eksempelvis folk der laver deres egen pasta (det er jo ikke ligefrem støve op i butikkerne). Og min fordom gik ligeså på mayo, men det kan da være at jeg tager fejl (synes dog stadig at det lyder som spild af tid når man nu kan købe den færdiglavet i butikken, hvor kvaliteten efter min mening er ok).

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. aug 2010, 17:36

Yngvesson skrev:
Lindvang skrev: Det kræver ikke megen fritid at lave en omgang mayo. Desuden smager det ca 1.000.000.000 gange så godt! Prøv det (efter at have læst bagpå Nettos), og jeg er sikker på, at du fremover gerne spenderer 5 minutter af din - tilsyneladende - yderst sparsomme fritid på kvalitet.
Haha. Mit indlæg er udelukkende skrevet på fordomme omkring folk der laver deres egne ting som ikke er sværer at få fat i på andre måder, eksempelvis folk der laver deres egen pasta (det er jo ikke ligefrem støve op i butikkerne). Og min fordom gik ligeså på mayo, men det kan da være at jeg tager fejl (synes dog stadig at det lyder som spild af tid når man nu kan købe den færdiglavet i butikken, hvor kvaliteten efter min mening er ok).
Mayo på tube smager af sur røv, og så er det fyldt med alt muligt pis og lort, som IKKE er nødvendigt for smagen. Prøv det!

At lave sin egen pasta er noget værre københavneri, selvom jeg erkender, at det smager godt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2010, 18:32

Lindvang skrev: Mayo på tube smager af sur røv, og så er det fyldt med alt muligt pis og lort, som IKKE er nødvendigt for smagen. Prøv det!

At lave sin egen pasta er noget værre københavneri, selvom jeg erkender, at det smager godt.
Jep, og samtidig kan man nemt lave det i forskellige varianter (Estragon er fremragende i den forbindelse).

Det pisser mig forøvrigt af at Provsten ikke engang kan finde ud af at røre den smule ingredienser sammen, uden det skiller.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 16. aug 2010, 19:53

Mikkel Thygesen den klamme lort!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2010, 20:01

thomasjn skrev:Mikkel Thygesen den klamme lort!
Det pisser mig mere af at min klub, laver sådan noget lort. Selvfølgelig skal vi ikke spille videre på den. Jeg er flov!
Med venlig Hilsen
--
Robert

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 16. aug 2010, 20:03

...

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Favoritspiller: Mæhle

Indlæg af vandmelonen » 16. aug 2010, 21:48

kristian bak pisser mig i den grad fucking meget af. Han laver jo ikke andet end at brokke sig den nar. Og står og roser den falske lorte stemning på stadion, magter simpelthen ikke at høre på ham. Hader ham og hader ALT og mener seriøst fucking ALT omkring ikast fc, der udover er jeg så mega skuffet og frustreret over tingene bare ikke fungere! ARGG!!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 16. aug 2010, 23:51

vandmelonen skrev:kristian bak pisser mig i den grad fucking meget af. Han laver jo ikke andet end at brokke sig den nar. Og står og roser den falske lorte stemning på stadion, magter simpelthen ikke at høre på ham. Hader ham og hader ALT og mener seriøst fucking ALT omkring ikast fc, der udover er jeg så mega skuffet og frustreret over tingene bare ikke fungere! ARGG!!
Hvor er jeg enig... Naturligvis skulle Ronnie have spillet bolden tilbage, men det giver sgu ikke Ikast ret til at save benene over på ham. Og nu kan man så læse diverse stupide kommentarer fra idioterne på heden.

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 17. aug 2010, 00:02

take your pick!!!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 17. aug 2010, 08:39

Pastorius skrev:
Det pisser mig mere af at min klub, laver sådan noget lort. Selvfølgelig skal vi ikke spille videre på den. Jeg er flov!
Hvorfor?

PK får lov at ligge i noget der ligner et halvt minut før den bliver tjattet ud. Hvis bønderne vil snakke fair play kunne de have sendt den ud med det samme i stedet for at vente til deres chance var væk. Jeg giver ikke en femøre for deres tuderi... som pisser mig af.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 17. aug 2010, 08:49

Worminator skrev:
Pastorius skrev:
Hvorfor?

PK får lov at ligge i noget der ligner et halvt minut før den bliver tjattet ud. Hvis bønderne vil snakke fair play kunne de have sendt den ud med det samme i stedet for at vente til deres chance var væk. Jeg giver ikke en femøre for deres tuderi... som pisser mig af.
Der hvor du går galt i byen er at sammenligne os med bønderne. Uanset hvem vi spiller mod, skal vi holde os for gode til at falde ned på det niveau. Ellers er der jo ikke mange herinde der mener at vi at FCM er et eksempel til efterfølgelse.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar