Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Så tror da fanden der mangler penge i kommunerne
http://jp.dk/indland/article2145977.ece
9,5 mio for en fucking snotunge, han skulle snarere have lusinger og sendes på en øde Ø
Det pisser mig i den grad af
9,5 mio for en fucking snotunge, han skulle snarere have lusinger og sendes på en øde Ø
Martin P - ægte Aalborg
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser fandeme også mig af. De der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig kommer på overlevelseskurser i Norge samt andre udlandsrejser og hverdagen går med at stå på vandski og andre spændende ting. Og de der rent faktisk opfører sig ordentlig får IKKE EN SKID! Det er så grotesk latterligt.Jonas K skrev:Så tror da fanden der mangler penge i kommunerne
Janteloven eksisterer IKKE!
Det pisser mig af at vi ikke har noget lignende dette:
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Er ikke uenig i at det godt nok er mange penge (alt for mange) at smide efter én knægt, men tænk hvis ikke disse unger fik hjælp!? Tror i øvrigt ikke der har manglet lussinger i disse unge menneskers liv.Køllen I Møllen skrev:Det pisser fandeme også mig af. De der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig kommer på overlevelseskurser i Norge samt andre udlandsrejser og hverdagen går med at stå på vandski og andre spændende ting. Og de der rent faktisk opfører sig ordentlig får IKKE EN SKID! Det er så grotesk latterligt.Jonas K skrev:Så tror da fanden der mangler penge i kommunerne
Det pisse mig sgu lidt af at det er her i synes kommunerne og staten bruger for mange penge, på unge mennesker med specielle behov som sikkert ikke har haft det nemt kva deres handicap.
- Sille
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Marseille pisser mig af... De 14000 kunne jeg da godt have brugt...
SVEND GOLLE SUPPORT
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Så tæt på at kunne lave mayonaise og så langt fra..... ARGH! ...og ikke mere olie at øve sig med.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Lindvang
ARGH, nu må du sgu ind i kampen, morfar. Der er ikke noget nemmere i verden end at lave mayo! Rooooolig med olien (især i starten) og pisk så som ind i helvede.Provst i Brovst skrev:Så tæt på at kunne lave mayonaise og så langt fra..... ARGH! ...og ikke mere olie at øve sig med.
Hvor gamle er i lige? 50+? Magen til for meget fritid skal man da lede længe efter.Lindvang skrev:ARGH, nu må du sgu ind i kampen, morfar. Der er ikke noget nemmere i verden end at lave mayo! Rooooolig med olien (især i starten) og pisk så som ind i helvede.Provst i Brovst skrev:Så tæt på at kunne lave mayonaise og så langt fra..... ARGH! ...og ikke mere olie at øve sig med.
-
Lindvang
Det kræver ikke megen fritid at lave en omgang mayo. Desuden smager det ca 1.000.000.000 gange så godt! Prøv det (efter at have læst bagpå Nettos), og jeg er sikker på, at du fremover gerne spenderer 5 minutter af din - tilsyneladende - yderst sparsomme fritid på kvalitet.Yngvesson skrev:Hvor gamle er i lige? 50+? Magen til for meget fritid skal man da lede længe efter.Lindvang skrev:ARGH, nu må du sgu ind i kampen, morfar. Der er ikke noget nemmere i verden end at lave mayo! Rooooolig med olien (især i starten) og pisk så som ind i helvede.Provst i Brovst skrev:Så tæt på at kunne lave mayonaise og så langt fra..... ARGH! ...og ikke mere olie at øve sig med.
Haha. Mit indlæg er udelukkende skrevet på fordomme omkring folk der laver deres egne ting som ikke er sværer at få fat i på andre måder, eksempelvis folk der laver deres egen pasta (det er jo ikke ligefrem støve op i butikkerne). Og min fordom gik ligeså på mayo, men det kan da være at jeg tager fejl (synes dog stadig at det lyder som spild af tid når man nu kan købe den færdiglavet i butikken, hvor kvaliteten efter min mening er ok).Lindvang skrev: Det kræver ikke megen fritid at lave en omgang mayo. Desuden smager det ca 1.000.000.000 gange så godt! Prøv det (efter at have læst bagpå Nettos), og jeg er sikker på, at du fremover gerne spenderer 5 minutter af din - tilsyneladende - yderst sparsomme fritid på kvalitet.
-
Lindvang
Mayo på tube smager af sur røv, og så er det fyldt med alt muligt pis og lort, som IKKE er nødvendigt for smagen. Prøv det!Yngvesson skrev:Haha. Mit indlæg er udelukkende skrevet på fordomme omkring folk der laver deres egne ting som ikke er sværer at få fat i på andre måder, eksempelvis folk der laver deres egen pasta (det er jo ikke ligefrem støve op i butikkerne). Og min fordom gik ligeså på mayo, men det kan da være at jeg tager fejl (synes dog stadig at det lyder som spild af tid når man nu kan købe den færdiglavet i butikken, hvor kvaliteten efter min mening er ok).Lindvang skrev: Det kræver ikke megen fritid at lave en omgang mayo. Desuden smager det ca 1.000.000.000 gange så godt! Prøv det (efter at have læst bagpå Nettos), og jeg er sikker på, at du fremover gerne spenderer 5 minutter af din - tilsyneladende - yderst sparsomme fritid på kvalitet.
At lave sin egen pasta er noget værre københavneri, selvom jeg erkender, at det smager godt.
Jep, og samtidig kan man nemt lave det i forskellige varianter (Estragon er fremragende i den forbindelse).Lindvang skrev: Mayo på tube smager af sur røv, og så er det fyldt med alt muligt pis og lort, som IKKE er nødvendigt for smagen. Prøv det!
At lave sin egen pasta er noget værre københavneri, selvom jeg erkender, at det smager godt.
Det pisser mig forøvrigt af at Provsten ikke engang kan finde ud af at røre den smule ingredienser sammen, uden det skiller.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Mikkel Thygesen den klamme lort!
Det pisser mig mere af at min klub, laver sådan noget lort. Selvfølgelig skal vi ikke spille videre på den. Jeg er flov!thomasjn skrev:Mikkel Thygesen den klamme lort!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
kristian bak pisser mig i den grad fucking meget af. Han laver jo ikke andet end at brokke sig den nar. Og står og roser den falske lorte stemning på stadion, magter simpelthen ikke at høre på ham. Hader ham og hader ALT og mener seriøst fucking ALT omkring ikast fc, der udover er jeg så mega skuffet og frustreret over tingene bare ikke fungere! ARGG!!
Hvor er jeg enig... Naturligvis skulle Ronnie have spillet bolden tilbage, men det giver sgu ikke Ikast ret til at save benene over på ham. Og nu kan man så læse diverse stupide kommentarer fra idioterne på heden.vandmelonen skrev:kristian bak pisser mig i den grad fucking meget af. Han laver jo ikke andet end at brokke sig den nar. Og står og roser den falske lorte stemning på stadion, magter simpelthen ikke at høre på ham. Hader ham og hader ALT og mener seriøst fucking ALT omkring ikast fc, der udover er jeg så mega skuffet og frustreret over tingene bare ikke fungere! ARGG!!
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Hvorfor?Pastorius skrev:Det pisser mig mere af at min klub, laver sådan noget lort. Selvfølgelig skal vi ikke spille videre på den. Jeg er flov!thomasjn skrev:Mikkel Thygesen den klamme lort!
PK får lov at ligge i noget der ligner et halvt minut før den bliver tjattet ud. Hvis bønderne vil snakke fair play kunne de have sendt den ud med det samme i stedet for at vente til deres chance var væk. Jeg giver ikke en femøre for deres tuderi... som pisser mig af.
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
Der hvor du går galt i byen er at sammenligne os med bønderne. Uanset hvem vi spiller mod, skal vi holde os for gode til at falde ned på det niveau. Ellers er der jo ikke mange herinde der mener at vi at FCM er et eksempel til efterfølgelse.Worminator skrev:Hvorfor?Pastorius skrev:Det pisser mig mere af at min klub, laver sådan noget lort. Selvfølgelig skal vi ikke spille videre på den. Jeg er flov!thomasjn skrev:Mikkel Thygesen den klamme lort!
PK får lov at ligge i noget der ligner et halvt minut før den bliver tjattet ud. Hvis bønderne vil snakke fair play kunne de have sendt den ud med det samme i stedet for at vente til deres chance var væk. Jeg giver ikke en femøre for deres tuderi... som pisser mig af.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert