Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 8. okt 2010, 10:41

Pastorius skrev:
Kunji skrev:Da AaB blev mestre i 2008 tabte vi 2 ud af tre kampe mod FCM (sølv) og vandt ingen af de tre opgør mod FCK (bronze). Så var vi vel heller ikke det bedste hold i DK...
Det kan ikke sammenlignes. Wozniacki spiller flere kampe og turneringer end den øvrige top 10 og skraber på den måde flere point ind. Meget dygtig tennisspiller, ja! Den bedste tennisspiller i verden, nej! Og hun bliver det aldrig, hvis ikke hun bliver en bedre offensiv spiller.
Hun vinder altså også mange kampe. Siden Wimbledon har hun vel kun tabt én kamp (den i US OPEN), og i de turneringer hun har deltaget i, har der i de fleste været deltagelse af den del af verdenstoppen, der pt. ikke er skadede. For mig at se er det da en større præstation at levere konstant over en lang periode end at vinde en enkelt turnering, der tilfældigvis er udvalgt til at være stor. Kan hun holde det niveau hun har præsteret på siden Wimbledon, så er det da ganske fortjent at hun ligger nummer et.[/quote]

Ingen siger, at hun ikke har fortjent, at være nr. 1, på ranglisten. Hun er bare ikke verdens bedste tennisspiller, hvilket jeg er fuldstændig enig i. Hun slår ikke Serena 10 ud af 10 gange, men spiller, til gengæld, en million kampe.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 8. okt 2010, 10:59

-Larsen skrev: Ingen siger, at hun ikke har fortjent, at være nr. 1, på ranglisten. Hun er bare ikke verdens bedste tennisspiller, hvilket jeg er fuldstændig enig i. Hun slår ikke Serena 10 ud af 10 gange, men spiller, til gengæld, en million kampe.
Altså, så længe Serena er skadet, er der da ingen tvivl om at hun slår hende, og hendes ranglisteplacering er selvfølgelig et resultat af at Serena er skadet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 8. okt 2010, 11:09

Pastorius skrev:
-Larsen skrev: Ingen siger, at hun ikke har fortjent, at være nr. 1, på ranglisten. Hun er bare ikke verdens bedste tennisspiller, hvilket jeg er fuldstændig enig i. Hun slår ikke Serena 10 ud af 10 gange, men spiller, til gengæld, en million kampe.
Altså, så længe Serena er skadet, er der da ingen tvivl om at hun slår hende, og hendes ranglisteplacering er selvfølgelig et resultat af at Serena er skadet.
Det er lige før jeg vil vove den påstand, at du kan erstatte Serena, med Venus, Clijsters, Henin og måske et par stykker andre. Dog skal hun have kredit, for stabiliteten, Ivanovic er et godt eksempel på modsatte, ligesom Sharapova.

Alt i alt, så er kvindetennis egentlig dødsygt, så vi kan sagtens lade den ligge her, hehe.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 8. okt 2010, 11:22

limey skrev:
Reto skrev:Det pisser mig af at danske "tennisikoner" som Michael Tauson nu hævder, at Wozniackis aktuelle ranglisteplacering hører til på samme niveau som Riis tour sejr eller EM 92 (manden udtalte i live interview, at det var EM 2002, hvilket vel siger alt om mandens ekspertise).

Bevares, det er fedt at hun eksponerer Danmark så flot. Nr 1 på verdensranglisten er en kæmpe bedrift, og jeg har stor respekt for hende som sportsudøver og alt det der. Men hallo, hun har jo ikke vundet det største indenfor sin sport, en grand slam. Hun har vel ikke engang været rigtigt tæt på trods en finaledeltagelse. Kom igen med de sammenligninger, når hun har vundet en af de 4 store.
Men når (hvis) hun gør det, synes jeg også at sammenligningen begynder at blive acceptabel. Riis snød jo i 96 og ville have været smidt ud hvis det var blevet opdaget, hvilket trækker voldsomt nedad i min optik. At Tauson så prøver at tale det mere op, lægger jeg ikke så meget i. Dansk tennis har jo tørstet efter ikoner nu da både Tauson, Fetterlein eller Carlsen synes at have svært ved at kunne komme i top 500.
Jeg vil købe en hat og æde den, hvis der var en eneste rytter inden for top 20, der ikke snød i 96. Epo gør dig desuden heller ikke til en overmenneskelig maskine, det øger din præstation ja, men en rytter som Thomas Voeckler vil aldrig kunne vinde touren, også selvom han dopede sig, og alle dem over ikke gjorde.
Hader København!

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poul Hat » 8. okt 2010, 12:44

Reto skrev:Det pisser mig af at danske "tennisikoner" som Michael Tauson nu hævder, at Wozniackis aktuelle ranglisteplacering hører til på samme niveau som Riis tour sejr eller EM 92 (manden udtalte i live interview, at det var EM 2002, hvilket vel siger alt om mandens ekspertise).

Bevares, det er fedt at hun eksponerer Danmark så flot. Nr 1 på verdensranglisten er en kæmpe bedrift, og jeg har stor respekt for hende som sportsudøver og alt det der. Men hallo, hun har jo ikke vundet det største indenfor sin sport, en grand slam. Hun har vel ikke engang været rigtigt tæt på trods en finaledeltagelse. Kom igen med de sammenligninger, når hun har vundet en af de 4 store.
Det pisser mig af, at vi som samfund insisterer på at sammenligne og rangliste tordenskrald og rundetårn.
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 8. okt 2010, 14:25

at jeg igen er uden tv-signal fordi Stofa åbenbart er nogen idioter til at vedligeholde... Det er tredje eller fjerde gang i løbet af kort tid jeg ikke har signal. Lorte Stofa!!!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 8. okt 2010, 15:38

alithebeast skrev: Jeg vil købe en hat og æde den, hvis der var en eneste rytter inden for top 20, der ikke snød i 96. Epo gør dig desuden heller ikke til en overmenneskelig maskine, det øger din præstation ja, men en rytter som Thomas Voeckler vil aldrig kunne vinde touren, også selvom han dopede sig, og alle dem over ikke gjorde.
Overordnet er jeg enig, men det rokker ikke en tøddel ved at han er en svindler og en skamplet på sporten. Argumentet med at fordi alle andre også snød, er det i orden, er simpelthen ikke tilfredsstillende. I min verden rangerer Bjarne Riis præstation i 96 ingen steder.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 8. okt 2010, 18:18

Selvfølgelig snød Bjarne Riis, han kommer jo fra Herning...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 9. okt 2010, 09:19

Herning, pisser mig af.

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 12. okt 2010, 22:24

Det pisser mig af at vi er ved at få amerikanske tilstande i de tv-reklamer som man er tvangsindlagt til at kigge på, når man ser fodbold. I øjeblikket er der specielt to reklamer der pisser mig af: loctite (kontaktlim) og færdselsstyrelsen (den med at passe på farten på landeveje, fordi der bor mennesker der er bekymrede). FOR S#€%& i behøver ikke skriver at jeg ikke skal prøve at lime mig fast under en flyvinge med jeres lårte lim og i behøver FOR H#&%€#€ ikke skrive at jeg ikke skal stille inventaret fra dagligstuen ud på landevejen!!

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Oder » 12. okt 2010, 23:56

Thorshauge skrev:Det pisser mig af at vi er ved at få amerikanske tilstande i de tv-reklamer som man er tvangsindlagt til at kigge på, når man ser fodbold. I øjeblikket er der specielt to reklamer der pisser mig af: loctite (kontaktlim) og færdselsstyrelsen (den med at passe på farten på landeveje, fordi der bor mennesker der er bekymrede). FOR S#€%& i behøver ikke skriver at jeg ikke skal prøve at lime mig fast under en flyvinge med jeres lårte lim og i behøver FOR H#&%€#€ ikke skrive at jeg ikke skal stille inventaret fra dagligstuen ud på landevejen!!
Og så er det slet ikke slemt endnu, da jeg boede i England blev jeg lidt overrasket over at min mælk "may contain milk" og mine peanuts "may contain nuts".

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 13. okt 2010, 07:27

Det er ikke så svært at undgå tv-reklamer. Jeg har i snart 10 år boycottet dem, enten ved at zappe væk når de kom, eller skrue helt ned fra lyden og lave noget andet i mellemtiden. Reklamerne kommer jo i lange blokke og ikke som i USA, hvor der kun er få reklamer pr. gang, men hvor de til gengæld kommer hvert femte minut. Derfor passer det ofte med at man kan nå en tur på tønden, eller skrive et harmdirrende indlæg på debatsiden, hvorefter ens ønskede tv-program nok er ved at være klar. Når jeg så en sjældent gang kommer i biografen kan jeg konstatere at jeg ikke er gået glip af noget de sidste 10 år. Kims onde bror og Minna og Gunnar kører tilsyneladende på samme blus som dengang.

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jonas K » 14. okt 2010, 12:04

Det pisser mig af at få en parkeringsbøde kl. 00:30, især når den er noget så uberettiget
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 17. okt 2010, 16:26

Den seneste udvikling i fodboldens verden pisser mig af! AaB er bundhold, Liverpool er bundhold og endda ved at tabe til Everton og Barca ligger kun nr. 2. Lorte fodbold.

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Simon-RS » 17. okt 2010, 17:02

thomasjn skrev:Den seneste udvikling i fodboldens verden pisser mig af! AaB er bundhold, Liverpool er bundhold og endda ved at tabe til Everton og Barca ligger kun nr. 2. Lorte fodbold.
Det pisser mig af at AaB er bundhold.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 18. okt 2010, 11:11

At jeg idag er nødt til at holde med FCM i kampen mellem FCM og Randers i håbet om at der ikke bliver længere afstand til den rigtige side af stregen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. okt 2010, 21:26

Lady Gaga. Så bliver musik fandeme ikke mere pinlig. Kunne måske, til nød, acceptere at børn hører det men at voksne mennesker som lemminger kaster sig ud over kanten er fandeme over min fatteevne. TAG JER SGU DA SAMMEN FOR HELVEDE!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Simon-RS » 23. okt 2010, 18:52

At Esbjerg fik 2-2
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. okt 2010, 18:54

At det er Breaking News på tv2News at en dansk soldat er blevet dræbt i Afghanistan. Hvad er det der er så "breaking" ved den nyhed? Vi er sgu da i krig for h......
Janteloven eksisterer IKKE!

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mebega » 23. okt 2010, 19:37

Køllen I Møllen skrev:At det er Breaking News på tv2News at en dansk soldat er blevet dræbt i Afghanistan. Hvad er det der er så "breaking" ved den nyhed? Vi er sgu da i krig for h......
Tv2 News - og Ulla Terkelsen i særdeleshed - pisser mig af. En tv-kanal dedikeret til ligegyldig politisk pidderpladder og lunkne aktietips kunne jeg godt være foruden.
Mennesker der 'kræver' satire på DR pisser mig også af. Ligesom DR også pisser mig af.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Besvar