Fremtidig transferdebat - input modtages!

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Fremtidig transferdebat - input modtages!

Indlæg af alithebeast » 17. feb 2011, 15:35

Skal den gamle transfertråd være sticky til evig tid?
Hader København!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Fremtidig transferdebat - input modtages!

Indlæg af MrBangDK » 18. feb 2011, 08:02

alithebeast skrev:Skal den gamle transfertråd være sticky til evig tid?
Den får vist lov at stå indtil der er gennemtænkt en ny transfertråds-løsning... Der henvises jo til denne tråd, hvor man får forklaret hvorfor der ikke er oprettet en ny transfertråd..

Glæder mig til at diskutere transfers igen.. har nogle sindssygt gode og totalt urealistiske forslag... :D

/Bang
Ska' vi hak'?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Fremtidig transferdebat - input modtages!

Indlæg af FlæskeFrank » 24. feb 2011, 19:22

En alternativ løsning og måske med et glimt i øjet, så kunne der i foråret være to transfertråde 1) AaB i superligaen 2) AaB i 1.division. Så kunne der jo i specielt tråd 2 drøftes om hvem, som skal erstattes af talent og hvem holdets stamme skal bygges op over.

Den oplagte ville jo snakken om f.eks. Wæhler og Zaza. Som erstatning for Wæhler bliver nok ikke Frederik Risp, men snarere Jens Kristian Sørensen, hvis det gælder 1.division.

Men jeg tror behovet for at starte en tråd(eller to) op er stort. Da vi mangler en sådan debatmulighed. Hvis vores trup ikke var så stor kunne en kontraktfriespillere også være en velegnet tråd. Risgaard er meget aktuel og Razak Omotoyossi drøftes også en del pt. Så den trådtype kunne måske supplere de andre i perioder.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Fremtidig transferdebat - input modtages!

Indlæg af alithebeast » 7. mar 2011, 09:21

Jeg synes som andre, at transfertråden bør have sit helt eget underfora, hvor hvert enkelt emne kan diskuteres i en tråd for sig. Som det er nu, der dukker der både en tråd om spilleren op, og der bliver skrevet i transfertråden, det gør det umuligt at følge ordentligt med.

Da underforaet om håndbold snart er historie, vil der ikke engang skulle laves endnu et underfora, det skulle bare skifte navn til Transferdebat.
Hader København!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Fremtidig transferdebat - input modtages!

Indlæg af 634 » 7. mar 2011, 22:37

Jeg tror også det er rigtigt med et forum for sig til Transferdebat.
Dernæst er det et seriøst debatemne, og alle indlæg som ikke fører noget nyt ind i debatten, skal bare slettes. Det må det også være med platte indlæg som "helt enig" og lignende fyld.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Fremtidig transferdebat - input modtages!

Indlæg af Debatjuntaen » 1. maj 2011, 21:09

Vi har valgt at gå med forslaget om et separat transferforum. Forummet kan nu findes mellem "AaB Fodbold" og "Fodbold generelt".

Emnet her får lov at blive, da vi nu gerne vil have meldinger om, hvordan I synes, at det fungerer!

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Fremtidig transferdebat - input modtages!

Indlæg af Jakobsen » 28. jan 2018, 19:16

Hvad med at gøre transferønsker-tråden lidt mere generel i stedet for kun til transferønsker? I de her år er det interessante lige så meget transferpolitiken og de ting AaB gør/ikke gør i transfervinduerne. Derfor synes jeg det giver mening, hvis man også kan diskutere de store linjer i et transfervindue uden at risikere at gå off-topic. En transfervindue tråd er langt mere interessant end en tråd, hvor vi kun må diskutere ønsker. Her kan vi også diskutere om kursen udstukket af AaB er rigtig og det har folk bare en mening om uagtet ingen af os har indflydelse på det.

Hvad tænker i andre om dette? Det kunne selvfølgelig også være en mulighed med både en Transferønsker tråd og en til de større linjer. De to ting hænger bare så meget sammen, at det er svært altid at skille ad.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar