Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Yankee » 31. maj 2011, 11:20

Funky skrev: Kunne ligne at AGF får et halvgodt hold næste sæson. Duncan OG Graulund sammen = giftigt.
Sålænge de stiller op med følgende bagkæde:

Stephan Rasmussen
Jerry Lucena - Artur Sorin - Mark Howard - Adam Eckersley

... Så er jeg ikke skræmt :thumbsup:

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af budo » 31. maj 2011, 22:12

Hvis Duncan fortsætter med at være så meget skadet som han har været i foråret, så er det jo reelt kun ca. 1/3 af sæsonens kampe han kan spille 100%. Graulund balancere vel også mellem skader og voldsdomme, så der er god fornuft i at de også signer med Aabech.

Duncans betydning i foråret skal bestemt bestemt ikke undervurderes, men hvis vi kigger på rent scoringsgennemsnit så har det været pænt uden at være prangende? Han har scoret 4 "rigtige" mål (+ 2 på straffe som Würtz jo normalt ville have taget) i 14 kampe. Due har scoret 3 i 11 kampe og Kayke har scoret 3 i 9 kampe, så han (Duncan) har jo ikke ligefrem bombet resten af holdet sønder og sammen.

Det store spørgsmål bliver hvad Lynge og KN finder i stedet, hvis det hedder Curth/Helenius igen næste sæson, så kan jeg nok godt finde ud af at være misundelig på GF.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af AaB1978 » 1. jun 2011, 16:14

Brian Steen Nielsen siger, at Duncan til AGF er løgn og latin

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/bs ... n-historie" onclick="window.open(this.href);return false;

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af sulakvelidze » 1. jun 2011, 17:33

salling23 skrev:
hje1980 skrev:
A_Strandfelt skrev:Duncan skulle efter sigende have skrevet under med AGF: http://tv2sport.dk/node/79102" onclick="window.open(this.href);return false;
Og kender man dem ret, snakker de allerede top 3 og også gerne sølv og Champions League...
Nej, det gør vi ikke.
Og man skulle måske ikke råbe specielt højt herinde http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=14377 :cool:
Skulle være god nok med Dunken Dunken
Ah, der er vel forskel på at diskutere muligheden for en femteplads, når man rent faktisk havde den i hænderne to gange i sæsonens tredjesidste kamp - og så på at bræge op Erik Rasmussen-style om, at ens hold er lige så godt som FCK's? Og det er vel det sidste, AGF først og fremmest er blevet til grin i hele Danmark på?

Når det er sagt, stiller jeg mig gerne op i køen med dem, der forventer en stor sæson for AGF. Holdet er åbenlyst for stærkt til bunden af superligaen. (Det var en skandale på Randers-niveau, at I rykkede ned med det materiale). Og med de rette forstærkninger og ny gejst i en fodboldsulten by kan jeg ikke se, hvorfor det ikke skulle blive AGF, der banker på til top tre-fire stykker i næste sæson. Hvis I altså kan holde benene på jorden, når I er på en delt førsteplads efter anden spillerunde, men det lader til, at I nu har en træner, der kan forhindre tidligere tiders dumheder på det område.

Til gengæld er og bliver Brian Steen da en hat af dimensioner. Først giver han Kim Aabech en kæmpe personlig sviner og udstiller ham nærmest som en, man som professionel fodboldklub slet ikke bør røre ved. Og så forsøger han alligevel at fremstå prof og fuld af stil med sit "Det bliver mellem os og Kim, hvad der gik galt".
Altså, enten holder man sin kæft, eller også gør man ikke. Det der med at svine andre til og så prøve at få det til at se ud, som om man slet ikke gør det alligevel, er bare for lavt.

Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Mogensen » 2. jul 2011, 09:49

mon ikke vi kan få ham på lån igen

http://www.bold.dk/nyt/Duncan-efterladt ... -i-Glasgow" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Brodernumsi » 2. jul 2011, 10:24

Mogensen skrev:mon ikke vi kan få ham på lån igen

http://www.bold.dk/nyt/Duncan-efterladt ... -i-Glasgow" onclick="window.open(this.href);return false;
Go spas at læse kommentarerne til den artikel, bla to Brøndby fans der diskuterer om Simon Bræmer er god nok til deres angreb. :)
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17. jun 2011, 09:18
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af kzoze » 2. jul 2011, 10:39

kunne være nice hvis han kom tilbage :thumbsup:
Uden synd - ingen frelse

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af tommas jensen » 2. jul 2011, 11:27

kzoze skrev:kunne være nice hvis han kom tilbage :thumbsup:
Den tilslutter jeg mig :thumbsup:

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af salling23 » 3. jul 2011, 15:37

Der skulle eftersigende være bud efter ham fra os (AGF), Brøndby og en udenlandsk klub
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17. jun 2011, 09:18
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af kzoze » 3. jul 2011, 16:16

salling23 skrev:Der skulle eftersigende være bud efter ham fra os (AGF), Brøndby og en udenlandsk klub
hvor har du hørt at vi har givet bud. :thumbsup: :aabfan:
Uden synd - ingen frelse

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Mr Alex » 3. jul 2011, 16:27

kzoze skrev:
salling23 skrev:Der skulle eftersigende være bud efter ham fra os (AGF), Brøndby og en udenlandsk klub
hvor har du hørt at vi har givet bud. :thumbsup: :aabfan:
Hvis du læser ordenligt, så står der ikke at vi har givet et bud, men at det derimod er AGF, Brøndby og en udenlandsk klub.

Thorshauge

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Thorshauge » 3. jul 2011, 16:39

Mr Alex skrev:
kzoze skrev:
salling23 skrev:Der skulle eftersigende være bud efter ham fra os (AGF), Brøndby og en udenlandsk klub
hvor har du hørt at vi har givet bud. :thumbsup: :aabfan:
Hvis du læser ordenligt, så står der ikke at vi har givet et bud, men at det derimod er AGF, Brøndby og en udenlandsk klub.
Han er GF'er

Besvar