Nicholas Gotfredsen fra Aarhus Fremad

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Mogens » 29. jun 2011, 17:40

Men nu er det (muligvis) sådan det forholder sig, at hans ferie ligger nu. Om han stadig vil arbejde i sin ferie er jo hans eget valg, og jeg har personligt ingen problemer med, at han holder ferie nu.

Desværre skal vi jo nok afvente lidt, før vi kan skrive kontrakt med evt. profiler og ikke nogle unge, forholdsvis ukendte spillere. Dermed passer tidspunktet i mine øjne ok nu. Samtidig vælger jeg at tro, at han stadig har nogle kompetente folk til at hjælpe - jeg er ret sikker på, at AaB´s søgen efter nye spillere ikke ligger helt stille det stykke tid, Lynge evt. har valgt at holde ferie.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Sauer » 29. jun 2011, 17:51

Gnu skrev:For min skyld måtte han da godt holde ferie i marts, hvor truppen alligevel er sammensat. Han kan fx også holde ferie fra 1. september, når vinduet igen er lukket. Jeg mener bare det er en fejlprioritering at feriere midt i transfervinduet, når truppen skal gøres klar til sæsonstart.

og hvis manden alligevel render rundt og snakker i telefon, mens han har fri, så kan han da lige så godt vente med at holde ferie, så han kan trække stikket ordentligt ud. Det ville da være optimalt for alle parter.
Lynges funktion var jo ikke bare at sidde på kontoret og banke 7-9-13 under bordet, og så ellers krydse fingre for at vi ville overleve. Hans opgave var at tage ansvar, og at tage de tæsk som medierne og Ove Christensen gerne deler ud. Desuden har Lynge jo sådan set fortalt, at man ikke skal forvente den store tilgang, da han egentlig anser truppen for at være god. Vi andre kan så være uenige og mene at han har rigtig travlt med at købe og sælge, men ud fra alle udmeldingerne, så lader dette ikke til at være tilfældet. Interessen for AaBs spillere er, i følge Lynge himself, også til at overse, og det er kun Lucas man fornemmer lidt interesse omkring.

Der sker formentligt mange ting udover det der bliver meldt ud til pressen, men dette er nu engang det vi har at forholde os til. Hellere at han holder ferie nu end sidst i transfervinduet eller midt i eksempelvis en overlevelseskampen.

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Eagledrop » 29. jun 2011, 19:42

Sauer skrev:
Gnu skrev:For min skyld måtte han da godt holde ferie i marts, hvor truppen alligevel er sammensat. Han kan fx også holde ferie fra 1. september, når vinduet igen er lukket. Jeg mener bare det er en fejlprioritering at feriere midt i transfervinduet, når truppen skal gøres klar til sæsonstart.

og hvis manden alligevel render rundt og snakker i telefon, mens han har fri, så kan han da lige så godt vente med at holde ferie, så han kan trække stikket ordentligt ud. Det ville da være optimalt for alle parter.
Lynges funktion var jo ikke bare at sidde på kontoret og banke 7-9-13 under bordet, og så ellers krydse fingre for at vi ville overleve. Hans opgave var at tage ansvar, og at tage de tæsk som medierne og Ove Christensen gerne deler ud. Desuden har Lynge jo sådan set fortalt, at man ikke skal forvente den store tilgang, da han egentlig anser truppen for at være god. Vi andre kan så være uenige og mene at han har rigtig travlt med at købe og sælge, men ud fra alle udmeldingerne, så lader dette ikke til at være tilfældet. Interessen for AaBs spillere er, i følge Lynge himself, også til at overse, og det er kun Lucas man fornemmer lidt interesse omkring.

Der sker formentligt mange ting udover det der bliver meldt ud til pressen, men dette er nu engang det vi har at forholde os til. Hellere at han holder ferie nu end sidst i transfervinduet eller midt i eksempelvis en overlevelseskampen.
Så det korte af det lange: Ingen penge at købe for, og intet at sælge, da det vi har spiller som en sæk kartofler. Og Gotfredsen lyder som om han kan udfylde en plads i forsvaret, og det har jo om noget slet ikke været specielt vidunderligt sidste sæson. Så jeg stoler på Kent, Kuhn og Lynge. Tror de på ham, så gør jeg også. Wupti-Wuu. Kom så med den nye sæson så vi kan finde ud af om vi er købt eller solgt.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Freddie » 30. jun 2011, 06:49

Du udtrykker det ikke lige præcis som jeg ville have gjort det, men bottom line er vel, at vi skal vise mod, og næppe blivere ret aktive på markedet.
Dog må jeg anføre, at sidst AaB var i en lignende situation endte det med et fremragende dansk mesterskab i 1994/1995. Jeg glæder mig til den nye sæson, og ser meget frem til fair play fra dommerne samt en spændende udviklingsfase på spillere, der ellers ikke ville få chancen, men som nu kan få optimale muligheder.
Jeg er en af dem, der har set Gotfredsen spille prøvekamp og hvis han kan holde det niveau han viste i de 90 minutter er jeg sikker på, at vi har en ny stamspiller indcen længe. Han er mindst lige så logisk som da vi hentede en komplet ukendt 18-årig Michael Jakobsen i Holland som wild card.
Eagledrop skrev:
Så det korte af det lange: Ingen penge at købe for, og intet at sælge, da det vi har spiller som en sæk kartofler. Og Gotfredsen lyder som om han kan udfylde en plads i forsvaret, og det har jo om noget slet ikke været specielt vidunderligt sidste sæson. Så jeg stoler på Kent, Kuhn og Lynge. Tror de på ham, så gør jeg også. Wupti-Wuu. Kom så med den nye sæson så vi kan finde ud af om vi er købt eller solgt.

twitmc
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 6. aug 2008, 18:49
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicholas Gotfredsen fra Aarhus Fremad

Indlæg af twitmc » 11. jul 2011, 07:48

Ja så kom han på kontrakt i AaB alligevel nu. Velkommen til ham osse.

Strandfelt
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 9. okt 2008, 15:22

Re: Nicholas Gotfredsen fra Aarhus Fremad

Indlæg af Strandfelt » 11. jul 2011, 10:39

twitmc skrev:Ja så kom han på kontrakt i AaB alligevel nu. Velkommen til ham osse.
Der er vel ikke skrevet under på noget endnu, selvom alt tyder på at det kun er et spørgsmål om tid.

http://www.bold.dk/nyt/Lynge-Proevespil ... hele-vejen" onclick="window.open(this.href);return false;

http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/3907 ... varstalent" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Nicholas Gotfredsen fra Aarhus Fremad

Indlæg af Walther » 11. jul 2011, 13:13

Han deltog i træningen idag, og selvom det er lidt tidligt at sige noget om hans niveau, så virkede han meget boldsikker og som et frisk pust.
Han var bestemt ikke bange for at råbe lidt og virkede sikker i sine pasninger.

På baggrund af den smule jeg så, vil jeg erklære mig positiv overfor at få ham spillet ind.
Han virker som en spiller der om relativ kort tid kan gøre sig gældende på holdet.
Fingers crossed. :)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Nicholas Gotfredsen fra Aarhus Fremad

Indlæg af swfc » 14. jul 2011, 10:03

Så er Nicholas officielt i AaB i 2 år (aabsport.dk)
AaB i hjertet

AltidAaB
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 10. apr 2008, 13:53
Geografisk sted: 2200

Re: Nicholas Gotfredsen fra Aarhus Fremad

Indlæg af AltidAaB » 14. jul 2011, 10:54

Jeg forholder mig positivt til de ting, der er sket i truppen forud for den nye sæson. Selvom holdet på papiret er svækket i forhold til foråret, så tror jeg faktisk på, at vi kan få et okay efterår.

Vi har fået generationsskifte på målmandsposten, forlænget med vigtig assistspiller, udvist ansvarlighed rent økonomisk og fået ro på trænerteamet for de næste par år. Andre hold har gjort mere markante ting, men under de givne økonomiske omstændigheder, er jeg tilfreds (håber på at venstrebacken også kommer på plads).

Alt i alt glæder jeg mig rigtig meget til den nye sæson – håber på en 7.-8. plads ved efterårets slutning, men vigtigst; at der er lidt luft til nedrykningsstregen…
Alltid rött, alltid rätt!

Besvar