Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af jonas386 » 7. jul 2011, 22:11

Holm-o1 skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor en keeper?
Jeg har fuld tiltro til Nikolai, vi har jo tidligere haft ret gode erfaringer med at bruge spillere fra egne rækker.

Jimmy Nielsen, Lars Winde osv.

Mht Jakob Laursen, så har han bestemt potentiale, men superligabold er nok lige tidligt nok i hans udvikling, selvom han da godt kunne rykkes op i 1. holds truppen og være yderste reserve.
Der skal vel også være en rimelig reserve som kan smides i kamp hvis uheldet skulle være ude?
Desuden er det sundt med lidt kamp om pladserne.
Naturligvis, men har vi ikke en eller anden på 2. holdet der kan være back-up?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Lindvang

Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Lindvang » 7. jul 2011, 22:18

jonas386 skrev:
Holm-o1 skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor en keeper?
Jeg har fuld tiltro til Nikolai, vi har jo tidligere haft ret gode erfaringer med at bruge spillere fra egne rækker.

Jimmy Nielsen, Lars Winde osv.

Mht Jakob Laursen, så har han bestemt potentiale, men superligabold er nok lige tidligt nok i hans udvikling, selvom han da godt kunne rykkes op i 1. holds truppen og være yderste reserve.
Der skal vel også være en rimelig reserve som kan smides i kamp hvis uheldet skulle være ude?
Desuden er det sundt med lidt kamp om pladserne.
Naturligvis, men har vi ikke en eller anden på 2. holdet der kan være back-up?
Og hvis Nicolai skulle ryge ud med en skade i fx 2 måneder?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Luis Antonio

Indlæg af jonas386 » 7. jul 2011, 22:45

Lindvang skrev:
jonas386 skrev:
Holm-o1 skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor en keeper?
Jeg har fuld tiltro til Nikolai, vi har jo tidligere haft ret gode erfaringer med at bruge spillere fra egne rækker.

Jimmy Nielsen, Lars Winde osv.

Mht Jakob Laursen, så har han bestemt potentiale, men superligabold er nok lige tidligt nok i hans udvikling, selvom han da godt kunne rykkes op i 1. holds truppen og være yderste reserve.
Der skal vel også være en rimelig reserve som kan smides i kamp hvis uheldet skulle være ude?
Desuden er det sundt med lidt kamp om pladserne.
Naturligvis, men har vi ikke en eller anden på 2. holdet der kan være back-up?
Og hvis Nicolai skulle ryge ud med en skade i fx 2 måneder?
Så har vi en fra 2. holdet. Jeg er med på vi ikke er superstærke hvis det er, men ser ikke 2. målmandsposten som absolut første prioritet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Luis Antonio

Indlæg af jernskjorten » 7. jul 2011, 22:48

jonas386 skrev:Så har vi en fra 2. holdet. Jeg er med på vi ikke er superstærke hvis det er, men ser ikke 2. målmandsposten som absolut første prioritet.
Hvem er 2.-målmanden?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Luis Antonio

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. jul 2011, 01:17

jernskjorten skrev:
jonas386 skrev:Så har vi en fra 2. holdet. Jeg er med på vi ikke er superstærke hvis det er, men ser ikke 2. målmandsposten som absolut første prioritet.
Hvem er 2.-målmanden?
Det er vel også Nicolai... Ellers er vi vel ihvertfald ude i noget med en Danmarks-serie keeper som end ikke er på fuldtidskontrakt.

Der skal selvfølgelig en ny keeper ind, men det kan vel sagtens blive en decideret reservekeeper man henter... noget som jeg personligt håber. Jeg mener vi kan få stor fordel i de kommende år ved at satse nu på de talentfulde unge spillere vi har, i så stort omfang som det er forsvarligt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af FlæskeFrank » 14. jul 2011, 23:05

Jeg tror ikke længere Lucho er vores førstevalg på venstrebacken. Manden fik kun 10 min. mod Vejle. Skal have opholds- og arbejdstilladelse(hvilket åbenbart kan tage op til 30 dage), så når der ikke blev lavet papirarbejde i weekenden, så der kunne indsendes ansøgning om dette i mandags, så tvivler jeg på at han er manden man jagter. Nu misser Lucho i værste fald en del superligakampe, hvilket forringer hans chance - for jo længere vi kommer hen på sæsonen jo større chance er der for, at
Ahlmann kan løfte opgaven.

Så mit bud er, at vi jagter en anden venstreback, f.eks. Mtiliga eller Rindarøy eller Jan Frederiksen ? De to første mangler vel en klub, mens Frederiksen måske er på vej ud. Enten Frederiksen eller Thomas Rasmussen lyder til at være fortid i Brøndby - Rasmussen har været mest på vej væk, men ham skal vi ikke have. Frisk bud kunne selvfølgelig være Conboy.

Faktum er at jeg vil blive overrasket, hvis der bliver skrevet med Lucho. Hvis der bliver, så bliver det minimum 1 årig kontrakt.
- FlæskeFrank

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af swfc » 14. jul 2011, 23:09

FlæskeFrank skrev:Jeg tror ikke længere Lucho er vores førstevalg på venstrebacken. Manden fik kun 10 min. mod Vejle. Skal have opholds- og arbejdstilladelse(hvilket åbenbart kan tage op til 30 dage), så når der ikke blev lavet papirarbejde i weekenden, så der kunne indsendes ansøgning om dette i mandags, så tvivler jeg på at han er manden man jagter. Nu misser Lucho i værste fald en del superligakampe, hvilket forringer hans chance - for jo længere vi kommer hen på sæsonen jo større chance er der for, at
Ahlmann kan løfte opgaven.

Så mit bud er, at vi jagter en anden venstreback, f.eks. Mtiliga eller Rindarøy eller Jan Frederiksen ? De to første mangler vel en klub, mens Frederiksen måske er på vej ud. Enten Frederiksen eller Thomas Rasmussen lyder til at være fortid i Brøndby - Rasmussen har været mest på vej væk, men ham skal vi ikke have. Frisk bud kunne selvfølgelig være Conboy.

Faktum er at jeg vil blive overrasket, hvis der bliver skrevet med Lucho. Hvis der bliver, så bliver det minimum 1 årig kontrakt.
De sagde på tv2nord i aften at de eneste nye i AaB trøjen er Godtfredsen, Tømrer Carsten og Lucho. Så igen bliver han omtalt som en "sure thing"
AaB i hjertet

Bozak
2. div
2. div
Indlæg: 221
Tilmeldt: 13. jul 2009, 14:52

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Bozak » 15. jul 2011, 02:48

Det vil også være en joke at hive ham til det kolde og regnfyldte nord 3 transfervinduer i træk blot for at sende ham videre.

Espectro
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 17. sep 2009, 21:15

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Espectro » 15. jul 2011, 08:17

Men en sjov joke ;)
http://www.footballpredictor.eu <- Sportsbetting gjort nemt!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af FlæskeFrank » 15. jul 2011, 22:55

Nu er det næsten blevet lørdag. En uge er gået siden "the sure thing" burde være på plads.

Ret sikker på at det ikke bliver Lucho.
- FlæskeFrank

NeverDefeated

Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af NeverDefeated » 16. jul 2011, 09:16

FlæskeFrank skrev:Nu er det næsten blevet lørdag. En uge er gået siden "the sure thing" burde være på plads.

Ret sikker på at det ikke bliver Lucho.
I så fald ville vi ikke have beholdt ham her. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at man melder ud at en 2-årig kontrakt er på trapperne for så at sende manden videre. Det ville være håbløst amatøragtigt! Det er jo ikke FM vi spiller.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Luis Antonio

Indlæg af Yankee » 16. jul 2011, 09:21

NeverDefeated skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu er det næsten blevet lørdag. En uge er gået siden "the sure thing" burde være på plads.

Ret sikker på at det ikke bliver Lucho.
I så fald ville vi ikke have beholdt ham her. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at man melder ud at en 2-årig kontrakt er på trapperne for så at sende manden videre. Det ville være håbløst amatøragtigt! Det er jo ikke FM vi spiller.
Men det kan vel ikke helt afvises at Lynge har fået et opkald fra Patrick Mtiligas agent? Det er i hvert fald hvad jeg personligt håber på.

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Luis Antonio

Indlæg af Walther » 16. jul 2011, 10:23

Yankee skrev:
NeverDefeated skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu er det næsten blevet lørdag. En uge er gået siden "the sure thing" burde være på plads.

Ret sikker på at det ikke bliver Lucho.
I så fald ville vi ikke have beholdt ham her. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at man melder ud at en 2-årig kontrakt er på trapperne for så at sende manden videre. Det ville være håbløst amatøragtigt! Det er jo ikke FM vi spiller.
Men det kan vel ikke helt afvises at Lynge har fået et opkald fra Patrick Mtiligas agent? Det er i hvert fald hvad jeg personligt håber på.
Jeg tvivler stærkt på at Mtiliga er på vej til AaB, på nogen måde.
Så skal der hvert fald være en snarlig handel af Chanko under opsejling, hvis der skal frigives lønkroner nok til Mtiliga.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Hanga » 16. jul 2011, 10:38

Lynge udtaler i Halftime at det blot er et spørgsmål om tid inden Lucho er på plads.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Holm-o1 » 16. jul 2011, 13:45

Og Mtiliga er vidst på vej til OB.
..

NeverDefeated

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af NeverDefeated » 16. jul 2011, 19:41

Ja, alt andet havde da også været dybt besynderligt...

Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Mogensen » 18. jul 2011, 16:11

ser ud til at han er sikker, mærkeligt at han ikke bliver præsentret ????

http://www.bold.dk/nyt/-AaB-maa-vente-l ... argentiner" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af thomasjn » 18. jul 2011, 16:14

Mogensen skrev:ser ud til at han er sikker, mærkeligt at han ikke bliver præsentret ????

http://www.bold.dk/nyt/-AaB-maa-vente-l ... argentiner" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er vel ingen pointe i at præsentere ham før vi ved om han må være i landet for Pia K.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Provst i Brovst » 18. jul 2011, 20:38

thomasjn skrev: Det er vel ingen pointe i at præsentere ham før vi ved om han må være i landet for Pia K.
Njaa, han gemmer sig for Bubber i et sommerhus.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Mr Alex » 19. jul 2011, 13:51

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... lucho.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Så er det officielt, men der går noget tid før han kan spille! :aabfan:

Besvar