Rolf Toft fra AaBs reserver

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af thomasjn » 7. jul 2011, 12:26

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... olf%20toft" onclick="window.open(this.href);return false;

Ser ud til Rolf Toft skal tilknyttes 1. holdet. Er der nogen der kan fortælle noget om ham her. Havde egentlig altid troet han var angriber fordi han scorede så tit på reserveholdet. Nogen der kan fortælle om hans niveau, position og hvilken type han er. Vil han være i betragtning til f.eks. bænken allerede nu?

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1004
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Bong » 7. jul 2011, 14:40

Han er vist angriber. Det står han i hvert fald altid opført som - indtil de artikler idag.
A slightly more sophisticated hooligan...

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Kilde » 7. jul 2011, 14:44

Han har i hvert fald spillet angriber på reserveholdet og de seneste ungdomsår i Hjørring og AaB.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af jonas386 » 7. jul 2011, 21:51

Han er angriber, har et par venner der har spillet sammen med ham i HI, og der spillede han hvertfald angriber. Kender dog ikke det store til hans niveau.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Martino » 9. jul 2011, 13:18

Jeg husker ham til at have en god førsteberøring. Nogen der har en idé om Nicolai Thomsen er klar til andet end at være med i vores træningskampe og for reserverne? Jeg synes der er noget potentiale i ham, men han er vel stadig u-19 spiller?
Jeg savner Winsnes

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Martino » 26. jul 2011, 22:07

Han var med i truppen mod GF, men har han fået en kontrakt? Jeg synes ikke der står noget nogle steder.
Jeg savner Winsnes

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Aabwibz » 27. jul 2011, 13:24

Så får Rolf Toft en 2årig kontrakt.
http://www.bold.dk/nyt/Rolf-Toft-faar-nummer-29-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af A_Strandfelt » 27. jul 2011, 13:35

Fint. Har et billede af ham som en træfsikker angriber. Sådan så det i hvert fald ud, da jeg overværede en træning for et par uger siden.

Tested Judge
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 2. jan 2011, 12:12
Favoritspiller: Frank Strandli, Rade Prica, Erik Bo Andersen

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Tested Judge » 27. jul 2011, 22:51

Jeg har set nogle enkelte kampe med Rolf Toft i U19-ligaen, derudover har jeg set ham i aktion en 5-6 gange for reserverne og træningskampe, samt til træning en små 10 gange.

I starten synes jeg ikke specielt godt om ham, men det har så sandelig ændret sig. Han har, i mine øjne, udviklet sig helt enormt og hvis denne udvikling kan fortsætte ser jeg store muligheder i knægten.

Han virker ekstremt træfsikker og arbejder utrolig hårdt for sagen. Derudover er han bestemt ikke langsom og har samtidig et stort løbepensum. Han spillede eksempelvis hele kampen i mandags mod Silkeborg, i reserveholdsturneringen. I første halvleg af kampen havde han et returløb over næsten en hel banelængde og i slutningen af kampen pressede han en bolden med et offensivt løb på næste en halv bane. Det går ikke langsom når dette foregår.

Det bedste ved Rolf Toft, igen i mine øjne, er hans meget imponerende træfsikkerhed. Når chancen byder sig sparker han sgu lortet ind, hvilket han også vidste i mandags. Ikke den værste egenskab for en angriber. Tror også at man skal se kontrakten som et stort skulderklap fra AaBs side. Pengene er ganske små, som vi alle ved, og vi har samtidig mange unge angribere, hvilket indikerer at det ikke var nødvendigt at skrive med ham. Tror den udvikling han har vist gennem den seneste sæson har fået staben omkring holdet og Lynge til at nære store forhåbninger til knægten.

Han har selvfølgelig stadig en del mangler, hvilket ikke er unaturligt for en ung angriber. Han skal blive bedre til at bruge kræfterne rigtig, så han ikke jagter fuldstændige umulige bold. Derudover, og her har vi hans største mangel, er han ikke god med hovedet. Overværede en træning med indlægsøvelser, hvor han brændte mange store chancer. Det kan vi selvfølgelig alle gøre, men timingen og farten i hovedstødene var meget svag.

Alt i alt en meget spændende ung knægt:

Tested Judge

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Walther » 4. aug 2011, 09:44

Sådan for en Nord'jye!

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=41501

Jeg håber og tror at han bliver en stor gevinst for AaB i fremtiden.
Han virker til at vide hvor målet stor og så må man da sige at han om nogen er helt nede på jorden.
Ja nærmest søvndyssende..
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Funky » 4. aug 2011, 11:30

Walther skrev:Sådan for en Nord'jye!

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=41501

Jeg håber og tror at han bliver en stor gevinst for AaB i fremtiden.
Han virker til at vide hvor målet stor og så må man da sige at han om nogen er helt nede på jorden.
Ja nærmest søvndyssende..
Han er da godtnok nordenfjords....her må støvlerne vist tale.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Steve-Dave » 4. aug 2011, 12:48

Funky skrev:
Walther skrev:Sådan for en Nord'jye!

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=41501

Jeg håber og tror at han bliver en stor gevinst for AaB i fremtiden.
Han virker til at vide hvor målet stor og så må man da sige at han om nogen er helt nede på jorden.
Ja nærmest søvndyssende..
Han er da godtnok nordenfjords....her må støvlerne vist tale.
Jeg er fan. AaB burde lave en regel om, at den eneste fra spillertruppen, der må stille op til interviews, er Rolf Toft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af Funky » 4. aug 2011, 12:50

Steve-Dave skrev: Han er da godtnok nordenfjords....her må støvlerne vist tale.
Jeg er fan. AaB burde lave en regel om, at den eneste fra spillertruppen, der må stille op til interviews, er Rolf Toft.[/quote]

Hehe. Det er godtnok noget andet end Zaza. Wæhler har også noget af det samme. Ikke så meget snak.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af CFN » 4. aug 2011, 18:57

Enig, blot synes jeg at ordningen skal udvides med Lucas Andersen, som tydeligvis heller ikke har været på kursus i intetsigende retorik endnu.

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=41407

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af FlæskeFrank » 29. aug 2011, 11:49

Når jeg skal prøve at kategorisere Toft i forhold til gamle AaB-angribere ender jeg ved Christian Lundberg. Ikke helt fair, da Toft kan løbe, men målnæsen og de få mål jeg har set ham lave bringer mig tilbage til Lundfar.

Er der andre, som har forsøgt sig med en sammenligning af hans angriberevner og endt samme sted?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af sir-kargo » 22. sep 2011, 18:14

FlæskeFrank skrev:Når jeg skal prøve at kategorisere Toft i forhold til gamle AaB-angribere ender jeg ved Christian Lundberg. Ikke helt fair, da Toft kan løbe, men målnæsen og de få mål jeg har set ham lave bringer mig tilbage til Lundfar.

Er der andre, som har forsøgt sig med en sammenligning af hans angriberevner og endt samme sted?
ja lidt Lundberg er der vel i ham - men med lidt mere krop synes jeg. Potentialet er der i hvert tilfælde synes jeg - så må vi se :-)
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Rolf Toft fra AaBs reserver

Indlæg af jensemand57 » 17. okt 2011, 09:56

Så scorede Rolf igen. Det skete igår på Danmarksserieholdet. Den mand skal med mod OB.

Besvar