Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 3. sep 2011, 11:35

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Forskellen er, at jeg ikke forholder mig til om AaB har råd eller ej, det regner jeg med at de selv har styr på hvis de signer en spiller. Der er nu om dage flere måder at skrue betaling af løn, transfer osv sammen på, der kan osse være playersponsorat inde over, og der kan være forskellige skatteforhold som gør sig gældende. Umuligt at vide hvordan f.eks Kaykes kontrakt er skruet sammen, derfor overlader jeg det til klubben at vurdere om der er råd, og forholder mig bare til om vi kan bruge spilleren eller ej. Hvis man ikke mener vi kunne bruge Duncan med det angreb vi har er man rablende sindssyg, han ville fra dag et være vores stærkeste angriber når det kommer til den gyldne evne at score mål.
Og hvor er det så at du ser, at jeg ikke mener man kan bruge Duncan?? Læs nu hvad jeg skriver, i stedet for at lægge ord i munden på mig. Jeg konstaterer blot, at hvis konceptet med at satse på unge spillere for at få bygget en solid grundstamme op, så er det risikabelt at tage en spiller ind, som du også selv nævner, er garant for mål, og derved udkonkurrerer de spillere vi skal bygge fremtiden på. Derfor synes jeg det vil være lidt at pisse i bukserne at hente eks. Duncan.
Okay, du skriver det er "risikabelt", "udkonkurrerer fremtidens spillere" og "som at tisse i bukserne" at få en Duncan ind i truppen, men du skriver ikke at man ikke kan bruge ham. Er det tilfredsstillende?

AaB har åbenbart fundet det interessant at PRØVE at tilknytte Duncan, og det synes jeg er super positivt, da det for det første er tegn på at man er realistisk omkring truppens nuværende niveau og derudover viser at man stadig har ambitioner på klubbens vegne.
nej nej... Der er en bruger der påstår, at AaB kunne være interesseret. Det er satme forskel!!!

Og nej, der er godt nok forskel på at sige, at man ikke kan bruge ham, til at være skeptisk over for konceptet..
Jamen så er du skeptisk, selvom det bare er en bruger som påstår at AaB var interesseret. Er alle fluer blevet kneppet?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af MrBangDK » 3. sep 2011, 11:38

Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Forskellen er, at jeg ikke forholder mig til om AaB har råd eller ej, det regner jeg med at de selv har styr på hvis de signer en spiller. Der er nu om dage flere måder at skrue betaling af løn, transfer osv sammen på, der kan osse være playersponsorat inde over, og der kan være forskellige skatteforhold som gør sig gældende. Umuligt at vide hvordan f.eks Kaykes kontrakt er skruet sammen, derfor overlader jeg det til klubben at vurdere om der er råd, og forholder mig bare til om vi kan bruge spilleren eller ej. Hvis man ikke mener vi kunne bruge Duncan med det angreb vi har er man rablende sindssyg, han ville fra dag et være vores stærkeste angriber når det kommer til den gyldne evne at score mål.
Og hvor er det så at du ser, at jeg ikke mener man kan bruge Duncan?? Læs nu hvad jeg skriver, i stedet for at lægge ord i munden på mig. Jeg konstaterer blot, at hvis konceptet med at satse på unge spillere for at få bygget en solid grundstamme op, så er det risikabelt at tage en spiller ind, som du også selv nævner, er garant for mål, og derved udkonkurrerer de spillere vi skal bygge fremtiden på. Derfor synes jeg det vil være lidt at pisse i bukserne at hente eks. Duncan.
Okay, du skriver det er "risikabelt", "udkonkurrerer fremtidens spillere" og "som at tisse i bukserne" at få en Duncan ind i truppen, men du skriver ikke at man ikke kan bruge ham. Er det tilfredsstillende?

AaB har åbenbart fundet det interessant at PRØVE at tilknytte Duncan, og det synes jeg er super positivt, da det for det første er tegn på at man er realistisk omkring truppens nuværende niveau og derudover viser at man stadig har ambitioner på klubbens vegne.
nej nej... Der er en bruger der påstår, at AaB kunne være interesseret. Det er satme forskel!!!

Og nej, der er godt nok forskel på at sige, at man ikke kan bruge ham, til at være skeptisk over for konceptet..
Jamen så er du skeptisk, selvom det bare er en bruger som påstår at AaB var interesseret. Er alle fluer blevet kneppet?
Efter dit sidste indlæg må svaret være ja!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af budo » 3. sep 2011, 12:15

Ufattelig diskussion der er løbet over de sidste 4-5 sider af denne tråd.

Så vidt vi ved, har Lynge forsøgt at få fat i Duncan, men han var for dyr. End of story!

Derfor kan vi konkludere at:
1. Kent og Lynge mener at Duncan kan tilføre holdet noget det mangler, hvorfor ellers forsøge at hente ham.
2. Kent og Lynge må mene at det Duncan kan bidrage med, opvejer de ulemper der måtte være i forhold til egne talenter. Og vi må gå ud fra at både Kent og Lynge ønsker den bedst mulige udvikling af egne talenter.
3. Lynge var ikke i stand til eller ønskede ikke at betale det som Celtic og/eller Duncan bad om, han var simpelthen for dyr til den virkelighed AaB befinder sig i.

Så vidt jeg kan se besvare det de spørgsmål der er rejst i diskussionen.

On topic.

Jeg synes det er utroligt positivt at klubben har skabt muligheden for en offensiv forstærkning i form af Kayke. Jeg mener også at en targetman som ex. Duncan, kunne have givet vores angreb en ekstre dimension. Men da Kent og Kuhn nu har vist hvilken spillestil de ønsker holdet skal praktisere (og med de begrænsede økonomiske resurser in mente), synes jeg at der er en super signing.

Manden kan score mål, manden kan trylle og manden var glad for at være i AaB, han ligner grangiveligt den Nomwethe afløser vi længe har manglet. At han så endda er billig og der er nogen der har ville hjælpe klubben oveni, gør ham jo bare mere perfekt.
At han så ikke har været noget værd defensivt og at hans niveau har været noget svingende, det er forhold som jeg har rimelig stor tiltro til at Kent og Kuhn kan udvikle til det bedre. Det er vel også først under Kent Nielsen at Due er begyndt at tage del i det defensive, med noget der ligner frivillighed.

Velkommen til Kayke, vi venter med spænding på den næste hælscoring :aabfan:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 3. sep 2011, 12:22

budo skrev:Ufattelig diskussion der er løbet over de sidste 4-5 sider af denne tråd.

Så vidt vi ved, har Lynge forsøgt at få fat i Duncan, men han var for dyr. End of story!

Derfor kan vi konkludere at:
1. Kent og Lynge mener at Duncan kan tilføre holdet noget det mangler, hvorfor ellers forsøge at hente ham.
2. Kent og Lynge må mene at det Duncan kan bidrage med, opvejer de ulemper der måtte være i forhold til egne talenter. Og vi må gå ud fra at både Kent og Lynge ønsker den bedst mulige udvikling af egne talenter.
3. Lynge var ikke i stand til eller ønskede ikke at betale det som Celtic og/eller Duncan bad om, han var simpelthen for dyr til den virkelighed AaB befinder sig i.

Så vidt jeg kan se besvare det de spørgsmål der er rejst i diskussionen.

On topic.

Jeg synes det er utroligt positivt at klubben har skabt muligheden for en offensiv forstærkning i form af Kayke. Jeg mener også at en targetman som ex. Duncan, kunne have givet vores angreb en ekstre dimension. Men da Kent og Kuhn nu har vist hvilken spillestil de ønsker holdet skal praktisere (og med de begrænsede økonomiske resurser in mente), synes jeg at der er en super signing.

Manden kan score mål, manden kan trylle og manden var glad for at være i AaB, han ligner grangiveligt den Nomwethe afløser vi længe har manglet. At han så endda er billig og der er nogen der har ville hjælpe klubben oveni, gør ham jo bare mere perfekt.
At han så ikke har været noget værd defensivt og at hans niveau har været noget svingende, det er forhold som jeg har rimelig stor tiltro til at Kent og Kuhn kan udvikle til det bedre. Det er vel også først under Kent Nielsen at Due er begyndt at tage del i det defensive, med noget der ligner frivillighed.

Velkommen til Kayke, vi venter med spænding på den næste hælscoring :aabfan:

Hørt, hørt!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af jensemand57 » 3. sep 2011, 12:30

Poker-One-Kenobi skrev:
budo skrev:Ufattelig diskussion der er løbet over de sidste 4-5 sider af denne tråd.

Så vidt vi ved, har Lynge forsøgt at få fat i Duncan, men han var for dyr. End of story!

Derfor kan vi konkludere at:
1. Kent og Lynge mener at Duncan kan tilføre holdet noget det mangler, hvorfor ellers forsøge at hente ham.
2. Kent og Lynge må mene at det Duncan kan bidrage med, opvejer de ulemper der måtte være i forhold til egne talenter. Og vi må gå ud fra at både Kent og Lynge ønsker den bedst mulige udvikling af egne talenter.
3. Lynge var ikke i stand til eller ønskede ikke at betale det som Celtic og/eller Duncan bad om, han var simpelthen for dyr til den virkelighed AaB befinder sig i.

Så vidt jeg kan se besvare det de spørgsmål der er rejst i diskussionen.

On topic.

Jeg synes det er utroligt positivt at klubben har skabt muligheden for en offensiv forstærkning i form af Kayke. Jeg mener også at en targetman som ex. Duncan, kunne have givet vores angreb en ekstre dimension. Men da Kent og Kuhn nu har vist hvilken spillestil de ønsker holdet skal praktisere (og med de begrænsede økonomiske resurser in mente), synes jeg at der er en super signing.

Manden kan score mål, manden kan trylle og manden var glad for at være i AaB, han ligner grangiveligt den Nomwethe afløser vi længe har manglet. At han så endda er billig og der er nogen der har ville hjælpe klubben oveni, gør ham jo bare mere perfekt.
At han så ikke har været noget værd defensivt og at hans niveau har været noget svingende, det er forhold som jeg har rimelig stor tiltro til at Kent og Kuhn kan udvikle til det bedre. Det er vel også først under Kent Nielsen at Due er begyndt at tage del i det defensive, med noget der ligner frivillighed.

Velkommen til Kayke, vi venter med spænding på den næste hælscoring :aabfan:

Hørt, hørt!
Sådan Johan :danmarkfan:

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Alfons Aalborg » 3. sep 2011, 12:47

Kayke - den nye Bhele! I LIKE!!! :thumbsup:
Billede

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. sep 2011, 18:29

Som en fodnote:

Lynge udtalte i Halftime fra i fredags at det var resten af den sum de lånte af player invest gruppen i vinter som har gjort man kunne hente Kayke.

Man må sige han har været mere end almindelig god til at få dem til at række - ikke overraskende, men positivt.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 5. sep 2011, 19:34

Jesper Schmidt skrev:Som en fodnote:

Lynge udtalte i Halftime fra i fredags at det var resten af den sum de lånte af player invest gruppen i vinter som har gjort man kunne hente Kayke.

Man må sige han har været mere end almindelig god til at få dem til at række - ikke overraskende, men positivt.
Ja, det med playerinvest stod nu allerede i en artikel fra den dag Kayke blev signet, men det er godt gået at strække vitaminindsprøjtningen så langt. Og i øvrigt superlækkert at høre, at Kayke selv har gjort meget for at komme tilbage.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. sep 2011, 22:18

Funky skrev:
Jesper Schmidt skrev:Som en fodnote:

Lynge udtalte i Halftime fra i fredags at det var resten af den sum de lånte af player invest gruppen i vinter som har gjort man kunne hente Kayke.

Man må sige han har været mere end almindelig god til at få dem til at række - ikke overraskende, men positivt.
Ja, det med playerinvest stod nu allerede i en artikel fra den dag Kayke blev signet, men det er godt gået at strække vitaminindsprøjtningen så langt. Og i øvrigt superlækkert at høre, at Kayke selv har gjort meget for at komme tilbage.
True, det læste jeg også. Men jeg havde den opfattelse at det drejede sig om en ny aftale med samme investor gruppe, og tænkte at andre måske havde opfattet det på samme måde... men det er da langt fra utænkeligt at det kun er mig :)

Kayke virker i dén grad til at have den rette attitude overfor at ville spille i AaB, det synes jeg også fremgår tydeligt af interviewet med ham på kanalsport.dk. Hvis det så også kan blive en smule mere overført til spillet på banen, så han også der lige får skruet lidt op for det med at være en del af et hold, så får vi os en rigtig dygtig spiller. Jeg tror faktisk det kommer helt af sig selv, nu hvor han ikke på samme måde skal ud og sælge sig selv på kort tid, det må faktisk være en svær situation at stå i det dilemma med for enhver pris at skulle vise sig frem, og samtidig blive en del af enheden på banen.

Jeg tror Kayke kan blive et ualmindeligt stort aktiv for os, især nu hvor vi spiller en slags fodbold som bør passe ham. Men omvendt er kravene til bevægelighed, hurtige pasninger og presspil vel faktisk større nu, så det kræver sikkert lidt tilvænning.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 5. sep 2011, 23:12

Jesper Schmidt skrev:
Funky skrev:
Jesper Schmidt skrev:Som en fodnote:

Lynge udtalte i Halftime fra i fredags at det var resten af den sum de lånte af player invest gruppen i vinter som har gjort man kunne hente Kayke.

Man må sige han har været mere end almindelig god til at få dem til at række - ikke overraskende, men positivt.
Ja, det med playerinvest stod nu allerede i en artikel fra den dag Kayke blev signet, men det er godt gået at strække vitaminindsprøjtningen så langt. Og i øvrigt superlækkert at høre, at Kayke selv har gjort meget for at komme tilbage.
True, det læste jeg også. Men jeg havde den opfattelse at det drejede sig om en ny aftale med samme investor gruppe, og tænkte at andre måske havde opfattet det på samme måde... men det er da langt fra utænkeligt at det kun er mig :)
Nej, at det var den samme pose penge....det var ikke kun dig. ;)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af budo » 6. sep 2011, 14:14

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2815 ... 20comeback Og så fik vi lige svar på 2 vigtige spørgsmål mht. Kayke:

1. Arbejdstilladelse? Ved godt at der har været lidt ballade om brug af spillere der ikke var helt godkendte endnu, men netop i det perspektiv, må vi gå ud fra at Kayke er snublende tæt på at have papirene i orden. Det kunne være skønt at have ham på bænken mod FCN.

2. Formen? Det lader til at Kayke fortsætter hvor han slap da han forlod Aalborg sidst. Ved godt at modstanderen ikke var skræmmende (var der nogen der sagde pokalturnering ;) ), men det indikere da at han ikke har solgt målnæsen og bare ligget på stranden hele sommeren.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af budo » 6. sep 2011, 14:26

Yoggidk skrev:På Kaykes facebook skriver en af hans venner at man i Brasilien kalder ham Pica hvilket ville være interessant for vesttribunen ;-)!
Hvis Pica betyder noget cool, skulle vi måske til at arbejde i det. Jeg kan allerede se et hav af dårlige ordspil over Kayke på forsiden af Ekstra Bladet, når han laver hattrick mod FCK i Parken ;)
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. sep 2011, 15:17

budo skrev:
Yoggidk skrev:På Kaykes facebook skriver en af hans venner at man i Brasilien kalder ham Pica hvilket ville være interessant for vesttribunen ;-)!
Hvis Pica betyder noget cool, skulle vi måske til at arbejde i det. Jeg kan allerede se et hav af dårlige ordspil over Kayke på forsiden af Ekstra Bladet, når han laver hattrick mod FCK i Parken ;)
"Kaj-kage i Parken"?

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af abbifar » 6. sep 2011, 16:50

Poker-One-Kenobi skrev:
budo skrev:
Yoggidk skrev:På Kaykes facebook skriver en af hans venner at man i Brasilien kalder ham Pica hvilket ville være interessant for vesttribunen ;-)!
Hvis Pica betyder noget cool, skulle vi måske til at arbejde i det. Jeg kan allerede se et hav af dårlige ordspil over Kayke på forsiden af Ekstra Bladet, når han laver hattrick mod FCK i Parken ;)
"Kaj-kage i Parken"?
"Kayseren af Aalborg"?

"AaB-sejr helt oKayke"?
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. sep 2011, 17:05

abbifar skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
budo skrev:
Yoggidk skrev:På Kaykes facebook skriver en af hans venner at man i Brasilien kalder ham Pica hvilket ville være interessant for vesttribunen ;-)!
Hvis Pica betyder noget cool, skulle vi måske til at arbejde i det. Jeg kan allerede se et hav af dårlige ordspil over Kayke på forsiden af Ekstra Bladet, når han laver hattrick mod FCK i Parken ;)
"Kaj-kage i Parken"?
"Kayseren af Aalborg"?

"AaB-sejr helt oKayke"?
"Hvem ka'? Kayke!"?

I øvrigt: "Pica= Penis, male sexual organ homologous with the clitoris (Brazilian Slang)"

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af budo » 6. sep 2011, 19:51

LOL Det var noget i den stil jeg frygtede, I gutter er sq ansat :P

Men hvis Pica henvise til sjoveren, så skal vi måske alligevel lade Ekstra Bladet forsøge at overgå jer.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Mogens » 8. sep 2011, 23:16

Mægtige Kayke penetrerede xxx´s forsvar
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 29. jun 2013, 13:26

Undskyld for at "bump'e" denne tråd, for jeg har ikke noget nyttigt info omkring Kayke. Ville bare høre om andre ved hvad hans fremtidsplaner er? Blev nævnt på et tidspunkt at han kiggede på en anden danske klub, men ellers har det været helt stille. En skam det ikke blev den store succes i AaB, virkede som en rigtig cool fyr

Fra hans facebook:
"I would like to thank all those who are present in some form in the two and a half years in Aalborg.Thank you especially to all my Fans, players, coaches and those who somehow do something to help the Club! Was with great pleasure that I wear this shirt, walking away with the feeling that always gave the best and I made enough for you guys always remember me somehow. I wish much luck and all the best for those who continue,OBRIGADO AaB #Denmark #Aalborg #kayke30 #GoodMemories"

https://www.facebook.com/kaykemorenofut
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 29. jun 2013, 13:30

Synes han skulle til Viborg, han kunne få chancen der, Viborg kunne ændre spillestilen til at passe ham.

Kayke til Viborg, ASAP!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af dyhrmaN » 1. jul 2013, 15:14

Jeg ville også rigtigt gerne se Kayke i en anden dansk klub - jeg tror stadig på, at han har potentiale til at blive til noget større end han blev til i AaB... Han burde have niveauet til at spille superliga, hvis han finder en klub med den rigtige spillestil

Besvar