Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af A_Strandfelt » 17. jan 2012, 20:57

Ifølge websitet mlssoccer.com, det officielle website for den amerikanske fodboldliga, er Brøndby interesserede i at hente Chris Rolfe fra os.

http://www.mlssoccer.com/news/article/2 ... ding-rolfe

Jeg håber virkelig ikke, at vi skal sige farvel til Rolfe, nu, hvor han er begyndt virkeligt at præstere for os. På den anden side udløber hans kontrakt til nytår, så her var en smart måde at tjene penge, hvis vi ikke kan forlænge med ham.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Hanga » 17. jan 2012, 21:23

Med alle de folk der meldes på vej væk, har vi da efterhånden snart ikke et hold tilbage :P

Med et år tilbage af kontrakten, og en Rolfe i rigtig god form, vil jeg absolut mene at Brøndby skal smide nogle millioner - og har de dem?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af thomasjn » 17. jan 2012, 21:27

Kan hverken se Rolfe er uerstattelig for os eller burde være en ønskespiller for andre Superligaklubber end HBK/Lyngby. Indrømmet, manden har nogle spidskompetencer som gør ham god, men han er ikke på et niveau, hvor han er knusende tab, hvis i spørger mig. Kan vi lokke de pisgule til at give en god (over)pris for en spiller der aldrig helt har sat sig igennem vil jeg nok egentlig være fint tilfreds.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Funky » 17. jan 2012, 21:32

Rolfe til Brømbøøh - ADR, det var da en ulækker tanke. Det ville jeg nok i øvrigt mene uanset hvilken AaB spiller vi taler om. Men sikke da en masse rare penge AaB kan få/spare, hvis bare halvdelen af salgsrygterne holder stik.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af jydenfranord » 17. jan 2012, 21:34

Jeg ville være meget ked af at se Rolfe forlade AaB og da især til en direkte konkurrent. Jeg mener han er på vej til at blive en nøglespiller for holdet, hvis han da ikke er det på nuværende tidspunkt. Jeg mener det ville være en fejl at sælge ham, uanset om kontrakten kan forlænges om et år eller ej.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. jan 2012, 21:39

Jeg læser artiklen som at Rolfe skulle være interessant for Brøndby når/hvis hans kontrakt udløber?

Under alle omstændigheder er det særdeles højt spil, hvis vi bliver ved med at miste spillere fra toppen af truppen. Rolfe er først nu begyndt at præstere, men både hans mål og assists ville være særdeles kostbare at skulle undvære. Jeg ser en meget hård kamp for overlevelse næste sæson, når vi ikke længere har klubber som Køge og Lyngby til at tage bundpladserne.

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Milfix » 17. jan 2012, 21:46

Personligt tror jeg mere på at det er en "god" historie. Hvorfor skulle "de pis gule" være interesseret i Rolfe når de så åbenlyst mangler en decideret angriber. Selvfølgelig kan Rolfe spille angriber men bliver nok aldrig en spiller der leverer 10-20 kasser pr. sæson i SAS-ligaen.

Men derfor er det da ikke usandsynligt at de har følere ude til når hans kontrakt udløber hvilket dog vil være imod reglerne...
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Walther » 17. jan 2012, 21:57

Jeg vil virkelig være ked af at miste Rolfe, specielt hvis der ikke kommer en erstatning ind. Det er da en af de få lidt kreative og udfordrende spillere vi har tilbage i klubben.
Og da slet ikke til Brøndby! Jeg kan slet ikke se ham for mig i sådan en pisgul trøje.. AD!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. jan 2012, 21:59

Milfix skrev:Personligt tror jeg mere på at det er en "god" historie. Hvorfor skulle "de pis gule" være interesseret i Rolfe når de så åbenlyst mangler en decideret angriber. Selvfølgelig kan Rolfe spille angriber men bliver nok aldrig en spiller der leverer 10-20 kasser pr. sæson i SAS-ligaen.

Men derfor er det da ikke usandsynligt at de har følere ude til når hans kontrakt udløber hvilket dog vil være imod reglerne...

Jeg gætter på en Krohn-Dehli transfer kunne have noget med sagen at gøre. Men rent gæt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 12 (Vintervinduet 2011)

Indlæg af Hanga » 17. jan 2012, 22:00

AaB's sportsdirektør Lynge Jakobsen gør dog, hvad han kan for at skyde historien ned.

- Det er mig totalt ubekendt, at Brøndby skulle være interesseret i Rolfe, siger han.

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2815 ... E5%2Drolfe
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af jensemand57 » 17. jan 2012, 22:21

Det må bare ikke ske. ikke dem, så meget er penge ikke værd. :@

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af AllanPedersen » 18. jan 2012, 01:29

ved ikke om det kan berolige nogle af jer.. men inde på Chris Rolfe's facebook.. takker han AaB og Chicago specielt for fødselsdags ønsker
samtidig har en eller anden gut skrevet noget med 'yada yada.. hope you score more goals.. I HATE BRØNDBY' og Chris Rolfe har lavet 'Like'
til den kommentar...
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Debatjuntaen » 18. jan 2012, 09:35

Indlæg omhandlende Nordjyske-artiklen om Rolfe er flyttet til denne tråd fra Transferønskertråden.

Det er i øvrigt helt uden problemer at linke til Nordjyske i et indlæg.

/Debatjuntaen

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af sulakvelidze » 18. jan 2012, 11:39

Poker-One-Kenobi skrev:Jeg læser artiklen som at Rolfe skulle være interessant for Brøndby når/hvis hans kontrakt udløber?

Under alle omstændigheder er det særdeles højt spil, hvis vi bliver ved med at miste spillere fra toppen af truppen. Rolfe er først nu begyndt at præstere, men både hans mål og assists ville være særdeles kostbare at skulle undvære. Jeg ser en meget hård kamp for overlevelse næste sæson, når vi ikke længere har klubber som Køge og Lyngby til at tage bundpladserne.
Enig, jeg er også bekymret for næste sæson, og jeg synes mere og mere, at AaB begynder at ligne AGF op til perioden med deres første nedrykning. De ville også gøre op med mange dårlige regnskaber og valgte at spare på spillerbudgettet. Profilerne blev dårligere, det samme gjorde de i forvejen dårlige resultater, og konsekvensen var i sidste ende en nedrykning.

Det er muligt, at AaB ikke har råd til andet end økonomisk fornuft. Men jeg ser også en sportslig smertegrænse, som kan gøre næste sæson til en grim oplevelse uden garanti for, at tingene falder ud til AaB's fordel. Vi kan ikke blive ved med at sige farvel til profiler og håbe, at de tilbageværende spillere vokser med opgaven.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af MrBangDK » 18. jan 2012, 11:48

Det bliver nogle lange måneder, når en stor del af debatside pessimismen skal baseres på rygter...
Ska' vi hak'?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af jonas386 » 18. jan 2012, 14:25

Altså hvor skulle BIF overhovedet få pengene fra? Og hvorfor skulle de overhovedet være interesserede i Rolfe?
Rolfe kan (mere eller mindre) spille 3 pladser, på venstre kant, højre kant og i angrebet.
På venstre kant har de MKD, på den højre Rommedahl og i angrebet havde Auri som betingelse for at være chef i BIF, at Simon Makienok skulle være 1. prioritet...
De skulle i øvrigt også være tæt på at hente ham (altså Makienok, ikke Rolfe), men der mangler vist en million eller 3 til overgangs summen...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Alando » 19. jan 2012, 17:25

Funky skrev:Rolfe til Brømbøøh - ADR, det var da en ulækker tanke. Det ville jeg nok i øvrigt mene uanset hvilken AaB spiller vi taler om. Men sikke da en masse rare penge AaB kan få/spare, hvis bare halvdelen af salgsrygterne holder stik.
Jeg kunne nu sagtens se Chanko i en pis-gul trøje og det endda med glæde

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af MrBangDK » 16. apr 2012, 22:42

Rolfe i øjeblikkelig transfer tilbage til Chicago Fire...

Den havde jeg ikke set komme!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af Provst i Brovst » 16. apr 2012, 22:47

Overraskende men godt.

Han har aldrig overbevist andet en i glimt. Fejlkøb som de fleste har været i de sidste år.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Rygte: Chris Rolfe til Brøndby IF

Indlæg af jonas386 » 16. apr 2012, 22:50

Chok alligevel. evt transferpris?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar