Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 18

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 18

Indlæg af frederikshavneren » 28. apr 2012, 12:30

Nu er jeg bestemt ikke den bedste trådstarter, men det er da sandelig på tide at få startet en kamptråd til morgendagens meget spændende opgør i Parken.

Utroligt at der endnu ikke er startet en kamptråd. Debatsiden er godt nok ikke hvad den har været, men måske det afspejler denne kedelige halvsæson. For mit vedkommende virker dette forår som et stort antiklimaks i forhold til sidste sæsons overlevelseskamp, hvor hver eneste kamp var livsvigtig. Det er selvfølgelig rart at AaB ikke igen er impliceret i en drabelig nedrykningskamp, men ret beset består dette forår af 15 træningskampe hvor der ikke er det store på spil for AaB. Måske dette faktum er medvirkende forklaring til det meget pauvre aktivitetsniveau på debatsiden...

Tilbage til kampen i morgen. AaB har det traditionelt meget svært i Parken, hvilket sikkert også bliver tilfældet i morgen aften.

Kampen i Parken mod de forsvarende mestre og aktuelle førerhold
FC København bliver naturligvis meget svær. Objektivt set handler det vel kun om hvor stort AaB taber :(

Angående selve kampen forventer jeg at FCK bliver spilstyrende og trykker AaB i bund. Det er et scenarie der er set mange gange når AaB har gæstet Parken. Det er ca. 5 år siden AaB sidst har sejret i Parken, hvilket er med til at understrege det aktuelle styrkeforhold mellem de 2 klubber. Jeg synes desværre at AaB i mange år har haft en tendens til at spille meget defensivt/afventende på udebane mod topholdene. Det kan gå hvis holdet har en superdefensiv og er skarpe på omstillinger, men det er ingenlunde tilfældet for AaB.

I det etablerede spil er fck gode til at sætte deres backs samt angribere i scene. Det er derfor afgørende at AaB er meget aggressive og presser fck hårdt. Det er ikke ligefrem en stil AaB plejer at praktisere, men det er afgørende at gøre det i morgen hvis der skal opnås et godt resultat. Benhård fight kombineret med professionelle frispark er nøglen til et godt resultat. Hvis det på den konto koster 10 advarsler vil det ikke gøre noget som helst (så længe det ikke koster udvisninger)!

Et andet muligt scenarie for morgendagens opgør er at FC København overlader meget af spillet til AaB, da de udmærket er klar over hvor ufarlige vi er. FC København er meget stærke på omstillinger, der bliver et andet afgørende punkt at få neutraliseret. Derudover er fcks backs meget offensive, hvilket giver mange modstanderhold store problemer. Endelig er fck uhyggelig gode i luftspillet ved hjørnespark/frispark. Her ser jeg virkelig et kæmpe problem.

Mange har rost de unge spillere (Helenius, Nicolai, Wichmann, Kusk, Ahlmann og Lucas) og de har da også gjort det udmærket. Men hvis vi ser mere faktuelt på det har holdet stadigvæk store problemer med at skabe oplagte målchancer i åbent spil!

Nogle gange kan jeg blive i tvivl om holdet overhovedet træner afleveringsspil ude på Hornevej... Men som andre debattører har fremhævet så er holdets helt store akilleshæl det dårlige tekniske niveau pga. de centrale spilleres elendige teknik (KEP, Lasse, Patrick, Augu, Würtz og Curth).
At skabe målchancer i åbent spil har været et problem i årevis og er stadigvæk et kæmpe issue. Nu er holdet bestemt ikke hvad det har været, men det er alligevel en problemstilling der er trænerens ansvar...

I forhold til startopstillingen håber jeg på følgende AaB line up til kampen:

N. Larsen
P. Kristensen - KEP - Lasse - Ahlmann
Dalsgaard - Würtz - Augu - Due
Curth - Helenius

Bænk: Carsten Christensen, Nicolas G., Wichmann, Kusk, Lucas, Nicolai Thomsen, Kayke og Rolf Toft.

Jeg har taget udgangspunkt i det formodede scenarie for kampen, hvor en stærk defensiv samt giftige omstillinger bliver nøgleord. Jeg har derfor fravalgt Kusk, Wichmann, Lucas og Dalsgaard (som højre back). Jeg formoder at fck bliver spilstyrende og trykker os i bund, det er derfor vigtigt at satse på mere defensive spillere. Dalsgaard har store problemer defensivt når han spiller højre back, det vil virkelig være et kæmpe sats at lade ham spille den position. Patrick er bestemt ikke en særlig god back, men defensivt er han bedre end Dalsgaard.

På midtbanen har jeg fravalgt den unge trio Wichmann, Kusk og Lucas. De fylder simpelthen for lidt defensivt, jeg tror at vi vil blive kørt over hvis de spiller fra start. Derfor har jeg valgt Dalsgaard som højre midt samt Due som venstre midt da de er bedre defensivt.
Spillere som Kusk og Lucas kan så blive indskiftet i løbet af 2. halvleg når der formodentlig skal jagtes et resultat.

Jeg har ikke helt overblik over skade/karantæne situationen hos fck.
Men jeg prøver alligevel at line en formodet fck opstilling op:

Wiland
L. Jakobsen - K. Stadsgaard - Sølvi Ottesen - P. Bengtsson
C. Bolanos - Claudemir - Grinheim - B. Oviedo
C. Santin - Damen

Sikke en startformation, det bliver virkelig svært. Jeg håber på en mirakuløs AaB sejr, men realistisk set tror jeg at vi taber 3-0.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af le Cid » 28. apr 2012, 12:51

Jeg er ikke overbevist om, at det bliver en massakre! PSE har ikke sprudlet i år, og det er vel egentlig kun Hr. Køge, der for alvor har fået ørerne i maskinen... De har helt klart et bedre hold end os, og de vinder sikkert, men hvis Kent tør sende den unge garde på banen, så tror jeg godt, at vi kan drille dem lidt - de er næppe lige så let til bens, specielt ikke efter at de har spillet i midtugen...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af frederikshavneren » 28. apr 2012, 13:06

le Cid skrev:Jeg er ikke overbevist om, at det bliver en massakre! PSE har ikke sprudlet i år, og det er vel egentlig kun Hr. Køge, der for alvor har fået ørerne i maskinen... De har helt klart et bedre hold end os, og de vinder sikkert, men hvis Kent tør sende den unge garde på banen, så tror jeg godt, at vi kan drille dem lidt - de er næppe lige så let til bens, specielt ikke efter at de har spillet i midtugen...
Jeg frygter virkelig et stort nederlag. Fcks pokalkamp i midtugen tror jeg ikke har nogen betydning. For det første blev kampen spillet i onsdags, derudover sparede fck mange af deres nøglespillere i pokalkampen.

I morgen kommer vi derfor op imod et topmotiveret fck hold der vil gøre alt for at få en sejr. Fck er stadigvæk kun 6 point foran fc rødvin/fc brixtofte, og med tanke på at mesterskabsduellanterne mødes internt på onsdag så har fck bestemt ikke råd til at sætte point til imod os.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af le Cid » 28. apr 2012, 13:10

frederikshavneren skrev:
le Cid skrev:Jeg er ikke overbevist om, at det bliver en massakre! PSE har ikke sprudlet i år, og det er vel egentlig kun Hr. Køge, der for alvor har fået ørerne i maskinen... De har helt klart et bedre hold end os, og de vinder sikkert, men hvis Kent tør sende den unge garde på banen, så tror jeg godt, at vi kan drille dem lidt - de er næppe lige så let til bens, specielt ikke efter at de har spillet i midtugen...
Jeg frygter virkelig et stort nederlag. Fcks pokalkamp i midtugen tror jeg ikke har nogen betydning. For det første blev kampen spillet i onsdags, derudover sparede fck mange af deres nøglespillere i pokalkampen.

I morgen kommer vi derfor op imod et topmotiveret fck hold der vil gøre alt for at få en sejr. Fck er stadigvæk kun 6 point foran fc rødvin/fc brixtofte, og med tanke på at mesterskabsduellanterne mødes internt på onsdag så har fck bestemt ikke råd til at sætte point til imod os.
De har altså ikke været top motiveredes i alle de andre kampe, hvor de har spillet uinspireret og vundet knebent?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af frederikshavneren » 28. apr 2012, 13:18

le Cid skrev:
frederikshavneren skrev:
le Cid skrev:Jeg er ikke overbevist om, at det bliver en massakre! PSE har ikke sprudlet i år, og det er vel egentlig kun Hr. Køge, der for alvor har fået ørerne i maskinen... De har helt klart et bedre hold end os, og de vinder sikkert, men hvis Kent tør sende den unge garde på banen, så tror jeg godt, at vi kan drille dem lidt - de er næppe lige så let til bens, specielt ikke efter at de har spillet i midtugen...
Jeg frygter virkelig et stort nederlag. Fcks pokalkamp i midtugen tror jeg ikke har nogen betydning. For det første blev kampen spillet i onsdags, derudover sparede fck mange af deres nøglespillere i pokalkampen.

I morgen kommer vi derfor op imod et topmotiveret fck hold der vil gøre alt for at få en sejr. Fck er stadigvæk kun 6 point foran fc rødvin/fc brixtofte, og med tanke på at mesterskabsduellanterne mødes internt på onsdag så har fck bestemt ikke råd til at sætte point til imod os.
De har altså ikke været top motiveredes i alle de andre kampe, hvor de har spillet uinspireret og vundet knebent?
Jeg er enig i at fck bestemt ikke har sidste sæsons niveau hvor de smadrede konkurrenterne i superligaen totalt. Fck har ikke sprudlet på samme måde i denne sæson, men når holdet rammer niveauet er holdet milevidt bedre end de øvrige hold i ligaen.

Fck har stor rutine og ved derfor udmærket godt hvor vigtig morgendagens opgør er. Med et beskedent forspring på 6 point ved fck godt, at de ikke har råd til at sætte point til i morgen.
Nu er det selvfølgelig svært at spå men hvis fc rødvin vinder mesterskabsduellen på onsdag så er der pludselig kun 3 points forspring. Så kan alt ske! Det er bl.a. derfor at jeg tror at vi får et topmotiveret fck hold at se i morgen, hvorfor AaB desværre risikerer at blive kørt over.

Jeg tror ikke at den unge AaB garde kan modstå presset (Wichmann, Kusk og Lucas). Disse 3 spillere har alle deres primære force offensivt, men i kampen i morgen tror jeg at det bliver en lang sej og hård forsvarskamp for AaBs vedkommende. En midtbane med de 3 ovenstående spillere risikerer at blive total overkørt da de alle 3 har store begrænsninger i det defensive spil!

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af Jacob » 28. apr 2012, 21:55

frederikshavneren skrev:
le Cid skrev:
frederikshavneren skrev:
le Cid skrev:Jeg er ikke overbevist om, at det bliver en massakre! PSE har ikke sprudlet i år, og det er vel egentlig kun Hr. Køge, der for alvor har fået ørerne i maskinen... De har helt klart et bedre hold end os, og de vinder sikkert, men hvis Kent tør sende den unge garde på banen, så tror jeg godt, at vi kan drille dem lidt - de er næppe lige så let til bens, specielt ikke efter at de har spillet i midtugen...
Jeg frygter virkelig et stort nederlag. Fcks pokalkamp i midtugen tror jeg ikke har nogen betydning. For det første blev kampen spillet i onsdags, derudover sparede fck mange af deres nøglespillere i pokalkampen.

I morgen kommer vi derfor op imod et topmotiveret fck hold der vil gøre alt for at få en sejr. Fck er stadigvæk kun 6 point foran fc rødvin/fc brixtofte, og med tanke på at mesterskabsduellanterne mødes internt på onsdag så har fck bestemt ikke råd til at sætte point til imod os.
De har altså ikke været top motiveredes i alle de andre kampe, hvor de har spillet uinspireret og vundet knebent?
Jeg er enig i at fck bestemt ikke har sidste sæsons niveau hvor de smadrede konkurrenterne i superligaen totalt. Fck har ikke sprudlet på samme måde i denne sæson, men når holdet rammer niveauet er holdet milevidt bedre end de øvrige hold i ligaen.

Fck har stor rutine og ved derfor udmærket godt hvor vigtig morgendagens opgør er. Med et beskedent forspring på 6 point ved fck godt, at de ikke har råd til at sætte point til i morgen.
Nu er det selvfølgelig svært at spå men hvis fc rødvin vinder mesterskabsduellen på onsdag så er der pludselig kun 3 points forspring. Så kan alt ske! Det er bl.a. derfor at jeg tror at vi får et topmotiveret fck hold at se i morgen, hvorfor AaB desværre risikerer at blive kørt over.

Jeg tror ikke at den unge AaB garde kan modstå presset (Wichmann, Kusk og Lucas). Disse 3 spillere har alle deres primære force offensivt, men i kampen i morgen tror jeg at det bliver en lang sej og hård forsvarskamp for AaBs vedkommende. En midtbane med de 3 ovenstående spillere risikerer at blive total overkørt da de alle 3 har store begrænsninger i det defensive spil!
Jeg er enig her. Jeg kan ikke se os få noget ud af den kamp mod FCK, uagtet hvad hjertet må drømme om. De er markant bedre end os pt (både mand for mand, og som hold) og kan sagtens finde motivationen efter FCNs sejr i dag - uagtet at de ikke har samme styrke som sidste sæson.

Til gengæld er jeg fortrøstningsfuld for de næste kampe der følger efter: et kriseramt OB der ikke kan gøre noget rigtigt pt, Brøndby på hjemmebane i deres nuværende forfatning, Lyngby og Køge - de to formodede svageste hold i ligaen og så en sidste runde kamp imod Sønderjyske som næppe ej heller har meget at spille for der. Der kan godt være en hel del point der venter på os i de kampe. :)
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Dissing
1. div
1. div
Indlæg: 402
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af Dissing » 29. apr 2012, 11:43

Jacob skrev:Til gengæld er jeg fortrøstningsfuld for de næste kampe der følger efter: et kriseramt OB der ikke kan gøre noget rigtigt pt, Brøndby på hjemmebane i deres nuværende forfatning, Lyngby og Køge - de to formodede svageste hold i ligaen og så en sidste runde kamp imod Sønderjyske som næppe ej heller har meget at spille for der. Der kan godt være en hel del point der venter på os i de kampe. :)
Man skal kun tage én kamp af gangen, og skal vi kigge på denne spillerunde vil det være fint hvis Silkeborg får point mod Lyngby, for så kan AaB ikke rykke ned.
Men på debatside kan vi da godt kigge på AaB's kommende kampe mod Lyngby, Køge og Sønderjyske, og de burde se'føli give en masse point, men da vi mødte de tre bundhold tilbage i marts (cirka for en måned siden) blev det kun til 4 AaB-point af 9 mulige.

Når jeg ser på AaB-bedrifterne denne sæson, har der været 7 uafgjorte på udebane (i 13 udekampe), og her er der noget der tyder på en tendens. AaB kan med en kontrolleret spillestil godt følge med de hold man møder ude, men oftest tør man ikke satse så meget at man kan få et mål mere end hjemmeholdet. Og så får AaB et enkelt point som er bedre end at tabe - men er to point dårligere end den sejr man måske skulle være gået efter.
Nu er en kamp i Parken måske ikke en kamp man inderst inde tror man kan få tre point i, og vi husker alle nederlaget på 0-2 i Parken, som for cirka et år siden var ved at sende AaB i 1.division. Men det kan måske lykkes i dag at hente 3 point derovre, hvis AaB i bedste uafgjort stil kan følge med fck, og hvis Lucas Andersen kommer ind de sidste 10 minutter, og han langt om længe, på senior-niveau, lever op til den ros han har fået på ungdomsniveau.
På forhånd kan man forestille sig meget, og man kunne også tænke sig at fck's Claudemir, der har spillet rigtig dårligt i forhold til sidste sæson, endelig får en dag hvor modstandernes midtbane giver ham plads, og han viser spil på højt, højt niveau.
Jeg syns bedst om Lucas drømmen, og lige om ikke så længe finder vi ud af at det ikke altid går som en person bag et tastatur sidder og tror/håber/frygter.
Hvad kom først, hønen eller ægget ?? - Det gjorde hanen.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af AllanPedersen » 29. apr 2012, 12:11

3-1 til AaB..

hvor er de urealistiske fanatikere henne? jeg savner jer, og føler mig alene..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

aabaabaab
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 16. apr 2012, 15:10

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af aabaabaab » 29. apr 2012, 13:04

AllanPedersen skrev:3-1 til AaB..

hvor er de urealistiske fanatikere henne? jeg savner jer, og føler mig alene..
Du er ikke helt alene....jeg har sat 500 på AaB :aabfan:

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af Meelsen » 29. apr 2012, 13:07

Du er ikke alene. Har lige spillet på 3-1 til AaB.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Narildsen
2. div
2. div
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. mar 2011, 17:04
Geografisk sted: Odense

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af Narildsen » 29. apr 2012, 13:39

Har smidt 100,- på en AaB sejr til odds 9.5!

Jeg håber vores angribere søger heldet, det har vist sig at være nøglen mod FCK's vaklende forsvar!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af AllanPedersen » 29. apr 2012, 14:12

haha en hjernedød kupon jeg lige har lavet.. men hey den giver godt tilbage

Sønderjyske - Brøndby X
Køge - Ac Horsens 1
FCK - AaB 2

har smidt de sidste 38kr jeg lige havde på min unibet konto..
potentiel gevinst : 4667kr
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af thomasjn » 29. apr 2012, 14:23

Synes først og fremmest jeg vil bidrage med noget nostalgi.


Utroligt der allerede er gået fem år - tiden flyver - og sjældent har jeg vidst kæderøget så meget foran fjerneren som dengang. I øvrigt i samme sæson vi havde denne fantastisk kampe - det var sgu tider.


I øvrigt en nervepirrende kamp som TV-seer. Var en af de dage, hvor det bare ikke kørte for Viashit og vi manglede signal de sidste 10 meget nervepirrende minutter.

Dagens kamp, tjaeh tror på vi måske kan gør ondt på FCK vha. hurtige kontrastød mod Sølvis manglede hurtighed og, at vi kan udstille Kris Stadsgaard som en yderst ordinær forsvarsspiller. Helenius og Lasse som målscorere i en 2-1 sejr, hvor KEP snorksover og giver Dame N'Doye et mål.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af andreasaab89 » 29. apr 2012, 14:34

thomasjn skrev:Synes først og fremmest jeg vil bidrage med noget nostalgi.


Utroligt der allerede er gået fem år - tiden flyver - og sjældent har jeg vidst kæderøget så meget foran fjerneren som dengang. I øvrigt i samme sæson vi havde denne fantastisk kampe - det var sgu tider.


I øvrigt en nervepirrende kamp som TV-seer. Var en af de dage, hvor det bare ikke kørte for Viashit og vi manglede signal de sidste 10 meget nervepirrende minutter.

Dagens kamp, tjaeh tror på vi måske kan gør ondt på FCK vha. hurtige kontrastød mod Sølvis manglede hurtighed og, at vi kan udstille Kris Stadsgaard som en yderst ordinær forsvarsspiller. Helenius og Lasse som målscorere i en 2-1 sejr, hvor KEP snorksover og giver Dame N'Doye et mål.
Det der, det var satme ondt. Nu savner jeg bhele :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af FlæskeFrank » 29. apr 2012, 15:25

Hvis FCK skal tabe en kamp mere inden sæsonen er ovre, så er det her vel et meget godt bud. De to hold plejer at give hinanden modspil. Og her kan der komme lidt spænding ind i guldstriden, hvis FCK snubler.

Så lad os bare vinde af den grund.

Men er vi ikke bedst, når der ikke forventes noget af os. Og det er vel i dag:-)
- FlæskeFrank

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af jensemand57 » 29. apr 2012, 16:33

Med resultatet i Lyngby kan AaB definitivt sige sig fri for al snak om nedrykningsfaren. Men selv med et nederlag, vil der være 15 point at spille om, og vi er foran med 13 point. Det giver en ro til at udvikle holdet til den nye sæson. Jeg tror for alvor ikke på femte pladsen, og jeg mener heller ikke, at holdet er stærk nok til at spille europæisk.

Håber på sejr, vil være super tilfreds med det ene point, men forventer et nederlag.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Kamptråd: FC KøbenhaFCKvn vs AaB, søndag d. 29. april kl

Indlæg af Sønderhof » 29. apr 2012, 17:34

AaBs startopstilling (4-4-1-1): Nicolai Larsen - Jakob Ahlmann, Lasse Nielsen, Kenneth Emil Petersen, Henrik Dalsgaard - Anders Due, Thomas Augustinussen, Rasmus Würtz, Kasper Kusk - Lucas Andersen - Nicklas Helenius.
Lucas som hængende.


FCKs startopstilling (4-4-2): Johan Wiland - Pierre Bengtsson, Kris Stadsgaard, Ragnar Sigurdsson, Lars Jacobsen - Bryan Oviedo, Claudemir, Christian Grindheim, Cristian Bolaños - Cesar Santin, Dame N'Doye.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af Kenneth K » 29. apr 2012, 17:36

Vi må snart få det første mål fra Lucas...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC KøbenhaFCKvn vs AaB, søndag d. 29. april kl

Indlæg af jonas386 » 29. apr 2012, 17:40

Sønderhof skrev:AaBs startopstilling (4-4-1-1): Nicolai Larsen - Jakob Ahlmann, Lasse Nielsen, Kenneth Emil Petersen, Henrik Dalsgaard - Anders Due, Thomas Augustinussen, Rasmus Würtz, Kasper Kusk - Lucas Andersen - Nicklas Helenius.
Lucas som hængende.


FCKs startopstilling (4-4-2): Johan Wiland - Pierre Bengtsson, Kris Stadsgaard, Ragnar Sigurdsson, Lars Jacobsen - Bryan Oviedo, Claudemir, Christian Grindheim, Cristian Bolaños - Cesar Santin, Dame N'Doye.
Spændende synes jeg. Reelt set er der vel tale om en 4-2-3-1 hvor Augo og Würtz udelukkende tænker på det defensive mens vi kører med ret offensive backs.
I øvrigt undrer det mig lidt at Lucas er valgt foran Wichmann.... Men sådan er det jo.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af AllanPedersen » 29. apr 2012, 17:52

AllanPedersen skrev:haha en hjernedød kupon jeg lige har lavet.. men hey den giver godt tilbage

Sønderjyske - Brøndby X
Køge - Ac Horsens 1
FCK - AaB 2

har smidt de sidste 38kr jeg lige havde på min unibet konto..
potentiel gevinst : 4667kr
Puha... nu må i pludselig meget meget meget gerne vinde drenge! :D
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar