AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af astonvilla » 20. maj 2012, 22:35

sulakvelidze skrev:
jonas386 skrev:Ser egentlig gerne Rolf Toft starte inde i næste kamp... Han har gjort det rigtigt fint i samtlige indhop, og han er da betydeligt mere interessant end Curth.
Det kender jeg ham ikke godt nok til at vurdere, men hans afslutning på friløberen var ikke ret overbevisende. Hvis Curth havde lavet sådan en i dag, ville denne tråd være fire sider længere nu.
Havde Toft en friløber ud over den der førte til straffe?? Den må jeg ha misset. Tænker du på Thomsen?
Bienvenu Bassogog!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af FlæskeFrank » 20. maj 2012, 22:43

Hvis man går på Superstats.dk, så viser de, at vi startede med en start11 på 23 år og 94 dage. HB Køges "babyhold" var over 1 år ældre i snit! Så der er altså meget potentiale til gode endnu.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af jonas386 » 20. maj 2012, 22:51

sulakvelidze skrev:
jonas386 skrev:Ser egentlig gerne Rolf Toft starte inde i næste kamp... Han har gjort det rigtigt fint i samtlige indhop, og han er da betydeligt mere interessant end Curth.
Det kender jeg ham ikke godt nok til at vurdere, men hans afslutning på friløberen var ikke ret overbevisende. Hvis Curth havde lavet sådan en i dag, ville denne tråd være fire sider længere nu.
Er det ikke Nicolaj Thomsen du tænker på?
Toft havde både den der førte til straffet og afleveringen til Helenius (der dog blev brændt på det skammeligste).
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af sulakvelidze » 20. maj 2012, 22:58

jonas386 skrev:
sulakvelidze skrev:
jonas386 skrev:Ser egentlig gerne Rolf Toft starte inde i næste kamp... Han har gjort det rigtigt fint i samtlige indhop, og han er da betydeligt mere interessant end Curth.
Det kender jeg ham ikke godt nok til at vurdere, men hans afslutning på friløberen var ikke ret overbevisende. Hvis Curth havde lavet sådan en i dag, ville denne tråd være fire sider længere nu.
Er det ikke Nicolaj Thomsen du tænker på?
Toft havde både den der førte til straffet og afleveringen til Helenius (der dog blev brændt på det skammeligste).
Ok, tak for rettelsen, jeg har vist taget fejl af de to. Der var godt nok heller ikke meget angriber over den afslutning, så rart nok, at det ikke var Toft. :)

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af BoomZ0R » 20. maj 2012, 23:03

astonvilla skrev:Er der iø nogen med forstand på fodboldreglerne der kan forklare mig hvorfor Køges keeper som sidste mand på straffesparket ikke fik rødt kort (kun gult)???
Det fatter jeg heller ikk! Kommentatoren mente at det var genialt af Claus Bo at se den kun var til gult. Jeg fatter det ikk.

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af AaBlover4ever » 20. maj 2012, 23:39

Zee skrev:
astonvilla skrev:Er der iø nogen med forstand på fodboldreglerne der kan forklare mig hvorfor Køges keeper som sidste mand på straffesparket ikke fik rødt kort (kun gult)???
Det fatter jeg heller ikk! Kommentatoren mente at det var genialt af Claus Bo at se den kun var til gult. Jeg fatter det ikk.
Jeg tror det har at gøre med, at Tofts træk blev lidt skævt og dermed kom ud i siden. Det skal kun give rødt, hvis der fratages en oplagt scoringschance. Om det ville havde været det hvis ikke målmanden havde tacklet ham, tja det er der ingen der ved. Men det må være Claus Bos og kommentatorens vurdering at det var det ikke.

OT: Jeg fatter absolut ikke den aldergrænse der er for dommere, og som gør at Claus Bo kun kan forsætte én sæson mere. Han er da langt bedre (oftest) end de unge dommere! Lad nu dommernes fysiske- og dommerevner afgøre hvem der dømmer og ikke en eller anden åndssvag aldersgrænse :-)

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af BoomZ0R » 21. maj 2012, 09:57

AaBlover4ever skrev:
Zee skrev:
astonvilla skrev:Er der iø nogen med forstand på fodboldreglerne der kan forklare mig hvorfor Køges keeper som sidste mand på straffesparket ikke fik rødt kort (kun gult)???
Det fatter jeg heller ikk! Kommentatoren mente at det var genialt af Claus Bo at se den kun var til gult. Jeg fatter det ikk.
Jeg tror det har at gøre med, at Tofts træk blev lidt skævt og dermed kom ud i siden. Det skal kun give rødt, hvis der fratages en oplagt scoringschance. Om det ville havde været det hvis ikke målmanden havde tacklet ham, tja det er der ingen der ved. Men det må være Claus Bos og kommentatorens vurdering at det var det ikke.

OT: Jeg fatter absolut ikke den aldergrænse der er for dommere, og som gør at Claus Bo kun kan forsætte én sæson mere. Han er da langt bedre (oftest) end de unge dommere! Lad nu dommernes fysiske- og dommerevner afgøre hvem der dømmer og ikke en eller anden åndssvag aldersgrænse :-)
Lad os holde os til at det var Claus Bos vurdering, at det kun var til gult, og at kommentatoren bare fortsatte sit røvslikkeri på Claus Bo, som han havde gjort igennem hele kampen.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af astonvilla » 21. maj 2012, 10:06

Så vi er mao enige om at det var en gigantisk dommer-brøler og der ikke findes nogen særregel for keeperne i sådan en situation, som jeg har overset (en kammerat og jeg diskuterede nemlig dette).
Bienvenu Bassogog!

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af Gamling » 21. maj 2012, 10:09

Citat "Nu skal drengene i hvert fald ned og præstere mod SE. En 6. plads er nu målet - hvilket vil være en præstation over evne imø!"

Det vil sige at med Lucas og Helenius væk i sommerpausen, nul penge til kvalificerede nyindkøb og EfB og RFC (mest sandsynligt) som oprykkere, så kan vi vist allerede nu sætte penge på AaB som en af de mest sandsynlige nedrykkere næste sæson. :|
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af le Cid » 21. maj 2012, 10:29

Gamling skrev:Citat "Nu skal drengene i hvert fald ned og præstere mod SE. En 6. plads er nu målet - hvilket vil være en præstation over evne imø!"

Det vil sige at med Lucas og Helenius væk i sommerpausen, nul penge til kvalificerede nyindkøb og EfB og RFC (mest sandsynligt) som oprykkere, så kan vi vist allerede nu sætte penge på AaB som en af de mest sandsynlige nedrykkere næste sæson. :|
1) Bliver der solgt, bliver der også købt...!
2) Brömböh må som minimum være større kandidat end os - og oprykkerne Esbjerg + RendOs/VBK/VFF har vel ikke nødvendigvis slagkraftige hold...!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af hje1980 » 21. maj 2012, 10:44

Gamling skrev:Citat "Nu skal drengene i hvert fald ned og præstere mod SE. En 6. plads er nu målet - hvilket vil være en præstation over evne imø!"

Det vil sige at med Lucas og Helenius væk i sommerpausen, nul penge til kvalificerede nyindkøb og EfB og RFC (mest sandsynligt) som oprykkere, så kan vi vist allerede nu sætte penge på AaB som en af de mest sandsynlige nedrykkere næste sæson. :|
Hvad er det der gør at du tror hold som Silkeborg, Sønderjyske, Esbjerg, Randers, Brøndby med næsten SIKKERHED ænder over AaB i næste sæson...?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af astonvilla » 21. maj 2012, 11:43

Gamling skrev:Citat "Nu skal drengene i hvert fald ned og præstere mod SE. En 6. plads er nu målet - hvilket vil være en præstation over evne imø!"

Det vil sige at med Lucas og Helenius væk i sommerpausen, nul penge til kvalificerede nyindkøb og EfB og RFC (mest sandsynligt) som oprykkere, så kan vi vist allerede nu sætte penge på AaB som en af de mest sandsynlige nedrykkere næste sæson. :|
Tja, AaB er i hvert fald ingenlunde en usandsynlig nedrykker i næste sæson (ligesom det har forholdt sig denne sæson - derfor mener jeg at en 6. plads vil være en fantastisk præstation af drengene/Kent/Kuhn).
Vi kan nok forvente en trup der er yderligere svækket til næste sæson - best case scenario er nok et trup på linie med den vi har nu - og med tanke på at der rykker 2 stærke hold op (stærkere end Køge & Lyngby), samt at OB nok skal komme i gang + BØF trods alt har kvaliteter i truppen til at ligge over os, så bliver det svært. Man kan forestille sig at det bliver et utroligt close race mellem pladserne 7 til 12.

Men jeg forventer da at vi i samlet flok kan heppe drengene til en god placering i 2012/2013 også!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af Pastorius » 21. maj 2012, 12:18

astonvilla skrev:
Gamling skrev:Citat "Nu skal drengene i hvert fald ned og præstere mod SE. En 6. plads er nu målet - hvilket vil være en præstation over evne imø!"

Det vil sige at med Lucas og Helenius væk i sommerpausen, nul penge til kvalificerede nyindkøb og EfB og RFC (mest sandsynligt) som oprykkere, så kan vi vist allerede nu sætte penge på AaB som en af de mest sandsynlige nedrykkere næste sæson. :|
Tja, AaB er i hvert fald ingenlunde en usandsynlig nedrykker i næste sæson (ligesom det har forholdt sig denne sæson - derfor mener jeg at en 6. plads vil være en fantastisk præstation af drengene/Kent/Kuhn).
Vi kan nok forvente en trup der er yderligere svækket til næste sæson - best case scenario er nok et trup på linie med den vi har nu - og med tanke på at der rykker 2 stærke hold op (stærkere end Køge & Lyngby), samt at OB nok skal komme i gang + BØF trods alt har kvaliteter i truppen til at ligge over os, så bliver det svært. Man kan forestille sig at det bliver et utroligt close race mellem pladserne 7 til 12.

Men jeg forventer da at vi i samlet flok kan heppe drengene til en god placering i 2012/2013 også!
Jeg tror nu ikke meget på at BIF's trup skulle være stærkere - og jeg tror de har endnu mindre at gøre med ift. os når der skal forstærkes. Deres håb er et godt salg af Krohn-Dehli, men i lighed med os ved et Helenius-salg, har de det problem at de er nødt til at erstatte ham for at kunne holde deres beskedne sportslige niveau. Jeg mener at BIF har hentet en del flere point end deres trup berettiger til de seneste sæsoner, og jeg bliver overrasket hvis de kan holde sig i top-6. De har dog en livline - Bjerregaard kan sælge den fulde kontrol over klubben for en god pris.

OB kan godt være bedre næste sæson, men det er på ingen måde givet. Deres store problem er at de ikke har gjort noget som helst ved deres egentlige problem som har noget med fordelingen af ansvar i ledelsen (de bliver ikke en faktor før de fyrer direktøren).

Dermed ikke være sagt at vi er sikre næste år - det er vi langt fra, for vi kan også blive alt mellem nummer 3 og 12, alt efter hvordan det hænger sammen fra sæsonstart. I modsætning til så mange andre, tror jeg det er en fordel for os at skifte HB Køge og Lyngby med Esbjerg og Randers. Vi har ikke har det godt med at skulle dominere kampene mod de to hold - det går langt bedre mod hold, der synes de skal prøve at dominere os. Inden jeg giver mit endelige bud på næste års placering, vil jeg dog gerne se hvordan det går med feriepengene, en evt. kapitaludvidelse og transfervinduet. Det mest sandsynlige er at vi nok stadig vil se lidt svingende resultater med et godt topniveau og et forfærdeligt bundniveau.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af Martin Bak » 21. maj 2012, 12:39

Pastorius skrev:
astonvilla skrev:
Gamling skrev:Citat "Nu skal drengene i hvert fald ned og præstere mod SE. En 6. plads er nu målet - hvilket vil være en præstation over evne imø!"

Det vil sige at med Lucas og Helenius væk i sommerpausen, nul penge til kvalificerede nyindkøb og EfB og RFC (mest sandsynligt) som oprykkere, så kan vi vist allerede nu sætte penge på AaB som en af de mest sandsynlige nedrykkere næste sæson. :|
Tja, AaB er i hvert fald ingenlunde en usandsynlig nedrykker i næste sæson (ligesom det har forholdt sig denne sæson - derfor mener jeg at en 6. plads vil være en fantastisk præstation af drengene/Kent/Kuhn).
Vi kan nok forvente en trup der er yderligere svækket til næste sæson - best case scenario er nok et trup på linie med den vi har nu - og med tanke på at der rykker 2 stærke hold op (stærkere end Køge & Lyngby), samt at OB nok skal komme i gang + BØF trods alt har kvaliteter i truppen til at ligge over os, så bliver det svært. Man kan forestille sig at det bliver et utroligt close race mellem pladserne 7 til 12.

Men jeg forventer da at vi i samlet flok kan heppe drengene til en god placering i 2012/2013 også!
Jeg tror nu ikke meget på at BIF's trup skulle være stærkere - og jeg tror de har endnu mindre at gøre med ift. os når der skal forstærkes. Deres håb er et godt salg af Krohn-Dehli, men i lighed med os ved et Helenius-salg, har de det problem at de er nødt til at erstatte ham for at kunne holde deres beskedne sportslige niveau. Jeg mener at BIF har hentet en del flere point end deres trup berettiger til de seneste sæsoner, og jeg bliver overrasket hvis de kan holde sig i top-6. De har dog en livline - Bjerregaard kan sælge den fulde kontrol over klubben for en god pris.

OB kan godt være bedre næste sæson, men det er på ingen måde givet. Deres store problem er at de ikke har gjort noget som helst ved deres egentlige problem som har noget med fordelingen af ansvar i ledelsen (de bliver ikke en faktor før de fyrer direktøren).

Dermed ikke være sagt at vi er sikre næste år - det er vi langt fra, for vi kan også blive alt mellem nummer 3 og 12, alt efter hvordan det hænger sammen fra sæsonstart. I modsætning til så mange andre, tror jeg det er en fordel for os at skifte HB Køge og Lyngby med Esbjerg og Randers. Vi har ikke har det godt med at skulle dominere kampene mod de to hold - det går langt bedre mod hold, der synes de skal prøve at dominere os. Inden jeg giver mit endelige bud på næste års placering, vil jeg dog gerne se hvordan det går med feriepengene, en evt. kapitaludvidelse og transfervinduet. Det mest sandsynlige er at vi nok stadig vil se lidt svingende resultater med et godt topniveau og et forfærdeligt bundniveau.
meget enig -kampen igår udstillede klrt og tydeligt vores problemer med at skulle skabe en kamp - derfor ser jeg det heller ikke som en ulempe at møde efb og randers næste år.
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af Klaus » 21. maj 2012, 13:13

På plussiden må absolut tælle, at vi har givet masser af vigtig erfaring til vores unge spillere.Vores nedskæringsproces er vel tæt på fuldbragt mens et hold som Midtjylland slet ikke er gået i gang med deres endnu.. Nordsjælland vil med en kapitalindsprøjtning fra CL, formentlig kunne erstatte de spillere de mister og FCK ligeså. Alle andre hold vil barbere budgetter og i den disciplin er vi trods alt kommet langt.

Dermed ikke være sagt, at vi ikke kan rykke ned, det tror jeg godt kan ske. Men hvis Bøgelund på mirakuløs vis bliver klar igen og vi beholder Helenius et år mere og i stedet sælger Lucas, behøver det ikke blive så skidt.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af jonas386 » 21. maj 2012, 13:50

Jeg håber faktisk lidt Lucas bliver solgt for et større million beløb (10-15 stykker), for han kan snildt erstattes... Det kan Helenius altså ikke. Så derfor ud med Lucas, lad Helenius blive og hent en spiller eller to til at styrke truppen. Og så kommer der vel de obligatoriske 2-3 ungdomsspillere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 21. maj 2012, 14:34

jonas386 skrev:Jeg håber faktisk lidt Lucas bliver solgt for et større million beløb (10-15 stykker), for han kan snildt erstattes... Det kan Helenius altså ikke. Så derfor ud med Lucas, lad Helenius blive og hent en spiller eller to til at styrke truppen. Og så kommer der vel de obligatoriske 2-3 ungdomsspillere.
Selvfølgelig kan Helenius erstattes. Fik vi 10 millioner for ham, kan jeg sagtens se os hente f.eks Duncan ind istedet. Der er ingen garanti for succes selvfølgelig, men der absolut heller ingen garanti for at Helenius fortsætter stimen, så det kan være man skal udnytte det momentum ha har lige nu.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af Gnu » 21. maj 2012, 14:58

Jeg har godt nok svært ved at se AaB få 15 millioner kroner for nogen som helst spiller i dagens marked. Sker det, så letter jeg på hatten.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af jydenfranord » 21. maj 2012, 15:08

jonas386 skrev:Jeg håber faktisk lidt Lucas bliver solgt for et større million beløb (10-15 stykker), for han kan snildt erstattes... Det kan Helenius altså ikke. Så derfor ud med Lucas, lad Helenius blive og hent en spiller eller to til at styrke truppen. Og så kommer der vel de obligatoriske 2-3 ungdomsspillere.
Naturligvis kan Helenius erstattes, det kan samtlige spillere på AaBs hold, hvis det kommer dertil.
Hvis vi ser på tidligere spillere, så havde Bræmer en helt igennem fantastisk halvsæson, der gjorde han blev udråbt til det største talent gennem årtier. Han faldt drastisk i niveau og endte i 1. div.
Indrek Zelinski blev hentet til klubben og viste sig BRANDVARM han scorede 11 mål i efterårs sæsonen, 17 kampe og udskiftet i 5 og et enkelt rødt kort. I forårs sæsonen, der blev han dobbelt målscore, og det var så det. Altså 2 mål i 14 kampe.

Da AaB solgte Prica, sagde man præcis det sammen "han kan ikke erstattes, der solgte AaB mesterskabet" og sørme, klubben blev mestre. Det er ingen tvivl om at Prica er en helt igennem fantastisk angriber, en af de bedste der har været i ligaen, men han var ikke uerstattelig.

Hvis vi ser på HB Køge, mange sagde at de helt ville kollapse når de solgte Makienok, så ville de ikke score flere mål. De har faktisk gjort det ganske fornuftigt her i foråret.

Helenius er et talent, MEN lad nu være med at gøre ham bedre end han er og udråbe ham til noget han ikke er endnu. Han har muligheden for at slå udvikle sig til en topangriber, men han er det langt fra endnu. Se bare den MEGA afbrænder han havde igår. Han er ung og der skal være plads til den slags afbrænder, men du får det jo til at lyde som om han ikke kan lave fejl og det kan han.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af jonas386 » 21. maj 2012, 15:58

Selvfølgelig kan han da erstattes, men ikke med de midler vi render rundt med på nuværende tidspunkt. Vil jeg da mene...
Helenius er netop vores bedste angriber siden Prica. Ham kunne vi jo netop ikke erstatte. Vi blev mestre fordi en række spillere pludselig løftede sig helt vildt i niveau. Herunder Jeppe Curth og Ene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar