Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Philip
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 25. mar 2008, 22:02

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Philip » 28. maj 2012, 18:22

A_Strandfelt skrev:Billede
Ordet indavl bliver ved med at gå igennem mit hoved, efter at have set dette billede... Det er fandme humor!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 634 » 28. maj 2012, 18:34

Philip skrev:
A_Strandfelt skrev:Billede
Ordet indavl bliver ved med at gå igennem mit hoved, efter at have set dette billede... Det er fandme humor!
Hvorfor hade dem for deres identitet ?
den hører hjemme i det for smilet frem tråden.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. maj 2012, 19:23

Jeg tror såmænd sagtens vi i AaB kunne stille et hold magen til det der, muligvis endda værre...
Janteloven eksisterer IKKE!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 28. maj 2012, 19:41

Det jeg undre mig mest over er hvordan det er muligt at få personerne til at se så mange forskellige steder hen.

Og så må jeg give Køllen i Møllen ret, tror ikke det ville være meget bedre med AaB fans.

Mr9001
1. div
1. div
Indlæg: 302
Tilmeldt: 17. jan 2010, 20:05

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr9001 » 3. jun 2012, 12:15

Selvfølgelig kan vi "præstere" lige så godt i AaB.......dog er det fantastiske i dette billede at de alle er søskende ;-) og den er svær at hamle op med.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 3. jun 2012, 12:30

http://aoh.dk/artikel/christian-eriksen ... fcm-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;

En "nyhed" om at Christian Eriksen OG Rasmus Falk var til prøvetræning i FCM tilbage i 2006....men de valgte ikke at skifte til FCM pga. geografien. Se det er jo en nyhed der vil noget, for 6 år siden var de lige ved at hente to spillere, hvor den ene nu er en profil på landsholdet.
Claus Steinlein er da også ganske stolt og udtaler det jo viser at de så helt rigtigt da man prøvede at hente dem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 8. jun 2012, 16:27

http://demposportsclub.com/?page_id=25" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Fabbe » 8. jun 2012, 22:49

Steinlein - var han ikke bare et flop i AaB?
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. jun 2012, 01:02

Uhh det er jo fremragende læsning, et lille fint uddrag kunne være:
The FCM Academy is considered as one of the best in Europe.
The FCM Academy is based in Ikast and is widely regarded as one of the best youth systems in Europe at the moment
:)

Man skulle da iøvrigt tro de trods alt kunne have fundet et lidt mere flatterende billede af de fantastiske FCM faciliteter end dette:

Billede

Det virker simpelthen bare som et perfekt partnerskab, længere er den ikke :)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 9. jun 2012, 12:21

Jeg forstår ikke helt at Sune Kiilerich nævnes som et af de store navne FCM har produceret...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. mar 2009, 22:54
Geografisk sted: Hjallerup..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af LKH » 12. jun 2012, 13:22

Er sandsynligvis blevet nævnt før, men nu er de vamle mennesker sgu på tv igen..

http://www.dr.dk/NETTV/I+l%C3%A6re+som+ ... 010/01/11/" onclick="window.open(this.href);return false;

"mens Morten er bange for en plads på bænken er Yakubu bange for en flybillet hjem"
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brodernumsi » 13. jun 2012, 20:56

...fordi Portugal scorede 2, efter en af deres mongol spillere kom på banen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 13. jun 2012, 22:18

Brodernumsi skrev:...fordi Portugal scorede 2, efter en af deres mongol spillere kom på banen.
Han spillede i øvrigt ikke nogen prangende kamp, men blev dog klart overgået (undergået?) af den tidligere FCM'er Simon Poulsen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af A_Strandfelt » 14. jun 2012, 00:25

Funky skrev:
Brodernumsi skrev:...fordi Portugal scorede 2, efter en af deres mongol spillere kom på banen.
Han spillede i øvrigt ikke nogen prangende kamp, men blev dog klart overgået (undergået?) af den tidligere FCM'er Simon Poulsen.
De to var klart de to dårligste danskere på banen. Jakob Poulsen er slet ikke i den form, som han er blevet hypet til.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af alithebeast » 14. jun 2012, 10:16

A_Strandfelt skrev:
Funky skrev:
Brodernumsi skrev:...fordi Portugal scorede 2, efter en af deres mongol spillere kom på banen.
Han spillede i øvrigt ikke nogen prangende kamp, men blev dog klart overgået (undergået?) af den tidligere FCM'er Simon Poulsen.
De to var klart de to dårligste danskere på banen. Jakob Poulsen er slet ikke i den form, som han er blevet hypet til.
Det har han aldrig været. En skam det ikke var Würtz, der scorede et røvheldigt mål i parken.
Hader København!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Konsulenten » 14. jun 2012, 10:27

alithebeast skrev:
A_Strandfelt skrev:
Funky skrev:
Brodernumsi skrev:...fordi Portugal scorede 2, efter en af deres mongol spillere kom på banen.
Han spillede i øvrigt ikke nogen prangende kamp, men blev dog klart overgået (undergået?) af den tidligere FCM'er Simon Poulsen.
De to var klart de to dårligste danskere på banen. Jakob Poulsen er slet ikke i den form, som han er blevet hypet til.
Det har han aldrig været. En skam det ikke var Würtz, der scorede et røvheldigt mål i parken.
Würtz på landsholdet? Seriøst? I øvrigt var Rommedahl den dårligste spiller i går. Med god afstand endda.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 14. jun 2012, 12:04

Jeg er med på, at det er moderne, at hade alt ved FCM, men nogle stykker her i tråden må fandme tage sig alvorligt sammen. At klandre Jakob Poulsen for noget i gårsdagens kamp er decideret pinligt, når adskillige andre som Rommedahl, Eriksen og Simon Poulsen præsterer væsentligt dårligere.

I kan f.eks. også kaste et blik på, hvem det er, der smider afleveringen til hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen ved de to danske mål. Stram op. Gevaldigt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. jun 2012, 14:35

Claus Steinlein skrev:- Jeg ved godt, at man ikke må sige det, men jeg blev glad, da Niki Zimling blev skadet i kampen mod Portugal. For jeg vidste, at Jakob ville komme ind og gøre det godt og vise sig frem. Det påvirker selvfølgelig hans pris i den rigtige retning, siger FC Midtjylland-direktøren til tipsbladet.dk.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brodernumsi » 14. jun 2012, 14:36

Gnu skrev:Jeg er med på, at det er moderne, at hade alt ved FCM, men nogle stykker her i tråden må fandme tage sig alvorligt sammen. At klandre Jakob Poulsen for noget i gårsdagens kamp er decideret pinligt, når adskillige andre som Rommedahl, Eriksen og Simon Poulsen præsterer væsentligt dårligere.

I kan f.eks. også kaste et blik på, hvem det er, der smider afleveringen til hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen ved de to danske mål. Stram op. Gevaldigt.
DK spiller fornuftig fodbold i første 15 min, så bliver Zimling skadet og Poulsen kommer ind, derefter går alt galt. Så er det da muligt at Rommedahl og Simon P og spillede elendigt, men nu handler denne tråd om FCM.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brodernumsi » 14. jun 2012, 14:38

Jesper Schmidt skrev:
Claus Steinlein skrev:- Jeg ved godt, at man ikke må sige det, men jeg blev glad, da Niki Zimling blev skadet i kampen mod Portugal. For jeg vidste, at Jakob ville komme ind og gøre det godt og vise sig frem. Det påvirker selvfølgelig hans pris i den rigtige retning, siger FC Midtjylland-direktøren til tipsbladet.dk.
Og ligesom man tror de har nået toppen af stupide kommentarer i den mongol klub...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar