Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Brent » 5. jun 2012, 15:50

Ifølge mine kilder forhandles der i øjeblikket om at købe Silber tilbage. Silber skal være far i om et halvt år, og de vil gerne være i nærheden af familien når de får den lille. Der er eftersigende skaffet midler fra lokale erhvervsfolk, som vil betaler transfer og signon mod at få pant i nogle af de unge talenter. Jeg kan desværre ikke røbe min kilde, men han har som regel altid ret og han er meget tæt på ledelsen, særligt i denne sag... vender tilbage når der er nyt.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Hanga » 5. jun 2012, 15:59

jow jow...

Følger der eventuelt en somalisk angriber med i handlen?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Gentleman Finn » 5. jun 2012, 16:06

Svært at tro på at Silber kvitter en formentlig ret god kontrakt med Young Boys. Silber har ikke været ret mange år i udlandet og skal cashe ind mens han kan, barn eller ej.

Ville dog være ualmindeligt fantastisk at se ham tilbage i AaB

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Brent » 5. jun 2012, 16:15

Hanga skrev:jow jow...

Følger der eventuelt en somalisk angriber med i handlen?
Hvad snakker du om???? jeg kender tilfældigvis en af de forretningsfolk som er inde over handlen, derfra min viden...
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Hanga » 5. jun 2012, 16:19

Brent skrev:
Hanga skrev:jow jow...

Følger der eventuelt en somalisk angriber med i handlen?
Hvad snakker du om???? jeg kender tilfældigvis en af de forretningsfolk som er inde over handlen, derfra min viden...
Jeg snakker om den somalier, som du prøvede at bilde os ind, var kommende AaB spiller... Det kom sjovt nok også fra en pålidelig kilde... Du er aktiv i hver vindue, og hvor mange gange har du lige ramt plet?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af jensemand57 » 5. jun 2012, 16:21

Brent skrev:Ifølge mine kilder forhandles der i øjeblikket om at købe Silber tilbage. Silber skal være far i om et halvt år, og de vil gerne være i nærheden af familien når de får den lille. Der er eftersigende skaffet midler fra lokale erhvervsfolk, som vil betaler transfer og signon mod at få pant i nogle af de unge talenter. Jeg kan desværre ikke røbe min kilde, men han har som regel altid ret og han er meget tæt på ledelsen, særligt i denne sag... vender tilbage når der er nyt.
Sådan noget skriver man altså ikke, det er ikke til at spøge med. Tænk hvis det alligevel falder til jorden.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Gaarde6 » 5. jun 2012, 16:30

Hanga skrev:jow jow...

Følger der eventuelt en somalisk angriber med i handlen?
:thumbsup:

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Kilde » 5. jun 2012, 16:54

Flere Brent-rygter! Lovely!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af PeterS » 5. jun 2012, 17:13

Kunne sgu være en meget fed transfer, men jeg har godt nok også svært ved at se det ske..

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Kasper » 5. jun 2012, 17:24

Er der nogen der er i besiddelse af Silbers sidste halftime-interview? Jeg er sikker på at det ligger et eller andet sted på min computer, men jeg kan ikke lige finde det.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Søgaard » 5. jun 2012, 19:30

Lyder som en lidt sjov transfer Brent, for jeg ved ikke lige hvor Silber passer ind på holdet pt.. Jovist, klager ikke hvis han kommer, tror på at han kan bidrage med mere end vores nuværende gamle garde. Ser ham da gerne i AaB igen, han skal være velkommen.

Men hvorfor skulle AaB ville give pant i ungdomsspillere, for at få en spiller der dækker positioner, hvor vi har masser af spillere i forvejen? Han kan self. dække en back, men synes det er overkill at hente Silberpower til AaB for at spille back (Eller wing for den sags skyld) med vores situation i tankerne...

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Rasmus » 5. jun 2012, 19:57

Det lyder da spændende og ifølge medierne har Young Boys ikke fået licens til næste sæson i den bedste schweiziske pga. dårlig økonomi. Så hvem ved?

En ting er dog sikkert, - skifter han til AaB så vinker han samtidig også farvel til landsholdet :D
/ Rasmus

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af jydenfranord » 5. jun 2012, 20:00

Har en ide om at din "kilde" er Nordjyske, som har en artikel om at Silber ikke afviser et skifte tilbage til dansk fodbold, når karrieren skal afsluttes, og bestemt heller ikke afviser AaB "hvis de vil have mig"

Men kan naturligvis ikke afvise du har ret og evt. har en kilde. Men når man ser på din historik her på siden, så er det jo ikke ligefrem fordi det har været super troværdige rygter eller fordi de rygter du er kommet med har holdt vand.....

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Hanga » 5. jun 2012, 20:03

Nu skal man heller ikke glemme, at selv hvis investorer giver os en pose penge at købe for, så vil transferudgiften stadig indgå som en omkostning i vores resultatopgørelse. Det vil altså sige, at med mindre AaB allerede har budgetteret med et spillerkøb, så skal der skabes plads til dette.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Brent » 5. jun 2012, 20:33

Min kilde er 99,9% sikker på at handlen går på plads senest i næste uge, men han siger at handlen først offentliggøres efter EM.
AaB - the Nordic gateway to Europe

AMRDK
2. div
2. div
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. jul 2010, 01:37
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af AMRDK » 5. jun 2012, 22:03

Jeg ved ikke om det bare er dig som keder dig ufatteligt meget, ved at skrive sådan et rygte.
For hvorfor pokker skulle vi hente en stærk midtbanespiller ind når vi har Lucas, Würtz, Augo, Kusk, Due, Wichmann, Dalsgaard, PK og Nicolaj Thomsen? Hele 8 mand må betegenes som værende nok.

Men jeg vil da hilse Polle velkommen...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af jonas386 » 5. jun 2012, 23:06

Hvis Lucas er på vej ud af døren, så er Silber da et glimrende valg. Så kan Kusk komme over på sin normale position som venstre kant. Og det passer jo også fint med der kun kommer nogen ind hvis der kommer nogen ud.
Jeg er dog ikke for optimistisk angående et skifte.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af thomasjn » 5. jun 2012, 23:19

Tvivler på det, virker ikke logisk at klubben sælger flere transferrettigheder for talenterne da 1) der vel ikke er flere virkelig store talenter at sælge rettighederne for 2) der ikke er nogen grund til at udhule klubbens største saglsaktiv yderligere.

Dog giver det god fornuft med en rutineret offensiv kraft, men jeg omvendt er det ikke på den del af banen vi har den største mangel på spillere. Dog kan han også gardere på en back, men come on vi kan i AaB ikke tillade os at signe en spiller af Silbers kaliber for at spille back selvom det vllle være et frækt valg med Silber som offensiv back.

Og ang. hans sidste interview i Half-time (som AaB spiller i hvert fald) er det sgu legendarisk, da det var tydeligt at det ikke var med hjertet Silber tog til FCK.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af MrBangDK » 6. jun 2012, 09:38

Hvorfor bruge tid på et rygte, som er startet af Brent? Det er simpelthen den mest useriøse debattør, når det kommer til transfers. De sidste mange vinduer har der været somaliske spillere EKSTREMT tæt på AaB - alle sammen sat i forbindelse via Brent's "seriøse" kilder. Så når transferen nu er så godt som lukket, iflg. de seriøse kilder, hvor tæt mon vi så er på en signing af Silber?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. jun 2012, 10:06

MrBangDK skrev:Hvorfor bruge tid på et rygte, som er startet af Brent?
Fordi vi keder os Bang.

Lad os sige at Silberbauer har vist interesse i løbet af foråret. Rolfe får så et prik på skulderen og et tilbud om at komme væk med det samme, Rolfes løn resten af sæsonen bliver reserveret til sign on af Silber til sæsonstart. Man ved måske også at Lucas er fortid fra sommerpausen, altså har man minus 2 på offensive midtbanespiller-kontoen. Jeg kunne da godt se det ske, han er en type der kunne løfte holdets offensive spil, og det er vel lige præcis det vi har brug for selvom stadig vi har en del midtbanespillere i truppen.

Besvar