Kampprogram sæsonen 2012/2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af frederikshavneren » 7. jun 2012, 14:37

Så er kampprogrammet for sæsonen 2012/2013 netop blevet offentliggjort.
AaBs kampe er placeret følgende i den nye sæson:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... lland.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Den umiddelbare vurdering er at AaB lægger hårdt ud, især de første 6-7 kampe ser på papiret svære ud. Der kan selvølgelig stadigvæk ske meget da transfervinduet er åbent i endnu et stykke tid, hvilket gør det tricky at vurdere de enkelte modstandere.

Hvis jeg alligevel skal prøve at vurdere starten af kampprogrammet så frygter jeg, at vi får en rigtig dårlig start hvor vi efter de første 6-7 spillerunder har få point og dermed en bundplacering!

Her en kort opsummering af de første 7 spillerunder:

1. Runde - premierekamp ude mod agf. Tror max. på uafgjort, agf har desværre et bedre hold end os samt en langt bedre træner. Århusianerne har gang i et spændende projekt med et rutineret hold, men hvor der også findes flere meget spændende unge talenter.

2. Runde - hjemme mod Brøndby. Svær kamp at vurdere, men umiddelbart burde en sejr eller uafgjort ikke være umuligt. Meget afhænger af om Brøndby sælger Krohn Dehli og
hvilke(n) erstatning der i givet fald hentes

3. Runde - ude mod FCK. Sikkert nederlag, vi taber altid i Parken. Måske vi bare skal melde afbud til kampen...

4. Runde - hjemme mod FC Nordsjælland. Vi har det traditionelt meget svært hjemme mod nordsjællanderne, så det ligner et sikkert nederlag. Desværre er Champions League endnu ikke startet på dette tidspunkt, hvorfor vi ikke kan forvente at nordsjællandernes fokus er andetsteds

5. Runde - ude mod Horsens. Efterhånden længe siden at vi har vundet i Horsens. Umiddelbart kan vi max. håbe på uafgjort.

6. Runde - hjemme mod Midtjylland. En helt åben kamp hvor det kan blive alt fra sejr til nederlag. Svær kamp at spå om.

7. Runde - ude mod OB. Sikkert nederlag. OB forventes at være meget aktive på transfermarkedet da de har økonomien til det. Tror at vi får et fynsk hold at se, der igen er placeret i toppen efter sidste sæsons katastrofe placering.

Naturligvis skal der tages alle mulige forbehold for ovenstående vurdering af de første
7 spillerunder, men umiddelbart set vurderer jeg at vi sikkert har en bundplacering efter de første 7 spillerunder.

Håber selvfølgelig at drengene viser at jeg har taget gruelig fejl...

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af A_Strandfelt » 7. jun 2012, 14:43

Av for den. Det var noget af en opstart. Det kunne ikke blive meget sværere.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af PeterS » 7. jun 2012, 14:53

For alle os der rejser rundt til kampene, ser programmet yderst spændende ud. Kun 4 kampe på sjælland over en hel sæson, og alle fire spilles i efteråret. Samtidig har vi 2 kampe i både Århus og Horsens som plejer at blive besøgt af en del tilhængere.

Superligaen er så åben og alle kan slå hinanden, derfor mener jeg ikke det nødvendigvis er et sværere program start end som så. Nogen der kan fortælle hvordan et nemt start program havde set ud?

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af iloveaab4ever » 7. jun 2012, 14:55

PeterS skrev:For alle os der rejser rundt til kampene, ser programmet yderst spændende ud. Kun 4 kampe på sjælland over en hel sæson, og alle fire spilles i efteråret. Samtidig har vi 2 kampe i både Århus og Horsens som plejer at blive besøgt af en del tilhængere.

Superligaen er så åben og alle kan slå hinanden, derfor mener jeg ikke det nødvendigvis er et sværere program start end som så. Nogen der kan fortælle hvordan et nemt start program havde set ud?
I denne sæson er det ikke nogen nemme kampe. Man skal præstere hver kamp ellers så får man hug.
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3842
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Gentleman Finn » 7. jun 2012, 15:04

Jeg har en anden tilgang til et hårdt startprogram, det er lige det jeg vil have!

Jeg vil altid helst have de hårdeste kampe i starten af både sommer og vinteropstarten, særligt de første 3-4 kampe spiller stort set ingen af holdene deres bedste spil, det handicapper de bedste hold forholdvist mest. Man kender det fra betting verdenen hvor man helst skal undgå at spille de store favoritter i starten af en turnering, indtil spillet sidder i skabet, og de kan få udnyttet deres kvalitetsforskel.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af frederikshavneren » 7. jun 2012, 15:05

iloveaab4ever skrev:
PeterS skrev:For alle os der rejser rundt til kampene, ser programmet yderst spændende ud. Kun 4 kampe på sjælland over en hel sæson, og alle fire spilles i efteråret. Samtidig har vi 2 kampe i både Århus og Horsens som plejer at blive besøgt af en del tilhængere.

Superligaen er så åben og alle kan slå hinanden, derfor mener jeg ikke det nødvendigvis er et sværere program start end som så. Nogen der kan fortælle hvordan et nemt start program havde set ud?
I denne sæson er det ikke nogen nemme kampe. Man skal præstere hver kamp ellers så får man hug.
Positivt at der kun er så få udekampe på Djævleøen, ser frem til mange spændende aways i det jyske med mange AaB tilhængere.

Den kommende sæson tegner meget spændende, hvor der formentligt bliver stor spænding i såvel toppen som i bunden.
Jeg er en af dem der frygter den kommende sæson, hvor der virkelig skal fightes for hvert eneste point. Der bliver ingen nemme kampe. I den kontekst kan det være problematisk at vores startprogram på papiret ser meget svært ud.
Jeg forudser desværre at vi har en bundplacering efter de første 7-8 spillerunder :(
(runde 8 er ude mod Sønderjyske som på papiret godt ligner en nem kamp, men de seneste sæsoner har vi haft det enormt svært mod sønderjyderne uagtet hvor meget de skifter ud på deres hold).

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Meelsen » 7. jun 2012, 15:08

Porgrammet ser svært ud, men jeg har de positive briller på, så jeg tror på Europa i 13/14!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af le Cid » 7. jun 2012, 15:21

Nu har jeg kigget programmet grundigt igennem og analyseret samtlige kampe, og i lighed med sidste sæson, ligner det altså 99 stensikre point!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Konsulenten » 7. jun 2012, 15:45

Forholdsvis gakket program for AaBs københavnske kulturelitefraktion og andre med hang til oversvømmede Fakta-butikker i hovedstaden. Fire kampe på Sjælland i efteråret og ingen i foråret.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af astonvilla » 7. jun 2012, 16:12

Holy Crap er start på sæsonen!!
Tja, vi kan jo lisså godt springe ud i det. Kommer vi nogenlunde levende ud af de første 6-7 runder med lidt points på kontoen, så kan alt jo ske ;o)
Bienvenu Bassogog!

bongo123
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 26. nov 2007, 11:44
Geografisk sted: Nibe

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af bongo123 » 7. jun 2012, 19:37

Mit bud på frederikshavneren's udmærke spådom:

1 runde 3 P. AGF har igen udråbt sig selv som kommende Danmarks mester og fejler igen igen. Calum Butcher bliver matchvinder på hovedstødsmål 1-0
2 runde 3 P. Brøndby tror igen de kan gå på vandet, men bliver rundbarberet i Aalborg med 4-0.
3 runde 3 P. Krisen i FCK forsætter i den nye sæson. Selv om FCK har en bold-procent 90-10, sjæler AaB sejeren med 1-0 på Kayke's mål
4 runde 3 P. Nordsjællland tænker kun CL og er mætte i Liga'en. AaB køre 2-0 sejr hjem
5 runde 3 P. Horsens ude ligner længe 0-0, indtil KEP score i overtiden på sin gamle hjemmebane
6 runde 3 P. Midtjylland kommer til Aalborg med nederlag i sæsonens første 5 runder og AaB vinder uden besvær 3-1
7 runde 3 P. Topkamp i Odense med fuld hus. Efter bagud med 0-1, udligner Augo i 85 min og i 87 min er der kaos i OB-forsvaret, som i sidste sæson og Curth score til 2-1

Status efter 7 kampe:
Nummer 1 med 21 P og 14-2.

Drømmer jeg............. :thumbsup:

frederikshavneren skrev:Så er kampprogrammet for sæsonen 2012/2013 netop blevet offentliggjort.
AaBs kampe er placeret følgende i den nye sæson:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... lland.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Den umiddelbare vurdering er at AaB lægger hårdt ud, især de første 6-7 kampe ser på papiret svære ud. Der kan selvølgelig stadigvæk ske meget da transfervinduet er åbent i endnu et stykke tid, hvilket gør det tricky at vurdere de enkelte modstandere.

Hvis jeg alligevel skal prøve at vurdere starten af kampprogrammet så frygter jeg, at vi får en rigtig dårlig start hvor vi efter de første 6-7 spillerunder har få point og dermed en bundplacering!

Her en kort opsummering af de første 7 spillerunder:

1. Runde - premierekamp ude mod agf. Tror max. på uafgjort, agf har desværre et bedre hold end os samt en langt bedre træner. Århusianerne har gang i et spændende projekt med et rutineret hold, men hvor der også findes flere meget spændende unge talenter.

2. Runde - hjemme mod Brøndby. Svær kamp at vurdere, men umiddelbart burde en sejr eller uafgjort ikke være umuligt. Meget afhænger af om Brøndby sælger Krohn Dehli og
hvilke(n) erstatning der i givet fald hentes

3. Runde - ude mod FCK. Sikkert nederlag, vi taber altid i Parken. Måske vi bare skal melde afbud til kampen...

4. Runde - hjemme mod FC Nordsjælland. Vi har det traditionelt meget svært hjemme mod nordsjællanderne, så det ligner et sikkert nederlag. Desværre er Champions League endnu ikke startet på dette tidspunkt, hvorfor vi ikke kan forvente at nordsjællandernes fokus er andetsteds

5. Runde - ude mod Horsens. Efterhånden længe siden at vi har vundet i Horsens. Umiddelbart kan vi max. håbe på uafgjort.

6. Runde - hjemme mod Midtjylland. En helt åben kamp hvor det kan blive alt fra sejr til nederlag. Svær kamp at spå om.

7. Runde - ude mod OB. Sikkert nederlag. OB forventes at være meget aktive på transfermarkedet da de har økonomien til det. Tror at vi får et fynsk hold at se, der igen er placeret i toppen efter sidste sæsons katastrofe placering.

Naturligvis skal der tages alle mulige forbehold for ovenstående vurdering af de første
7 spillerunder, men umiddelbart set vurderer jeg at vi sikkert har en bundplacering efter de første 7 spillerunder.

Håber selvfølgelig at drengene viser at jeg har taget gruelig fejl...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Hanga » 7. jun 2012, 19:50

2x Hjemmekampe: Brøndby, Randers, Esbjerg, FC Nordsjælland og FC Midtjylland
2x udekampe: AGF, FCK, OB, Silkeborg, Sønderjyske og AC Horsens.

Der er virkelig ingen "nemme" kampe næste sæson. Svært at få øje på en kamp hvor vi er store favoritter. Jeg tror at vi er meget afhængige af at få en god start, ligesom vi fik i forrige sæson. Det skaber ro og gør at man kan fokusere på mere positive mål. Derfor er det måske ikke ligefrem et optimalt startprogram, men omvendt er der som sagt ingen nemme kampe, så vi kan lige så godt hoppe ud i det.

Sweet med kun 4 kampe på djævleøen, og to fede aways til hhv. Århus, Odense og Horsens.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af alithebeast » 7. jun 2012, 19:53

le Cid skrev:Nu har jeg kigget programmet grundigt igennem og analyseret samtlige kampe, og i lighed med sidste sæson, ligner det altså 99 stensikre point!
Enig. Jeg er altid sikker på 99 point før sæsonen starter.
Hader København!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af A_Strandfelt » 7. jun 2012, 21:36

Hanga skrev:Sweet med kun 4 kampe på djævleøen, og to fede aways til hhv. Århus, Odense og Horsens.
Hvad for en af dem er så den ufede? :P

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Hanga » 7. jun 2012, 21:45

A_Strandfelt skrev:
Hanga skrev:Sweet med kun 4 kampe på djævleøen, og to fede aways til hhv. Århus, Odense og Horsens.
Hvad for en af dem er så den ufede? :P
Hehe jeg mener selvfølgelig to fede aways til hver af destinationerne :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Xmas
2. div
2. div
Indlæg: 227
Tilmeldt: 12. jul 2005, 23:48
Geografisk sted: 9381

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Xmas » 8. jun 2012, 00:16

8 kampe 0 point... eller måske et enkelt...

AaB kommer til at kæmpe med Randers og Sønderjyske om nedrykningen... tror dog desværre at Sønderjyske klarer den...
AaB i rødt og hvidt. Også på udebane.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Flower » 8. jun 2012, 07:18

Xmas skrev:8 kampe 0 point... eller måske et enkelt...

AaB kommer til at kæmpe med Randers og Sønderjyske om nedrykningen... tror dog desværre at Sønderjyske klarer den...
Hvorfor så megen tro på at OB og Brøndby klare sig godt næste sæson?
Jeg tror næste sæson bliver mere åben end nogensinde, hvor AaB lige så vel som OB, Brøndby, Randers, SE, Esbjerg og Silkeborg kan rykke ud.

Jeg er optimist! Jeg ser 6 point i de første 4 kampe.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Yankee » 8. jun 2012, 08:45

Der er slet ingen grund til så voldsom pessimisme. Vi var uheldige med ikke at vinde sidst vi var i Århus og endte kun fire point efter dem i sidste sæson. AGFs spillere bliver stadig ældre, og selvom de som sædvanligt nok henter 3-4 dyre udlændinge, kan jeg ikke se hvorfor de skulle være så meget bedre end os. Ingen ved hvad Atle Håland (35), Martin Jørgensen (37), Søren Berg (36) og Peter Graulund (37) kan levere i den kommende sæson (alder pr. næste sæson). Samtidig bygger de holder på kronisk skadede spillere som Mark Howard, Søren Larsen, David Devdiariani, Jerry Lucena og stjerneindkøbet Morten Moldskred, der vel aldrig kommer til at spille. Omvendt vil spillere som Nicolai, Ahlmann, Lasse, Kusk, Lucas, Nicklas og Rolf Toft kun blive bedre i den kommende sæson med endnu mere spilletid.

Der er ligeledes store spørgsmålstegn ved Brøndby. De sælger sandsynligvis Krohn-Dehli og trods de enorme summer, der har brugt i centerforsvaret og angrebet er der stadig ingen rigtige kvalitetsspillere på de pladser. Samtidig har de en yderst tvivlsom målmand og mister holdets indpisker i Mike Jensen.

SønderjyskE HAR altså ikke nogen imponerende spillertrup. De forstærker sig lidt hen over sommeren, men deres bundniveau har vi allerede set og uden Antipas vil de få det svært. Deres trup er ligeså smal som vores og hvis de eksempelvis får en virkelig dårlig efterårssæson har de ikke mulighed for at hente et par forstærkninger til foråret.

Silkeborg mister Troels Bech og han erstattes af Keld Bordinggaard, der har fejlet i samtlige sine trænerjobs. Han rykkede ned med Vejle, blev fjernet som Olsens assistent og kampfloppede med U/21-landsholdet. Jeg ville bestemt ikke være tryg ved Keld Bordinggaard som træner. Samtidig er Silkeborgs hold også aldrende og generelt tyndt besat på mange positioner.

Her er lynhurtigt fire hold, som jeg umiddelbart vurderer til at havne under os i tabellen. Dertil kan man lægge de to oprykkere og så Horsens, OB og Midtjylland som ingen rigtig ved hvor de har. Der er masser af muligheder for at overleve - især fordi vi vil være undertippede i langt de fleste kampe. Personligt har jeg Esbjerg som stensikker nedrykker, men udover dem ser jeg ingen hold, der vil pakke sig fuldstændigt overfor os, og det er en kæmpe fordel.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Gnu » 8. jun 2012, 10:30

Præcis. Og følger man bare lidt med, vil man vide, at Superligaen er totalt uforudsigelig.

Før den netop overståede sæson var der vel ikke nogen, der havde forventet at OB ville ende i nedrykningskampen. Endsige Brøndby. Nordsjælland blev mestre, mens de året før blev nummer seks med 42 point op til FCK, og Horsens, der året før blev nummer ni, kæmpede denne gang med om medaljer til det sidste.

Det er en gøglerliga.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Pastorius » 8. jun 2012, 10:46

Yankee skrev:Der er slet ingen grund til så voldsom pessimisme. Vi var uheldige med ikke at vinde sidst vi var i Århus og endte kun fire point efter dem i sidste sæson. AGFs spillere bliver stadig ældre, og selvom de som sædvanligt nok henter 3-4 dyre udlændinge, kan jeg ikke se hvorfor de skulle være så meget bedre end os. Ingen ved hvad Atle Håland (35), Martin Jørgensen (37), Søren Berg (36) og Peter Graulund (37) kan levere i den kommende sæson (alder pr. næste sæson). Samtidig bygger de holder på kronisk skadede spillere som Mark Howard, Søren Larsen, David Devdiariani, Jerry Lucena og stjerneindkøbet Morten Moldskred, der vel aldrig kommer til at spille. Omvendt vil spillere som Nicolai, Ahlmann, Lasse, Kusk, Lucas, Nicklas og Rolf Toft kun blive bedre i den kommende sæson med endnu mere spilletid.

Der er ligeledes store spørgsmålstegn ved Brøndby. De sælger sandsynligvis Krohn-Dehli og trods de enorme summer, der har brugt i centerforsvaret og angrebet er der stadig ingen rigtige kvalitetsspillere på de pladser. Samtidig har de en yderst tvivlsom målmand og mister holdets indpisker i Mike Jensen.

SønderjyskE HAR altså ikke nogen imponerende spillertrup. De forstærker sig lidt hen over sommeren, men deres bundniveau har vi allerede set og uden Antipas vil de få det svært. Deres trup er ligeså smal som vores og hvis de eksempelvis får en virkelig dårlig efterårssæson har de ikke mulighed for at hente et par forstærkninger til foråret.

Silkeborg mister Troels Bech og han erstattes af Keld Bordinggaard, der har fejlet i samtlige sine trænerjobs. Han rykkede ned med Vejle, blev fjernet som Olsens assistent og kampfloppede med U/21-landsholdet. Jeg ville bestemt ikke være tryg ved Keld Bordinggaard som træner. Samtidig er Silkeborgs hold også aldrende og generelt tyndt besat på mange positioner.

Her er lynhurtigt fire hold, som jeg umiddelbart vurderer til at havne under os i tabellen. Dertil kan man lægge de to oprykkere og så Horsens, OB og Midtjylland som ingen rigtig ved hvor de har. Der er masser af muligheder for at overleve - især fordi vi vil være undertippede i langt de fleste kampe. Personligt har jeg Esbjerg som stensikker nedrykker, men udover dem ser jeg ingen hold, der vil pakke sig fuldstændigt overfor os, og det er en kæmpe fordel.
Vi kan så tage med at det da ikke er givet at FCN klarer sig skide godt næste år. Vi ved ikke helt hvilke spillere de har næste år, og hvad de evt. får i stedet. Samtidig vil CL sikkert tage noget fokus og så er det jo før set at hold har det svært året efter et mesterskab - særligt når det ikke er hold der er vant til at være i toppen.

Jeg er stadig ikke overbevist om langtidsholdbarheden i deres koncept, selvom jeg jo må indrømme at min profeti(både ved sæsonstart og midtvejs) om at de ikke ville kunne holde hele vejen i den netop afsluttede sæson, jo viste sig at være helt forkert.

Konklusionen er under alle omstændigheder at nøglen til succes i næste sæson ligger i at vi kan få likviditeten til at holde nogenlunde og får et rimeligt udbytte af det materiale vi har (først og fremmest er vi nok afhængige af ikke at få for mange alvorlige skader).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar