Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 14. jun 2012, 15:10

Brodernumsi skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at det er moderne, at hade alt ved FCM, men nogle stykker her i tråden må fandme tage sig alvorligt sammen. At klandre Jakob Poulsen for noget i gårsdagens kamp er decideret pinligt, når adskillige andre som Rommedahl, Eriksen og Simon Poulsen præsterer væsentligt dårligere.

I kan f.eks. også kaste et blik på, hvem det er, der smider afleveringen til hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen ved de to danske mål. Stram op. Gevaldigt.
DK spiller fornuftig fodbold i første 15 min, så bliver Zimling skadet og Poulsen kommer ind, derefter går alt galt. Så er det da muligt at Rommedahl og Simon P og spillede elendigt, men nu handler denne tråd om FCM.
Det der er simpelthen ævl fra ende til anden. Hvad er det helt præcis Jakob Poulsen er impliceret i, som gør at vi taber kampen? Du er med på, at Jakob Poulsen rent faktisk er med i begge vores mål? Eller vælger du bare at ignorere dette, så du kan fastholde dit blinde had til FCM?
Og ligesom man tror de har nået toppen af stupide kommentarer i den mongol klub...
Sten, mød glashus.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. jun 2012, 15:34

Gnu skrev:
Brodernumsi skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at det er moderne, at hade alt ved FCM, men nogle stykker her i tråden må fandme tage sig alvorligt sammen. At klandre Jakob Poulsen for noget i gårsdagens kamp er decideret pinligt, når adskillige andre som Rommedahl, Eriksen og Simon Poulsen præsterer væsentligt dårligere.

I kan f.eks. også kaste et blik på, hvem det er, der smider afleveringen til hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen ved de to danske mål. Stram op. Gevaldigt.
DK spiller fornuftig fodbold i første 15 min, så bliver Zimling skadet og Poulsen kommer ind, derefter går alt galt. Så er det da muligt at Rommedahl og Simon P og spillede elendigt, men nu handler denne tråd om FCM.
Det der er simpelthen ævl fra ende til anden. Hvad er det helt præcis Jakob Poulsen er impliceret i, som gør at vi taber kampen? Du er med på, at Jakob Poulsen rent faktisk er med i begge vores mål? Eller vælger du bare at ignorere dette, så du kan fastholde dit blinde had til FCM?
Og ligesom man tror de har nået toppen af stupide kommentarer i den mongol klub...
Sten, mød glashus.
Man er ikke forpligtiget til at yde over evne, og det synes jeg absolut heller ikke Jakob Poulsen gjorde i den kamp. Det er fint at han har en fod med i begge mål, og han har da også andre fine fremadrettede afleveringer, men generelt synes jeg han virkede som det han er - en spiller der ikke er den optimale løsning, og en spiller som ikke er i stand til at binde den danske offensiv så godt sammen som Zimling, som i parentes bemærket absolut ikke er nogen nem spiller at erstatte, jeg mener at han sammen med Agger og Bendtner er dette landsholds vigtigste spiller.

Defensivt synes jeg iøvrigt ikke han bidrog med særlig meget, tværtimod blev hans manglende hurtighed udstillet i flere situationer. Jakob Poulsen var ikke den ringeste dansker i kampen, men absolut heller ikke blandt de bedste, efter min mening. Til hans forsvar skal dog også siges at det selvfølgelig var på svære vilkår at vi bedømmer ham, han blev kastet ind i kampen uden at havde været fast bestanddel på landsholdet i efterhånden lang tid.

Og så kan man jo altid være bagklog, men jeg tror danskerne havde vundet den kamp hvis ikke Zimling måtte udgå.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jensemand57 » 14. jun 2012, 16:15

Meget muligt, at dette indlæg er lagt forkert, da jeg ikke har et had mod FCM. Men det har dog noget med FCM at gøre. Simon Poulsens ynglingssang må simpelthen være "At snakke bagvendt for jeg bakker bagvendt". :@

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 14. jun 2012, 17:28

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... ob-poulsen
Her er så en rigtig god grund til at lægge FCM og især Steinlein for had
- Jeg ved godt, at man ikke må sige det, men jeg blev glad, da Niki Zimling blev skadet i kampen mod Portugal. For jeg vidste, at Jakob ville komme ind og gøre det godt og vise sig frem. Det påvirker selvfølgelig hans pris i den rigtige retning, siger FC Midtjylland-direktøren.
Det siger man bare ikke
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brodernumsi » 14. jun 2012, 17:36

Gnu skrev:
Brodernumsi skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at det er moderne, at hade alt ved FCM, men nogle stykker her i tråden må fandme tage sig alvorligt sammen. At klandre Jakob Poulsen for noget i gårsdagens kamp er decideret pinligt, når adskillige andre som Rommedahl, Eriksen og Simon Poulsen præsterer væsentligt dårligere.

I kan f.eks. også kaste et blik på, hvem det er, der smider afleveringen til hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen ved de to danske mål. Stram op. Gevaldigt.
DK spiller fornuftig fodbold i første 15 min, så bliver Zimling skadet og Poulsen kommer ind, derefter går alt galt. Så er det da muligt at Rommedahl og Simon P og spillede elendigt, men nu handler denne tråd om FCM.
Det der er simpelthen ævl fra ende til anden. Hvad er det helt præcis Jakob Poulsen er impliceret i, som gør at vi taber kampen? Du er med på, at Jakob Poulsen rent faktisk er med i begge vores mål? Eller vælger du bare at ignorere dette, så du kan fastholde dit blinde had til FCM?
Og ligesom man tror de har nået toppen af stupide kommentarer i den mongol klub...
Sten, mød glashus.
Han største fejl var han kom på banen, derefter ødelage han en glimrende dansk start. At sige han var med i begge mål er vel at strække den lidt, han har hverken sidste eller næstsidste berøring ved nogle af målene. At du synes JP spillede en god kamp kan jeg kun smile af.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jernskjorten » 14. jun 2012, 18:10

Brodernumsi skrev:Han største fejl var han kom på banen, derefter ødelage han en glimrende dansk start. At sige han var med i begge mål er vel at strække den lidt, han har hverken sidste eller næstsidste berøring ved nogle af målene. At du synes JP spillede en god kamp kan jeg kun smile af.
Det generelle billede hos sportsjournalisterne er, at Jakob Poulsen gjorde en fornuftig figur, men det kan man selvfølgelig også vælge at smile af.
http://www.bettingexpert.com/dk/blog/de ... d-portugal

OT: Buuuh, FCM!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 14. jun 2012, 19:07

Brodernumsi skrev:
Gnu skrev:
Brodernumsi skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at det er moderne, at hade alt ved FCM, men nogle stykker her i tråden må fandme tage sig alvorligt sammen. At klandre Jakob Poulsen for noget i gårsdagens kamp er decideret pinligt, når adskillige andre som Rommedahl, Eriksen og Simon Poulsen præsterer væsentligt dårligere.

I kan f.eks. også kaste et blik på, hvem det er, der smider afleveringen til hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen ved de to danske mål. Stram op. Gevaldigt.
DK spiller fornuftig fodbold i første 15 min, så bliver Zimling skadet og Poulsen kommer ind, derefter går alt galt. Så er det da muligt at Rommedahl og Simon P og spillede elendigt, men nu handler denne tråd om FCM.
Det der er simpelthen ævl fra ende til anden. Hvad er det helt præcis Jakob Poulsen er impliceret i, som gør at vi taber kampen? Du er med på, at Jakob Poulsen rent faktisk er med i begge vores mål? Eller vælger du bare at ignorere dette, så du kan fastholde dit blinde had til FCM?
Og ligesom man tror de har nået toppen af stupide kommentarer i den mongol klub...
Sten, mød glashus.
Han største fejl var han kom på banen, derefter ødelage han en glimrende dansk start. At sige han var med i begge mål er vel at strække den lidt, han har hverken sidste eller næstsidste berøring ved nogle af målene. At du synes JP spillede en god kamp kan jeg kun smile af.
Jeg kan konstatere, at du ikke er i stand til at komme med et eneste konkret eksempel på, hvad Jakob Poulsen gjorde dårligt. Og selvfølgelig er Jakob Poulsen da med i begge mål, når det er ham, der i begge tilfælde slår den aflevering, som bringer Portugals forsvar ud af balance, så hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen kan spille Bendtner fri. Det er overhovedet ikke at strække den. Det er derimod tåbeligt at påstå det modsatte.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 14. jun 2012, 19:11

Jesper Schmidt skrev:
Gnu skrev:
Brodernumsi skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at det er moderne, at hade alt ved FCM, men nogle stykker her i tråden må fandme tage sig alvorligt sammen. At klandre Jakob Poulsen for noget i gårsdagens kamp er decideret pinligt, når adskillige andre som Rommedahl, Eriksen og Simon Poulsen præsterer væsentligt dårligere.

I kan f.eks. også kaste et blik på, hvem det er, der smider afleveringen til hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen ved de to danske mål. Stram op. Gevaldigt.
DK spiller fornuftig fodbold i første 15 min, så bliver Zimling skadet og Poulsen kommer ind, derefter går alt galt. Så er det da muligt at Rommedahl og Simon P og spillede elendigt, men nu handler denne tråd om FCM.
Det der er simpelthen ævl fra ende til anden. Hvad er det helt præcis Jakob Poulsen er impliceret i, som gør at vi taber kampen? Du er med på, at Jakob Poulsen rent faktisk er med i begge vores mål? Eller vælger du bare at ignorere dette, så du kan fastholde dit blinde had til FCM?
Og ligesom man tror de har nået toppen af stupide kommentarer i den mongol klub...
Sten, mød glashus.
Man er ikke forpligtiget til at yde over evne, og det synes jeg absolut heller ikke Jakob Poulsen gjorde i den kamp. Det er fint at han har en fod med i begge mål, og han har da også andre fine fremadrettede afleveringer, men generelt synes jeg han virkede som det han er - en spiller der ikke er den optimale løsning, og en spiller som ikke er i stand til at binde den danske offensiv så godt sammen som Zimling, som i parentes bemærket absolut ikke er nogen nem spiller at erstatte, jeg mener at han sammen med Agger og Bendtner er dette landsholds vigtigste spiller.

Defensivt synes jeg iøvrigt ikke han bidrog med særlig meget, tværtimod blev hans manglende hurtighed udstillet i flere situationer. Jakob Poulsen var ikke den ringeste dansker i kampen, men absolut heller ikke blandt de bedste, efter min mening. Til hans forsvar skal dog også siges at det selvfølgelig var på svære vilkår at vi bedømmer ham, han blev kastet ind i kampen uden at havde været fast bestanddel på landsholdet i efterhånden lang tid.

Og så kan man jo altid være bagklog, men jeg tror danskerne havde vundet den kamp hvis ikke Zimling måtte udgå.
Det er ikke bagklogskab, men rent gætværk.

Jeg tror vi havde vundet, hvis Okore havde spillet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brodernumsi » 14. jun 2012, 21:29

Gnu skrev:
Brodernumsi skrev:
Gnu skrev:
Brodernumsi skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at det er moderne, at hade alt ved FCM, men nogle stykker her i tråden må fandme tage sig alvorligt sammen. At klandre Jakob Poulsen for noget i gårsdagens kamp er decideret pinligt, når adskillige andre som Rommedahl, Eriksen og Simon Poulsen præsterer væsentligt dårligere.

I kan f.eks. også kaste et blik på, hvem det er, der smider afleveringen til hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen ved de to danske mål. Stram op. Gevaldigt.
DK spiller fornuftig fodbold i første 15 min, så bliver Zimling skadet og Poulsen kommer ind, derefter går alt galt. Så er det da muligt at Rommedahl og Simon P og spillede elendigt, men nu handler denne tråd om FCM.
Det der er simpelthen ævl fra ende til anden. Hvad er det helt præcis Jakob Poulsen er impliceret i, som gør at vi taber kampen? Du er med på, at Jakob Poulsen rent faktisk er med i begge vores mål? Eller vælger du bare at ignorere dette, så du kan fastholde dit blinde had til FCM?
Og ligesom man tror de har nået toppen af stupide kommentarer i den mongol klub...
Sten, mød glashus.
Han største fejl var han kom på banen, derefter ødelage han en glimrende dansk start. At sige han var med i begge mål er vel at strække den lidt, han har hverken sidste eller næstsidste berøring ved nogle af målene. At du synes JP spillede en god kamp kan jeg kun smile af.
Jeg kan konstatere, at du ikke er i stand til at komme med et eneste konkret eksempel på, hvad Jakob Poulsen gjorde dårligt. Og selvfølgelig er Jakob Poulsen da med i begge mål, når det er ham, der i begge tilfælde slår den aflevering, som bringer Portugals forsvar ud af balance, så hhv. Krohn-Dehli og Lars Jacobsen kan spille Bendtner fri. Det er overhovedet ikke at strække den. Det er derimod tåbeligt at påstå det modsatte.

De første 20min efter han kommer ind bliver vores midtbane kørt over, som bla resultere i de to portugisiske scoringer i 1halvleg, derudover er han slet ikke med i det offensive, før de sidste 10min. Hans 2halvleg er vel på det jævne, men ingen tvivl om at hvis Zimling var blevet inde, var vores midtbane ikke blevet kørt over i de 20min hvor Portugal kom foran 2-0
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 15. jun 2012, 09:06

Det her er ved at være ret åndssvagt. Hvis du mener, at vi skulle have beskyttet midtbanen bedre, da Zimling går i stykker, skal du jo skyde skylden på Morten Olsen. Det var jo ham, der satte Jakob Poulsen ind og ikke f.eks. Christian Poulsen, som, ligesom Zimling, besidder flere defensive kvaliteter end Jakob Poulsen.

I øvrigt var der jo ingen af de portugisiske mål, der kom via pres fra midtbanen. Stort set alle Portugals chancer kom på grund af dårligt dansk spil på fløjene.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 18. jun 2012, 05:02

Tilgengæld kan man give Jakob Poulsen skylden for nederlaget i dag, rigtigt fint tilbageløb han lige stopper midt i det hele... Og en anden (tidligere) FCM spiller er næsten ene mand skyld i vi røg ud så tidligt... Find EN anden spiller i hele slutrunden der har været skyld i 4/5 mål til modstanderen, for jeg kan ikke...
Jeg er selvfølgelig klar over at vi ikke havde mange chancer i den gruppe, men det er alligevel monster bittert at tænke på at havde Simon Poulsen kunne dække op så havde vi højst sandsynligt fået en uafgjort med portugiserne og dermed videre mod Tjekkiet. Ikke ligefrem en umulig opgave.

Den hollandske lige må godt nok være dårligere end jeg troede hvis Simon Poulsen helt seriøst er blandt de bedste på sin position.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 18. jun 2012, 12:09

jonas386 skrev:Tilgengæld kan man give Jakob Poulsen skylden for nederlaget i dag, rigtigt fint tilbageløb han lige stopper midt i det hele... Og en anden (tidligere) FCM spiller er næsten ene mand skyld i vi røg ud så tidligt... Find EN anden spiller i hele slutrunden der har været skyld i 4/5 mål til modstanderen, for jeg kan ikke...
Jeg er selvfølgelig klar over at vi ikke havde mange chancer i den gruppe, men det er alligevel monster bittert at tænke på at havde Simon Poulsen kunne dække op så havde vi højst sandsynligt fået en uafgjort med portugiserne og dermed videre mod Tjekkiet. Ikke ligefrem en umulig opgave.

Den hollandske lige må godt nok være dårligere end jeg troede hvis Simon Poulsen helt seriøst er blandt de bedste på sin position.
Nøgternt set syntes jeg Simon Poulsen spillede en ganske pæn slutrunde - offensivt set. Defensivt var han klart svageste led i en kæde, hvor kun Agger i øvrigt for alvor viste topklasse. Jacob Poulsen kan vel for pokker ikke trække mere kredit på hans lucky punch mod Sverige i fordums tid.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gablin
1. div
1. div
Indlæg: 367
Tilmeldt: 18. aug 2005, 23:14

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gablin » 19. jun 2012, 13:44


jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 29. jul 2012, 02:41

http://tv2sport.dk/fcm-traener-traet-af ... ternetfans" onclick="window.open(this.href);return false;

Disco slår til igen!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 29. jul 2012, 10:07

jonas386 skrev:http://tv2sport.dk/fcm-traener-traet-af ... ternetfans

Disco slår til igen!
Det mest utrolige er jo så at det virker til brugerne på ulvegraven finder det helt fantastisk at deres cheftræner sviner store dele af supporterne til. Det er da ingen tvivl om at de folk der tager med på udebaneture betyder meget. Men mig bekendt tjener klubberne ikke meget på folk tager med på udebane, jo den klub hvor kampen spilles. Men det er bare den store grå masse der skal give penge til klubben, og som jeg læser det han udtaler, så anser han dem som, i bedste fald, ligegyldige og i værste fald en pestilens

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 29. jul 2012, 10:33

jydenfranord skrev: Det mest utrolige er jo så at det virker til brugerne på ulvegraven finder det helt fantastisk at deres cheftræner sviner store dele af supporterne til.
Dem han kritiserer, er "dem der sidder derhjemme bag tasterne på computeren og piver og sviner folk til". Det er
hverken 'store dele af supporterne' eller 'den store grå masse', men en højlydt og yderst irriterende minoritet. Tror også I kender den herinde.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 29. jul 2012, 11:35

FCM skrev:
jydenfranord skrev: Det mest utrolige er jo så at det virker til brugerne på ulvegraven finder det helt fantastisk at deres cheftræner sviner store dele af supporterne til.
Dem han kritiserer, er "dem der sidder derhjemme bag tasterne på computeren og piver og sviner folk til". Det er
hverken 'store dele af supporterne' eller 'den store grå masse', men en højlydt og yderst irriterende minoritet. Tror også I kender den herinde.
Hvis det vitterligt blot er et par stykker han omtaler, og dermed gider at spilde sin medietid på dem, så er det blot et endnu større selvmål, som viser kæmpe mangel på format. Heregud disco, så hold dig dog fra de sider din smålige tosse.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 29. jul 2012, 12:22

MHJ skrev:
FCM skrev:
jydenfranord skrev: Det mest utrolige er jo så at det virker til brugerne på ulvegraven finder det helt fantastisk at deres cheftræner sviner store dele af supporterne til.
Dem han kritiserer, er "dem der sidder derhjemme bag tasterne på computeren og piver og sviner folk til". Det er
hverken 'store dele af supporterne' eller 'den store grå masse', men en højlydt og yderst irriterende minoritet. Tror også I kender den herinde.
Hvis det vitterligt blot er et par stykker han omtaler, og dermed gider at spilde sin medietid på dem, så er det blot et endnu større selvmål, som viser kæmpe mangel på format. Heregud disco, så hold dig dog fra de sider din smålige tosse.
Vi er vist ovre i den kategori af ting, hvor lige meget hvad han gør, så skal det kritiseres fordi han er fra FCM. Men det er jo også denne tråds præmis ;-)

Kan godt se, at det er totalt mangel på format, at en cheftræner efter en svære udekamp roser de mange fans, der er mødt op, og påpeger at de hjælper holdet mere end fans, der sidder og sviner holdet på internettet..... Det er godt, at Kent ikke vover sig ud i det samme. Sikke en omgang han ville få herinde...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 29. jul 2012, 14:24

Præcis, synes det er noget underligt noget at svine folk til der ikke er med på udebane. Jeg synes det er fint nok at rose sine fans, men der er jo ikke nogen grund til at svine dem der ikke møder op...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 29. jul 2012, 14:41

FCM skrev:
MHJ skrev:
FCM skrev:
jydenfranord skrev: Det mest utrolige er jo så at det virker til brugerne på ulvegraven finder det helt fantastisk at deres cheftræner sviner store dele af supporterne til.
Dem han kritiserer, er "dem der sidder derhjemme bag tasterne på computeren og piver og sviner folk til". Det er
hverken 'store dele af supporterne' eller 'den store grå masse', men en højlydt og yderst irriterende minoritet. Tror også I kender den herinde.
Hvis det vitterligt blot er et par stykker han omtaler, og dermed gider at spilde sin medietid på dem, så er det blot et endnu større selvmål, som viser kæmpe mangel på format. Heregud disco, så hold dig dog fra de sider din smålige tosse.
Vi er vist ovre i den kategori af ting, hvor lige meget hvad han gør, så skal det kritiseres fordi han er fra FCM. Men det er jo også denne tråds præmis ;-)

Kan godt se, at det er totalt mangel på format, at en cheftræner efter en svære udekamp roser de mange fans, der er mødt op, og påpeger at de hjælper holdet mere end fans, der sidder og sviner holdet på internettet..... Det er godt, at Kent ikke vover sig ud i det samme. Sikke en omgang han ville få herinde...
Det er da helt fint han roser og takker de fans der er med på udebane, men der hvor problemet opstår er når han går skridtet videre og peger fingre af andre. Det skal man holde sig for god til. Det er da meget ofte både spillere og ledere der takker de fans der er med på udebane, fortæller hvor meget de betyder. Men de går ikke skridtet videre og brokker sig over andre. Det er forskellen på at være pro. og være en der gerne vil være pro.

Besvar