Søgaard skrev:Since skrev:AabMaster skrev:Jeg vil ikke undlade en chance for at bringe et nyt rygte i spil.
I onsdags så jeg Michael Jacobsen med frue nede ved Mortens kro. Mon han er på vej tilbage?
Han havde forresten fået den sejeste tatoo på hele den ene arm
Manden er hjemme på ferie! Har tidligere været rygtet til Superligaen, men tvivler på han gider hjem.
Han rygtes i øvrigt til FCN, de har nok langt flere penge end os og så kan de lokke med CL-bold og københavnstrup-området. Mon ikke vi helt 100% kan glemme at se ham i truppen igen..
/Søgaard
Vi har ingen mulighed for at signe MJ da vi slet ikke har økonomien til det. Vi har ikke råd til at betale en transfer og har derudover ikke råd til en dyr kontrakt/løn. Derudover må vi desværre også indrømme at det pt. er langt mere attraktivt at spille i fcn da de er mestre og dermed er direkte kvalificeret til CL.
Når det så er sagt er jeg ikke overbevist om at nordsjælland ønsker at signe MJ, da han nok ikke passer ind i deres koncept. MJ har mange kvaliteter, men teknisk er han ret dårlig hvilket han også blev voldsomt kritiseret for da han spillede i AaB. Tvivler på at MJ har det tekniske niveau der ønskes af spillere i nordsjælland.
Vi har pt. "kun" hentet den transferfrie forsvarsspiller Rasmus Thelander fra 1. divisionsklubben AB i dette transfervindue. Der har været mange rygter vedr. især defensive emner, nu kan vi tilsyneladende stryge endnu et emne af emnelisten da forsvarsspilleren Roel Van Hemert fra Hjørring tilsyneladende skifter til den belgiske klub Waasland
http://www.bold.dk/nyt/Belgiere-henter- ... ing-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
Lynge udtalte for et par uger siden at han ønskede at udvide truppens bredde med 2-3 spillere (desværre ikke råd til profiler). Synes godt nok at rygterne har været tavse i et stykke tid. Er der slet ikke nogen der har hørt rygter om hvilke nye spillere Lynge eventuelt forhandler med? Ved godt at eventuelle tilgange også afhænger af evt. salg af Lucas/Helenius, men pt. består førsteholdstruppen af 21 spillere, hvilket gør os enormt sårbare overfor skader, karantæner, formnedgang samt risikoen for en dårlig træningskultur (pga. manglende konkurrence). Som jeg ser det håber jeg virkelig at der er økonomi til at signe et par spillere mere (gerne en angriber og en midtbanespiller).
Savner tiderne med diverse lufthavnsrygter... Det er ikke så længe siden endda, men det er jo næsten nostalgisk at tænke tilbage på den massive rygtestrøm, der var da Lynge blev spottet i lufthavnen i vinteren/foråret 2009 i selskab med en ukendt spiller og agent (Luton Shelton). Det var virkelig en kongetråd/rygtestrøm.
Det var tider, men virkeligheden er ikke overraskende anderledes nu!