Lasse Nielsen (spekulation)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af AllanPedersen » 14. jul 2012, 15:59

Jeg gætter hermed på Lasse Nielsen bliver solgt i det her vindue... hvorfor?

Nr1: Fordi han selv i april og maj måned har udtalt at han er mere end villig og klar til udlandet.
Og gerne vil ud og prøve kræfter med en anden klub. eks:
d. 17 april: "Jeg håber, der er nogen, som kunne være interesserede, da jeg er frisk på at komme afsted"

Nr2: Man har skrevet kontrakt med Rasmus Thelander som også er forsvarsspiller..

Nr3: KEP er ikke noget salgsemne og bliver det heller ikke

Nr4: Nielsen har været inde og snuse til landsholdet, og ligesom enevoldsen og Jakobsen før ham,
er det den helt rigtige alder at tage væk på hvis man gerne vil have chancen på landsholdet igen.

Nr5: Godtfredsen er begyndt at træde i karakter og ser sulten ud for at komme fast i midterforsvaret

Nr6: Han kan nok lukke hullet sammen med Jakob Barett på de penge der skal i kassen


Nu vil nogen måske mene at vi er tyndt belagt i forsvaret og derfor ikke kan sælge ham, men sådan synes jeg ikke situationen er længere.
Disse spillere har alle gjort sig i bagkæden, udover Lasse Nielsen

KEP
Ahlman
Patrick Kristensen
Nicholas Godtfredsen
Kasper Bøgelund
Henrik Dalsgaard
Rasmus Thelander

ja 2 af dem er ikke naturlige forsvarsspillere, og 2 af dem er ganske uprøvet.
Men det er tydeligt Godtfredsen ikke har tænkt sig at bruge endnu en sæson på bænken, og Henrik Dalsgaard kan vel ikke få spilletid på andre positioner
end i forsvaret? samme gælder vel egentlig patrick kristensen.
Så er der Thelander... hvis Nielsen og Kep bliver, så er Godtfredsen 3. valg centralt, så er Thelander helt ude i 4. valg.
Det nægter jeg at tro på har været salgstalen til Thelander da han kom til AaB.

Det skal da lige påpeges at hvis jeg kunne vælge. så i 2013, var vores central forsvar "Lasse Nielsen + Godtfredsen eller Thelander (hvem end der havde gjort det bedst i efteråret)
Men det sker ikke, Nielsen er penge værd og han vil afsted... KEP er ikke en krone værd og har det fint i Aalborg.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af Funky » 14. jul 2012, 16:05

Jeg synes du mangler et enkelt, afgørende element: En interesseret klub. Jeg har ikke hørt nogle rygter på Lasse - overhovedet, så et salg af ham vil komme som lidt af en overraskelse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af AllanPedersen » 14. jul 2012, 16:09

Funky skrev:Jeg synes du mangler et enkelt, afgørende element: En interesseret klub. Jeg har ikke hørt nogle rygter på Lasse - overhovedet, så et salg af ham vil komme som lidt af en overraskelse.
Den 19 april, 2012 .. udpegede Lynge.. Helenius, Lucas og Lasse Nielsen som de 3 største salgsemner klubben har.
Det virker som en mærkelig udtalelse hvis folk ikke er interesseret i ham.

Det kan da godt være der ikke har været aktuelle rygter om en klub... men du ved her i transfer vinduet kommer de fra dag til dag..
for en uge siden ville christian eriksen blive i ajax en sæson mere.. i morges er han så godt som solgt til Manchester United.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af Funky » 14. jul 2012, 16:14

AllanPedersen skrev:
Funky skrev:Jeg synes du mangler et enkelt, afgørende element: En interesseret klub. Jeg har ikke hørt nogle rygter på Lasse - overhovedet, så et salg af ham vil komme som lidt af en overraskelse.
Den 19 april, 2012 .. udpegede Lynge.. Helenius, Lucas og Lasse Nielsen som de 3 største salgsemner klubben har.
Det virker som en mærkelig udtalelse hvis folk ikke er interesseret i ham.

Det kan da godt være der ikke har været aktuelle rygter om en klub... men du ved her i transfer vinduet kommer de fra dag til dag..
for en uge siden ville christian eriksen blive i ajax en sæson mere.. i morges er han så godt som solgt til Manchester United.
Sandt nok. Så stille som der er omkring Helenius og Lucas vil det bare overraske mig, hvis Lasse pludselig står først i køen af spillere, som skal videre fra AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af Kasper » 14. jul 2012, 16:15

Lasse har også selv udtalt at han er ved at være klar til at blive skudt afsted.

Forhåbentlig kan vi få en god pose penge for ham, det er et ganske pænt cv han render rundt med.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af AllanPedersen » 14. jul 2012, 16:17

Funky skrev:
AllanPedersen skrev:
Funky skrev:Jeg synes du mangler et enkelt, afgørende element: En interesseret klub. Jeg har ikke hørt nogle rygter på Lasse - overhovedet, så et salg af ham vil komme som lidt af en overraskelse.
Den 19 april, 2012 .. udpegede Lynge.. Helenius, Lucas og Lasse Nielsen som de 3 største salgsemner klubben har.
Det virker som en mærkelig udtalelse hvis folk ikke er interesseret i ham.

Det kan da godt være der ikke har været aktuelle rygter om en klub... men du ved her i transfer vinduet kommer de fra dag til dag..
for en uge siden ville christian eriksen blive i ajax en sæson mere.. i morges er han så godt som solgt til Manchester United.
Sandt nok. Så stille som der er omkring Helenius og Lucas vil det bare overraske mig, hvis Lasse pludselig står først i køen af spillere, som skal videre fra AaB.
men det handler jo så også om AaB, kan være Lynge har indset at vi ikke pt kan undvære Helenius, men vi godt kan undvære en forsvarsspiller..
der er lang tid til d. 31 august... det kan da også være at Lucas bliver skudt afsted. Men jeg synes faktisk det vigtigste man skal hæfte sig ved er at Lasse Nielsen gerne vil afsted.
Spillere der gerne vil afsted, plejer ikke at blive længe.
Så det er nok nemmere for ham at sige ja tak til et tilbud som Helenius eller Lucas ville lade passere..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af nj27 » 14. jul 2012, 22:20

jeg mener godtnok ikke vi er klar til at lade lasse gå nu , selfølgelig hvis der kommer et bud skal vi overveje det , men da kun hvis det er et ok bud omkrig de her 5 mill eller over
så synes jeg osse det er lidt overdrevet at tro godtfredsen bare er lykken efter eeen god kamp, der er spillet en kamp i sæsonen skal vi ikke lige se de næste par stykker han spiller
jeg synes nok vi lige skal se hvordan det udvikler sig , hvem ved om han i næste kamp kommer til at lave straffe!!! uuuha så han da godtnok en spradebasse og så videre ,så kort er der mellem succes og fiasko, og så er han da slet ikke god nok vel???, som jeg ser det så spiller lasse på søndag mod brøndby og godtfredsen sidder på bænken , hvis man tænker på at sælge lasse , så sidder han formentlig på bænken på søndag , jeg tror mest på det første

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af AllanPedersen » 15. jul 2012, 12:53

nj27 skrev:jeg mener godtnok ikke vi er klar til at lade lasse gå nu , selfølgelig hvis der kommer et bud skal vi overveje det , men da kun hvis det er et ok bud omkrig de her 5 mill eller over
så synes jeg osse det er lidt overdrevet at tro godtfredsen bare er lykken efter eeen god kamp, der er spillet en kamp i sæsonen skal vi ikke lige se de næste par stykker han spiller
jeg synes nok vi lige skal se hvordan det udvikler sig , hvem ved om han i næste kamp kommer til at lave straffe!!! uuuha så han da godtnok en spradebasse og så videre ,så kort er der mellem succes og fiasko, og så er han da slet ikke god nok vel???, som jeg ser det så spiller lasse på søndag mod brøndby og godtfredsen sidder på bænken , hvis man tænker på at sælge lasse , så sidder han formentlig på bænken på søndag , jeg tror mest på det første
Det er muligt du ikke synes vi er klar til det, men hvor henne på banen er det lige du synes vi er klar til at miste spillere?..
og fakta er jo vi skal have nogle penge.

Hvis Helenius ryger. hvem kommer så op front? .. , det bliver i hvert fald ikke Lucas og Curth sammen, og Kayke er vel nok røget helt ud efterhånden...det bliver sansynligvis Rolf Toft. og han er endnu mere uprøvet end Nicholas Godtfredsen.

Jeg vil klart mene vi mere kan undvære Lasse i forsvaret end vi kan undvære Helenius.. ikke fordi den ene er bedre end den anden men fordi i forsvaret har vi fået muligheder.. det har vi ikke i angrebet.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Lasse Nielsen (spekulation)

Indlæg af jydenfranord » 15. jul 2012, 13:57

AllanPedersen skrev:
nj27 skrev:jeg mener godtnok ikke vi er klar til at lade lasse gå nu , selfølgelig hvis der kommer et bud skal vi overveje det , men da kun hvis det er et ok bud omkrig de her 5 mill eller over
så synes jeg osse det er lidt overdrevet at tro godtfredsen bare er lykken efter eeen god kamp, der er spillet en kamp i sæsonen skal vi ikke lige se de næste par stykker han spiller
jeg synes nok vi lige skal se hvordan det udvikler sig , hvem ved om han i næste kamp kommer til at lave straffe!!! uuuha så han da godtnok en spradebasse og så videre ,så kort er der mellem succes og fiasko, og så er han da slet ikke god nok vel???, som jeg ser det så spiller lasse på søndag mod brøndby og godtfredsen sidder på bænken , hvis man tænker på at sælge lasse , så sidder han formentlig på bænken på søndag , jeg tror mest på det første
Det er muligt du ikke synes vi er klar til det, men hvor henne på banen er det lige du synes vi er klar til at miste spillere?..
og fakta er jo vi skal have nogle penge.

Hvis Helenius ryger. hvem kommer så op front? .. , det bliver i hvert fald ikke Lucas og Curth sammen, og Kayke er vel nok røget helt ud efterhånden...det bliver sansynligvis Rolf Toft. og han er endnu mere uprøvet end Nicholas Godtfredsen.

Jeg vil klart mene vi mere kan undvære Lasse i forsvaret end vi kan undvære Helenius.. ikke fordi den ene er bedre end den anden men fordi i forsvaret har vi fået muligheder.. det har vi ikke i angrebet.
Det er vel sådan set ligegyldigt hvem AaB kan undvære, hvis der kommer et ordentligt bud, så er samtlige spillere til salg.

Besvar