Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Dunkel
Junior
Junior
Indlæg: 72
Tilmeldt: 30. aug 2011, 22:27
Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
Geografisk sted: 9000

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Dunkel » 14. jun 2012, 21:18

astonvilla skrev:Kunne vi ikke få admin-teamet til at slette denne forrygte tråd, inden en eller anden journalist-studerende i praktik på EB eller lign render videre med historien og skaber panik (mere end der er i forvejen) på Hornevej.

Det er jo det mest vanvittige jeg længe har læst på debatsiden...

Hov hov! Som journaliststuderende på vej i praktik vil jeg lige nævne, at vi skam lærer begrebet kildekritik. Og selvom jeg ikke har været aktiv så længe herinde, så har jeg lært, at Brent rygter er ca. ligeså holdbare som Frederik Fetterleins privatøkonomi.
Stav nu forhelvede spillernes navne rigtigt!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Søgaard » 15. jun 2012, 23:45

Dunkel skrev:
astonvilla skrev:Kunne vi ikke få admin-teamet til at slette denne forrygte tråd, inden en eller anden journalist-studerende i praktik på EB eller lign render videre med historien og skaber panik (mere end der er i forvejen) på Hornevej.

Det er jo det mest vanvittige jeg længe har læst på debatsiden...

Hov hov! Som journaliststuderende på vej i praktik vil jeg lige nævne, at vi skam lærer begrebet kildekritik. Og selvom jeg ikke har været aktiv så længe herinde, så har jeg lært, at Brent rygter er ca. ligeså holdbare som Frederik Fetterleins privatøkonomi.
Som daglig læser af dagspressen har jeg til gengæld erfaret, at selvom sporsjournalister måske kender begrebet kildekritik, så er det ikke altid noget de benytter sig af...

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af bøllemis » 24. jun 2012, 21:21

Brent - har anbefalet dig til samme Italienske avis som lavede den artikel om Lucas Andersen. Deres historier er lige så rigtige som dine :-)
JA DAAAAAAAAA!!!!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af jydenfranord » 10. jul 2012, 12:12

Brent hvornår præsentere de Silber i AaB trøjen? Det er jo ved at være noget siden EM sluttede. Det undre mig også lidt at Lynge melder ud transfervinduet er lukket i AaB, med hensyn til at hente spillere. Men du er jo ret skråsikker i dine udmeldinger, så kan du ikke sige hvornår det bliver officielt med Silber i AaB?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af thomasjn » 10. jul 2012, 12:47

jydenfranord skrev:Brent hvornår præsentere de Silber i AaB trøjen? Det er jo ved at være noget siden EM sluttede. Det undre mig også lidt at Lynge melder ud transfervinduet er lukket i AaB, med hensyn til at hente spillere. Men du er jo ret skråsikker i dine udmeldinger, så kan du ikke sige hvornår det bliver officielt med Silber i AaB?
Mon ikke de venter på visum til den somaliske angriber så de kan præsentere to spillere på en gang. :cheers:

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Glenn Francisco » 23. aug 2012, 21:38

http://www.bold.dk/nyt/Young-Boys-vil-a ... ilberbauer" onclick="window.open(this.href);return false;

Er der nogle optimister herinde? :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af thomasjn » 23. aug 2012, 23:33

Glenn Francisco skrev:http://www.bold.dk/nyt/Young-Boys-vil-a ... ilberbauer

Er der nogle optimister herinde? :)
Ærligtalt kan jeg ikke se Silber passer ind i klubben på nuværende tidspunkt. Med aldersen er han blevet en type der vel bedst passer til Augu og Wûrtz pladser og der er vi godt dækket ind med en fast tandem og man henter ikke Silber som reserve. Så er der kanterne, men tror ikke han er eksplosiv nok længere og han skal i hvert fald ikke skubbe Kusk ud - det ville være hul i hovedet. Han kan selvfølgelig tage Duens plads, men aner ærligtalt ikke om Silber stadig har kvaliteterne til at være kant i vores system. Jokeren kunne være som afløser Lucas på den offensive midt, hvis Lucas smutter. Men igen tror jeg næppe han passer til spillestilen. Det efterlader os med backerne, hvor vi også har gode spillere på vej så jeg ser ikke Silber passer til AaB. Vi kan ikke tillade os at signe en spiller til de penge uden han skal spille og vi har anyway nok ikke råd til det.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af BoomZ0R » 24. aug 2012, 13:13

thomasjn skrev:
Glenn Francisco skrev:http://www.bold.dk/nyt/Young-Boys-vil-a ... ilberbauer

Er der nogle optimister herinde? :)
Ærligtalt kan jeg ikke se Silber passer ind i klubben på nuværende tidspunkt. Med aldersen er han blevet en type der vel bedst passer til Augu og Wûrtz pladser og der er vi godt dækket ind med en fast tandem og man henter ikke Silber som reserve. Så er der kanterne, men tror ikke han er eksplosiv nok længere og han skal i hvert fald ikke skubbe Kusk ud - det ville være hul i hovedet. Han kan selvfølgelig tage Duens plads, men aner ærligtalt ikke om Silber stadig har kvaliteterne til at være kant i vores system. Jokeren kunne være som afløser Lucas på den offensive midt, hvis Lucas smutter. Men igen tror jeg næppe han passer til spillestilen. Det efterlader os med backerne, hvor vi også har gode spillere på vej så jeg ser ikke Silber passer til AaB. Vi kan ikke tillade os at signe en spiller til de penge uden han skal spille og vi har anyway nok ikke råd til det.
Plus at det ikke ville give mening at hente en dyr spiller som Silberbauer hjem, som formentlig skal have en del mere i løn end Lucas får, når man ikk aner om det faktisk vil fremme spillet eller ej.

Prica
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 98
Tilmeldt: 13. jan 2007, 13:43
Geografisk sted: Nr.sundby

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Prica » 29. aug 2012, 16:52

Er det virkelig kun mig der gerne ser en lejeaftale med Michael Silberbauer efteråret????

Young boys ( det burde vores hold også hedde!! ) vil gerne af med Silber og muligvis villig til at gå langt for at ungdå at betale fuld løn..

Drømmer sgu at AaB hiver ham hjem og hvis de er heldige deles YB og AaB om Silbers lønudgifter..

OG jo jeg ved godt vi ingen penge har, men der tilsyneladende sket en eller anden økonomisk indsprøjtning, hvis man tolker et Lynge interview til AaBInside 27/8..

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 29. aug 2012, 16:54

Prica skrev:Er det virkelig kun mig der gerne ser en lejeaftale med Michael Silberbauer efteråret????

Young boys ( det burde vores hold også hedde!! ) vil gerne af med Silber og muligvis villig til at gå langt for at ungdå at betale fuld løn..

Drømmer sgu at AaB hiver ham hjem og hvis de er heldige deles YB og AaB om Silbers lønudgifter..

OG jo jeg ved godt vi ingen penge har, men der tilsyneladende sket en eller anden økonomisk indsprøjtning, hvis man tolker et Lynge interview til AaBInside 27/8..
Mit problem er mere hvor han skal spille? Hvem af dem vi har midtbanen lige nu fortjener ikke genvalg?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af thomasjn » 29. aug 2012, 16:56

Poker-One-Kenobi skrev:
Prica skrev:Er det virkelig kun mig der gerne ser en lejeaftale med Michael Silberbauer efteråret????

Young boys ( det burde vores hold også hedde!! ) vil gerne af med Silber og muligvis villig til at gå langt for at ungdå at betale fuld løn..

Drømmer sgu at AaB hiver ham hjem og hvis de er heldige deles YB og AaB om Silbers lønudgifter..

OG jo jeg ved godt vi ingen penge har, men der tilsyneladende sket en eller anden økonomisk indsprøjtning, hvis man tolker et Lynge interview til AaBInside 27/8..
Mit problem er mere hvor han skal spille? Hvem af dem vi har midtbanen lige nu fortjener ikke genvalg?
Nemlig - på det nuværende hold vil Silber blive breddespiller. Der er ingen grund til at sætte Lucas af som offensiv midt eller fjerne Kusk/Due/Wichmann fra kanterne. De senere år har han snuset lidt til backpladserne, men kan ikke se det fornuftige i at smide Dalsgaard af holdet og vil også gerne se Ahlmann udvikle sig på venstreback. Så er der maskinrummet på den centrale midt, som vel er hans naturlige plads nu på hans ældre dage. Vi har allerede Augu og Würtz her som fungerer så hvorfor smide dem af holdet?

Prica
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 98
Tilmeldt: 13. jan 2007, 13:43
Geografisk sted: Nr.sundby

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Prica » 29. aug 2012, 17:02

thomasjn skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Prica skrev:Er det virkelig kun mig der gerne ser en lejeaftale med Michael Silberbauer efteråret????

Young boys ( det burde vores hold også hedde!! ) vil gerne af med Silber og muligvis villig til at gå langt for at ungdå at betale fuld løn..

Drømmer sgu at AaB hiver ham hjem og hvis de er heldige deles YB og AaB om Silbers lønudgifter..

OG jo jeg ved godt vi ingen penge har, men der tilsyneladende sket en eller anden økonomisk indsprøjtning, hvis man tolker et Lynge interview til AaBInside 27/8..
Mit problem er mere hvor han skal spille? Hvem af dem vi har midtbanen lige nu fortjener ikke genvalg?
Nemlig - på det nuværende hold vil Silber blive breddespiller. Der er ingen grund til at sætte Lucas af som offensiv midt eller fjerne Kusk/Due/Wichmann fra kanterne. De senere år har han snuset lidt til backpladserne, men kan ikke se det fornuftige i at smide Dalsgaard af holdet og vil også gerne se Ahlmann udvikle sig på venstreback. Så er der maskinrummet på den centrale midt, som vel er hans naturlige plads nu på hans ældre dage. Vi har allerede Augu og Würtz her som fungerer så hvorfor smide dem af holdet?
Enig! Men kan vi leje ham til fornuftige penge, så er vi satme dækket godt ind i efteråret.. specielt fordi han kan dække alle pladser på midtbanen samt backen også.. Vi har jo altså ikke verdens bredeste trup.. Antalmæssigt..

Men er han dyr i leje, så skal vi selvføgelig ikke hente ham..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af jonas386 » 29. aug 2012, 17:10

Selvfølgelig så man Silber i klubben, men man skal heller ikke hente ham bare for at hente ham. Det skal være fordi der er brug for ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 29. aug 2012, 17:12

jonas386 skrev:Selvfølgelig så man Silber i klubben, men man skal heller ikke hente ham bare for at hente ham. Det skal være fordi der er brug for ham.

Vi kan leje ham på fredag fra 17 til 21 så, der mangler vi en mand til pølsens plads.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. aug 2012, 17:58

thomasjn skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Prica skrev:Er det virkelig kun mig der gerne ser en lejeaftale med Michael Silberbauer efteråret????

Young boys ( det burde vores hold også hedde!! ) vil gerne af med Silber og muligvis villig til at gå langt for at ungdå at betale fuld løn..

Drømmer sgu at AaB hiver ham hjem og hvis de er heldige deles YB og AaB om Silbers lønudgifter..

OG jo jeg ved godt vi ingen penge har, men der tilsyneladende sket en eller anden økonomisk indsprøjtning, hvis man tolker et Lynge interview til AaBInside 27/8..
Mit problem er mere hvor han skal spille? Hvem af dem vi har midtbanen lige nu fortjener ikke genvalg?
Nemlig - på det nuværende hold vil Silber blive breddespiller. Der er ingen grund til at sætte Lucas af som offensiv midt eller fjerne Kusk/Due/Wichmann fra kanterne. De senere år har han snuset lidt til backpladserne, men kan ikke se det fornuftige i at smide Dalsgaard af holdet og vil også gerne se Ahlmann udvikle sig på venstreback. Så er der maskinrummet på den centrale midt, som vel er hans naturlige plads nu på hans ældre dage. Vi har allerede Augu og Würtz her som fungerer så hvorfor smide dem af holdet?
Silberbauer breddespiller?!? Hvad har du slugt?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Yankee » 29. aug 2012, 18:08

Silber ville øjeblikkeligt være vores bedste venstre back, venstre kant og højre kant. Desuden ville han meget sandsynligt også være en bedre central midt end Augu, idet han rent faktisk ville kunne bidrage til vores flydende kombinationsspil uden at gå på kompromis rent defensivt.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af jonas386 » 29. aug 2012, 18:20

Yankee skrev:Silber ville øjeblikkeligt være vores bedste venstre back, venstre kant og højre kant. Desuden ville han meget sandsynligt også være en bedre central midt end Augu, idet han rent faktisk ville kunne bidrage til vores flydende kombinationsspil uden at gå på kompromis rent defensivt.
Han ville være den bedste på langt de fleste pladser, men man har bare ikke lyst til at smide nogen af de unge længere væk fra holdet. Det ville være lækkert med ham i AaB, jeg er bare ikke sikker på det ville kunne betale sig i sidste ende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Søgaard » 29. aug 2012, 21:17

Måske virker det ikke til at det kan forstærke pt., men tror at hvis holdet møder modgang og har svært ved at komme på sporet igen, så kan han blive en nøglespiller - sammen med Bøge. Hvis han er klubmand nok til at komme hjem på en respektabel løn, så synes jeg helt klart man skulle gøre det.

Men tror slet ikke han er i overvejelserne, vi har ikke 1 kr. at give af pt... Så skal der komme 20 mio. for Helenius, så der også er en sjat til at styrke bredden. Bøge stopper måske efter denne sæson og Würtz har kontraktudløb (han vil dog vist gerne forlænge) - mon ikke der bliver skudt et par af sted udover Helenius hvis de fortsætter. Silber skulle nok kunne finde en plads.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af hje1980 » 31. aug 2012, 13:07

Med det forstående salg af Lucas... kan det mon åbne op for Silberbauer igen... evt. på en lejeaftale... for at bibeholde bredden.
Kunne jo være man skubber Kusk ind bag Helenius så... eller en Wickmann...

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af BoomZ0R » 31. aug 2012, 14:44

Såfremt at Lucas bliver solgt, kunne jeg sagtens se idéen i at hente Silber, jeg er bare ret sikker på han er for dyr.

Besvar