Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af PeterS » 3. sep 2012, 10:11

Gaarde6 skrev:Nu hører i efter her drenge (Og piger)

Jeg skal bruge følgende:

1 Mand i Aalborg lufthavn
1 Mand i Københavns lufthavn
1 Mand på Hornevej

3 Par solbriller
3 laptops

Og en helvedes masse kaffe.

Sæt i gang!!!
Selvom Lynge lukker vinduet, så dækker jeg sprit fabrikken dagen igennem. Indtil videre kan jeg melde om meget stille herude, dog har jeg haft svært ved at skelne imellem spillere og nye studerende..

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Elscorpio » 3. sep 2012, 12:46

Kilde skrev:Der kan ikke gå lang tid før Viktor Ahlmann finder vejen til førsteholdet. Derudover vil jeg gerne se Spalvis få nogle få minutter som indskifter!
Hvilken plads er det Viktor han spiller?

Saadan som jeg husker det er det kantspiller paa midtbanen.

Haaber ikke Lynge et last minute deal, saa hellere satse paa egne talenter :thumbsup:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Pastorius » 3. sep 2012, 14:01

Elscorpio skrev:
Kilde skrev:Der kan ikke gå lang tid før Viktor Ahlmann finder vejen til førsteholdet. Derudover vil jeg gerne se Spalvis få nogle få minutter som indskifter!
Hvilken plads er det Viktor han spiller?

Saadan som jeg husker det er det kantspiller paa midtbanen.

Haaber ikke Lynge et last minute deal, saa hellere satse paa egne talenter :thumbsup:
Jeg tror ikke på vi som en generel ting kan regne med at vi kan rykke ynglingespillere under 18 år direkte ind på førsteholdet og så forvente at være med i (toppen af) superligaen.

De spillerne vi nu roser og er glade for er altså stadig unge mennesker som ind imellem vil have brug for at kunne læne sig op ad rutinerede kræfter og skal have plads til at slå op i banen i en kamp eller to. Man kan ikke forvente af dem at de udover at yde fremragende (og langt bedre end forventet) også kan være klar til at bære det næste kuld af helt unge talenter igennem overgangen til seniorfodbold, og staidg levere topresultater.

Vi havde en helt unik situation hvor vi var tvunget til at bruge helt unge spillere uasnet hvordan det gik. Det er indtil videre gået over al forventning, men det er jo ikke noget man kan basere stabile gode præstationer på. Der er altså en grund til at Lukas Andersen har fået sin kontrakt i Ajax, og at han fik spilletid på førsteholdet i AaB - han er altså et helt unikt talent. Uanset hvor velfungernede vores ungdomsafdeling er, skal vi ikke regne med at vi spytter dem ud i den kaliber hvert eller hvertandet år.
Med venlig Hilsen
--
Robert

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af nj27 » 3. sep 2012, 14:16

Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:
Kilde skrev:Der kan ikke gå lang tid før Viktor Ahlmann finder vejen til førsteholdet. Derudover vil jeg gerne se Spalvis få nogle få minutter som indskifter!
Hvilken plads er det Viktor han spiller?

Saadan som jeg husker det er det kantspiller paa midtbanen.

Haaber ikke Lynge et last minute deal, saa hellere satse paa egne talenter :thumbsup:
Jeg tror ikke på vi som en generel ting kan regne med at vi kan rykke ynglingespillere under 18 år direkte ind på førsteholdet og så forvente at være med i (toppen af) superligaen.

De spillerne vi nu roser og er glade for er altså stadig unge mennesker som ind imellem vil have brug for at kunne læne sig op ad rutinerede kræfter og skal have plads til at slå op i banen i en kamp eller to. Man kan ikke forvente af dem at de udover at yde fremragende (og langt bedre end forventet) også kan være klar til at bære det næste kuld af helt unge talenter igennem overgangen til seniorfodbold, og staidg levere topresultater.

Vi havde en helt unik situation hvor vi var tvunget til at bruge helt unge spillere uasnet hvordan det gik. Det er indtil videre gået over al forventning, men det er jo ikke noget man kan basere stabile gode præstationer på. Der er altså en grund til at Lukas Andersen har fået sin kontrakt i Ajax, og at han fik spilletid på førsteholdet i AaB - han er altså et helt unikt talent. Uanset hvor velfungernede vores ungdomsafdeling er, skal vi ikke regne med at vi spytter dem ud i den kaliber hvert eller hvertandet år.

helt enig , og netop derfor når vi får skader og karentæner , for tro mig det gør vi , lige pludselig har en langtidskade enten i vores miderforsvar eller på midtbanen samtidig med vi løber ind i et par karentæner så kan vi altså ikke bare regne med at vores U 17 OG U 18 spillere klarerer den , så var det rart der var en rimlig rutineret gut der kunne tage over
.Selvom vores unge folk har gjort det fantastisk indtil viderer så skal vi også tænke på at rygraden på holdet holdes intakt og den dag hvor mere end en af vores rutinerede folk får skader vil vi på et tidspunkt løbe ind i problemer , selvom det ikke er sket endnu så sker det uomtvistelig en dag
så lad os nyde det så længe det varer og bare være klar over at intet varer evigt

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Winterburn » 3. sep 2012, 14:18

Håber også man sætter tæring efter næring og satser lidt på talentmassen. Meeen truppen ser meget tynd ud - så en billig supplering med en Lynge-specialitet kunne måske lune.

Kan se Elrio Van Heerden fiser rundt uden kontrakt f.eks.

Gad vide om der er nogle emner i 1. divisionen?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af JFL » 3. sep 2012, 14:21

Seneste tweet fra Dennis Søndergaard for 20 minutter siden:

"Dennis Søndergaard ‏@dsaalborg

Nye rygter fra AaB. Der arbejdes på leje af en spiller inden deadline. #aabinside #AaB #sldk "

Jeg kan ikke komme ind på aabinside-siden, da de ikke gider sende mig min bekræftelsesmail, men hvis nogen kan, vil jeg hjertens gerne vide, hvad de skriver.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Gentleman Finn » 3. sep 2012, 14:30

Man kunne vel godt forestille sig Young Boys være villige til at låne Silber til os, selvom vi kun vil dække en del af hans løn. Stort set alle transfervinduer er lukket, så det giver gode forhandlingsmuligheder.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af jonas386 » 3. sep 2012, 14:34

Læser Dennis Søndergaard ikke bare med herinde?
Silber vil i øvrigt være en fantastisk signing, uanset det så kun er for en enkel sæson... Der kan vel forlænges efterfølgende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Yoggidk
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 24. sep 2010, 10:27
Favoritspiller: Ene

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Yoggidk » 3. sep 2012, 15:48

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Broendby-f ... om-Antipas
Kom nu lige Lynge, find 3-4 millioner og hent Quincy!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Gentleman Finn » 3. sep 2012, 16:12

Kan ikke helt se Quincy er 4 mio værd på dagens transfermarked, han passer perfekt ind i SE's system, det tror jeg forblænder folk en smule. Desuden er vi ikke så meget ude at skide som bif, hvilket må være hvorfor de byder på Quincy.

Med vores økonomiske situation vil det desuden være hovedløst, at byde så meget for en spiller uden større videresalgspotentiale. Vi skal bl.a. leve af at finde nogle stærke talenter når vi henter ind, og 4 mio ud i den blå luft går ikke lige nu, og ret vigtigt også, behovet mener jeg ikke er der. Uffe Bech som tidligere nævnt kunne have været interessant.

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af juul77 » 3. sep 2012, 16:56

http://www.bold.dk/nyt/Silberbauer-skal ... ur-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

ik Silber!

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Oder » 3. sep 2012, 17:06

Hørte lige på ANR at vi skulle have fået Hallur Hansson ind.

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Walther » 3. sep 2012, 17:13

Oder skrev:Hørte lige på ANR at vi skulle have fået Hallur Hansson ind.
Dafuq? En midtbanespiller?
Hvad gave ANR som kildehenvisning til det her rygte?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Yoggidk
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 24. sep 2010, 10:27
Favoritspiller: Ene

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Yoggidk » 3. sep 2012, 17:15

http://nordjyske.dk/nyheder/AaB-lejer-l ... 6ae/4/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Gentleman Finn » 3. sep 2012, 17:18

Så han var til prøvetræning heroppe, og man må have set noget uforløst potentiale i drengen. Lad os se om han indfrier det.

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af MrRepsak » 3. sep 2012, 17:19

http://www.youtube.com/watch?v=gHREpdCMfdA" onclick="window.open(this.href);return false;

Tja umiddelbart har manden et udemærket skud på frispark og lign men ikke ret god video..
Kom så de RØ'E!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. sep 2012, 17:27

Den havde jeg sgu ikke set komme, og det lyder da ærlig talt som en af den type udenlandske lejesvende jeg havde håbet vi var stoppet med.

Men han skal da afgjort have chancen for at vise sit værd, og hvem ved om han viser sig at være en stærk spiller. Jeg synes bare helt ærligt ikke vi er så tyndt besat, at vi behøver fylde op i bredden, og bliver godt nok voldsomt skuffet hvis han kommer til at skubbe spillere som Thomsen og Wichmann længere tilbage i hierakiet.

EDIT: På positivsiden ser jeg nu at han kun er 20 år, hvilket pynter en hel del på det. Hvis man nu vil se ham yderligere an indtil nytår er det vel ikke så tosset endda, han er formodentlig ikke specielt dyr.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Glenn Francisco » 3. sep 2012, 17:32

Åh ja selvfølgelig er det endnu en færring.... suk
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Oder » 3. sep 2012, 17:47

Glenn Francisco skrev:Åh ja selvfølgelig er det endnu en færring.... suk
Skal vi nu ikke lige give ham en chance? Jeg er helt enig at det ikke lyder som en hylde A eller B spiller. Men han har jo været til prøve træning og må da have vist et eller andet overfor Kent siden de signer ham.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Gaarde6 » 3. sep 2012, 17:49

Synes det er helt OK.

Havde drømt om Uffe Bech.
Omvendt synes jeg også at nogle af vores egne (Wichman, Curth, Toft, Patrick Og Nikolaj Thomsen)
Bør have en fair chance for spilletid. Ikke en eneste af dem har spillet sig AF holdet!

Jeg hylder stilen, som er lagt i AaB!
Giv de unge chancen. Og med denne lejeaftale kan vi slippe billigt om ved at prøve en spiller i en lille sæson.

Jeg er tilfreds! :thumbsup:

Låst