AaB lejer Hallur Hansson til nytår

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af AaBlover4ever » 3. sep 2012, 17:23

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... iller.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

AaB har lavet en aftale med Hallur Hansson der løber til nytår. Han er færøsk landsholdspiller og har tidligere været tre år i Aberdeen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hallur_Hansson" onclick="window.open(this.href);return false;

Han er i følge AaBSport udtaget til Færøernes kommende landskamp mod Tyskland og har tidligere været på prøvetræning i AaB!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Gentleman Finn » 3. sep 2012, 17:31

Så må vi se om talentet rækker til en permanent kontrakt. Han skal da bydes velkommen. Så har han vel gjort fint væsen af sig da han var til prøvetræning.

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af SGLoco » 3. sep 2012, 17:35


jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af jydenfranord » 3. sep 2012, 17:38

Jeg må tilstå jeg ikke er videre tilfreds. Han er sikkert en ganske ok spiller, men hvorfor hente en spiller som ham ind på så kort en kontrakt? Er han hentet som en "trænings-kegle" eller forventer man han kan give holdet noget. Med en leje aftale på 4 mrd. så er det jo meget begrænset hvad han kan nå at sætte sig af aftryk.

Hvis man mener han er god nok, så skriv dog en længere kontakt, hvis man er usikker på ham, så lad være med at skrive kontrakt. AaB har en del unge talenter, hvorfor ikke give dem chancen?

Naturligvis er han billig i drift, og AaB har ikke mange penge. Men jeg er bange for han ender som Pól Jóhannus Justinussen, der var her og intet aftryk har efterladt sig. Håber jeg tager fejl og han bliver en stor gevinst, og han skal helt sikkert bydes velkommen. Min kritik går ikke så meget på ham, som på den måde han er hentet på.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Debatjuntaen » 3. sep 2012, 17:46

Tråden flyttet til AaB Transfers-forummet, hvor det hører til.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Glenn Francisco » 3. sep 2012, 17:47

jydenfranord skrev:Jeg må tilstå jeg ikke er videre tilfreds. Han er sikkert en ganske ok spiller, men hvorfor hente en spiller som ham ind på så kort en kontrakt? Er han hentet som en "trænings-kegle" eller forventer man han kan give holdet noget. Med en leje aftale på 4 mrd. så er det jo meget begrænset hvad han kan nå at sætte sig af aftryk.

Hvis man mener han er god nok, så skriv dog en længere kontakt, hvis man er usikker på ham, så lad være med at skrive kontrakt. AaB har en del unge talenter, hvorfor ikke give dem chancen?

Naturligvis er han billig i drift, og AaB har ikke mange penge. Men jeg er bange for han ender som Pól Jóhannus Justinussen, der var her og intet aftryk har efterladt sig. Håber jeg tager fejl og han bliver en stor gevinst, og han skal helt sikkert bydes velkommen. Min kritik går ikke så meget på ham, som på den måde han er hentet på.
Som talt ud af min mund!
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Hanga » 3. sep 2012, 17:52

Hvad i alverden skal vi dog med endnu en lottokupon på leje? Jeg synes i den grad det er spild af penge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Hanga » 3. sep 2012, 17:52

Hvad i alverden skal vi dog med endnu en lottokupon på leje? Jeg synes i den grad det er spild af penge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Forza » 3. sep 2012, 17:52

Frygter at det er endnu træningskegle som
Vi har i et halvt år uden at spendere et sekund på banen..... Min første tanke da jeg så overskriften var virkelig "åhh nej, ikke igen!".

Håber jeg tager fejl....
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af thomasjn » 3. sep 2012, 17:53

Er sådan lidt "nå ja og hvad så" med den her transfer.
Spillere fra Færøerne plejer sjældent at slå til i Superligaen lige med det samme. Men han er ung og man håber vel at finde overset guld, hvilket er fint + der kan øge intensiteten til træningen og sikre vi kan stille et nogenlunde fornuftigt reservehold (må man formode).

Ser ham ikke som en der bidrager det næste halve år. Kender en færring som beskriver ham som hurtig og teknisk god. Derudover koster han næppe det blege at have rendende og hvis ikke vi kan finde talenter fra nordjylland er det næst-bedste vel talenter udefra.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Forza » 3. sep 2012, 17:54

SÅ spar dog hellere de penge istedet for det pis i slutningen af alle transfervinduer...
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Jacob » 3. sep 2012, 18:01

Tjahh.... han koster vel naeppe det store og hvis han er god nok, saa har vi en koebsoption paa ham. Saa kan ikke se det store problem, selvom det ikke lige var den plads jeg havde haabet paa en ekstra spiller til.
http://www.nordjyske.dk/nyheder/AaB-lej ... 6ae/1/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af YesAaBcan » 3. sep 2012, 18:05

Han er vel hentet på baggrund af et ønske fra Kent. Det giver nok mening for mig.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Halil » 3. sep 2012, 18:14

Ud fra youtube videoen ligner det han ganske fornuftigt kan sparke til en bold.

Det lugter voldsomt af en Suni Olsen II.

Lejen må være enorm lav, men en ret så ligegyldig transfer.
Uden Synd Ingen Frelse

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af AllanPedersen » 3. sep 2012, 18:16

tvivler på han koster noget som helst.. altså jo han får løn, men nok det samme som en tømrer ville gøre..

Han må jo se det som en investering at spille i en af de større danske klubber.. få vist sig selv frem til træning osv.. og måske kan det kaste en
kontrakt af sig, ikke i AaB men i en 1. divisions klub måske.

til dem der tror han er træningskegle.. ja .. tror jeg også han er.. og hva så..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af limey » 3. sep 2012, 18:43

Uforståeligt. Umiddelbart har vi et hav af midtbanespillere og man kan jo ikke ligefrem sige, at AaB har haft rigtigt held med færinger på leje førhen.

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af JFL » 3. sep 2012, 18:49

thomasjn skrev:Er sådan lidt "nå ja og hvad så" med den her transfer.
Spillere fra Færøerne plejer sjældent at slå til i Superligaen lige med det samme. Men han er ung og man håber vel at finde overset guld, hvilket er fint + der kan øge intensiteten til træningen og sikre vi kan stille et nogenlunde fornuftigt reservehold (må man formode).

Ser ham ikke som en der bidrager det næste halve år. Kender en færring som beskriver ham som hurtig og teknisk god. Derudover koster han næppe det blege at have rendende og hvis ikke vi kan finde talenter fra nordjylland er det næst-bedste vel talenter udefra.
Er der egentlig en eneste fra færøerne, der nogensinde har slået til i Superligaen?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af doukas » 3. sep 2012, 18:53

JFL skrev:
thomasjn skrev:Er sådan lidt "nå ja og hvad så" med den her transfer.
Spillere fra Færøerne plejer sjældent at slå til i Superligaen lige med det samme. Men han er ung og man håber vel at finde overset guld, hvilket er fint + der kan øge intensiteten til træningen og sikre vi kan stille et nogenlunde fornuftigt reservehold (må man formode).

Ser ham ikke som en der bidrager det næste halve år. Kender en færring som beskriver ham som hurtig og teknisk god. Derudover koster han næppe det blege at have rendende og hvis ikke vi kan finde talenter fra nordjylland er det næst-bedste vel talenter udefra.
Er der egentlig en eneste fra færøerne, der nogensinde har slået til i Superligaen?
Todi Jönsson og Christian Holst er to gode bud?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af doukas » 3. sep 2012, 18:54

Og Jakup Mikkelsen!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af JFL » 3. sep 2012, 18:56

doukas skrev:
JFL skrev:
thomasjn skrev:Er sådan lidt "nå ja og hvad så" med den her transfer.
Spillere fra Færøerne plejer sjældent at slå til i Superligaen lige med det samme. Men han er ung og man håber vel at finde overset guld, hvilket er fint + der kan øge intensiteten til træningen og sikre vi kan stille et nogenlunde fornuftigt reservehold (må man formode).

Ser ham ikke som en der bidrager det næste halve år. Kender en færring som beskriver ham som hurtig og teknisk god. Derudover koster han næppe det blege at have rendende og hvis ikke vi kan finde talenter fra nordjylland er det næst-bedste vel talenter udefra.
Er der egentlig en eneste fra færøerne, der nogensinde har slået til i Superligaen?
Todi Jönsson og Christian Holst er to gode bud?
Ja, det er nogle fine bud. Jeg krydser fingre for, at vi har fået en ung Holst, selvom jeg er mega træt af folk fra Færøerne i AaB.

Besvar