Lucas Andersen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af limey » 1. sep 2012, 00:02

AllanPedersen skrev:
limey skrev:
AllanPedersen skrev:
astonvilla skrev:Gå nu i seng, Allan. Ingen gider læse dine tomme indlæg alligevel!
synes ellers folk står på tæerne for at svare på dem..
Nu har sådan ca hvert andet indlæg i dag været fra din hånd, så det er vel ikke så mærkeligt at nogle svarer, især når du er så aggressiv i din retorik.
sjovt nok Limey så starter det sjældent sådan ud.. det starter gerne med jeg forholder mig til et emne
eks Lukas Andersen bliver solgt, og jeg så skriver jeg synes det er en dårlig pris og håber virkelig ikke Lynge sælger..
og så er det posts begynder at regne ned over mig.. det er så let at stå i flokken og kaste med sten

prøv at gå tilbage.. du vælger selv posten og se hvor den hårde tone starter ud henne..
Det der umiddelbart står klarest var alligevel da du kaldte Lynge en løgner og sagde at han sked os fans ned af ryggen. Jeg mindes ikke at der er nogen der tilnærmelsesvis har været grovere i retorikken.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 1. sep 2012, 00:05

limey skrev:
AllanPedersen skrev:
limey skrev:
AllanPedersen skrev:
astonvilla skrev:Gå nu i seng, Allan. Ingen gider læse dine tomme indlæg alligevel!
synes ellers folk står på tæerne for at svare på dem..
Nu har sådan ca hvert andet indlæg i dag været fra din hånd, så det er vel ikke så mærkeligt at nogle svarer, især når du er så aggressiv i din retorik.
sjovt nok Limey så starter det sjældent sådan ud.. det starter gerne med jeg forholder mig til et emne
eks Lukas Andersen bliver solgt, og jeg så skriver jeg synes det er en dårlig pris og håber virkelig ikke Lynge sælger..
og så er det posts begynder at regne ned over mig.. det er så let at stå i flokken og kaste med sten

prøv at gå tilbage.. du vælger selv posten og se hvor den hårde tone starter ud henne..
Det der umiddelbart står klarest var alligevel da du kaldte Lynge en løgner og sagde at han sked os fans ned af ryggen. Jeg mindes ikke at der er nogen der tilnærmelsesvis har været grovere i retorikken.
Det er fordi du synes den sætning er gudsbespottende, kan jeg gætte mig til.. for mig er den en klar sandhed.
og det kan godt være den er grov og hård ved Lynge.. men det er jer (nogle) som starter person angrebene herinde med det samme
fordi i slet ikke kan tåle at høre noget negativt sagt om klubbens beslutninger.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Buzz Killington » 1. sep 2012, 00:06

Kunji skrev:
AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:
awnaw skrev:Er det Hesten, der er vendt tilbage?
Hesten var velformuleret og velargumenterende.
hehe..lidt sjovt Kunji du for 30 minutter siden skrev du synes det var dårlig stil at opføre sig aggressivt overfor de andre brugere
når man læser dine sidste 2 svar herinde..

må lære at være velargumenterende som dig
Jeg har endnu ikke henvendt mig til dig. Det er dig, der tilsyneladende skal besvare samtlige indlæg i denne tråd, uanset om de angår dig eller ej. Jeg har postet over 2.700 indlæg herinde, og jeg har aldrig fået en advarsel, og jeg tror absolut, at du er tættere på en advarsel end mig og så mange andre. Skulle jeg få en advarsel på baggrund af dette indlæg eller et andet i denne tråd, vil jeg da absolut tage det til mig, men jeg kan ærlig talt ikke se, at jeg er det store problem i denne tråd. Nåh, jeg ved godt, at du gerne vil have opmærksomheden, men nu må denne fokus på dig høre op.

TOPIC!
Jeg er spændt på at se, hvordan Lucas kommer til at træde ind i truppen dernede. Umiddelbart har han vel størst chance for en lynkarriere, hvis han bliver brugt på højrekanten? På den offensive midt/hængende angriber er de vel så rigeligt besat?
Hvis man følger med på deres fanforum - hvor de forresten er mere tændte på idéen om Helenius - er de meget i tvivl om hvad Overmars har i tankerne med det køb. De er i det store hele utilfredse med de wings de har, hvorimod de er meget stærke på offensiv midt. Nogle spekulerer i en afløser til Eriksen (hvor de ser Fischer som fremtidens striker).
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Buzz Killington » 1. sep 2012, 00:08

MHJ skrev:
Kunji skrev:
AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:
awnaw skrev:Er det Hesten, der er vendt tilbage?
Hesten var velformuleret og velargumenterende.
hehe..lidt sjovt Kunji du for 30 minutter siden skrev du synes det var dårlig stil at opføre sig aggressivt overfor de andre brugere
når man læser dine sidste 2 svar herinde..

må lære at være velargumenterende som dig
Jeg har endnu ikke henvendt mig til dig. Det er dig, der tilsyneladende skal besvare samtlige indlæg i denne tråd, uanset om de angår dig eller ej. Jeg har postet over 2.700 indlæg herinde, og jeg har aldrig fået en advarsel, og jeg tror absolut, at du er tættere på en advarsel end mig og så mange andre. Skulle jeg få en advarsel på baggrund af dette indlæg eller et andet i denne tråd, vil jeg da absolut tage det til mig, men jeg kan ærlig talt ikke se, at jeg er det store problem i denne tråd. Nåh, jeg ved godt, at du gerne vil have opmærksomheden, men nu må denne fokus på dig høre op.

TOPIC!
Jeg er spændt på at se, hvordan Lucas kommer til at træde ind i truppen dernede. Umiddelbart har han vel størst chance for en lynkarriere, hvis han bliver brugt på højrekanten? På den offensive midt/hængende angriber er de vel så rigeligt besat?
Hvis man følger med på deres fanforum - hvor de forresten er mere tændte på idéen om Helenius - er de meget i tvivl om hvad Overmars har i tankerne med det køb. De er i det store hele utilfredse med de wings de har, hvorimod de er meget stærke på offensiv midt. Nogle spekulerer i en afløser til Eriksen (hvor de ser Fischer som fremtidens striker).
tilføjer lige et link (hollandsk, brug google translate).
http://ajax.netwerk.to/forums/forum.php?forum=9
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Klaus » 1. sep 2012, 00:08

Jeg tror da, at vi alle sammen meget gerne havde set Lucas fortsætte i AaB en sæson eller to mere. Men når man ser på vores regnskab, synes jeg ikke salget er så underligt. Ingen af os kender jo den rigtige pris. Jeg vil gætte på, at kontrakten har nogle klausuler, som kan gøre den ganske indbringende for os. Samtidigt har salget formentlig været med til at styrke vores økonomiske situation her og nu. Men det er klart, at jo flere klausuler vi har fået puttet ind, jo billigere bliver salgsprisen her og nu.

En egenkapital på 5 milioner altså meget, meget lidt, specielt når man tager i betragtning at første halvår gav mere end 10 milioner i underskud. Ved det her salg har vi fået de transferindtægter, vi har budgetteret med plus et mindre milionbeløb. Vi får også betalt nogle penge tilbage til dem, der har købt spillersponsorater, hvilket alt andet lige vil gøre et eventuelt salg af Helenius til sommer endnu mere indbringende.

Og når vi nu er ved Helenius, tror jeg, vi er mange, der oprigtigt havde frygtet, at han blev solgt nu. For uden at nedvurdere Lucas, mener jeg Helenius vil være tæt på umulig at undvære. Så når det nu skulle være, er det trods alt bedre, at det er Lucas, som blev skudt af nu. Det er i det lys, at mange er positive omkring dette salg. Vi havde brug for pengene og Lucas fik sit ønske opfyldt. Dermed ikke sagt, at en større pose penge ikke ville have været dejlig.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Kunji » 1. sep 2012, 00:10

MHJ skrev:
Kunji skrev:Jeg er spændt på at se, hvordan Lucas kommer til at træde ind i truppen dernede. Umiddelbart har han vel størst chance for en lynkarriere, hvis han bliver brugt på højrekanten? På den offensive midt/hængende angriber er de vel så rigeligt besat?
Hvis man følger med på deres fanforum - hvor de forresten er mere tændte på idéen om Helenius - er de meget i tvivl om hvad Overmars har i tankerne med det køb. De er i det store hele utilfredse med de wings de har, hvorimod de er meget stærke på offensiv midt. Nogle spekulerer i en afløser til Eriksen (hvor de ser Fischer som fremtidens striker).
Hvilket forum er du inde på?
Men det er dog præcis de tanker, jeg har gjort mig. Lucas har speeden til kanten, og hvis det er med det in mente, de har købt ham, kan han ret hurtigt komme ind omkring førsteholdet. Det vil også give mening i forhold til, at de har scoutet ham i den lange periode, hvor han var kantspiller hos os. Jeg tror ikke, han kan slå en Fischer af holdet i forhold til en position som offensiv midt/hængende angriber.

EDIT: Du har smidt linket.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 1. sep 2012, 00:15

Kunji skrev:
MHJ skrev:
Kunji skrev:Jeg er spændt på at se, hvordan Lucas kommer til at træde ind i truppen dernede. Umiddelbart har han vel størst chance for en lynkarriere, hvis han bliver brugt på højrekanten? På den offensive midt/hængende angriber er de vel så rigeligt besat?
Hvis man følger med på deres fanforum - hvor de forresten er mere tændte på idéen om Helenius - er de meget i tvivl om hvad Overmars har i tankerne med det køb. De er i det store hele utilfredse med de wings de har, hvorimod de er meget stærke på offensiv midt. Nogle spekulerer i en afløser til Eriksen (hvor de ser Fischer som fremtidens striker).
Hvilket forum er du inde på?
Men det er dog præcis de tanker, jeg har gjort mig. Lucas har speeden til kanten, og hvis det er med det in mente, de har købt ham, kan han ret hurtigt komme ind omkring førsteholdet. Det vil også give mening i forhold til, at de har scoutet ham i den lange periode, hvor han var kantspiller hos os. Jeg tror ikke, han kan slå en Fischer af holdet i forhold til en position som offensiv midt/hængende angriber.

EDIT: Du har smidt linket.
mht til at slå Fischer af Holdet.. så er fischer jo ikke på holdet endnu selv... han får ikke tid på banen..
Hvis Lucas beviser til træning han kan spille med på samme grundlag som de andre seniorer, hvorfor skulle han så ikke få chancen.
Jeg er med på Fischer er et stort talent, men Fischer har altså ikke spillet sig ind på banen endnu.. må der være en grund til
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af limey » 1. sep 2012, 00:19

AllanPedersen skrev:
limey skrev:
AllanPedersen skrev:
limey skrev:
AllanPedersen skrev:
astonvilla skrev:Gå nu i seng, Allan. Ingen gider læse dine tomme indlæg alligevel!
synes ellers folk står på tæerne for at svare på dem..
Nu har sådan ca hvert andet indlæg i dag været fra din hånd, så det er vel ikke så mærkeligt at nogle svarer, især når du er så aggressiv i din retorik.
sjovt nok Limey så starter det sjældent sådan ud.. det starter gerne med jeg forholder mig til et emne
eks Lukas Andersen bliver solgt, og jeg så skriver jeg synes det er en dårlig pris og håber virkelig ikke Lynge sælger..
og så er det posts begynder at regne ned over mig.. det er så let at stå i flokken og kaste med sten

prøv at gå tilbage.. du vælger selv posten og se hvor den hårde tone starter ud henne..
Det der umiddelbart står klarest var alligevel da du kaldte Lynge en løgner og sagde at han sked os fans ned af ryggen. Jeg mindes ikke at der er nogen der tilnærmelsesvis har været grovere i retorikken.
Det er fordi du synes den sætning er gudsbespottende, kan jeg gætte mig til.. for mig er den en klar sandhed.
og det kan godt være den er grov og hård ved Lynge.. men det er jer (nogle) som starter person angrebene herinde med det samme
fordi i slet ikke kan tåle at høre noget negativt sagt om klubbens beslutninger.
Sikke dog en gang vrøvl fra ende til anden. "I" er det mig? Og hvilke personangreb har jeg startet? Der er ingen af de sætninger du kommer med der, som er tilnærmelsesvis sandheden.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af budo » 1. sep 2012, 00:27

sporten.dk skrev:- Ajax er enhver ung spillers drøm, og da Lucas hørte om Ajax, var han ikke i tvivl om, at det var det, han ville. Som sportsdirektør er jeg også glad for i det mindste at sende ham til en god klub, hvor vi ved, at han får en god behandling, når nu vi ikke kunne beholde ham her i Aalborg, siger Lynge Jakobsen.
Folk på denne debatside, har en tendens til at glemme, at den kære Lucas Andersen er et frit menneske. Han er en ung mand, med drømme og ambitioner, der lige siden han begyndte at dukke op i medierne, har sagt at hans store drøm var at komme til Ajax.

Det handler ikke altid om, om Lynge er en god eller dårlig krejler. Spillerne har jo også lidt at skulle have sagt. Jeg synes heller ikke 10 mio er nok, men hvis det var Ajax tilbud, og Lucas sagde "Jeg vil spille i Ajax", hvad skulle Lynge så have gjort? Sagt "Hell no boy, we own your ass! Og du slipper ikke herfra, før vi får 25 mio for dig"???

Jeg er ikke sikker på, at det er en personale politik, der vil give pote på særlig mange arbejdspladser. Og mindst af alt i en fodboldklub, hvor spillerne gerne skal være motiverede for at kunne præsterer.

God vind Lucas. Må du blive en blændende succes i Ajax, som alle AaB fans kan være stolte af.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Buzz Killington » 1. sep 2012, 01:12

budo skrev:
sporten.dk skrev:- Ajax er enhver ung spillers drøm, og da Lucas hørte om Ajax, var han ikke i tvivl om, at det var det, han ville. Som sportsdirektør er jeg også glad for i det mindste at sende ham til en god klub, hvor vi ved, at han får en god behandling, når nu vi ikke kunne beholde ham her i Aalborg, siger Lynge Jakobsen.
Folk på denne debatside, har en tendens til at glemme, at den kære Lucas Andersen er et frit menneske. Han er en ung mand, med drømme og ambitioner, der lige siden han begyndte at dukke op i medierne, har sagt at hans store drøm var at komme til Ajax.

Det handler ikke altid om, om Lynge er en god eller dårlig krejler. Spillerne har jo også lidt at skulle have sagt. Jeg synes heller ikke 10 mio er nok, men hvis det var Ajax tilbud, og Lucas sagde "Jeg vil spille i Ajax", hvad skulle Lynge så have gjort? Sagt "Hell no boy, we own your ass! Og du slipper ikke herfra, før vi får 25 mio for dig"???

Jeg er ikke sikker på, at det er en personale politik, der vil give pote på særlig mange arbejdspladser. Og mindst af alt i en fodboldklub, hvor spillerne gerne skal være motiverede for at kunne præsterer.

God vind Lucas. Må du blive en blændende succes i Ajax, som alle AaB fans kan være stolte af.
Enig, det ville heller ikke have set godt ud med sådan en overskrift som her:

http://www.sporten.dk/fodbold/broendby- ... s-til-salg
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Quentin T » 1. sep 2012, 07:26

Klaus skrev:Jeg tror da, at vi alle sammen meget gerne havde set Lucas fortsætte i AaB en sæson eller to mere. Men når man ser på vores regnskab, synes jeg ikke salget er så underligt. Ingen af os kender jo den rigtige pris. Jeg vil gætte på, at kontrakten har nogle klausuler, som kan gøre den ganske indbringende for os. Samtidigt har salget formentlig været med til at styrke vores økonomiske situation her og nu. Men det er klart, at jo flere klausuler vi har fået puttet ind, jo billigere bliver salgsprisen her og nu.

En egenkapital på 5 milioner altså meget, meget lidt, specielt når man tager i betragtning at første halvår gav mere end 10 milioner i underskud. Ved det her salg har vi fået de transferindtægter, vi har budgetteret med plus et mindre milionbeløb. Vi får også betalt nogle penge tilbage til dem, der har købt spillersponsorater, hvilket alt andet lige vil gøre et eventuelt salg af Helenius til sommer endnu mere indbringende.

Og når vi nu er ved Helenius, tror jeg, vi er mange, der oprigtigt havde frygtet, at han blev solgt nu. For uden at nedvurdere Lucas, mener jeg Helenius vil være tæt på umulig at undvære. Så når det nu skulle være, er det trods alt bedre, at det er Lucas, som blev skudt af nu. Det er i det lys, at mange er positive omkring dette salg. Vi havde brug for pengene og Lucas fik sit ønske opfyldt. Dermed ikke sagt, at en større pose penge ikke ville have været dejlig.
Meget spot on. Ved at sælge Lucas nu, og forhåbentligt skabe balance i årets regnskab, står vi stærkere til at afvise "lave" bud på Helenius i de kommende vinduer. Han skulle da gerne indbringe det dobbelte af Lucas A.
Savner Strandli!

AaB - Ølstykke
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 9. okt 2007, 17:54
Geografisk sted: Ølstykke - Djævleøen

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AaB - Ølstykke » 1. sep 2012, 07:58

Ved ikke om man må kopiere, men denne her fra Nordjyske's artikel om salget er nu god:

Ajax er en ønskeklub at komme til for en ung spiller, så det er klart, at det her er en fantastisk mulighed for mig. Omvendt er jeg også lidt trist over at forlade AaB. Det er gået utroligt stærkt, siden jeg fik min drøm opfyldt om at debutere på AaB’s førstehold, og både holdkammerater og trænere har gjort det nemt for mig at falde til i truppen, siger Lucas Andersen, der også ønsker at sende en særlig tak til AaB’s supportere:

- Jeg har jo kunnet mærke fra første dag, at fansene kunne lide mig, og deres enorme opbakning har hjulpet både mig og holdkammeraterne til at få en endnu større selvtillid, og det har været fedt, konstaterer Lucas Andersen.


Lad os være stolte over at AaB kan udvikle et sådan talent, lad os være stolte over at der er mange flere på vej.

Lad os omvendt være glade for det ikke ender som i Brøndby, der på mindre en et år må slippe 6 unge talenter, fordi man ikke har en model for at sluse dem ind i 1.holdstruppen.
Nu går der BØF spillere i klubber som Chelsea, Bayern München og Inter uden at Brøndby har fået nævneværdig betaling for det.

Så mon ikke AaB har valgt den rette model ?

Held og lykke til Lucas - lad os håbe at Aalborg får chancen for at sige farvel til ham ?
Var han ikke udtaget til U-21, der spiller 2 kampe i Aalborg ?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af jernskjorten » 1. sep 2012, 10:57

AllanPedersen skrev:
jernskjorten skrev:Det er lige netop en subjektiv vurdering, hvem der er de største talenter, så du kan heller ikke selv konkludere, at blot fordi Lucas har deltaget i 41 seniorkampe, så er han Danmarks største talent (det kan da godt være, at han er det, men det er ikke noget man måler på antal førsteholdskampe). I øvrigt har Viktor Fischer også vist, at han kan være med på seniorniveau i Ajax, f.eks. mod Celtic i sommer, hvor han efter sigende var en af banens bedste.

Lucas skal ned og være en del af Ajax's talentudvikling, hvilket også er meldingen efter offentliggørelsen af skiftet - han er ikke klar til det niveau, som førsteholdet spiller på, og hans udvikling vil være langt bedre af, at han får tid og plads til at lære, frem for at skulle levere på højeste niveau fra dag 1. Alt for mange danske spillere er kommet til udlandet og gået totalt i stå, fordi de ikke har været klar til et hurtigere tempo og et højere teknisk niveau.
prøv lige at se her smarte.. inden du lukker skidt ud
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... rsteholdet" onclick="window.open(this.href);return false;

overmars.. ved du hvem det er? han siger Lucas skal have en kort intro periode og vil derefter være på førsteholdet
han er købt til førsteholdet...så link venligst lige til din opdigtet historie om han skal ned og spille på talentholdet
.
IQ niavuet herinde nogen gange...
Måske læser vi bare tingene forskelligt. Lucas er - som jeg hører Ajax - ikke købt i den forventning, at han springer direkte ind i førsteholdstruppen. Men man har en forventning om, at han snart er klar til det. Så kan man så diskutere, hvor hurtigt "snart" er.

Mit bud er, at Lucas skal bevise sit værd hos reserverne, inden de kaster ham ind på førsteholdet, men det kan sagtens gå hurtigt - især når man ser på, hvor hurtigt han har udviklet sig det sidste halve år hos AaB.

Offtopic om tonen i dit indlæg: Du er meget aggressiv og tolker alle modargumenter som personlige angreb, og dit modsvar er at gå efter manden og ikke bolden. Jeg har fremhævet de dele af dit indlæg, som udelukkende har til formål at svine mig til og nedgøre mig. Det er tilladt at påpege, at man ikke er enig i andres synspunkter og fremføre egne argumenter, men det kan gøres med mere respekt og meget mere elegance, end du her har vist. Dit debat-niveau er meget "højtråbende", hvilket jeg heller ikke er den første, der påpeger.
Du er velkommen til at svare på mit indlæg, men jeg stopper her.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af 634 » 6. sep 2012, 08:49

Mon ikke det er et anliggende imellem Ajax og Lukas om kontraktens længde og vedrører ikke AaBs godkendte salg og transfer.
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/tv ... s-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. sep 2012, 15:02

634 skrev:Mon ikke det er et anliggende imellem Ajax og Lukas om kontraktens længde og vedrører ikke AaBs godkendte salg og transfer.
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/tv ... s-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det synes jeg er hvad man kan kalde et rigtigt godt spørgsmål, men hvis kontrakten ikke bliver godkendt er han vel AaB spiller mon ikke? Jeg tvivler på at de bare kan få lov at rette i den mht. længde osv. efter vinduet er lukket... det bliver da interessant at følge.

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AaBlover4ever » 6. sep 2012, 15:24

Jesper Schmidt skrev:
634 skrev:Mon ikke det er et anliggende imellem Ajax og Lukas om kontraktens længde og vedrører ikke AaBs godkendte salg og transfer.
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/tv ... s-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det synes jeg er hvad man kan kalde et rigtigt godt spørgsmål, men hvis kontrakten ikke bliver godkendt er han vel AaB spiller mon ikke? Jeg tvivler på at de bare kan få lov at rette i den mht. længde osv. efter vinduet er lukket... det bliver da interessant at følge.
Nu er der jo forskel på den købsaftale AaB og Ajax har indgået, og så den individuelle kontrakt der er indgået mellem Lucas og Ajax! Hvad der er problemet, og hvordan de evt. løses er det jo kun FIFA der ved!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af jydenfranord » 6. sep 2012, 15:29

Jesper Schmidt skrev:
634 skrev:Mon ikke det er et anliggende imellem Ajax og Lukas om kontraktens længde og vedrører ikke AaBs godkendte salg og transfer.
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/tv ... s-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det synes jeg er hvad man kan kalde et rigtigt godt spørgsmål, men hvis kontrakten ikke bliver godkendt er han vel AaB spiller mon ikke? Jeg tvivler på at de bare kan få lov at rette i den mht. længde osv. efter vinduet er lukket... det bliver da interessant at følge.
En spiller og klub må vel til hver en tid forlænge eller opsige en kontrakt? Spilleren kan bare ikke skifte klub, hvis kontrakten er ophævet uden for transfervinduet

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. sep 2012, 15:34

AaBlover4ever skrev:
Jesper Schmidt skrev:
634 skrev:Mon ikke det er et anliggende imellem Ajax og Lukas om kontraktens længde og vedrører ikke AaBs godkendte salg og transfer.
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/tv ... s-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det synes jeg er hvad man kan kalde et rigtigt godt spørgsmål, men hvis kontrakten ikke bliver godkendt er han vel AaB spiller mon ikke? Jeg tvivler på at de bare kan få lov at rette i den mht. længde osv. efter vinduet er lukket... det bliver da interessant at følge.
Nu er der jo forskel på den købsaftale AaB og Ajax har indgået, og så den individuelle kontrakt der er indgået mellem Lucas og Ajax! Hvad der er problemet, og hvordan de evt. løses er det jo kun FIFA der ved!
Jeg tror da også det løses på en eller anden måde, jeg tror bare ikke på at man får lov til at rette i kontrakten efter vinduet er lukket. Uanset om det er Lucas' individuelle kontrakt med Ajax der er tvivl omkring, hænger det vel nøje sammen med kontrakten med AaB... man kan vel næppe forestille sig et scenarie hvor Ajax betaler overgangssum for Lucas, hvorefter han reelt er klubløs.

EDIT: Der var vist egentlig noget med at Ajax af tidsmæssige årsager lavede en ungdomskontrakt med Lucas i forbindelse med transferen, og at man så efterfølgende skulle have prof. kontrakten på plads, så man kan vist bare se bort fra alt jeg har skrevet :)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af thomasjn » 6. sep 2012, 17:27

Jesper Schmidt skrev:
AaBlover4ever skrev:
Jesper Schmidt skrev:
634 skrev:Mon ikke det er et anliggende imellem Ajax og Lukas om kontraktens længde og vedrører ikke AaBs godkendte salg og transfer.
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/tv ... s-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det synes jeg er hvad man kan kalde et rigtigt godt spørgsmål, men hvis kontrakten ikke bliver godkendt er han vel AaB spiller mon ikke? Jeg tvivler på at de bare kan få lov at rette i den mht. længde osv. efter vinduet er lukket... det bliver da interessant at følge.
Nu er der jo forskel på den købsaftale AaB og Ajax har indgået, og så den individuelle kontrakt der er indgået mellem Lucas og Ajax! Hvad der er problemet, og hvordan de evt. løses er det jo kun FIFA der ved!
Jeg tror da også det løses på en eller anden måde, jeg tror bare ikke på at man får lov til at rette i kontrakten efter vinduet er lukket. Uanset om det er Lucas' individuelle kontrakt med Ajax der er tvivl omkring, hænger det vel nøje sammen med kontrakten med AaB... man kan vel næppe forestille sig et scenarie hvor Ajax betaler overgangssum for Lucas, hvorefter han reelt er klubløs.

EDIT: Der var vist egentlig noget med at Ajax af tidsmæssige årsager lavede en ungdomskontrakt med Lucas i forbindelse med transferen, og at man så efterfølgende skulle have prof. kontrakten på plads, så man kan vist bare se bort fra alt jeg har skrevet :)
Tjaeh tror heller ikke der er den store ko på isen. Altså du kan jo til en hver tid forlænge med en spiller uden for vinduet eller give lønstigning/lønnedgang. Når du først har spillerens certifikat så kan man vel genforhandle kontrakten lige så tosset som man vil.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 6. sep 2012, 20:33

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=96389" onclick="window.open(this.href);return false;

indkast skriver Lucas Andersen ikke er tilmeldt Championes League med Ajax, ikke at jeg tror han kommer til at spille
men er der ikke specielle regler når han er så unge?..
derudover skriver de at der er 35 tilmeldte.. men er det ikke kun 25 ?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar